Castigatoarea Giveaway-ului no 3 !

    In primul rand va multumesc la toate pentru participare,sper sa nu fiti suparate,dar vor mai urma si alte giveaway-uri mai repede decat credeti. Desi nu au fost multe inscrieri,m-am decis asupra unui tinute.
  Mi-au placut in mod special vreo trei,dar cum nu am posibilitatea sa va premiez pe toate,m-am decis la cea care mi-a placut cel mai mult:

http://www.polyvore.com/cgi/set?id=27231323

  As fi ales cu totul alta pereche de cercei,pentru ca acestia nu sunt chiar genul meu.Oricum mi-a placut mult ideea ei de a crea o tinuta clasica si in acelasi timp lejera.
  Castigatoarea este asadar Andreea! Felicitari si astept e-mailul tau cu adresa la care sa iti pot trimite premiul.In afara de premiul propriu zis vei mai primi o mica surpriza. :)

In schimb concursul de make-up continua,pentru cine doreste sa se mai inscrie.Va multumesc pentru participare!

Pupici,

Supercounters