Sondaj + Concursurile momentului pe bloguri!

    Acest sondaj se adreseaza in special fetelor care deja s-au inscris la concursul de make-up sau care au de gand sa faca asta.


Preferati concursul de make up sa fie cu voturi sau sa aleg cele trei castigatoare?
Cu voturi in sectiunea comentarii din partea voastra.
Sa aleg eu castigatoarele.
I don't care about this!








  



Iata ce concursuri se desfasoara in blogosfera romaneasca,sau cel putin am sa le enumar pe cele pe care le stiu:

Adyna-Concurs set de cosmetice naturale!


Va doresc o duminica cat mai placuta!

Pupici,

6 comentarii:

  1. Poate ar fi mai bine sa fie cu vot deschis....asa exista mai multe sanse sa nu poata nimeni contesta rezultatul sau sa te acuze de favoritism spre exemplu. Eventual sa alegi doar daca ies 2 fete la egalitate. Mi se pare si mai simplu pentru tine, cateodata chiar e dificil sa "cantaresti" care-i cel mai reusit.
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms ca ai amintit de concursul meu, pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ramo,la asta ma gandeam si eu dar sondajul asta m-a cam mirat... E pratic 50-50 momentan.

    @Feferova voi face si un post separat.Aseara ma cam grabeam,initial am vrut doar sa fac psoatrea cu sondajul si apoi am zis ca ar fi frumos sa enumar si concursurile pe care le stiu.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ramona apropo vot deschis inseamna ca din punctul tau de vedere ar fi cazul sa afisez toate machiajele participantelor sau sa selectez eu? Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ceau. Eu chiar ieri m`am uitat pe blogul Antoniei..a avut si ea un concurs cu voturi.. dupa parerea mea e in regula asa cu voturi dar daca sunt persoane care se voteaza singure (cum s`a intamplat si acolo) atunci nu mi se pare corect ca o persoana sincera sa aiba mai putine sanse decat una care triseaza:D
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci ca ai pomenit si de concursul meu! :*:*

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter