Alte oferte cosmetice

 Free 100pc Eyeshadow Palette

Pentru cele interesate sa plaseze vreo comanda zilele astea la ELF,iata ceva de care pot beneficia:



Cred ca mesajul banner-ului lor e cat se poate de clar: la orice comanda de minim 18 lire puteti primiti gratis si trusa de 100 culori ELF daca folositi codul FREE100 inainte de checkout.
Iata cat timp a mai ramas pana la finalul promotiei (asta in momentul in care am postat acest mesaj):

 Mai multe info si detalii pe ELF UK. Atentie,pe ELF Romania nu aveti aceasta oferta!

Seturi cadou la e-cosmetic



Daca tot doriti sa achizitionati vreun produs de pe acest magazin online,nu uitati sa participati si la tombola care se defasoara pe e-cosmetic si pe blogul Adinei.


Pupici,
Andreea

4 comentarii:

  1. Oh God, ce tare! Eu n-am comandat niciodata din UK, trebuie sa am Paypal sau asa ceva nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adina cu placere!E un concurs atractiv!

    @Anda,nu trebuie paypal! Merge si cu cardul bancar.Eu ce produse ELF mi-am comandat pana acum au fost doar de pe site ul ELF UK.Eu am platit cu cardul bancar,nu stiu daca au paypal.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si sa fiu sincera Anda,daca vrei acea trusa mai bine ia-o acum gratis,nu se merita sa dai bani pe ea asa cum am facut eu acum vreo luna si ceva :)

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter