Shopping

   Just a quick note:  ieri am dormit de dupa amiaza de cum am ajuns acasa de la munca pana azi dimineata cu doua ore inainte sa intru de munca. Am fost placut suprinsa sa gasesc inca vreo cateva e-mailuri cu alte participari la concursul de make-up plus alte participari la giveaway!
 Dupa cum v-am anuntat de la bun inceput  aici,daca vor fi mai mult de 10 participante,voi lasa vot deschis catre voi,cei care imi cititi blogul si bineinteles catre cititoarele fetelor participante.Ei bine,sunt mai mult decat 10 participante ceea ce imi "usureaza" mie munca,sa aleg eu castigatoarele.Toate machiajele primite pana acum sunt superbe,ar fi greu pentru mine sa iau o decizie.
Pentru ca Adina m-a inspirat cu postarea ei despre shopping,iata ce mi-am mai luat zilele astea:

Manusi:


   E clar ca am fost obsedata de manusi,ca altfel nu-mi explic cum intr-o singura zi le-am luat pe toate...Manusile Anne Christine olive sunt din alea fara degete si cele negre sunt tot de la Anne Christine,iar celelalte  albastre sunt de la H&M.
   Dupa ce am vazut manusile albe ale Ramonei J ,m-am gandit apoi vreo doua saptamani la rand  la ele.Sa fiu sincera am cam ezitat sa le cumpar,pareau unul din lucrurile alea care iti plac cand le vezi la altcineva,dar pe tine nu arata deloc ok. Le-am purtat de vreo doua ori si chiar imi plac cum vin.Pe alta culoare nici nu le concepeam decat negre! Nu am mainile cu degetele lungi si atat de fine ca ale Ramonei,dar cred ca am sa le port cand am chef de ele.Din punctul meu de vedere astfel de manusi fix pe mainile cele mai finute cu degete lungi se "aseaza" minunat.




Sephora Green Idyll Palette -Mi-am cam luat "teapa" cum s-ar spune cu trusa asta,pentru ca nuantele sunt super sidefate si nu prea ma incanta ideea de a folosi farduri sidefate in ultima vreme...Nuantele sidefate arata bine pe oricine altcineva,numai pe ochii mei nu!
 E o trusa Sephora,cu o nuanta de blush peachy cremos si patru farduri.Nuanta de lipgloss o puteti vedea aici.  Ma rog,la pretul cu care am achizitionat-o,macar gloss-ul isi merita banii.Fardurile sunt doar testate,si nefolosite ...

Crema Manufaktura,evident sunt cred la al 4 lea sau chiar al 5 lea tub,nu ma pot "desparti" de ea.



Oje din nou,de parca n-as avea destule... Prima oja e una no-name "Maximo",dar are cel mai frumos rosu ever care l-am avut vreodata.Si ce e iar bizar pentru o oja no name,e ca se usuca mult mai repede decat alte oje gen Margaret Astor,Miss Sporty...
Oja Essence e Mr.Big si e un roz super placut pe unghii.Cea de-a treia oja 37 Just Rock It,tot de la Essence e un albastru  inchis cu tenta putin de moviu.Si da,stiu! Unghiile mele sunt pitice rau.... Fac ce fac si mi se rup imediat :(




Cercei Click Six ,intaritor de unghii Essence,shimmer dust Miss Sporty... Cerceii au fost "dragoste la prima vedere" daca pot spune asa.Au costat super putin,in jur de 2 euro,pacat ca nu am gasit mai multe perechi... Intaritorul de unghii Essence il am pentru a doua oara,cat l-am folosit am avut unghiile mai rezistente si lungi.De cand sunt aici folosesc doar dizolvant de la Essence.Am avut inainte unul cu miros de capsuni,dar nu l-am mai gasit .Prietenul era mega incantat cand il foloseam pe acela :))
Shimmer-ul de la Miss Sporty l-am luat imediat ce am testat intr-o doara testerul.Chiar daca nu imi plac fardurile sidefate,shimmer-ul asta are o nuanta super placuta si discreta!





Daca va intereseaza sa fac review la un produs anume,please let me know.
Voi ce v-ati mai luat zilele astea?



Pupici,
Andreea

26 de comentarii:

  1. ce mi-as dori si eu sa dorm atat :| vise taica, vise :))
    sa le porti/ folosesti cu placere! ce-mi plac cerceii, dar exact cum ziceai tu de manusi - imi place sa-i admir la altcineva, dar pe mine nu m-ar prinde

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de superbe pot fi fardurile! Cum de nu-ti sta tie bine cu farduri sidefate, ca esti frumoasa foc... mai degraba te-as vedea cu farduri sidefate decat cu farduri mate.
    Si eu folosesc farduri sidefate, mai ales iarna - mi se pare ca aduc un strop de lumina pe chipul meu.
    Si ojele sunt foarte frumoase - cam aceleasi culori le prefer si eu. Iar in privinta ojelor no-name, si eu am fost surprinsa de ojele Orkide (oje de 2.5 ron, se gasesc la orice butic de cartier) - un rosu superb si un mov la fel de superb - rezista 5-6 zile pe unghii fara probleme, nu ataca unghia, nu o pateaza, nu o ingalbenesc (fara sa folosesc vreo baza)...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le porti/folosesti sanatoasa! Ce draguta e paleta Sephora. :D
    Si cerceii sunt superbi! La vara vei face furori cu ei! (iti spun asta pentru ca a avut si mama ceva asemanator cand era mai tanara si acum ii mai port eu si toata lumea imi zice ce frumosi sunt). :)

    RăspundețiȘtergere
  4. tu esti abonata la standul Essence? Aici se gasesc doar in magazinul Oviesse, iar eu ajung pe acolo cam rar, doar o data pe luna, sper sa ma duc si eu weekendul asta sa-mi iau shimmer brick-ul plus alte produse noi de la Essence, din colectia Black&White, la tine au aparut?

    RăspundețiȘtergere
  5. Crede-ma pe cuvant ca degetele Ramonei J fara unghii lungute sunt boante si cu niste articulatii cat casa ca deh asa a trebuit sa am eu osatura :) Cand am dat tips-urile jos, singura, am ramas cu unghiile franjuri si subtiri si cca 1,5 luni n-am putut sa le mai las sa creasca niciun mm...nici nu imi venea sa ma uit la ele,parca erau picioarele suple-din-parti in balerini :)) Nu stiu cum am putut sta fara unghii pana acum 3 ani, le purtam taiate maxim si date cu lac transparent. Cand ma uit la pozele de atunci ma infior :) Macar 1 cm trebuie sa le las sa creasca, de fapt acum nici nu imi mai cresc mai mult de atat dar tot e o mare diferenta :)
    Imi plac mult noile tale manusi, eu nu ma mai despart de ale mele. Am si normale, si totusi le prefer pe cele mid-fingers pentru ca nu ma jeneaza la condus cand strang volanul, simt totul ca si cum as avea palma goala. Cu cele normale nu-s in stare nici sa-mi caut ceva in geanta sau sa apuc bine o coala de hartie.
    Si-mi mai plac cerceii, turcoaz-ul meu fetis. <3 Sa le porti si folosesti iubita si implinita! Eu farduri nu mi-am mai luat, in aultimul an chiar m-am temperat si nu cumparam decat strictul necesar ca si asa foloseam mereu doar cateva lucruri si restul stateau degeaba. Am prefereat hainele. Ieri mi-am indeplinit o dorinta mai veche, mi-a luat(platit) mama un paltonas usor military pana deasupra genunchiului, navy. Voiam negru dar fiind reduceri epuizasera marimile mici si daca mai stateam nici navy nu mai gaseam. Nu aveam nimic mai elegant de luat peste, doar geci leather sau faux-leather pana in talie, si m-am gandit ca la un interviu sau cum a fost la Revelion chiar imi era necesar un asa articol. Nu-mi mai cumparasem de mult un palton si visam la unul care sa vina mai aproape de corp, cade perfect dar mi-ar fi placut sa aiba si cordon sa il strang cat sa arate usor bie ca o rochie. Poate fac rost. Oricum, desi nu mai am niciun ban si nu imi va mai da curand, sunt fericita ca mi-am luat ceva ce chiar imi trebuia neaparat. Acum daca port o rochie pulover pe sub nu se mai vede ca am ceva scurt sa se holbeze toata lumea :))
    te pup, si la cat mai multe cumparaturi ca eu ma bucur si numai cand le vad la voi

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt superbi cerceii! :)

    Sa le folosesti pe toate cu drag!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac toate dar mai ales cerceii...si asa imi aduc aminte de vara:*:

    RăspundețiȘtergere
  8. sa le folosesti sanatoasa!
    imi place mult oja de la essence :)

    RăspundețiȘtergere
  9. uhhh, ce de shooping! parca mi-ai facut pofta ;))

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte dragute chestii ti-ai luat...of mie mi se cam termina banii...Manusile imi plac foarte mult, la fel si cerceii de la Six. O sa fac si eu o posatre de genul asta curand. Kisses.

    RăspundețiȘtergere
  11. super!! sa te bucuri de toate!!

    intrebare: de unde cumperi essence? si cat costa?

    imi doresc si eu mult de tot asta
    http://4.bp.blogspot.com/_j8ei0hkA6xs/TIFLTD3gIcI/AAAAAAAAChM/WXsXN9LHt1c/s1600/backtoparadise1.jpg

    pe site la ei n-am gasit-o.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce de shopping! nu am mai fost demult prin magazine si mi se face pofta...:)) Sa te bucuri de ele! xoxo

    RăspundețiȘtergere
  13. Wow, astea da achizitii :D
    Insa daca lucrezi inseamna ca le meriti pe deplin!

    Si eu am o problema mare cu unghiile :( Mai ales ca de cand m-am mutat "de la casa mamei" :)) trebuie sa fac cam totul prin casa... ceea ce include spalatul vaselor si curatenie = NO unghii!
    Cred ca o sa incerc si eu intaritorul de la Essence, tinanad cont de recomandarea ta pozitiva.

    Legat de cumparaturi, sunt super extra mega fericita pentru ca iubitul meu mi-a facut cadou de Valentine's Day (aka am facut impreuna o comanda cu cardul lui :D) o trusa 141 Piece Master Makeup Collection, un set de 11 pensule din gama Studio si un eyeliner - toate de la e.l.f.
    E prima data cand fac asa o investitie in make up :) Si sper din suflet sa le primesc zilele astea ca sa pot participa la concursul tau.

    La cat mai multe cumparaturi!

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  14. @A.M nu iti imagina ca eu dorm zilnic asa :)) Dupa 48 ore in care am dormit doar 8 ore cumulate,si-a spus cuvantul oboseala...

    @Clarra daca nu ma insel ojele Orkide sunt turcesti si da erau super bune! Aveam o gramada de nuante...Dar care evident au ramas in tara ca multe alte lucruri gen haine,acesorii... evident cu o singura vizita in Romania pe an pe care o fac...
    Cat despre fardurile sidefate pacat ca am incercat trusa,nici eu nu stiu de ce am facut-o :( altfel o puteam da cuiva. Nu stiu,si mie imi plac unele farduri sidefate ,dar cred ca am uitat sa precizez ca astea sunt si sidefate si cremoase!

    @Modniza multumesc :)

    @Shopperita imi plac enorm cerceii! Si nu m-au costat decat 2 euro,iar in general pe aici orice dracie de acesoriu chiar uratica e minim 6 euro.

    @Alics nu sunt abonata la cei de la Essence :)) Pacat ca nu imi fac si mie o reducere ceva,ca tot cumpar de la ei.Ma rog,din magazine diferite.
    Colectia Black&White a aparut de ceva timp,de anul trecut dar zau ca nu am reusit sa imi iau nimic de la ei,cand au aparut am zis sa vad exact cam tot ce au pentru ca na,sa nu imi doresc prea multe.Cat "m-am trezit" eu,nu am mai gasit nimic.Raftul cu colectia Black&White zace gol si culmea astia vad ca nu mai reinnoiesc stocul.
    Cu produsele Essence e cam loterie: uneori gasesc ce vreau,alteori se epuizeaza instant in doar cateva ore.Si nu au cine stie ce oferte sau alte nebunii,ci pur si simplu la 4-5 euro produsul lumea cumpara.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Ramona stiu ca turcoazul e fetisul tau :P Cred ca de la tine m-am "molipsit" si eu,pentru ca inainte cumva purtam culoarea asta doar vara,acum o port mai des la acesorii.
    Cat despre mainile si degetele tale,no comment! Cred ca poti vedea si tu ca degetele mele sunt grosute :)

    Pupici ! :*

    @Anda,multumesc! Pupici!

    @Amalia si mie mi-au adus aminte de vara,bine ca aici nici nu prea e vara,e mult prea racoare vara,dar oricum :P

    RăspundețiȘtergere
  16. @Camy care oja iti place dintre ele? :*

    @Federova mereu e "pofta" de shopping la fete :)) asa ca nu da vina pe mine :P

    @Not Beautiful Enough si mie mi se cam termina banii dar vad ca nu ma abtin sa ii dau pe nimicuri de genul. Pupici si abia astept sa vad ce ti-ai luat :*

    RăspundețiȘtergere
  17. @MarinA multumesc! Deci se pare ca voua va plac mult cerceii. :*

    @Anais nici eu nu am vazut o in magazin pana acum,pentru ca daca vedeam nuanta asta sigur o luam :) Dupa cum ziceam si in comentariu de mai sus,cu produsele Essence e cam "loterie",uneori gasesc standul plin,alteori doar cateva produse ratacite.Oricum ce au ei afisat pe site,niciodata in nici un magazin nu le-am vazut pe toate.Mereu cutreier mai multe magazine ca sa vad ce mai au sau ce a mai aparut la ei.
    Le iau in general din /Drogerie/Rossman si au chiar si in Douglas.
    Preturi informative:
    o oja 50 czk - 2 euro
    un ruj/gloss 2-3 euro depinde si de care este
    o pudra pentru ten - 5 euro
    un demachiant pentru ochi - 3-4 euro

    Cam astea ar fi preturile.La creme si alte nebunii eu nu m-am bagat,nici chiar la fond de ten,nu pentru ca sunt snoaba dar mi se pare mult prea ieftin produsul - doar 5 euro cam orice fond de ten vrei de la ei,si imi e teama.Plus ca sunt pline de CI-uri si parabeni... Bine cam toate produsele sunt asa,dar macar un fard de ochi nu are un asemenea impact cu tenul tau,daca ai o baza de machiaj/o crema/fond de ten.

    RăspundețiȘtergere
  18. Fetelor,apropo de produsele Essence,va recomand Shimmer Brick-ul,ojele lor care desi nu sunt rezistente aplicate singure,au o gramada de nuante si fardul de sprancene. Daca va mai plac si fardurile si eyelinerele lor e perfect :) Eu cam asta achizitionez de la ei.

    RăspundețiȘtergere
  19. @Andreea mereu ni se face pofta de shopping fetelor :P

    @Andrei Alina sa le folosesti cu placere!
    Ma bucur ca ai primit un cadou care te-a bucurat.Pupici si te astept sa participi! :*

    RăspundețiȘtergere
  20. sar'na :*

    daca o gasesti cumpar-o si pentru mine, platesc transport si tot :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Andreea, la Miss Sporty exista o gama de produse pentru ingrijirea unghiilor, daca nu ma insel Nail Expert ii spune, eu am primit cadou de la o prietena lacul Cement Booster din gama asta, si mai apoi mi-am luat si intaritorul cu calciu si vitamina A si inca ceva, un top coat parca. Pe langa astea, folosesc si de la Favisan un intaritor, si lotiunea de la Farmec. Si de o luna incoace nu mi s-a mai rupt/exfoliat nicio unghie, asta dupa ce, fara exagerare, toata viata n-am depasit stadiul unghii f.scurte / scurte / medii in cazurile fericite. Lacul cadou de la Miss Sporty l-am primit din Cehia :) asa ca daca vei gasi produsele astea, le recomand, mai ales la pretul lor fac treaba buna.

    RăspundețiȘtergere
  22. Heii;;)
    imi plac produsele tale mai ales paleta de la Sephora si acel intaritor de unghii`.:d
    si o intrebare..tu esti din braila?;;)
    nu prea cunosc multe brailence care au blog:d
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  23. @A.M nu iti imagina ca eu dorm zilnic asa :)) Dupa 48 ore in care am dormit doar 8 ore cumulate,si-a spus cuvantul oboseala...

    @Clarra daca nu ma insel ojele Orkide sunt turcesti si da erau super bune! Aveam o gramada de nuante...Dar care evident au ramas in tara ca multe alte lucruri gen haine,acesorii... evident cu o singura vizita in Romania pe an pe care o fac...
    Cat despre fardurile sidefate pacat ca am incercat trusa,nici eu nu stiu de ce am facut-o :( altfel o puteam da cuiva. Nu stiu,si mie imi plac unele farduri sidefate ,dar cred ca am uitat sa precizez ca astea sunt si sidefate si cremoase!

    @Modniza multumesc :)

    @Shopperita imi plac enorm cerceii! Si nu m-au costat decat 2 euro,iar in general pe aici orice dracie de acesoriu chiar uratica e minim 6 euro.

    @Alics nu sunt abonata la cei de la Essence :)) Pacat ca nu imi fac si mie o reducere ceva,ca tot cumpar de la ei.Ma rog,din magazine diferite.
    Colectia Black&White a aparut de ceva timp,de anul trecut dar zau ca nu am reusit sa imi iau nimic de la ei,cand au aparut am zis sa vad exact cam tot ce au pentru ca na,sa nu imi doresc prea multe.Cat "m-am trezit" eu,nu am mai gasit nimic.Raftul cu colectia Black&White zace gol si culmea astia vad ca nu mai reinnoiesc stocul.
    Cu produsele Essence e cam loterie: uneori gasesc ce vreau,alteori se epuizeaza instant in doar cateva ore.Si nu au cine stie ce oferte sau alte nebunii,ci pur si simplu la 4-5 euro produsul lumea cumpara.

    RăspundețiȘtergere
  24. Crede-ma pe cuvant ca degetele Ramonei J fara unghii lungute sunt boante si cu niste articulatii cat casa ca deh asa a trebuit sa am eu osatura :) Cand am dat tips-urile jos, singura, am ramas cu unghiile franjuri si subtiri si cca 1,5 luni n-am putut sa le mai las sa creasca niciun mm...nici nu imi venea sa ma uit la ele,parca erau picioarele suple-din-parti in balerini :)) Nu stiu cum am putut sta fara unghii pana acum 3 ani, le purtam taiate maxim si date cu lac transparent. Cand ma uit la pozele de atunci ma infior :) Macar 1 cm trebuie sa le las sa creasca, de fapt acum nici nu imi mai cresc mai mult de atat dar tot e o mare diferenta :)
    Imi plac mult noile tale manusi, eu nu ma mai despart de ale mele. Am si normale, si totusi le prefer pe cele mid-fingers pentru ca nu ma jeneaza la condus cand strang volanul, simt totul ca si cum as avea palma goala. Cu cele normale nu-s in stare nici sa-mi caut ceva in geanta sau sa apuc bine o coala de hartie.
    Si-mi mai plac cerceii, turcoaz-ul meu fetis. <3 Sa le porti si folosesti iubita si implinita! Eu farduri nu mi-am mai luat, in aultimul an chiar m-am temperat si nu cumparam decat strictul necesar ca si asa foloseam mereu doar cateva lucruri si restul stateau degeaba. Am prefereat hainele. Ieri mi-am indeplinit o dorinta mai veche, mi-a luat(platit) mama un paltonas usor military pana deasupra genunchiului, navy. Voiam negru dar fiind reduceri epuizasera marimile mici si daca mai stateam nici navy nu mai gaseam. Nu aveam nimic mai elegant de luat peste, doar geci leather sau faux-leather pana in talie, si m-am gandit ca la un interviu sau cum a fost la Revelion chiar imi era necesar un asa articol. Nu-mi mai cumparasem de mult un palton si visam la unul care sa vina mai aproape de corp, cade perfect dar mi-ar fi placut sa aiba si cordon sa il strang cat sa arate usor bie ca o rochie. Poate fac rost. Oricum, desi nu mai am niciun ban si nu imi va mai da curand, sunt fericita ca mi-am luat ceva ce chiar imi trebuia neaparat. Acum daca port o rochie pulover pe sub nu se mai vede ca am ceva scurt sa se holbeze toata lumea :))
    te pup, si la cat mai multe cumparaturi ca eu ma bucur si numai cand le vad la voi

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter