Giveaway no-3 Andreea's Land+concurs de Make-up!

  Va cerusem aici parerea voastra vis-a-vis de un concurs/giveaway.Nu prea au fost multe pareri,asta m-a facut oarecum sa cred ca ori lumea nu imi citeste blogul ori sunteti unele dintre voi nu prea interesate de astfel de concursuri... Sau a fost weekend si evident lumea a fost ocupata ca si mine de altfel,de aceea am amanat un pic acest giveaway.Whatever,am revenit cu ceva idei si cu premiile.
   M-am gandit sa fac un altfel de "giveaway" sau concurs cum vreti voi sa il numiti fata de cum le-am organizat pe celelalte de dinainte.Asadar am decis ca voi organiza un concurs de make-up la care voi acorda doua premii si un giveaway care are un premiu mai mititel,dar binevenit zic eu.Asta ca sa impac pe toata lumea care mi-a lasat parerea la comentarii.
  
Concursul de Make Up
Tema : 

    Spring Make up

Am urmatoarele propuneri pentru desfasurarea acestui "concurs":

*fara poze photoshopate sau am rog sa nu influenteze intr-un fel machiajul realizat de voi
*sa mentionati produsele folosite la machiajul realizat in e-mailul pe care mi-l trimiteti si poza de inspiratie daca e cazul
*sa imi trimiteti e-mail cu make up urile voastre pe adresa : bazardeimpresii@yahoo.com cel putin o poza in care sa se vada un close up al ochilor si o poza cu toata fata care sa includa tot machiajul.Daca nu va puteti decide la ce poze vreti sa trimiteti,puteti trimite cat mai multe :)
*daca doriti intr-adevar sa participati acordati-mi dreptul de a publica pozele voastre pe blogul meu special pentru a primi voturi
*din toate e-mailurile care le voi primi de la voi,am sa selectez 3 sau 5 fete si am sa las la decizia publicului sa va voteze,care primeste cele mai multe voturi,e castigatoarea .Daca nu vor exista mai mult de 10 participari la acest concurs,voi afisa toate machiajele primite pe blog.
*puteti participa cu mai multe machiaje
*sa imi urmariti blogul cu Google Friend si sa faceti o postare daca vreti pe blogul vostru despre acest concurs,asta daca doriti.
*perioada desfasurarii acestui concurs e 16 ianuarie-29 ianuarie:


Locul 1:
 *Benefit sheer cream blusher nuanta "Ooh.."
* Flormar  blush-on P111
* Essence eyebrown stylist set
 *Eseence oja nr Mr.Big
* Essence 2 in 1 kajal pencil nr 06 Flirty&Hip


Close up al ojei:


Close up al blush-ului meu,care e aceeasi nuanta peachy ca blush ul Flormar P111 pe care il ofer la locul1:





Locul 2:

*Flormar Blush-on P113
*Sephora flashy liner waterproof
*Essence magic design mascara waterproof
*Lancome Sensation Totale ,10 ml

Close up al blush-ului Flormar P113,pare un roz peachy :




Giveaway no-3 Andreea's Land

Reguli :
  1. Sa dati follow pe Google Friend Connect.(adica sa imi urmariti blogul prin Google,daca ma adaugati in lista voastra de bloguri, e numai la alegerea voastra!)
  2. Sa postati pe blogul vostru , anuntul acestui concurs.
  3. Creati o tinuta care v-ati dori sa o imbracati de Martisor  pe http://www.polyvore.com/ si lasati-mi la comentariu link-ul unde pot vizualiza si eu tinuta voastra aleasa. Puteti cuprinde atat produse vestimentare cat si de make up.Cea mai "inspirata" alegere va fi aleasa de mine.
Note:
  • Perioada desfasurarii concursului este 16-29 ianuarie  
  • Din momentul in care anunt castigatoarea,doresc sa primesc e-mail cu datele ei pentru a trimite coletul,in maxim 48 ore.In caz contrar,voi alege alta persoana.
 Premiul e mai micut,dupa cum ziceam:
*Essence XXXL nudel lipgloss 03 Nude Kiss
*Essence Colour&Go 35 Movie Star
*Max Factor Max Effect  Dip in eye shadow nuanta Ibiza Sunrise 01

Astept inscrierile voastre si sper sa va placa ideea!

Later Edit: Katjes mi-a lasat intr-un comentariu ca nu poate folosi Polyvore daca mai e cineva in situatia asta va rog sa imi spuneti.Daca nu se poate si nu se poate cu Polyvore asta,il lasam pe Random.org sa o faca :)
Imi cer scuze pentru eventualele greseli ale acestui post,l-am scris intr-o mare graba,inainte sa plec la serviciu ,l-am verificat acum si pare ok totusi :))

Pot participa bineinteles si fetele care nu au blog! Nu trebuie sa aveti neaparat blog ca sa puteti participa atat la concursul de make-up cat si la giveaway!

LATER EDIT 2!
Dintr-un motiv destul de intemeiat,pe care nu il pot dezvalui acum, am decis ca acest concurs de make-up sa continue pana pe data de 10 februarie inclusiv pana la ora 20.00.
   Pe 15 februarie voi innumara voturile voastre si vom afla castigatoarele.
Bonus: in afara de cele doua premii anuntate,voi oferi inca un premiu care va consta intr-un Essence Shimmer brick Sun Club blonde(asta pentru ca am vazut cateva persoane interesate sa testeze produsul asta),un dermatograf Essence + un accesoriu (o bratara sau o pereche de cercei).Nu am poza acum cu produsele,dar voi face update.

Pupici,
Andreea

52 de comentarii:

  1. am sa incerc si eu sa particip la giveaway-ul cu make-up . :*
    faina ideea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca am sa particip si eu la concurs:D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ioanna te asteptam cu machiajul :)
    Pupici!

    @Irynuk astept e-mailul tau cu machiajul atunci :)

    RăspundețiȘtergere
  4. polyvore-ul e un cacat, nu functioneaza.. am si registrat dar nici acum nu pot sa creez nimic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Katjes,eu personal l-am testat inclusiv astazi.... Pentru mine mergea... Daca nu va functiona faza cu polyvore-ul atunci va alege random.org castigatoarea pentru giveaway! Iar concursul de make up evident e separat,asa cum am explicat in postul meu.

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca am sa particip si eu la ambele...se poate, nu? desi nu am mai participat niciodata la un astfel de concurs unde trb sa trimit poze...totusi am sa incerc cu putinele mele farduri:D sper sa iasa ceva

    RăspundețiȘtergere
  7. imi pare rau,nu pot sa fac nici polyvore nici sa trimit machiajul,dar as vrea sa particip,asta e.good luke fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  8. niki mie nu mi se deschide polyvore-ul...iar atunci cand o face imi face faze foarte ciudate..

    RăspundețiȘtergere
  9. Yuppy...trebuie sa particip si eu la concurs:D
    Dar mai incolo, cand mai scap de examene:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna, Andreea! Am postat si eu pe blogul meu despre giveaway: http://bambina-piccolo.blogspot.com/2011/01/giveaway-no-3-andreeas-landconcurs-de.html
    si am alcatuit si o tinuta :D : http://www.polyvore.com/cgi/set?id=27191188


    o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna , Andreea! Imi place concursul tau.
    O intrebare am si eu: pot participa si fetele care nu au blog sau e obligatoriu asta?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Katjes nu am putut sa ma abtin si sa zic ca mesajul tau a fost un pic cam acid... In fine,polyvore chiar functioneaza,l-am testat ieri dimineata again cand mi-am baut cafeluta. Vad ca nimeni nu a mai avut probleme de genul asta.

    @Modniza nu poti folosi polyvore sau nu ai timp?

    @Anonim ce probleme ai mai exact cu Polyvore?

    @Amalia iti astept nerabdatoare make up ul:P Pupici si bafta la examene!

    @Little Princess multumesc.

    @WhisperofSecret poti participa chiar daca nu ai blog.Am facut update la post cu informatia asta.Astept sa te inscrii.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. :) Am postat pe blog anuntul aici:
    http://beautyletters.blogspot.com/2011/01/giveaway-no-3-andreeas-landconcurs-de.html

    si tinuta in polyvor:
    http://www.polyvore.com/cgi/set?id=27231323

    RăspundețiȘtergere
  14. scuza-ma, n-am vrut sa par nepoliticoasa, dar m-am enervat cand am constatat ca nu functioneaza nici dupa registrare.

    si o alta chestie e ca sunt unguroaica si nu pot sa ma exprim intotdeauna cum as vrea eu :) dar mai incerc..

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna!Asta prima oara cand fac asa ceva cu polyvore.Aceasta este tinuta aleasa de mine pentru o plimbare de martisor, in parc cu iubitul meu.Ceva feminin si in acelasi simplu.Prefer sa pun accentul pe ceva simplu si de bun gust, decat sa apar incarcata.Si sa nu mai spun ca totusi e martie si e destul de racoare pentru o rochita..http://www.polyvore.com/tinuta_martisor/set?.embedder=2191189&.mid=embed&id=27236317
    Te urmaresc prin GFC cu numele de Ana Maria
    email: ana_maria.panait@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  16. ceau:* particip si eu la concursul de machiaj ;)) trebe sa precizez si pasii pe care i`am urmat ce prod am folosit si unde l`am aplicat sau sa enumar produsele si gata?:D

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna :)

    Aceasta este tinuta mea! - http://www.polyvore.com/cgi/set?id=27250351
    Sper sa iti placa :)
    As mai fi adaugat ca parfum: Versace - Bright Crystal sau Givenchy - Ange ou Demon, dar nu le-am gasit in lista.

    Cand am creeat tinuta, am tinut cont de culorile martisorului, feminitatea si gingasia vremii de primavara si revenirea la viata a naturii. Am optat pentru un look casual, comfortabil, dar sofisticat.

    Sper sa iti placa!
    Succes tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  18. P.S. - te urmaresc cu Adina Helen Florescu

    RăspundețiȘtergere
  19. @katjes este in regula :)

    @Ana Maria multumesc :)

    @Byutzika eu m-am gandit doar la poze cu machiajul,asta ca sa nu fie deranjul mult prea mare pentru voi,daca tu vrei sa faci cu toti pasii,astept pozele cu mare placere! Sau poti de asemenea sa enumeri doar produsele,ramane la latitudinea ta.
    Astept make up ul tau.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  20. http://www.polyvore.com/cgi/set?id=27302852
    tinuta mea :D...sper sa va placa..pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. Hey! :D E ok daca setul de pe Polvore e putin mai vechi? :"> Adica facut pentru primavara, dar nu e recent :D Nu prea as avea timp acum sa caut multe produse si mi-ar placea sa ma inscriu totusi in giveaway :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Hello!
    Te urmaresc prin GFC ca si Gabitza, si am facut urmatorul set pentru Martisor:
    http://www.polyvore.com/cgi/set?id=27191188

    Nice give-away!

    RăspundețiȘtergere
  23. O sa particip si eu !
    Foarte interesant ! >:D<

    Kisses from Honeÿ Bunny!
    (\_ _/) ♥
    (='.'= )♥
    http://charmy-bunny.blogspot.com/(")_(")_♥

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna, ti-am trimis mail cu machiajul pt concurs, am uitat sa specific ca te urmaresc cu simi_for. La giveaway nu ma inscriu pt. ca nici nu ma pricep nici nu am timp sa lucrez in polyvore.:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Salut! Am dat comment ieri, iti urmaresc blog-ul cu nick-ul de Gabitza prin GFC.
    Nu stiu de ce, nu a aparut linkul pentru setul meu, cred ca a fos o eroare de copy-paste.
    Il pun acum si sper sa-ti placa. Thaanks!
    http://www.polyvore.com/martisor/set?id=27305703

    RăspundețiȘtergere
  26. Gata, ti-am trimis si eu mail cu poze pentru concurs, sper sa-ti placa :P

    RăspundețiȘtergere
  27. @Alics l-am primit.Ti-am si trimis confirmare.

    Pupici si multumesc de participare tuturor care au facut-o!

    @Simi si tie ti-am raspuns la e-mail.Pupici!

    @Lauren scuze ca raspund atat de tarziu.Este ok.

    RăspundețiȘtergere
  28. @elisa si @g multumesc de participare fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna,aleg sa particip si eu la giveaway-ul tau.
    Am creat o tinuta in polyvore :
    http://www.polyvore.com/cgi/set?id=27389392

    Si ca sa-mi motivez un pic alegerile: rochitele boho mi se pare ca merg de minune cu colanti,si am ales o pereche de colanti din imitatie de piele rosii.Geaca de piele,pentru ca sigur va fi frig in martie,la cum ninge aici.Am ales un rucsacel,si nu o geanta,pentru ca sigur voi fi la facultate de 1 martie,iar bocanceii..pai am ales bocanceii pentru ca asta port eu.Cateva articole pentru un machiaj natural,o esarfa si cateva accesorii vesele.All in all,fix asta as purta eu de 1 martie!Sper sa iti placa alegerea facuta de mine.

    RăspundețiȘtergere
  30. Phiu! No problem, am urmarit pe aici ca sa vad cand raspunzi :P

    Asta e un set pe care l-am facut anul trecut, cred ca la inceputul primaverii :D

    http://www.polyvore.com/cgi/set?id=14946664&lid=420657

    Te urmaresc cu numele de Lauren, iar despre giveaway am pus imaginea in dreapta pe blog, acolo le anunt pe toate, sper ca e ok :D

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  31. Mi-ar placea sa particip si eu!( sunt follower)
    Am realizat acest set in polyvore:
    http://www.polyvore.com/cgi/set?id=27424501
    si am postat aici despre concurs:
    http://thepurplespringgirl.blogspot.com/2011/01/andreeas-land-concurs-de-make-up.html

    xo

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna Andreea! Te urmaresc de mult sub numele de Elena-Alina Popa. Mi-as dori sa particip la ambele concursuri, dar deocamdata particip doar la al doilea.
    Am creat acest set in polyvore : http://www.polyvore.com/cgi/set?id=27426754 . Sper sa-ti placa si sa fie potrivit pentru martisor, inceputul primaverii. Am ales mai mult culoare nud pentru ca e o nuanta superba si cred ca se potriveste de minune primavara. Am pus setul acela cu fluturas, pentru ca ei sunt reprezentantii primaverii <3 , iar parfumul Far Away de la Avon e preferatul meu.

    Am postat despre concursuri si pe blogul meu : http://theuniqueally.blogspot.com/2011/01/participati-la-concursurile-andreei.html !
    Multumim pentru ele <3

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna Andreea!
    As vrea sa ma inscriu si eu la giveaway-ul tau. Te urmaresc cu numele de Alina si am postat pe blogul meu despre acest concurs: http://madebyalina.blogspot.com/2011/01/giveaway-no-3-andreeas-landconcurs-de.html
    Am facut si un set in polyvore: http://www.polyvore.com/martie/set?id=27428419
    Sper sa iti placa!

    RăspundețiȘtergere
  34. Am reusit in sfarsit sa realizez si eu o tinuta in polyvore.
    http://www.polyvore.com/cgi/set?id=27470084
    . In caz ca mai pot participa cu inca o tinuta ti-am dat mail cu ea (atunci nu ma intregistrasem pe polyvore).
    te urmaresc prin GFC cu id-ul adrianaaa23 :)
    La cat mai multe participari. :*

    RăspundețiȘtergere
  35. Vreau si eu sa particip la giveaway cu o tinuta chiar daca nu ma prea pricep eu la fashion.Am creat o tinuta care imi place si care cred eu ma avantajeaza pentru ca cel mai important mi se pare sa te simti bine in pielea ta,sa iti placa tie in primul rand si atunci le va place si celorlalti.Am ales o rochita rosie sa fie in ton cu sarbatoarea,stramta in talie si larguta la solduri(pentru ca asa sunt si eu :">),pe care am incercat sa o asortez cu un bolero si o pereche de pantofi.Pentru partea de accesorii am ales un lantisor pentru ca rochita e un pic decoltata,un inel si cercei finuti pentru a nu incarca prea tare tinuta si o geanta mai mare sa incapa tot ce am nevoie in acea zi.La machiaj m-am gandit la un smokey eyes, dar de zi,purtabil pentru ca am vrut sa pun in evidenta ochii.Am ales parfumul Gucci II pentru ca imi aminteste de inceputul relatiei cu iubitul meu si cu siguranta vom fi impreuna in acea zi si va fi frumos sa depanam amintiri care se leaga de acest parfum.Probail afara va fi inca frig,nu se stie avand in cedere cat de imprevizibila este vremea,dar se rezolva cu un palton care vine deasupra genunchilor. Sper sa iti placa tinuta : http://www.polyvore.com/cgi/set?id=27471432

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna!

    Te urmaresc prin GFC cu numele Andreea...

    Uite ideea mea:
    http://www.polyvore.com/cgi/set?id=27471591


    Bafta fetelor!:D

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna!
    Minunat concurs si giveaway!
    Te urmaresc sub numele de Andreea♥.
    Am postat pe blogul meu despre giveaway:http://myblueberrynights-andreea.blogspot.com/2011/01/giveaway-no-3-andreeas-landconcurs-de.html
    Tinuta realizata in Polyvore: http://www.polyvore.com/martisor/set?id=27473397

    RăspundețiȘtergere
  38. Hello!
    Foarte frumoase toate premiile, atat cele de la concursul de makeup cat si de la giveaway! Congrats! Eu te urmatesc cu numele de Ana Maria(GFC) si am realizat in Polyvore urmatorul set: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=27478697. Din pacate nu am blog :(.

    Am o intrebare: putem participa cu mai multe tinute? Am atatea idei si as vrea sa le expun.
    10x for this chance!
    Hugs..

    RăspundețiȘtergere
  39. Buna Andreea!
    Am reusit in sfarsit, dupa milioane de combinatii de tinute :)) :D
    http://www.polyvore.com/cgi/set?id=27517588
    Nu e cine stie ce, dar io prefer sa ma imbrac elegant la ocazii si nu am nimic rosu in realitate, de mult mi doream un paltonas pe rosu, dar alt model :p

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna!
    Doresc sa particip si eu :)
    Te urmaresc cu Dana Savin.
    Linkul cu tinuta mea:
    http://www.polyvore.com/cgi/app#f :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Buna Andreea :)

    Nu e cine stie ce tinuta mea :) sper sa-ti placa :) http://www.polyvore.com/cgi/set?id=27614163
    Am publicat pe blogul meu: http://mihaela-sunshine.blogspot.com/2011/01/giveaway-no-3-andreeas-land.html

    RăspundețiȘtergere
  42. http://www.polyvore.com/cgi/app#foo

    asta e linkul..nu stiu de ce nu merge mai sus

    RăspundețiȘtergere
  43. Salut.
    Te urmaresc cu numele de Petale de pagini [Matzzzza].
    Mi-am creat tinuta pentru martisor , aici http://www.polyvore.com/cgi/set?id=27998549
    E-mail-ul meu este addddeee@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  44. http://www.polyvore.com/cgi/app#foo

    asta e linkul..nu stiu de ce nu merge mai sus

    RăspundețiȘtergere
  45. polyvore-ul e un cacat, nu functioneaza.. am si registrat dar nici acum nu pot sa creez nimic.

    RăspundețiȘtergere
  46. am sa incerc si eu sa particip la giveaway-ul cu make-up . :*
    faina ideea :)

    RăspundețiȘtergere
  47. Gata, ti-am trimis si eu mail cu poze pentru concurs, sper sa-ti placa :P

    RăspundețiȘtergere
  48. Salut! Am dat comment ieri, iti urmaresc blog-ul cu nick-ul de Gabitza prin GFC.
    Nu stiu de ce, nu a aparut linkul pentru setul meu, cred ca a fos o eroare de copy-paste.
    Il pun acum si sper sa-ti placa. Thaanks!
    http://www.polyvore.com/martisor/set?id=27305703

    RăspundețiȘtergere
  49. @katjes este in regula :)

    @Ana Maria multumesc :)

    @Byutzika eu m-am gandit doar la poze cu machiajul,asta ca sa nu fie deranjul mult prea mare pentru voi,daca tu vrei sa faci cu toti pasii,astept pozele cu mare placere! Sau poti de asemenea sa enumeri doar produsele,ramane la latitudinea ta.
    Astept make up ul tau.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  50. @elisa si @g multumesc de participare fetelor!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter