I hate Facebook!

   Nu,nu e o gluma! M-au enervat teribil cu schimbarea la noul profil de vreo cateva zile,total brusca,automata fara ca unii dintre noi sa doreasca aceasta schimbare.Nu erau oare suficiente toate mizeriile pe care deja le suportam: fiecare din lista ta vede ce poza ai mai updatat,cutarescu iti mai da nu-s ce tag la o poza idioata in care tu apari cu un ranjet tembel pe fata si tot asa.... Ei bine,o sa imi spuneti ca toate astea se pot rezolva: ori pun setarile de rigoare pe minunatul FB ori imi inchid contul si gata! Ah,stai asa nu il pot inchide,il pot doar bloca! Ha,asta e buna!  E contul meu si totusi nu il pot inchide.

   Si da,admit si eu am fost una dintre acei oameni care si-au mai insirat pozele pe FB,dar am facut-o poate in spirit de turma.Mi-am facut cont de FB de cand am ajuns aici,asta numai pentru a tine "legatura" cu restul prietenilor din tara si cu fosti colegi.La inceput era fun,mai vedeai o poza,doua,mai depanai amintiri dar vad ca FB-ul a ingrosat gluma si  din parti intimitate!!!
Si sa revin la ideea initiala,de ce am fost nevoita sa trec la profilul nou?!  Arata mai mizer decat un CV al unuia care a terminat doar o scoala profesionala... Pe cine intereseaza unde am studiat,cate limbi straine stiu si daca sunt in relationship or not?!
    Apoi ma enerveaza reclamele varate peste tot,sufocante,care te roaga sa le dai "Like".Ah botonul ala de "Dislike" unde e dle? Au aparut peste noapte ca niste ciuperci dupa ploaie,15mii de concursuri care se bazeaza sa aduni cat mai multe "Like"-uri.No comment!
   Unde mai pui ca Facebook are un sistem de “cadouri” pe care le poți oferi “celor dragi”:P. Frumos nu? Cadourile sunt de fapt niste desene  cu tot felul de  floricele si alte cele. Pe scurt, “gifts” este un sistem de e-cards.Pentru a trimite asa ceva unui prieten, Facebook te taxează cu un dolar. Minimum, că sunt si “cadouri” de lux. Nu mai vorbesc de Farmville si alte jocuri,unde la fel te taxeaza daca vrei sa "cumperi" ceva.
     Am vazut la cateva persoane FB in romana si sincer e de-a dreptul ciudat!Englezismele sunt traduse de-a dreptul bizar si oricum ai da-o mie mi se pare aiurea sa fie utilizat in romana.
  Cel mai tare ma doare ca invadeaza intimitatea si te "hartuieste" exact cu vointa ta,pentru ca deh,te loghezi pe FB ...Asta imi arata ca nu au pic de respect fata de utlizatori,ca tot ceea ce conteaza e sa isi scoata banu' si gata. Ma si mir cateodata cum de nu s-a gandit vreun roman sa inventeze pentru prima data o dracie de site de genul asta.
  In fine,astept cu nerabdare ziua in care poate nu o sa mai fim atat de dependenti unii dintre noi de Facebook....Si inca o alta zi  in care o sa apara si  butonul de "Dislike"!


Spune-ti drept,cate ore pe zi petreceti pe FB? Sau mai bine spus,de cate ori intrati pe zi pe Facebook?



Nu uitati de concursul de Make up si de giveaway!

Pupici,

43 de comentarii:

  1. Eu astept ziua in care nu va mai exista FB >:) Din fericire nu am cont, nici nu am avut si nici nu planuiesc sa imi fac!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Modniza nu stiu daca imi impartasesti parerea.
    @Theo eu am cont,dar ajung la un moment dat sa ma " lupt" si cu mine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa-ti dau dreptate a doua oara pe ziua de azi (la mine e inca azi...). Dupa ce am vazut si filmul despre Facebook, iti dai seama ca mai tare m-am enervat ca i se face atata reclama. Recunosc, folosesc si eu Facebookul, tot la fel, ca sa tin legatura cu cei de acasa, plus ca mi-am gasit aici cam toti fostii colegi de liceu / generala... Insa ma deranjeaza ca un site care se vrea cel mai tare are atatea "bug-uri" (desi nu stiu daca e termenul corect). Cel mai aiurea mi se pare ca nu exista optiunea de a aproba comentariile lasate de altii. Mai apoi, nu numai ca prietenii tai iti pot vedea pozele, ci si prietenii prietenilor tai. Daca unul din prietenii tai a comentat la poza ta, toti prietenii lui primesc update pe pagina lor, cu comentariul respectiv si cu optiunea de a da click pe poza. Si chiar daca albumul tau foto e privat, ei iti vor putea vedea toate pozele din acel album. Minunat!

    Mai apoi, daca cineva are wall-ul public si posteaza fotografii, acestea ii apar pe wall si absolut oricine ii viziteaza pagina le poate vedea. Foarte tare!

    Iar de cand cu noul profil, care ni s-a bagat pe gat, am observat la unii ca le-au aparut sus in capul paginii toate pozele de profil, desi sigur sunt private (inainte nu erau vizibile). Ce sa mai, haos total si "privacy" din parti.

    Myspace, spre exemplu, era un site net superior, chiar si cu ani in urma.....

    Sper din suflet sa apara un site care sa detroneze facebookul si sa tina cont de toate aceste elemente. Sigur ca putem trai si fara, dar daca ar functiona cum trebuie, ne-ar face viata putin mai placuta si comunicarea online mai simpla....

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am cont, dar nu ma pasioneaza prea tare. mi l-am facut ca tot primeam invitatii de la fosti colegi si pana la urma mi-a facut. e enervant cand lasi un comentariu undeva sa iti apara imediat si pe "perete" ca sa nu zic wall. iar asta cu noul profil e super aiurea. eu inca sunt intrebata daca vreau sa trec la noul profil, dar parca vad ca pana la urma o sa mi se schimbe automat :|
    macar pe hi5 aveai cum sa stergi contul :))

    RăspundețiȘtergere
  5. poti sterge tot ce nu vrei sa stie toata lumea... 80+% sunt de acord cu tine, facebook nu te-o lasa sa stergi profilul dar nu te poate opri sa nu-l "chelesti".

    pentru mine a fost o mare bucurie sa-mi regasesc colegi de liceu si chiar de generala dupa mai bine de 9 ani.

    ai draptate la faza cu CV-ul! instant mi-am sters studiile si mi-am ascuns data de nastere. :)))
    si eu urasc tagurile. am incercat sa le opresc din setari dar se pare ca nu am reusit... dar pana si tagurile pot fi removed... si daca dai like poti da unlike :) ar fi misto, yet, un dislike pe care nimeni sa nu-l poata inlatura (muhahaha)

    RăspundețiȘtergere
  6. Puteti sa stergeti comentariile care apar pe wall-ul vostru, puteti sa stergeti comentariile care nu va plac de pe profilul vostru, va puteti da untag la pozele unde v-au taguit altii. Intr-adevar, este un pic agasant, insa exista solutii pentru problemele astea. Si wall-ul poate fi accesat doar de cine vreti voi, daca setati asta din privacy. Ideea e ca voi puteti controla absolut tot pe profilul vostru si ia doar cateva secunde in plus. E o nebunie cu Facebook in momentul acesta si sunt destui care au tendinte "voyeuristice", insa pana la urma, controlul este in mainile voastre, atunci cand chiar doriti asta.
    Nu apar Facebook, si eu am rarit-o in ultima perioada, insa am avut ocazia sa profit de unele chestii doar pentru ca aveam cont pe Facebook, asa ca sunt si avantaje.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am facebook, nu am avut si nici nu ma bate gandul sa am. Prietenii trag de mine sa imi fac, pe motivul ca "asa mai comunicam si noi". Huh? Daca vrei sa comunici cu mine, ai numarul meu de telefon, stii unde stau, ai messenger-ul meu si vreo 3 adrese de email. Chiar asa de inaccesibila par?
    Am mai auzit si texte precum "nu esti in rand cu lumea" sau "esti de moda veche". Eu nu consider ca sunt asa si nu inteleg de ce trebuie sa am spirtul de turma? Daca nu il am inseamna ca nu sunt sociabila sau ca nu-mi pasa de prieteni? Total gresit si daca vor sa vada poze cu mine, sa imi ceara pentru ca le voi arata cu placere si astfel nu va trebui sa le vada x persoane necunoscute.

    P.S. Nici macar filmul "The Social Network" nu mi-a placut si nu inteleg de ce a luat Globul de Aur?!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu am cont de ceva timp,ca sa tin legatura cu fratele din America,sora din Spania,fratele din Portugalia si fratele din Grecia.Si nu,nu glumesc!Eu sunt singura care am ramas in Romania :))
    Dar nu ma incanta ft tare FB.Intru cam o data la 3-4 zile.In rest,nici nu ma prea intereseaza.

    RăspundețiȘtergere
  9. Facebook e genul de site care creează dependență. am inceput si eu sa ma lupt cu el zilele astea...i want out dar nu stiu cat de mult o sa ma tina.. still...e doar un zvon dar cica s-ar inchide in martie 2011 ;))

    RăspundețiȘtergere
  10. Mda, si mie mi-au activat noul profil, ma dispera la culme. Nu eram o fana facebook, mi-am facut contul de cateva luni, DOAR pentru jocuri, sunt dependenta de jocuri si cand ma apuc de unul, si vad ca prietenii au un rang mai mare, trebuie sa ajung si eu acolo. Ca sa-ti raspund la intrebari, eu am pagina de facebook deschisa TOT timpul, penal stiu, dar sunt doar pe jocuri :D FarmVille, MonsterWorld si Baking Life :P . Sper sa se inchida Facebook-ul ca sa am si eu o viata :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Pe mine ma enerveaza facebook-u de cand l-au descoperit romanii. Eu am contul de facebook de multi ani de zile (de cand era in mare voga hi5u in romania) si mi-am facut contul pentru ca prietena mea fusese la summer school si toti strainii aveau FB si acolo puneau pozele, deci daca am vrut sa vad pozele cu ea mi-am facut FB. Dar de cand au dat toti romanii de FB mi se pare groaznic, nu esti "cool" daca nu-ti umpli profilul cu tot felul de poze si sa dai like-uri peste like-uri etc. Strainii il folosesc pentru a tine legatura nu pentru a se da mari cu locurile prin care s-au plimbat sau masinile pe care le au sau mai stiu eu ce. Ce-i drept au facut si multe scimbari la profiluri in acesti ani si nici una buna.
    DAR legat de faptul ca ce te intereseaza unde ai studiat sau unde esti angajat...asta este la baza FBului pentru ca a fost conceput de un student de la Harvard pentru a facilita comunicarea dintre stundentii universitatii, apoi au vrut si alte universitati sa beneficieze de el si asa a aparut fenomenul.
    Eu FBul nu-l folosesc mai deloc, intru o data pe saptamana cred, si atunci doar ca sa ma amuz de ce vad pe acolo

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu am cont. L-am facut din spirit de turma si dupa aia mi-a placut ca reuseam sa vb cu oamenii care se afla departe de mine. Legat de noul profil, nu am trecut inca la el. Sper sa nu trec automat :))

    RăspundețiȘtergere
  13. pentru dislike,mergi la editeaza profilul-activitati si interese-alte pagini-remove page.eu mi-am facut cont sa joc cityville(guilty) dar nu am pus poze,nu fac comentarii si nu deschid nimic gen fortune cookie ca dupaia ma trezesc ca se trimite la toata lumea.am facut greseala sa dau like la cateva pagini(vichy,garnier,la roche possay) dar am cautat repede sa dau dislike sa nu imi mai apara tot timpul cand ii comenteaza cineva pe perete sau mai stiu eu ce

    RăspundețiȘtergere
  14. eu nu am cont si nici nu o sa-mi fac vreodata. am intrat de cateva ori de la sora mea, care are cont si mi se pare o mare tampenie.
    e un fel de hi5 evoluat, cum ii spun eu.

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu sunt dependenta de Fb, sunt online de cate ori am ocazia, sunt somera nah. Si ma enerveaza si pe mine noul profil, nu-mi place deloc, nu inteleg de ce a aparut asa din senin, fortat-obligat PENTRU TOATA LUMEA. Nici mie nu mie se pare corect. Joc si Social City, fara bani adevarati, n-as putea sa bag bani intr-un joc. Dar imi place, ma ajuta sa uit de unele chestii, sa ma delectez putin, sa construiesc ceva cum vreau eu, sa cred ca mai exista o farama de copil in mine. De Farville in schimb, SA NU AUD:)).

    Daca nu vrei sa mai vezi recamele alea tampite in dreapta si in stanga, destul de ispititoare, exista un program cu care pot fi blocate, la fel poti bloca si toate aplicatiile care iti apar "pe perete" -urasc expresia asta:)).Dai click dr pe ele si dai Block this aplication, asta ca sa nu mai primesti cereri.
    Iar ma enerveaza ca trebuie sa vada toti prietenii mei unde dau eu like si la cine comentez eu domne. :))
    Am vazut si filmul si mi se pare egoist mister...si ma intrebam si eu intr-o zi, de ce nu exista si Don`t like, Dislake poti sa dai dupa ce ai dat Like, dar nu vede nimeni ca nu apare "pe perete", ca Like-ul, of course:))

    Si cu toate astea tot dependenta de el ma numesc si sunt, asta e. Interesant ramane faptul ca poti sa dai de cate un/o fost(a) coleg(a) din liceu/facultate si poti sa vezi care ma e viata lui/ei...

    RăspundețiȘtergere
  16. si pe mine ma enerveaza noul profil varat pe gat cu forta...

    dar am devenit putin addicted de FB si ca sa nu ma enervez prea des totusi, mi-am baricadat profilul, am scos posibilitatea de a vedea cineva pozele tag-uite, ci numai albumele puse de mine, dau block la orice initiativa tembela de test, concurs, reclama..., nu ma intereseaza toate updateurile celor din lista, mmm, e cat de cat ok.

    RăspundețiȘtergere
  17. eu petrec in jur de 5 minute pe FB, asta atunci cand imi amintesc :)

    RăspundețiȘtergere
  18. trebuie sa recunosc ca intru destul de des pe facebook, iar acum ne-a bagat noul stil pe gat. L-am respins, cat l-am respins, dar tot l-au bagat tuturor. Asta e... trebuie sa suportam :-j noi sa dim sanatosi :) ca restul le rezolvam/suportam

    RăspundețiȘtergere
  19. tu ești revoltată tare :))
    și eu m-am enervat cu noul profil, nu îmi place, mi se pare complicat.

    În rest...toate lucurile care te deranjează le poți rezolva prin setări, poți seta ca de exemplu pozele tale să le vadă doar prietenii tăi și nu și Friends of Friends.

    Mie îmi place Facebook-ul, am contul din 2007, când de abia dacă se știa despre el și când era Hi5-ul în vogă.


    Intru de mai multe ori pe zi, mai ales că mă joc Yoville și Cityville.

    RăspundețiȘtergere
  20. @Americanca asta am si eu senzatia ca e "privacy" din parti! Cel mai mult am deranjeaza ca sunt eu fraiera si nu zic "stop" intratului pe FB.
    Imi amintesc ca acum 10 ani aveam cont pe Myspace,a fost printre primele site-uri pe care mi-am facut cont,inain te de Hi5 evident.
    Ideea era ca puteam socializa numai cu straini,cel putin asta faceam la momentul respectiv,cu francezi si canadieni.Mi-a prins oarecum bine,eu tot ce imi doream era sa imi testez franceza. Apoi a venit nebunia cu hi5 ul si am uitat de Myspace,desi Hi5 ul nu imi placea dar imi gaseam cunoscutii pe acolo.Profil de Hi5 nu mai am de cand am profilul de FB :)

    @A.M vei trece fara sa vrei la noul profil,asta e politica lor,sa treaca toata lumea in aceeasi "oala".

    @Anais stiu ca ii pot sterge informatiile,ideea e ca m-au iritat cu lipsa asta de privacy fata de useri.
    Asteptam dislike-ul deci :))

    @Jules setarile pe FB mi le am mai pus,dar sincer la un moment dat nu functioneaza! Cel putin in cazul meu,are niste bug-uri idioate!
    In fine,daca ma va deranja intr-atat de tare am sa ii dau block la profil si au revoir!

    RăspundețiȘtergere
  21. @Shopperita nu am vazut filmul "The Social Network" ,e despre FB?
    Ai facut o alegere inteleapta sa nu iti faci FB,intr-un final se creeaza prea multa nebunie in spatiul asta virtual...

    @Sweet doar tu ai ramas in Romania? Cum asa? :) Inseamna ca iti place la noi. :P

    @Aqua tu vorbesti serios ca se inchide in martie 2011? De unde ai auzit zvonul asta?Si da,admit : Facebook e genul de site care creează dependenta!!!

    @Alics eu aici mi am facut FB,ca vezi dle toti colegii de munca au si trageau de mine... Apoi m-a luat nebunia sa joc si Farmville si Zuma,dar la astea ma rezum,nici nu mai vreau sa incerc alte jocuri!

    RăspundețiȘtergere
  22. @Sihaya stiu cum a fost conceput FB,dar asta nu le da dreptul sa fie neseriosi si sa incalce regulile alea de bun simt.In fine,vinovata sunt eu ca le folosesc site-ul nu ei care te provoaca sa ramai in comunitatea lor! Si da,unii pun o gramada de poze,nu ii condamn dar intr-o buna zi cred ca totul se intoarce impotriva ta,ca ajungi sa nu mai stii exact cine poate avea acces la profilul tau de FB...

    @Andreea,toata lumea trece la profilul automat,nu ai cum sa "scapi" de asa ceva.

    @bioana multumesc de pont! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  23. @Anonim,da,e un fel de HI5 mai cu pretentii...

    @Federova de ce nu iti place FV? Apropo care e diferenta intre cityville si FV? Eu m-am tot jucat FV pentru ca am priteni care se joaca,se jucau... Acum am rarit o cu FV,dar am dat o pe Zuma si blogareala :D

    @Zuzu asta ar trebui sa fac si eu de azi.Am sa imi fac timp sa ma ocup putin de setarile alea,asa poate nu ma mai calca pe nervi din cand in cand :D

    @Cristina fericito! Deci FB nu prezinta interes prea mare pentru tine!Congrats!

    RăspundețiȘtergere
  24. @Ada nu e vorba de suportat,ca daca nu suportam imi stergeam orice info sau poza de acolo,e vorba doar de privacy! Pupici!

    @Iguanitza nu sunt chiar revoltata.Sa zicem ca m-am saturat ca FB ul sa mi mototoleasca identitatea.Apropo care e diferenta intre Farmville si Yoville& Cityville?

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu nu sunt de acord cu Jules. Atunci cand faci o platforma, vrei sa fie user friendly, nu sa-l pui pe om sa stea o ora sa stearga taguri, postari de pe wall, comentarii, si sa-si puna setarile d privacy. Hai sa fim seriosi, e ca si cum ai avea un part time job sa ai facebook daca vrei sa nu te frece toti prostii (in fiecare zi primeam un nou add pe mess pana m-am prins ca mi se vede adresa de mail, si am fost ceruta de nevasta sau de amanta de vreo 10 ori pana acum). Plus ca va pot asigura ca majoritatea oamenilor nu au habar ca se pot modifica setarile de privacy, si chiar daca ar sti ca se poate, nu stiu cum. Eu lucrez de ceva timp cu clienti din US si pot sa va asigur ca sunt fiinte foarte putin inteligente. Stiu ca sunt din US si li se par ca-s miezul pamantului, dar nici in limba lor materna nu stiu sa scrie corect si au un IQ mai mic decat al simonei sensual.

    RăspundețiȘtergere
  26. farmville nu m-am jucat niciodată, Yoville... well ... acum 2 zile am împlinit un an de când mă joc:)) Dacă la Sorority Life, It Girl, Petville am renunțat cu ușurință, la Yoville nu pot renunța:))
    Eu mă joc mai mult pentru că atunci când vorbesc cu prietena mea, prefer să vorbesc acolo, că e mai fun:)

    Cityville l-am descoperit recent dar mă cam disperă:))

    Și..în Yoville am băgat și bani :">

    RăspundețiȘtergere
  27. @camelcutza si mie mi s-a intamplat sa mi mai dea lumea add la plesneala :( Nici macar nu am id ul afisatr,efectiv fac corelatie intre numele si prenumele meu... Dar pe mine pe confunda cu o pitzi blonda din Constanta... No comment

    @Iguanitza am inteles,eu ma mai joc FV fix pentru restul care le trimiteam gifts :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Camelcutza, sunt de acord cu tine. Si eu vroiam sa spun acelasi lucru. Cine are timp sa stea mereu sa dea 'untag' si sa stearga comentarii. Eu putin obositor ca de fiecare data cand scriu ceva pe pagina cuiva, trebuie sa ma duc la profilul meu si sa sterg update-ul care apare pe 'wall' ca sa nu citeasca toata lumea ce scriu si uneori ca sa le protejez eu intimitatea :)

    Cat despre clientii tai americani.... ori sunt eu o norocoasa ca sunt inconjurata de oameni extraordinar de inteligenti, de la care invat ceva nou constant, ori ai fost tu ghinionista sa cunosti oameni mai putin dotati intelectual. Din punctul meu de vedere, dupa un an de SUA, ei, ca natie, au foarte multe motive sa se creada buricul pamantului. Nu cred ca noi suntem in masura sa judecam, avand in vedere ca ne promovam constant talentele, gen "nu stiu de astea" sau toate analfabetele care apar pe la TV in sanii goi. Imi inchipui ce parere ar avea ei despre noi, dupa o zi de urmarit programe la canalele romanesti :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Mie imi place Facebook, vad update-uri la ce vreau eu, mentin legatura cu fosti colegi cu care in mod normal nu as vorbi la telefon absolut deloc, sprijin cauze, desi NU stiam ca nu iti poti sterge contul mi se pare o mare magarie. Oricum Facebookul normal ca pastreaza toate informatiile...si le are indiferent daca stergi contul sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  30. da interesante comentarii! ma poate ajuta cineva? am intrat si yo in facebook sa joc cityville dar vreau sa-mi inchid contul(doar la joc)sa nu mai apara poza mea si sa nu-l mai pot juca!....provoaca dependenta! cine stie cum ami pot inchide contul la acest joc?

    RăspundețiȘtergere
  31. @32 nelenya - block cityville si nu vei mai primi nici requesturi si nici tu nu mai intri decat daca-l deblochezi ...

    RăspundețiȘtergere
  32. :) iti recomand o poveste de-a mea care circula de ceva vreme pe net (poti sa-i zici si pamflet) despre facebook, Facebook:A rural story;)

    http://zamfy-blog.blogspot.com/2010/10/facebook-rural-story.html

    PS: sunt prima data pe aici, dar incepe sa-mi placa blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  33. Zamfy,interesanta povestea ta si bine ai venit pe aici! E un blog mai de fete,dar pe viitor intentionez sa imi fac blog separat de aberatii,desi posturile mele care nu au legatura cu beauty sunt din ce in ce mai multe in ultima vreme :P

    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  34. @Americanca abia acum am vazut comentariul tau.Intr-adevar nu cred ca americanii promoveaza antitalente ca noi... Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  35. am observat ca e de fete eu ma refeream la cele doua postari: aceasta si cea cu Google:)

    PS: onoarea mea sa fiu la tine pe blogroll;)

    numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  36. am observat ca e de fete eu ma refeream la cele doua postari: aceasta si cea cu Google:)

    PS: onoarea mea sa fiu la tine pe blogroll;)

    numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  37. da interesante comentarii! ma poate ajuta cineva? am intrat si yo in facebook sa joc cityville dar vreau sa-mi inchid contul(doar la joc)sa nu mai apara poza mea si sa nu-l mai pot juca!....provoaca dependenta! cine stie cum ami pot inchide contul la acest joc?

    RăspundețiȘtergere
  38. Eu nu sunt de acord cu Jules. Atunci cand faci o platforma, vrei sa fie user friendly, nu sa-l pui pe om sa stea o ora sa stearga taguri, postari de pe wall, comentarii, si sa-si puna setarile d privacy. Hai sa fim seriosi, e ca si cum ai avea un part time job sa ai facebook daca vrei sa nu te frece toti prostii (in fiecare zi primeam un nou add pe mess pana m-am prins ca mi se vede adresa de mail, si am fost ceruta de nevasta sau de amanta de vreo 10 ori pana acum). Plus ca va pot asigura ca majoritatea oamenilor nu au habar ca se pot modifica setarile de privacy, si chiar daca ar sti ca se poate, nu stiu cum. Eu lucrez de ceva timp cu clienti din US si pot sa va asigur ca sunt fiinte foarte putin inteligente. Stiu ca sunt din US si li se par ca-s miezul pamantului, dar nici in limba lor materna nu stiu sa scrie corect si au un IQ mai mic decat al simonei sensual.

    RăspundețiȘtergere
  39. tu ești revoltată tare :))
    și eu m-am enervat cu noul profil, nu îmi place, mi se pare complicat.

    În rest...toate lucurile care te deranjează le poți rezolva prin setări, poți seta ca de exemplu pozele tale să le vadă doar prietenii tăi și nu și Friends of Friends.

    Mie îmi place Facebook-ul, am contul din 2007, când de abia dacă se știa despre el și când era Hi5-ul în vogă.


    Intru de mai multe ori pe zi, mai ales că mă joc Yoville și Cityville.

    RăspundețiȘtergere
  40. si pe mine ma enerveaza noul profil varat pe gat cu forta...

    dar am devenit putin addicted de FB si ca sa nu ma enervez prea des totusi, mi-am baricadat profilul, am scos posibilitatea de a vedea cineva pozele tag-uite, ci numai albumele puse de mine, dau block la orice initiativa tembela de test, concurs, reclama..., nu ma intereseaza toate updateurile celor din lista, mmm, e cat de cat ok.

    RăspundețiȘtergere
  41. Facebook e genul de site care creează dependență. am inceput si eu sa ma lupt cu el zilele astea...i want out dar nu stiu cat de mult o sa ma tina.. still...e doar un zvon dar cica s-ar inchide in martie 2011 ;))

    RăspundețiȘtergere
  42. Mda, si mie mi-au activat noul profil, ma dispera la culme. Nu eram o fana facebook, mi-am facut contul de cateva luni, DOAR pentru jocuri, sunt dependenta de jocuri si cand ma apuc de unul, si vad ca prietenii au un rang mai mare, trebuie sa ajung si eu acolo. Ca sa-ti raspund la intrebari, eu am pagina de facebook deschisa TOT timpul, penal stiu, dar sunt doar pe jocuri :D FarmVille, MonsterWorld si Baking Life :P . Sper sa se inchida Facebook-ul ca sa am si eu o viata :)

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter