Oje NYC!

   Desi unghiile mele nu arata in cea mai buna forma a lor,de ieri mi-am adus aminte de existenta uleiului de ricin,asta datorita faptului ca am vazut un LOTD frumos pe blogul lui Irynuk.Tot ea mi-a spus ca pot sa folosesc uleiul de ricin pentru unghii.Eu il foloseam doar pentru gene si par.
 In ultimele doua saptamani am cumparat o gramada de oje,dar astazi vreau sa vi le arat pe ultimele doua achizitionate,nu de alta dar entuziasmul e mai mare in ceea ce priveste ultimele produse.
Postul asta nu se vrea a fi un NOTD,o sa vedeti doar nuanta,pe viitor va urma,asta daca isi mai revin unghiile mele si reusesc si ele sa nu mi se mai rupa atat de repede.E drept ca numai eu gatesc si la curatenie se rup cel mai repede... Nu mai vorbesc de lovit din greseala cu degetul in portiera masinii si zbang o unghie :(  Ultima data m-am ales cu o vanataie destul de urata...
   In fine,sa nu mai lungesc "vorba" si sa va arat ce oje NYC mi-am luat:


    Nuanta asta e un lila roziu absolut delicios! Ma oftic ca a iesit un pic cam altfel in poze,dar in principiu cam asta e culoarea.
Si cealalta e o nuanta de berry super dulce:

Si mai am tot de la NYC un mov-albastrui super simpatic,dar la ala nu am apucat sa fac poze.
Imi cer scuze,dar pozele le-am facut inainte ca sa imi sterg pe margini oja.
Voi ati folosit produse NYC? Cat rezista pe unghii? Eu o am pe cea roz lila intacta de 3 zile,fara nici un fel de base coat peste!

 Sa aveti in continuare o saptamana frumoasa!

Pupici,

21 de comentarii:

  1. ce bine arata ambele oje :X
    de unde le-ai cumparat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt, in special prima :x. Eu nu am folosit nici nu cred ca se gasesc in ro...

    Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu o oja NYC rosie, cumparata din UK. Imi place f mult pt ca se usuca super repede si are un luciu minunat. Mie imi rezista in jur de 4-5 zile pe unghii. Acuma caut pe net site-uri de unde s-o pot comanda si nu gasesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place foarte mult a doua :D si daca mai zici ca si rezista asa bine chiar m-ar tenta pentru ca sunt jalnica la intretinut manichiura :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumoase suuuuunt!!! m-am indragostit de nuanta berry... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Laura eu nu locuiesc in Romania acum,le am achizitionate de la un Rossman market.

    @Adina eu din toate nuantele pe prima am pus ochii :)
    Nu stiu daca se gasesc la noi,aici le-am vazut recent.Adica acum o saptamana :) Ma gandeam sa testez si farduri si luciuri de buze de la ei,dar am atat de multe de la alte branduri...


    @Alexandra P,da se usuca incredibil de repede! In maxim un minut am oja pe unghii uscata! Eu m-am dat si cu un intaritor de unghii inainte oricum si tot s-a uscat repede.

    @Libertat pana acum oja are 3 zile pe unghii,sa vedem cat mai tine minunea.Daca ma tine 5 zile deja e fantastic! Mai mult nici nu vreau,ca ma plictisesc de culoare si vreau alta :P


    @Miuri,berry e delicioasa.Ambele sunt in doua straturi pe unghie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am auzit de firma NYC la tv :D Era o emisiune despre moda si la un mom le si machia folosind produse de la ei;)) Pacat ca nu se gasesc si la noi..

    RăspundețiȘtergere
  8. @Oana bine ai venit pe blogul meu!
    eu parca vazusem pe un site online produse NYC si chiar ma tenta sa imi iau.Iar acum cateva zile surpriza: vad un stand NYC nou nout :)
    Ma si mir ca m-am abtinut de la farduri,pentru ca am prea multe si glossuri... Dar daca mai trec prin zona,sigur cred ca cedez si mai cumpar ceva de la ei :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Oau! Sunt superbe culorile! Chiar pe gustul meu. *drooling*

    RăspundețiȘtergere
  10. eu adoooor ojele NYC :x
    si oja lila e suuuperba;;)
    abia astept sa vad si oja mov`albastrui :d:d
    daca ar fi si aici in Ro,cred ca as cumpara toata gama:)))
    pupiceii`:*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. imi place tare mult prima culoare:X

    ma bucur ca ti-am fost de folos!!:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt niste culori superbe, nu ma pot hotara care dintre ele imi place mai mult.Sa le folosesti cu placere!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt foarte frumoase ojele, imi plac, as purta si eu aceste nuante. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @Anda ma bucur.Pup!

    @Nellz sa inteleg ca ai avut si tu oje NYC?
    Pup!

    @Irynuk si mie imi place mult prima culoare :P pup

    @Laura multumesc! Pupici!

    @Victoria West multumesc! :*

    RăspundețiȘtergere
  15. M'am indragostit de berry iremediabil!loveable!

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu am incercat pana cum oje NYC... in general prefer O.P.I., insa am inceput sa observ ca se usuca putin cam greu.
    O sa ma uit si eu pe aici :D.

    Pupici

    P.S. - imi place prima nuanta super mult!

    RăspundețiȘtergere
  17. Sa stii k pentru unghii este f.buna si vitamina A uleioasa. Eu am folosit-o si pe unghii dar si in mancare si n-am mai avut probleme cu exfolierea unghiilor sau cu ruperea lor.

    RăspundețiȘtergere
  18. da am avut o oja de culoare roz:d
    dar mi`a cumparat`o matusa mea knd a fost in Germania.
    si`mi pare rau ca numai am:-l
    in plus acm am unghii cu gel si nici nu ma pot da cu oja.:))
    suna ciudat,dar imi este dor sa ma dau cu oja:|
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  19. Sa stii k pentru unghii este f.buna si vitamina A uleioasa. Eu am folosit-o si pe unghii dar si in mancare si n-am mai avut probleme cu exfolierea unghiilor sau cu ruperea lor.

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu am auzit de firma NYC la tv :D Era o emisiune despre moda si la un mom le si machia folosind produse de la ei;)) Pacat ca nu se gasesc si la noi..

    RăspundețiȘtergere
  21. Am si eu o oja NYC rosie, cumparata din UK. Imi place f mult pt ca se usuca super repede si are un luciu minunat. Mie imi rezista in jur de 4-5 zile pe unghii. Acuma caut pe net site-uri de unde s-o pot comanda si nu gasesc.

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter