Christmas Party

Pentru ca am fost intrebata de cateva dintre voi cum a fost Christmas party ul de la firma,am zis sa fac o postare scurta cu cateva poze si impresii de la party ul care a fost organizat de firma.
Anyway organizarea a fost cat se poate de ok,cel mai impresionant party organizat de ei pana acum.Bine si bugetul lor a fost pe masura,deci daca ai cu ce,intotdeauna faci ceva frumos: formatie,mancare,bautura,localul,aranjamentele. Initial am zis ca am confundat localul,credeam ca e nunta initial,apoi am recunoscut cativa colegi de munca.Nu a fost extraordinar,dar a fost cu bun cu gust.Cel mai aiurea fost ca a fost organizat in timpul saptamanii si a doua zi de dimineata trebuia sa fiu la 06:00 la munca...Apoi m-a deranjat faza ca s-au creat anumite "bisericute" ,ca unii pupau in fund managerii si ca naibii macar la un party puteau sa se comporte oarecum impartial.

Am atasat si cateva poze,care sunt facute de  un coleg de-al nostru Sebastian. Eu abia am facut 30 de cadre din care 3 poze au iesit oarecum ok.Sa fiu sincera nu prea am fost in the mood pentru party,eram obosita de cand am plecat la party iar apoi n-am reusit sa dorm nici macar alea 4 ore pana am plecat la munca... Plus cu o zi inainte mi-au aprut doi "monstrii" pe ten si am fost cam deprimata.. Lol.
















Sursa pozelor: Sebastian

Pupici,
Andreea

17 comentarii:

  1. Mancarea arata foarte bine!
    Cum sunt cehii? Petrecareti ca romanii?

    RăspundețiȘtergere
  2. ooo ce de bunatati
    te-ai distrat?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. oaw..deci mancarea arata senzational:X....din poze pare ok:)...dar u stii mai bine cum a fost:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Looks wonderful! Hope you had fun!


    Fashezine
    p.s. don't forget to enter the Christmas Giveaway

    RăspundețiȘtergere
  5. De acord, mancarea arata foarte bine! Din pacate, bisericutele apar tot timpul :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte bine arata preparatele culinare. :) Acelea au meritat banutii. :)

    In rest, or oamenii astia nu stiu sa se distreze, or acesta e stilul lor... al cehilor!?

    Locatia pare draguta, insa simplut amenajata si chiar asa, aduce a local in care are loc o ...nunta:), nicidecum o astfel de petrecere.

    Formatia sper sa fi cantat bine, insa dupa cum ii vad imbracati ... ma indoiesc ca au creat atmosfera faina. Par rockeri, a caror muzica nu-i chiar pe gustul meu...:D

    Apropos de vestimentatie, foarte lejer s-a imbracat lumea... blugi, adidasi, ...tricouri si doar pe ici, pe colo cate o rochie sau o camasi or un pantalon de stofa... ma surprinde! Or, din nou, poate acesta e stilul lor, iar noi suntem mai ... "scortosi". :) Cert este ca fetele n-au stiut sa se imbrace, clar!

    Anyways, daca lumea a plecat multumita si s-a destins cat de putin, tot a fost bine.

    Regret sa aflu ca a doua zi a trebuit sa lucrezi de la 06:00, dar nu se gandesc ei prea mult la astfel de "amanunte", altceva conteaza..:D si sper ca te-ai refacut complet dupa acea seara.

    Multumim pentru postare! pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. @Americanca cehii au alt stil de a se distra,mie de exemplu imi par mai petrecareti decat romanii.La noi se bea si apoi dupa ce se imbata lumea se ia la harta.Astia se imbata de nu mai pot merge pe picioare si apoi se imbratiseaza nevoie mare.

    @Irynuk nu prea m-am distrat pentru ca in 24 ore nu reusisem sa dorm decat 4 ore,deci era rupta de oboseala.Iar gandul ca voi dormi doar 2-3 ore,si alea cu grija ca sa aud soneria telefonului sa ajung la munca.... nu prea m-am distrat,dar a fost ok.

    @bondarica nu am reusit nici macar sa gust din toate dar sa mananc :)) A fost acceptabila.Mi a placut ideea cu fructele si au avut cateva salate super bune.

    @Amalia sala cred ca era aranjata mai degraba pentru organizarea nuntilor. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Ioana I had more or less fun! :)

    @Andreea,nu m-a dernajat chiar atat de tare ideea bisericutelor cat prezenta managerilor printre anagajatii aia mai fraieri,din aia "zilieri" :))

    @Ada,pe aici lumea nu prea e imbraca elegant.Sunt unii care se imbraca super elegant si altii care vin in tricouri... murdare sau patate! Deci sunt oamenii extremelor :)) In schimb cum ziceam si intr un comentariu anterior,eu ii apreciez ca se imbata de abia se mai tin pe picioare,dar nu se iau niciodata la bataie,ci din contra se imbratiseaza,fiecare e prieten cu toata lumea :)
    Mancarea a fost relativ ok,mie mi-au licurit ochii la salate si fructe si sucuri :))
    Formatia a cantat melodii gen Bon Jovi,au cantat destul de frumos dar la inceput ma stresau cu repetitia lor,faceau cam mult zgomot :D

    De destins eu personal nu m-am destins.Nu ca as fi avut nevoie de mancare mai buna sau bautura mai buna,dar cu managerii prin preajma care te ochesc sa vada ce si cum faci,si cu altii care se uitau cat si ce mananci .... No comment! Am avut la masa alaturata o tipa care se uita insistent la un amic de al nostru,care statea cu noi la masa si infuleca de zor bucate.Omul mai gurmand de fel isi pusese doua farfurii in fata si manca pofticios.Sincer parea oarecum ca un copil care devora dulciuri,deci chiar nu era gretos.Cum ziceam,o tipa se uita la el insistent,atat de insistent incat eu nu imi mai puteam manca salata,aveam senzatia ca aia se uita la mine... M-am enervat si dupa 2 min timp in care ea nu stiu ce comenta in limba ei (ceha!) ,m-am ridicat si am intrebat o daca are vreo pb cu noi,de ce ne priveste insistent.Nu a raspuns nimic,s-a uitat mirata parca de indrazneala mea de a ii pune intrebarea asta si la 5 minute dupa acest "incident",domnita a parasit masa cu amicul ei.In locul lor au venit alti doi baieti,care slava domnului nu ne au mai studiat minutios cate grame de mancare are fecare in farfurie. :)

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ioana I had more or less fun! :)

    @Andreea,nu m-a dernajat chiar atat de tare ideea bisericutelor cat prezenta managerilor printre anagajatii aia mai fraieri,din aia "zilieri" :))

    RăspundețiȘtergere
  10. @Ada,pe aici lumea nu prea e imbraca elegant.Sunt unii care se imbraca super elegant si altii care vin in tricouri... murdare sau patate! Deci sunt oamenii extremelor :)) In schimb cum ziceam si intr un comentariu anterior,eu ii apreciez ca se imbata de abia se mai tin pe picioare,dar nu se iau niciodata la bataie,ci din contra se imbratiseaza,fiecare e prieten cu toata lumea :)
    Mancarea a fost relativ ok,mie mi-au licurit ochii la salate si fructe si sucuri :))
    Formatia a cantat melodii gen Bon Jovi,au cantat destul de frumos dar la inceput ma stresau cu repetitia lor,faceau cam mult zgomot :D

    De destins eu personal nu m-am destins.Nu ca as fi avut nevoie de mancare mai buna sau bautura mai buna,dar cu managerii prin preajma care te ochesc sa vada ce si cum faci,si cu altii care se uitau cat si ce mananci .... No comment! Am avut la masa alaturata o tipa care se uita insistent la un amic de al nostru,care statea cu noi la masa si infuleca de zor bucate.Omul mai gurmand de fel isi pusese doua farfurii in fata si manca pofticios.Sincer parea oarecum ca un copil care devora dulciuri,deci chiar nu era gretos.Cum ziceam,o tipa se uita la el insistent,atat de insistent incat eu nu imi mai puteam manca salata,aveam senzatia ca aia se uita la mine... M-am enervat si dupa 2 min timp in care ea nu stiu ce comenta in limba ei (ceha!) ,m-am ridicat si am intrebat o daca are vreo pb cu noi,de ce ne priveste insistent.Nu a raspuns nimic,s-a uitat mirata parca de indrazneala mea de a ii pune intrebarea asta si la 5 minute dupa acest "incident",domnita a parasit masa cu amicul ei.In locul lor au venit alti doi baieti,care slava domnului nu ne au mai studiat minutios cate grame de mancare are fecare in farfurie. :)

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Macar puteau si ei sa puna petrecerea de asa natura incat sa nu chinuiasca o parte din angajati. Cred ca s-a vrut ceva "oficial", dupa aranjare. Mie mesele inalte mi se par cam nelalocul lor...arata exact ca la o nunta. Ma bucur ca ai pus-o la punct pe domnita comentacioasa, si eu as si facut le fel. Urasc oamenii care judeca la prima vedere oamenii. Si eu sunt o gurmanda si urasc sa se uite cineva in farfuria si in gura mea.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Jules,nu s-a vrut a fi o petrecere la care lumea sa se distreze intr-adevar.Au facut in asa natura ca aceasta petrecere sa fie in timpul saptamanii... Bine ca eu mai lucrez si weekendurile,dar poate se nimerea ca unii dintre noi sa fim liberi.Liberi erau cu siguranta cei care lucrau pe central.
    Au fost si mese cu scaune doar cateva,sesizez ca nu se observa in pozele puse.
    Cat despre tipa aia ,ea de fapt nu se uita la mine,nici nu avea de ce,aveam o amarata de salata in fata,se uita la un coleg de-al nostru.Nu pricep de ce ii pasa ei cat de mult infuleca tipul ala,pentru ca era mancare pentru toti invitatii,chiar daca unul manca doua portii de ceva.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Ada,pe aici lumea nu prea e imbraca elegant.Sunt unii care se imbraca super elegant si altii care vin in tricouri... murdare sau patate! Deci sunt oamenii extremelor :)) In schimb cum ziceam si intr un comentariu anterior,eu ii apreciez ca se imbata de abia se mai tin pe picioare,dar nu se iau niciodata la bataie,ci din contra se imbratiseaza,fiecare e prieten cu toata lumea :)
    Mancarea a fost relativ ok,mie mi-au licurit ochii la salate si fructe si sucuri :))
    Formatia a cantat melodii gen Bon Jovi,au cantat destul de frumos dar la inceput ma stresau cu repetitia lor,faceau cam mult zgomot :D

    De destins eu personal nu m-am destins.Nu ca as fi avut nevoie de mancare mai buna sau bautura mai buna,dar cu managerii prin preajma care te ochesc sa vada ce si cum faci,si cu altii care se uitau cat si ce mananci .... No comment! Am avut la masa alaturata o tipa care se uita insistent la un amic de al nostru,care statea cu noi la masa si infuleca de zor bucate.Omul mai gurmand de fel isi pusese doua farfurii in fata si manca pofticios.Sincer parea oarecum ca un copil care devora dulciuri,deci chiar nu era gretos.Cum ziceam,o tipa se uita la el insistent,atat de insistent incat eu nu imi mai puteam manca salata,aveam senzatia ca aia se uita la mine... M-am enervat si dupa 2 min timp in care ea nu stiu ce comenta in limba ei (ceha!) ,m-am ridicat si am intrebat o daca are vreo pb cu noi,de ce ne priveste insistent.Nu a raspuns nimic,s-a uitat mirata parca de indrazneala mea de a ii pune intrebarea asta si la 5 minute dupa acest "incident",domnita a parasit masa cu amicul ei.In locul lor au venit alti doi baieti,care slava domnului nu ne au mai studiat minutios cate grame de mancare are fecare in farfurie. :)

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Ioana I had more or less fun! :)

    @Andreea,nu m-a dernajat chiar atat de tare ideea bisericutelor cat prezenta managerilor printre anagajatii aia mai fraieri,din aia "zilieri" :))

    @Ada,pe aici lumea nu prea e imbraca elegant.Sunt unii care se imbraca super elegant si altii care vin in tricouri... murdare sau patate! Deci sunt oamenii extremelor :)) In schimb cum ziceam si intr un comentariu anterior,eu ii apreciez ca se imbata de abia se mai tin pe picioare,dar nu se iau niciodata la bataie,ci din contra se imbratiseaza,fiecare e prieten cu toata lumea :)
    Mancarea a fost relativ ok,mie mi-au licurit ochii la salate si fructe si sucuri :))
    Formatia a cantat melodii gen Bon Jovi,au cantat destul de frumos dar la inceput ma stresau cu repetitia lor,faceau cam mult zgomot :D

    De destins eu personal nu m-am destins.Nu ca as fi avut nevoie de mancare mai buna sau bautura mai buna,dar cu managerii prin preajma care te ochesc sa vada ce si cum faci,si cu altii care se uitau cat si ce mananci .... No comment! Am avut la masa alaturata o tipa care se uita insistent la un amic de al nostru,care statea cu noi la masa si infuleca de zor bucate.Omul mai gurmand de fel isi pusese doua farfurii in fata si manca pofticios.Sincer parea oarecum ca un copil care devora dulciuri,deci chiar nu era gretos.Cum ziceam,o tipa se uita la el insistent,atat de insistent incat eu nu imi mai puteam manca salata,aveam senzatia ca aia se uita la mine... M-am enervat si dupa 2 min timp in care ea nu stiu ce comenta in limba ei (ceha!) ,m-am ridicat si am intrebat o daca are vreo pb cu noi,de ce ne priveste insistent.Nu a raspuns nimic,s-a uitat mirata parca de indrazneala mea de a ii pune intrebarea asta si la 5 minute dupa acest "incident",domnita a parasit masa cu amicul ei.In locul lor au venit alti doi baieti,care slava domnului nu ne au mai studiat minutios cate grame de mancare are fecare in farfurie. :)

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. ooo ce de bunatati
    te-ai distrat?:D

    RăspundețiȘtergere
  16. Mancarea arata foarte bine!
    Cum sunt cehii? Petrecareti ca romanii?

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter