Castigatoarea "Voteaza machiajul favorit!"

   Da stiu,ca v-am zis ca maine seara inchei votarea,dar sincer avand in vedere ca am gasit again si azi niste lucruri dubioase,am zis ca oricum cine a vrut sa voteze a facut-o pana acum.Si intr-un final am vrut sa va si surprind. ;)
  Majoritatea voturilor dupa cum veti observa in comentarii s-au facut in primele doua zile de cand am publicat postarea.
Am sa va pun o "lista" cu cele care au fost votate si cate voturi au fost primite,de altfel puteti verifica si voi lista cu incredere:

Iguanitza  16 voturi
Bianca Han 14 voturi
Gya  11 voturi
Carmen 1 vot
Irynuk 4 voturi
LadyBug 5 voturi
Corina 1 vot
Cristina S 1 vot

Asadar,castigatoarea este

             Iguanitza cu Look ul 2


 Felicitari Iguanitza !
Majoritatea au preferat acest look al ei,care de altfel a fost favoritul meu dintre cele realizate de ea.
Va multumesc la toate pentru participare,va rog sa nu fiti descurajate dar deja 5 premii la maxim 25 machiaje primite (4 premii aici si unul acum),eu zic ca am fost rezonabila.
Din pacate toate machiajele au fost frumoase in felul lor,pacat totusi ca nu am cum sa le premiez pe toate.

Iguanitza astept propunerea ta pentru doua produse de make up de la Essence,ce te-ar tenta sa folosesti.


Pupici,

24 de comentarii:

  1. Felicitari fetelor!!
    Sa va bucurati de premii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. awwwwwwwwwww! ce drăguț!!! mulțumesc Andreea și mulțumesc fetelor ce m-au votat *wink wink*
    Nu știu ce să vreau de la essence... vreau o ojă, summer brick-ul pentru blonde , kit-ul de sprâncene și sunt happy:)
    Adică doar ultimele două, că am pus 3 de fericire:)) yaaaay

    RăspundețiȘtergere
  3. Am uitat sa te felicit si pe tine Andreea ptr concursul organizat...ptr ca ai premiat atatea fete(ma refer la castigatoarele din postarea anterioara+Iguanitza).Toate machiajele au fost ft frumoase,dar cele ale castigatoarelor au fost extraordinare.Fiecare isi merita premiul din plin!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Congrats Iguanitza ! Si mie mi-a placut foarte mult acest machiaj ! E frumos realizat si e curat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari Iguanitza, dar si restului fetelor! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitari IGUANITZEI!!!bravo Andreea pentru generozitate.pupici.noapte buna.

    RăspundețiȘtergere
  7. bravo iguanitzaaaaaaaa!

    daca nu ai nimic impotriva, pot sa las commentul?
    poate unele fete sunt interesate :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Bravo Iguanitza! Premiul vine la fix, e ziua ei maine :)
    Iar tu, Andreea, ai fost cu adevarat generoasa si nu e cazul sa iti mai faci griji : cine participa stie din start ca e concurs, ca sunt X premii. Nu ai cum sa multumesti pe toata lumea ...Gandeste-te cum era daca aveai 300 de participanti.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Iguanitza cu placere.Ti-am "notat" dorinta.Ce culoare/nuanta sa fie oja? Nu promit ca o sa iti indeplinesc fix dorinta,dar o sa ma stradui,asta in privinta culorii.

    @Sweet toate fetele au avut machiaje frumoase,dar asta e.Daca nu au castigat la mine,trag macar speranta ca vor avea mai mult noroc la alte concursuri.

    @Denisa nu stiu de ce comentariu vorbesti.Eu l-am gasit doar pe acesta,pe care l-am si aprobat.

    @Yellow da :)) Coincidenta sau nu,dar fetele care au votat-o i-au facut o mica supriza de ziua ei, impreuna cu mine bineinteles :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Aww ce dragut! Felicitari Iguanitza, si asteptam pareri despre premiu. Chiar sunt curioasa cum sunt produsele acestea Essence ca nu am auzit niciodata de ele. :))
    Felicitari si celorlalte participante.
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari, Iguanitza si la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitaaari!
    Multumim ,Andreea,pentru concurs!
    SI felicitari pentru ce ai facut tu aici :D

    RăspundețiȘtergere
  13. comentariul acela care l'ai lasat la mine cu review'ul la fondul de ten :*

    RăspundețiȘtergere
  14. ahaaaaaaaa deci ați complotat :))
    O să-ți trimit un mail să povestim :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Mulțumesc Chocolate!Doar acum am văzut !

    RăspundețiȘtergere
  16. Felicitariiiiiiiiiiii iguanitza.Frumos machiajul:*

    RăspundețiȘtergere
  17. comentariul acela care l'ai lasat la mine cu review'ul la fondul de ten :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Felicitari, Iguanitza si la multi ani!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter