Giveaway by Jules

Tot ceea ce vedeti in poza de mai jos se va duce catre o fericita castigatoare, ce va fi anuntata pe 20 decembrie, la ora 13.00.


Premiul contine urmatoarele:
Portfard Hello Kitty de la H&M
Balsam de buze Hello Kitty de la H&M
O pereche de sosete Hello Kitty de la H&M
4 Mostre de crema de corp Vaniglia Nera Bottega Verde
Oglinda Benefit
Gloss-uri bombonica de la Trendy&Chic
Sapun Disney
Pandantiv rosu din sticla
Crystal Gloss no.09 Kiko
Fard de pleoape nuanta 52 Kiko
Fard de pleoape nuanta 157 Kiko
Pudra iluminatoare All Over Light nuanta 06 Kiko
Fard de pleoape crema nuanta 26 Kiko
Creion Lip Gloss nuanta 01 Kiko
Oja nuanta 299 Kiko

Eu bannerul cu giveaway-ul by Jules l-am pus din prima zi in care a dat ea startul,dar azi m-am decis si eu sa particip.M-ar tenta mult sa incerc si eu produsele Kiko,mai ales ca nici in Romania nu se gasesc si nici aici.

Mai multe info AICI,pe blogul ei.

Pupici,
Andreea

Supercounters