Ce inseamna Speed ?

    Nu stiu daca va amintiti sau ma rog,ati dat peste astfel de cazuri,dar zilele trecute a tot circulat un fel mesaj privat care se tot invartea in lista fiecarei fete pe Facebook.Adica eu primeam mesajul si apoi il trimiteam mai departe pe FB doar la lista mea de fete cu niste indicatii precise :D
 Dupa o noapte nedormita,pentru ca fusesem tura de noapte la munca,ma ia nebuneala si ma apuc de citit blogurile voastre.Si tot citind eu pe acolo,sesizez ca deja e ceasul 9 dimineata (eu la 6.15 terminasem tura)
Inainte sa ma decid eu  sa dau log off de pe mess,ma abordeaza Ovi,un tip care il cunosc tot din spatiul virtual,ma rog,are si el blog. Intrebarea lui m-a amuzat si chiar am stat la o "mica discutie" pe care am sa o dau copy paste aici:

ovi : ce inseamna speed, iar, pa fb?
Andreea: e ceva feminin
ovi : hai zi-mi si mie, ca sunt curios
ovi : te roooooogggg
Andreea: NUUUUUUUUUUUU
ovi : pretty please
Andreea: nu o sa fiu eu cea care tradeaza
ovi : inseamna ca ma iubesti?
ovi : asta inseamna
Andreea: da  cine e speed?
ovi : toate care pun speed, il iubesc pe ovidiu?
Andreea: posibil,mai stii?
ovi : pai sa-mi zica direct
ovi : ca eu sunt bolovan si nu-mi dau seama
Andreea: majoritatea fetelor de la tine din lista de FB au speed pus?
ovi : doar 3
Andreea: aha
ovi : dar acum imi eu status
Andreea: restul ce au pus?
ovi : si daca nu aflu, zic ce ti-am zis si tie
ovi : pai, inca n-au pus
Andreea: aha am inteles
ovi : dar de ce nu vrei sa-mi zici?
Andreea: pentru ca na,e un fel de "organizare feminina" ca sa o numesc asa
ovi : pai ma gandesc ca e ceva asemanator cu chestia aia..imi place pe tavan
Andreea: e un fel de "identificare"
Andreea: corect,ai ghicit
Andreea: la fel cu nuanta sutienelor
Andreea: dar nu stii semnificatia fiecarei bauturi in parte
ovi  is typing a message.
ovi : eu voiam sa stiu asta, ca sunt curios
Andreea: iti zic peste 3-4 luni cand se va termina
Andreea: uite astea sunt bauturile pe care le vei vedea la statusul fetelor:
Andreea: Tequila
Elegance
Fernet
Speed
Bere
Vodka
Sprite
Whisky
Lichior
Ginebra
Coca Zero
Andreea: poate te ajuta cu ceva sa descifrezi  misterul
ovi : dar, de ce, toate pun speed
ovi : ?
Andreea: pentru ca asa au ales ele
ovi : nu cred
ovi : speed e special
Andreea: de ce ma intrebi pe mine?
ovi : pt ca tu esti singura online, care a pus speed, dintre cele 3 prietene ale mele
ovi  is typing a message.
ovi Adam:
Andreea: oh,atunci c'est la vie
Andreea: tot nu am sa pot sa iti spun
Andreea: vrei sa ma dea afara fetele din gasca lor?!
ovi : te primesc in gasca mea
ovi  is typing a message.
ovi : gasca mea e mult mai smechera
Andreea: nu,nu... mai bine singura decat in gasca de baieti


Nu cred ca e atat de amuzanta discutia,e de fapt una mai la misto,dar chiar am stat atunci si m-am gandit oare ce o fi in imaginatia la atatia barbati cand vad cuvantul "Speed" :)) Cred ca mai degraba se gandesc la masini,la cai putere decat la  ceea ce stim noi ca inseamna :D
Ovi a revenit dupa discutia noastra comentand pe statusul meu de FB 'Ah deci asta inseamna ca toate fetele il iubesc pe Ovi',adica noi astea care aveam "speed" .Se pare ca erau ceva fete in lista lui care folosise acets cuvant,din moment ce i-a stranit curiozitatea :)

   Asadar,voi stiti ce inseamna Speed pe FB? Nu ma astept sa imi explicati,pentru ca stiu.Si shhh,trebuie sa nu zicem la nimeni :)) So,speed asta e special! :)



P.S: Na poftim Ovi,ca ai ajuns si muza pentru postarea mea de azi.
Btw care vrea sa il contacteze pe Ovi sa imi dea mesaj privat :))

Pupici,

28 de comentarii:

  1. eu sunt in urma cu noutatile[ca de obicei] si habar n-am ce inseamna speed,oare ovi ma primeste in gasca lui?:))
    e ceva de genul cum era 25 cm,15 cm etc:-??

    RăspundețiȘtergere
  2. of dar curiosi mai sunt baietii astia...trebuie sa le stie ei pe toate dom'le...:))) I'm speed too..

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt total in ceata :)) Habar n-am despre ce e vorba si sunt si eu la fel de curioasa ca Ovidiu. Macar am o scuza, ca-s femeie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar adina :))))
    eu sunt whisky :d

    RăspundețiȘtergere
  5. ha ha that was funny! :))
    Probabil că nu e singurul băiat care se gândește ce-o fi cu statusurile astea :)) ha ha
    eu-s Fernet :)) știu ce-nseamnă Speed.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am in lista multe fete cu speed, si de curiozitate am intrat in mesajul primit sa vad ce inseamna :)) Eu nu mi-am mai pus nicio bautura de data asta, dar a fost amuzant sa citesc la unii baieti de la mine din lista "apa plata cu lamaie" "cuba librea" "orice bautura vreti voi, fetelor" :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Adina da :))

    @Morphine da mi mesaj pe bazardeimpresii@yahoo.com ca sa iti pot da semnificatia bauturilor :P
    Cred ca Ovi te primeste in gasca lui. :))

    @Precious Deedee cam toate suntem speed :))


    @Anda chiar ca Speed e special,mai special decat Fernet si Bere :))

    @Americanca ti-am trimis e-mail cu semnificatia bauturilor.Nu e cine stie ce ,e un joculet putin cam prostesc,dar na :D

    @Denisa suna bine whishy ;))

    @Miuri ti-am satisfacut curiozitatea si te-am dat din plop :d Ai e-mail.

    @Iguanitza asa micuta de ani si gata Fernet? :P

    @Lauren si eu ma asteptam sa se intample asa.Culmea nu am nici un baiat din lista care sa fi facut asa :P Eu sunt mai mult ca sigura ca toti s-au gandit la masini si cai putere :))

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. @MarinA crezi ca nu stiam? :)) Le-am trimis e mail la fete si le-am informat :)
    Anyway chiar specificasem la sfarsitul mesajului sa nu se mentioneze descrierea cuvintelor...

    RăspundețiȘtergere
  9. acum vor afla si baietii, nu trebuia sa publici descrierea bauturilor :(
    eu sunt ca Iguanitza :D

    RăspundețiȘtergere
  10. eu sunt SPEED !:>
    Si da..am avut o intamplare asemanatoare ca a ta.
    Fratele meu era asa de curios ce inseamna speed..:)) ! Nu i`am spus evident..Dar dc era asa de curios?Pentru ca un prieten de-al lui l-a rugat sa ma intrebe ce inseamna speed !:))
    Le-am dat replica "curiosii mor repede"..si am scapat de ei !
    Chiar foarte curiosi baietii astia.
    Bine , acum sa fim sincere , si noi am fi curioase daca ei ar face o chestie de genul acesta!

    RăspundețiȘtergere
  11. fetele care nu știu semnificațiile... e cazul să vă faceți cont de Facebook :))

    Spre rușinea mea nu știu ce e Fernetul :)) deci eu-s o băutură pe care n-o cunosc ha ha

    Eu vreau să fiu vin ! Cea mai bună băutură :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu sunt paralela :D.
    Adica am prietene pe Fb cu astfel de sts-uri, dar nu m-am bosit sa imi dau seama ce inseamna.

    RăspundețiȘtergere
  13. ai un tag la mine pe blog, daca vrei sa il faci candva :*:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa-mi fie rusine ca iti fac off pe blog, dar vroiam sa te intreb daca in Cehia se gaseste balsam de buze EOS. Cred ca mi-am intrebat toate rudele de prin strainatate, dar primesc acelasi raspuns: "Crema de galbenele e cea mai buna!". Gosh...

    RăspundețiȘtergere
  15. @Doomies te lamuresc eu in privat :P

    @Denisa am vazut,multumesc! :*

    @Alice,nu am auzit de balsam de buze EOS... :( E pentru prima data cand aud de asa ceva...Dar chiar am sa ma uit mai atenta si intreb si de el,poate il gasesc.E asa minunat?
    Btw nu e nici o problema daca vrei sa intrebi ceva ce nu are legatura cu postarea,eu ma bucur ca un copil mic cand mai gasesc cate un comentariu de la voi,care imi mai rasfoiti blogul din cand in cand.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Iguanitza eu as fi vrut sa fiu vin alb demidulce :P

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna!
    Viziteaza-ma pe http://www.pinka.info/ si daca iti place , mi-as dori sa facem schimb de linkuri.
    Astept mesaj pe adresa biancasebastiana@yahoo.com
    Titlu Viata e frumoasa!
    Multumesc,
    Cu respect,
    Bianca,

    RăspundețiȘtergere
  18. Am citit numai review-uri bune despre el. Dar la noi in Romania nu se gaseste. As fi facut comanda pe site-urile straine dar nu stiu ce sa fac mai departe, dupa comanda. Citisem ca trebuie sa merg la un oficiu vamal, iar de la Braila pana la un oficiu cred ca e mult de mers. :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. @Alice poti sa imi lasi un link cu acest balsam?
    Eu am incercat sa il caut,dar nu l-am gasit.
    Poate cumva are alta denumire a produsului aici si il voi recunoaste dupa ambalaj.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  20. http://www.makeuptalk.com/beautyblog/beauty/eos-lip-balm/attachment/eos-smooth-lip-balm-l/

    Ambalajul seamana cu o bila, un ou, nu stiu cum sa-i mai zic :))
    Se gaseste in ambalaj rosu, galben, verde deschis, verde inchis.
    Multumesc.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. @Alice e pentru prima data cand il vad,o sa ma uit dupa el.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  22. nu prea stiu ce inseamna speed ???????? :)

    RăspundețiȘtergere
  23. nu prea stiu ce inseamna speed ???????? :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna!
    Viziteaza-ma pe http://www.pinka.info/ si daca iti place , mi-as dori sa facem schimb de linkuri.
    Astept mesaj pe adresa biancasebastiana@yahoo.com
    Titlu Viata e frumoasa!
    Multumesc,
    Cu respect,
    Bianca,

    RăspundețiȘtergere
  25. eu sunt SPEED !:>
    Si da..am avut o intamplare asemanatoare ca a ta.
    Fratele meu era asa de curios ce inseamna speed..:)) ! Nu i`am spus evident..Dar dc era asa de curios?Pentru ca un prieten de-al lui l-a rugat sa ma intrebe ce inseamna speed !:))
    Le-am dat replica "curiosii mor repede"..si am scapat de ei !
    Chiar foarte curiosi baietii astia.
    Bine , acum sa fim sincere , si noi am fi curioase daca ei ar face o chestie de genul acesta!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter