Azi as vrea....

    Azi mi-as dori sa stau acasa si sa imi termin cescuta (a se citi canile) de ceai.
Am reusit performanta sa dorm de ieri de la ora 17.00 pana azi la 9.30... O sa spuneti ca am innebunit,dar in ultimele doua zile ma simt tare obosita... Si ma incerca o raceala de cel putin o saptamana.
In doua ore,trebuie sa fiu la work,deci va invit rapid  la o cescuta de ceai si sa citim Vogue :)


Un aspect pozitiv totusi: desi afara e tare frig,a tot plouat,eu simt miros de primavara!Ah,sper sa va placa si noul aspect al blogului!

Pupici,

18 comentarii:

  1. si eu imi doresc sa stau sa citesc reviste si sa beau ceai:X...ador ceaiul:)

    RăspundețiȘtergere
  2. As vrea sa pot simti si eu ca vine primavara :-<
    Dar oricat incerc, e imposibil :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place noul aspect!! :) E de primavara :D

    Si eu beau azi ceai si citesc, dar nu Vogue, o carte "draguta" pentru examen :)) Wish it was Vogue, dar nici nu se compara :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce mi-ar placea... dar eu sunt nevoita sa stau cu cartile de la facultate in ambele maini :(

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place cum ti'ai schimbat fundalul la blog :*:*
    dar nu imi place ceaiul :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa ai grija de tine, eu si acum mai sunt un pic racita...de o saptamana ma chinuie. Imi place aspectul blog-ului, si eu ar trebui sa-l schimb ca m-am saturat de el dar nu stiu cu ce...Kisses

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place noul aspect! imi placea si cel dinainte, dar si asta! uf! nush daca pot sa aleg :))

    E bine daca simti miros de primavara! aici e cam urat, ninge si mocirla pe jos :)). :*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Vin si eeeeeeeeeeeu!
    Wait for me! :D
    Si eu stau cu o cana de ciocolata calda si citesc blogurile :D
    Pupici si succes la servici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place noul aspect si ideea cu cescutele de ceai! Eu as pune si niste biscuiti ca cei pe care ii ducea albunuta! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunteti interesati de un schimb de link cu
    romaniiautalentro.blogspot.com
    astept un comm la o postare sau prin formularul contact
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna!imi place tare mult cum scrii,La cat mai multe posturi.Te-am adaugat la blogroll si ma intrebam daca ai putea face si tu asta. http://sudessa.blogspot.com .O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma bucur ca e aproape sfarsit de saptamana si maine e vineri. De-abia astept weekendul. :) Sambata asta o sa merg la o petrecere de botez. :)

    Ce coincidenta, citeam si eu Vogue in seara asta. :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Irynuk in sfarsit vine weeekendul!!! Deci teoretic avem timp :P

    @LittleD minunea m-a tinut fix ziua aia.Acum simt miros de iarna :)

    @Lauren multa bafta in continuare la examene! Lasa ca scapi tu :P
    Eu as da orice sa mai fiu studenta si sa nu fiu nevoita sa am un program haotic...

    @LittleD :( te inteleg :*

    @Denisa eu detestam ceaiul.De la o vreme incoace,de cand am parte numai de vreme ploioasa si friguroasa,o cana de ceai cu miere face minuni :)

    @Simi mie parca nu mai imi place acum aspectul blogului.... Dunno negru cu galbenul asta parca nu se "pupa".In schimb mi-a fost draga tipa cu pantofiori :P
    Multa sanatate si tie!

    @Andreea acum sunt racita,deci adio primavara :))
    Aici nu ninge ,dar e tare frig si ploios ca de obicei!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunteti interesati de un schimb de link cu
    romaniiautalentro.blogspot.com
    astept un comm la o postare sau prin formularul contact
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna!imi place tare mult cum scrii,La cat mai multe posturi.Te-am adaugat la blogroll si ma intrebam daca ai putea face si tu asta. http://sudessa.blogspot.com .O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  16. Sa ai grija de tine, eu si acum mai sunt un pic racita...de o saptamana ma chinuie. Imi place aspectul blog-ului, si eu ar trebui sa-l schimb ca m-am saturat de el dar nu stiu cu ce...Kisses

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter