Review &Swatch: Fond de Ten Max Factor Xperience

 Ce spun ei despre acest produs:

Daca iti doresti un fond de ten care o data pus pe piele sa se contopeasca in textura ei, dar in acelasi timp sa ascunda imperfectiunile si sa finiseze intr-un mod placut si natural tenul, atunci ai sa alegi cu siguranta Xperience de la Max Factor.
Are o formula light, usor parfumata, care confera tenului un finish mat, scotand in evidenta naturaletea si prospetimea.
Tenul va fi protejat si de un factor de protectie SPF10 de acest fond de ten potrivit tuturor tipurilor de piele.

Parerea mea:

Din descrierea facuta acestui produs de catre ei sunt cu totul de acord,mai putin cu partea imperfectiunilor...
E un produs desul de light,acoperire medie spre mica,destinat mai mult pentru tenul care nu are probleme.
Da un finish natural si nu are deloc aspect de masca pe ten o data ce este aplicat.Se aplica foarte usor,este destul de lichid,nu mi-a iritat tenul sau ochii.
Eu folosesc Beige Linen 50 si e fix nuanta tenului meu! Eu am tenul normal spre mixt si chiar nu am probleme cu "luciul" in zona T.

E cred ca singurul fond de ten de la Max Factor care nu luceste!Un alt aspect interesant ar fi ca se lauda ca are SPF10 ceea ce nu face decat sa ne bucure,nu? Rezista destul de ok pe ten,nu 8 ore,dar cu o pudra buna puteti rezolva problema.
Am inteles totusi ca fondurile de ten de la Max Factor sunt comedogene,dar sincer eu nu am avut nici un fel de problema de aceasta natura in experienta mea cu Max Factor si chiar am testat destule de la ei...
Am avut probleme insa de la un fond de ten dermacosmetic in schimb. No comment!

Aici pretul e in jur de 15 euro pentru 30ml ,iar in Romania am vazut  ca e in jur de 50-60 RON.
E cel mai bun fond de ten de la Max Factor incercat,il recomand! Nu cred ca ar fi adecvat totusi pentru persoanele cu tenul gras.

Puteti vedea altre review-uri a acestui fond de ten la Iguanitza si la Adina. Enjoy!


Si acum pentru ca tot v-am promis ca va arat,iata ce am primit de la Mos Nicolae :)


Si evident si dulciuri :


Iar asta e just for fun :)


Pupici,
Andreea

14 comentarii:

  1. tot am vrut sa-l incerc,dar ma opreste descrierea ca e destul de usor,nu prea acopera,dar tot parca l-as incerca,vad eu.mi-a placut desenul just fun,eu tot mai mazgalesc si desenez fel de fel de caricaturi.te pup.p.s.cand incerci dermacol?

    RăspundețiȘtergere
  2. Astazi chiar acest fond de ten folosesc :)
    Am doua mostre de la o revista, este bun, dar cum ai spus si tu nu are prea mare influenta asupra imperfectiunilor !
    Ce de bunatati ai primit....te invidez pentru cutia de Raffaello :*

    RăspundețiȘtergere
  3. VREAU RAFFAELO si MERCI!!! :)
    Ce funny e ultima, f cute!!!

    Ontopic: Fondul de ten pare sa fie okay, nu stiu cine a spus ca sunt comedogene eu am folosit mai demult lasting performance si nu mi-a cauzat nimic, mai recent adica acum doi ani sau trei am folosit color adapt, era cam light dar era okay nu ma pot plange de reactii ciudate. cu natural minerals am terminat seria fondurilor de ten max factor, i-am facut si un review pe bog..foarte negativ.

    O sa testez si eu experience la stand. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar e un fdt foarte bun, I like. Vezi că ai scris Beige Linen 40, dar e 50 :) același îl am și eu și îmi vine perfect.

    Cât despre cadoul lui Moș Nicolae nu pot să zic decât yummyyyyyyy. Ce-i ăla de la Chupa Chups babool!? Era gumă de mestecat babool pe vremuri..super bună*drooling*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Modniza are acoperire relativ ok,dar dupa cum spuneam e prea light ca sa acopere imperfectiunile! In schimb acum sunt cat de cat norocoasa ca tenul meu e mai curat si practic il folosesc fara probleme,nu trebuie sa acopar ceva anume.
    Dermacol 24h l-am testat si mi se pare cam vascos,parca nu mi-am gasit nici nuanta mea... Nu stiu,nu ma atrage... In schim cred ca am sa mi cumpar zilele astea o pudra de la ei pentru ca cel putin testerele arata tare yuumy!

    @Pixxie,deci si tie se pare ca nu acopera imperfectiunile :)
    Rafaello sunt bomboanele mele favorite! Si imi plac cu atat mai mult ca nu contin ciocolata si sper in sinea mea sa nu ingrase la fel de mult ca restul cu cioco :)) Prosteasca idee,stiu...Mai nou prietenul meu da "gata" o cutie din cand in cand,dar eu ma rezum la 2-3bomboane la cateva zile :)

    @No Beautiful Enought nici eu nu stiu de mitul asta ca fondurile de ten de la Max Factor sunt comedogene,cum am zis,nici eu nu am avut probleme cu ele si le am testat si folosit destul de mult timp.
    Am observat ca tie iti plac texturile usoare la fond de ten,deci trebuie sa il incerci musai pe asta! Sa zicem ca se apropie de un Givenchy Photoperfection varianta aia mai low.

    @iguanitza,mersi ca mi-ai atras atentia,nu stiu de ce am scris 40 in loc de 50 :))
    Desi privind poza,cred ca fiecare si-a dat seama ca era vorba de o greseala de tastat.

    E vorba de guma de mestecat :)) Exact ce stii tu,cu arome! Unde mai pui ca aici gasim si Pepsi la sticla din aia de 0,33 si in Romania nu mai gaseam neam asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tu esti cu Max Factor since I can remember :) Eu am tot fost tentata de Miracle Touch dar mi-a fost teama de faza cu comedogen. Plus ca mi s-a parut mic de tot pt pretul lui.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anaissa eu eram cu Max Factor :))
    Nu mai folosisem nimic de la Max Factor cred ca mai bine de 2 ani.Acum am vazut zeci de review uri pozitive la acest fond de ten si m-a tentat sa il incerc.Nu stiu daca am sa il cumpar din nou,desi e un fond de ten ok.
    Miracle Touch arata placut pe ten dar cam luceste si plus ca se consuma tare repejor.
    Daca vrei ceva comedogen incearca Toleraine,la mine a avut efecte dezastruoase :(

    RăspundețiȘtergere
  8. aoleu!! eu tin minte ca-ti placea :| trebuie sa te vizitez mai des :)

    hmmm... eu nu pot sa ma plang de niciun fdt ca mi-ar fi facut probleme.. problemele mele erau din alte cauze, bine ca am reusit sa ma luminez si sa le rezolv din interior caci altfel colectionam aiurea cosmetice inutile

    RăspundețiȘtergere
  9. e fondul meu de ten preferat! si tot nuanta asta o am.eu am dat 7 lire cu tot cu transport pe el. Ma bate totusi gandul sa incerc un fond de ten cu o acoperire mai mare, doar ca sa vad cum e :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cand mi-am cumparat o revista, avea 2 mostre cu acest fond de ten. Tot am spus ca o sa le incerc, dar mereu uit, desi sunt sub ochii mei. :)) Acum folosesc fdt de la Seventeen. Il consider foarte bun! Inainte de el am folosit de la Vichy. Eu am ten normal, si ambele fdt mi se potrivesc. Diferenta dintre ele e ca cel de la Seventeen are o putere mai mare de acoperire.

    RăspundețiȘtergere
  11. Andreea, acnee iti creeaza acest fond de ten?(chiar si 1 cos minuscul, ti-a creat pana acum?) Este tentant fdt... mai ales ca n-am avut pana acum un fdt de la MF. Am rams fidela Colorstay-ului, iar acum folosesc si un fdt. de la Vichy - AeraTeint.

    Nuanta este un bej deschis? bate spre galbui sau spre roziu? sau e bej...bej?:)

    Merci.;)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Ada,scuze ca raspund atat de tarziu,dar abia acum am vazut comentariul... Si totusi l-am aprobat de ceva timp.
    Nu am avut probleme de la acest fond de ten momentan.
    Are subton de galben-bej.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. tot am vrut sa-l incerc,dar ma opreste descrierea ca e destul de usor,nu prea acopera,dar tot parca l-as incerca,vad eu.mi-a placut desenul just fun,eu tot mai mazgalesc si desenez fel de fel de caricaturi.te pup.p.s.cand incerci dermacol?

    RăspundețiȘtergere
  14. Ohhh,Doamnee:O
    Da-mi mie dulciurile aleaaaa:o3;;)
    Sunt nebuna dupa dulciuri,orice contine ciocolata in general.

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter