Review: Luminelle Loose Powder Natural beige - Yves Rocher

   Nici nu stiu ce pret are aceasta pudra in Romania,eu nu prea eram incantata de brandul Yves Rocher in tara,mi se pareau niste produse prea scumpe pentru ce pot ele sa faca...
   Aici e o disperare totala: mereu e full sediul Yves Rocher din centrul orasului,cehoaicele mereu cumpara cate ceva la promotii si reduceri , asa ca prima data cand am achizitionat aceasta pudra am luat-o si eu la o reducere de 10 euro. 
Dumnezeu stie la ce pret era ea initial si de ce am achizitionat acest produs chiar de doua ori pana acum.
Eu am folosit nuanta 51 Beige Naturel.

Descrierea oficiala a produsului:

This powder is so fine, so light, that it instantly mattifys your skin transparently. Your skin captures the light. The definition of your face is pronounced. Must be applied on it’s own with a large brush to the whole face to hide shiny areas.

Special features
 A light texture and a new scent of fruits. Beauty tip : Can be applied as a final touch over your foundation to fix your make-up.



Puncte “tari”/”slabe”:
+ da un finish mat tenului,aspect natural
+e lejera ca si textura
+e transparenta
+ are miros  usor fructat,mai degraba a piersica
+ raport pret-calitate e rezonabil
-nu rezista pe ten decat maxim 3 ore din momentul aplicarii

Concluzie:
E o pudra destul de buna, chiar ideala as spune daca nu ai pretentia sa reziste pe ten.Eu am fost multumita oarecum de acest  produs,dar pentru mine avea un mare minus: rezistenta la transfer.Ca si textura seamana izbitor de mult cu pudra fixatoare Laura Mercier. Tinand cont ca aceasta pudra se “lauda” ca matifiaza tenul si nu e pudra fixatoare,e ok.Nu am probleme mari cu luciul tenului,dar pudra asta da un glow subtil dupa ce e aplicata .

 nota: 8/10
                       
                               formula: powder
                               cantitate: 10 grame produs/23 gr cu totul
                               pret: 10 euro
                               expira la: 12 luni de la deschidere

*Click pe imagini pentru marire si scuzati oja sarita de pe unghie :) Pozele sunt destul de vechi,de vreo trei luni,dar acum mi-am amintit ca am "pregatit" pozele pentru postare si postarea nu o facusem.


Voi ce pudre ati folosit de la Yves Rocher? V-a placut ceva in mod special de la ei?



Pupici,

16 comentarii:

  1. Am si eu de la YR poudre libre veloutee. chiar matifiaza si mie imi place, ma inteleg cu ea super bine :D :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot ce folosesc de la YR sunt gelurile de dus...mai ales cel de cafea.Nu m'au tentat produsele de make up :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey. Mi se pare interesanta, mai ales ca matifiaza tenul. Eu as folosi aceasta pudra mai ales ca tenul meu straluceste ca un bec :)), iar 3 ore mi s-ar parea rezonabil.. a si imi place ca da un aspect natural (un mare plus). Dar intotdeauna exista si un "dar". Nu am vazut-o niciodata in micile brosuri Yves Rocher pe care le gasesc in marile reviste, si nici nu gasesc vreun sediu sau magazin Yves Rocher in micuta mea Braila. Poate o sa ma uit de ea la vara cand ma duc la mare. Sa o folosesti cu placere. Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu n-am incercat nicio pudra de la YR, din mai multe motive. Dar cel mai important, e ca nu prea ma descurc sa aplic pudra fara sa am aspectul ala "cakey", pur si simplu nu stiu!! :)) Probabil si din cauza ca pana acum am incercat numai pudre colorate, nimic transparent. Oricum, ma tin destul d departe de pudre, desi mi-ar placea sa am un produs bun, care sa ma ajute putin si la aplicare :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am folosit niciun produs de makeup de la Yves Rocher! :D Acum parca ma tenteaza sa ma uit pe la ei pe la stand, sa vad ce si cum :) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. nici eu nu am folost nici un produse de make up de la Yves Rocher
    dar din ceea ce ai zis imi place ca matifiaza tenul:)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Adina de cand cu Laura Mercier am devenit pretentioasa :P
    Recunosc ca o foloseam pe cea de la YR pentru ca e lejera si nici nu se sesizeaza aplicata pe ten.

    @Lazy Cat eu ador gelurile lor de dus cu cafea!!! Uite nu stiam eu ce gel de dus sa imi iau saptamana asta ;)) Mi-as adus aminte de ele :*

    @Alice eu ajung in Braila in aprilie,cam pe 21 aprilie.Daca vrei o cumpar eu de aici si ti-o dau.Mai stam si la o barfa mica la un cappucino.Pupici si ma bucur ca am si brailence care imi urmaresc blogul :*

    @Lauren e clar ca nu prea iti plac pudrele,asa cum nu prea imi plac mie rujurile.Am cateva,dar niciunul nu e suficient de bun ca sa ma tina de parte de glossuri. :))
    As fi curioasa daca ti-ar place Laura Mercier.Si YR Luminelle abia se sesizeaza pe ten,dar Laura Mercier e chiar transparenta,Pentru inceput ai putea sa nu mai aplici pudra in zona ochilor.Eu cam asa fac.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Andreea nici pe mine nu ma tenteaza prea mult produsele lor de make up.Mai degraba gelurile de dus cu cafea.
    Ce mi s-a parut interesant a fost pudra asta de care nu mi-a parut rau,numai ca ea matifiaza iar eu nu am probleme cu luciul tenului.Eu cautam o pudra fixatoare pentru fond de ten.
    Altceva interesant mi s-a parut blush urile lor,dar nu mi-au facut intr-atat de mult cu ochiul cat sa si cumpar :)

    @Irynuk nu stiu cat e de buna la capitolul matifiere,pentru ca eu nu am probleme atat de mari cu luciul tenului,f rar am momente in care imi luceste tenul,dar dupa ore bune.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. pe 21? Ah, in timpul saptamanii nu pot iesi [am in fiecare zi pana la ora 15, apoi pana la 18-19 pregatire la romana si mate..bate bacu pe la usa]. Te-am adaugat pe messenger. Sa-mi lasi mesaj, sa imi spui cat este pudra. Te pup si abia astept sa ne intalnim la o cafea. [Art Cafe si Aroma Cafe au o cafea suuper :>]

    RăspundețiȘtergere
  10. Apropo fetelor de pudra asta: un coleg de munca chiar se minuna la vremea respectiva ca tenul meu arata ok si ma intreba daca am folosit ceva.Nu ii venea sa creada ca era pudra,pentru ca abia o sesiza.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Alice mai vorbim noi atunci pe mess.Eu abia pe 21 ajung in tara,deci clar nu o sa ne gasim atunci :D
    Art Cafe si Aroma Cafe daca sunt noi localuri in Braila,zau ca nu le stiu,de 2 ani jumate de cand sunt plecata :)
    Spor la invatat!

    RăspundețiȘtergere
  12. Art Cafe e pe Ana Aslan (unde e politia aproape de Republicii), iar Aroma Cafe e pe Republicii (e deschisa de curand). Multumesc. Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Alice sper sa "tina" noile locatii.In general se inchid rapid...

    As manca o doina sau o savarina! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Am o pudra, dar e compacta (i dream of loose powder :-<) si o folosesc chiar numai in zona ochilor, unde am cearcane pentru ca acolo indiferent cu ce corector mat, bun, ideal imi dau, tot luceste! Dar pe ten.. Doamne fereste, arat ca un tort :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. De la YR am un dermatograf negru, tot Luminelle, de care sunt multumita, e moale si rezista destul de bine. Am mai avut un fond de ten (comandat din catalog, nu mi s-a potrivit nuanta) si mascara (cadou la o comanda) si nu mi-au placut (fondul de ten nu l-am folosit din cauza nuantei, iar mascara incarca si lipea genele groaznic - au ajuns la cosul de gunoi, nu le-a vrut nicio prietena). Am mai avut ceva creme hidratante (nici bune nici proaste, nu isi justifica pretul) si geluri de dus (mi-au placut cam toate).
    Scuze de postul asta kilometric, pupici si capul sus la job, o sa mai rasara soarele si pe strada ta :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Mie imi plac super mult produsele Yves Rocher. Cred ca o sa incerc si pudra asta daca apare la oferta.

    Kisses!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter