Azi imi doresc....

Pe langa faptul ca imi doresc sa imi schimb job-ul azi imi doresc
               Black Shatter - OPI Nail Polish !




Imaginile sunt luate de aici.

Pe Asos nu e pe stoc Black Shatter - OPI Nail Polish :( Deja devine frustrant ca nu am de unde sa o comand online,pentru ca in Sephora aici nu o gasesc.Si mai e si editie limitata!!
De fapt mi-o doresc de vreo 3 saptamani,iar cand am citit postarea Roxanei ,mi-am amintit iar de ea!
   O vreau! Va rog sa imi lasati un mesaj la sectiunea comentarii  daca ati vazut-o cumva undeva pe un site online din afara ,pentru ca mi-o doresc tare mult.





Pupici,

19 comentarii:

  1. Vai, vai, vai...ai eu imi doresc o oja dinasta rau de tot!:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. pai exista si in marca barry m,si dm are o linie proprie numita p2 sau ceva de genul,si acolo este,plus am vazut ca si essence o sa aiba in n oua gama...si eu imi doresc muuult,dar de unde?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. ummm... de ce să dai o căruță de bani pe ceva ce există mai ieftin ?
    nu găsești p2 acolo ? p2 crackling top coat e ce folosesc și eu și are același efect ca și Black Shatter-ul ăsta.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anda si tu? :))

    @Morphine,daca nu gasesc pana saptamana viitoare OPI,imi iau de la BarryM,dar tot asa trebuie sa dau comanda online.
    P2 nu am aici :( Iar de la Essence inca nu am vazut....

    @Iguanitza cred ca in DM ul din Romania sunt mai mult ca aici :)) Nici chestiute de la P2 nu am vazut :( Inclusiv oja ca Black Shatter-ul OPI... Poate am noroc si vad ceva similar la Essence,dar nu am vazut inca....

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am descoperit-o nu de mult.
    Like like like!

    Te pup.
    P.S. - Ai un tag de la mine :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata super! dar am vazut unele colorate de la China Glaze si ma atrag mai mult :)Evident nu am de unde sa iau China Glaze aici :)). xoxo
    Link-ul:
    http://www.refinery29.com/china-glaze-launches-6-new-crackle-nail-polish-shades.php

    RăspundețiȘtergere
  7. @Andrei Alina abia ce am "plecat" de pe blogul tau.Tag ul e referitor la orasul care locuiesc? Am sa il fac zilele astea,desi am tot spus diverse.Nici nu mai am poze recente acum :( Si sa fac,e destul de aiurea,pentru ca e mohorat... Dar tot fac eu o postare :P

    @Andreea nici eu nu am de unde sa iau China Glaze :(
    Din link ul dat de tine,astea par si mai smechere! Pfff stop :D Barry M,China Glaze,OPI?! Cred ca o sa iau pe primul care il gasesc si e pe stoc :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. nici în DM-ul din România nu găsești p2, essence, catrice etc... eu o am din Germania :)

    RăspundețiȘtergere
  9. hm, inca nu stiu ce parere am despre oja asta...cateodata imi place, altadata mi se pare ciudata...:?

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca ai mai scris lucruri despre el, poti face un post despre orasul preferat sau in care ti-ar placea sa locuiesti :D Ar fi la fel de interesant.
    Insa, orice vei alege, abia astept!

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Iguanitza atunci e clar: trebuie sa o iau din Germania,pentru ca nici aici nu o gasesc.

    @Claudia si eu tot asa am gandit ca tine prima data cand am auzit de ea: imi place sau nu? Azi realizez ca imi place... Poate atunci cand voi avea o oja de genul asta am sa zic ca nu imi mai place.Eu ma stiu ca fac din astea,deci nu e lucru nou :P

    RăspundețiȘtergere
  12. si mie imi place la nebuine oja aia:X

    RăspundețiȘtergere
  13. Am vazut si eu prin Italia dar nu m-a tentat, am vazut la o tipa si mi se parea prea incarcata unghia.:P

    RăspundețiȘtergere
  14. vai, si eu o vreauu!! mi-am comandat acum 2 saptamani ceva de pe beautybay.com si abia dupa ce am dat comanda am vazut oja :(
    vezi poate mai e...

    RăspundețiȘtergere
  15. @Irynuk din pacate nu o gasesc...

    @Federova eu vreau sa o am apoi am sa ma hotarasc :D daca o plac sau nu :D

    @iela nu mai e pe stoc... Mersi oricum ca mi-ai zis!

    RăspundețiȘtergere
  16. http://4.bp.blogspot.com/_Y3iiK2Rel7A/TUI9i-dQHjI/AAAAAAAAA78/ywrdonNJ7fQ/s1600/52868_1296156301.jpg

    asa,ca sa-ti fac pofta:))
    am inteles ca noua gama apare in martie,si [desi nu stiu unde stai] cel mai aproape de noi se va gasi in ungaria,unde gasesti si opi/p2 de fel(din cate stiu eu)

    RăspundețiȘtergere
  17. am vazut si eu oja aceasta pe blogul soniei castaneda si mi se pare cea mai buna ''inventie'' arata foarte dragut pe unghii

    RăspundețiȘtergere
  18. @Iguanitza atunci e clar: trebuie sa o iau din Germania,pentru ca nici aici nu o gasesc.

    @Claudia si eu tot asa am gandit ca tine prima data cand am auzit de ea: imi place sau nu? Azi realizez ca imi place... Poate atunci cand voi avea o oja de genul asta am sa zic ca nu imi mai place.Eu ma stiu ca fac din astea,deci nu e lucru nou :P

    RăspundețiȘtergere
  19. @Anda si tu? :))

    @Morphine,daca nu gasesc pana saptamana viitoare OPI,imi iau de la BarryM,dar tot asa trebuie sa dau comanda online.
    P2 nu am aici :( Iar de la Essence inca nu am vazut....

    @Iguanitza cred ca in DM ul din Romania sunt mai mult ca aici :)) Nici chestiute de la P2 nu am vazut :( Inclusiv oja ca Black Shatter-ul OPI... Poate am noroc si vad ceva similar la Essence,dar nu am vazut inca....

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter