Martisoare+ primavara+ blogul Adelei:)=un nou si minunat giveaway de la BENEFIT!!!

 Eu am o slabiciune teribila pentru produsele Benefit.Singurul lucru care ma tine departe sa nu intru in Sephora si sa fug cu tot raftul Benefit e bugetul financiar.
Imi aduc si acum aminte ziua in care am descoperit Erase Paste de la Benefit,ziua aia m-am tot uitat la mine in oglinda si nu imi venea sa cred ca nu mai am cearcane! Mi le acoperise perfect!

Anyway nu vreau sa fac acum reclama brandului Benefit,care a incercat macar un produs de la ei,stie despre ce vorbesc si de ce sunt extaziata.
Adela Sirghie organizeaza un nou giveaway Benefit.Daca ma tine memoria,acesta e de fapt al treilea giveaway Benefit,printre multe alte giveaway-uri organizate de ea.
Cerintele sunt aceleasi: inscriere feedburner+GoogleFriendConnect pe blogul ei AICI. Fetele care au si blog si doresc sa participe sunt rugate sa preia info+link pe flux.
Pentru mai multe detalii dati o raita pe blogul Adelei.
Mi-a fost cam greu sa ma decid ce si cum vreau,si am mers pe ideea ca oricum eu am probleme majore cu cearcanele si tare mi-ar prinde bine un finding mr. bright
Benefit! Nu pot decat sa sper ca numarul comentariului meu pe blogul ei sa fie cu noroc. :)
Voi ce vreti de Martisor?


Pupici,
Andreea

9 comentarii:

  1. Bafta multa, sa castigi trusa!
    E chiar asa minunat erase paste? Si eu am cearcane indiferent cat dorm si ma batea gandul sa incerc un concealer Bobbi Brown.
    Eu de Martisor visez inca vreo 5 rujuri de la Silk Naturals :)) Pur si simplu nu ma pot opri...
    Btw, imi spui te rog, ce anume nu e ok la blog? la mine apare totul ordonat si ok...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Yellow sa fie cu noroc! Sper!
    Am inercat s aiti tirmit e-mail in legatura cu problema de pe blogul tau,dar nu am vazut nici un e-mail disponibil la profil.Ideea e ca apare scrisul unul peste altul,o postare peste alte banere din lista ta de blogroll... Ti-as fi aratat acum un print screen dar nu pot.
    Imi poti lasa o adresa de e-mail?
    Sau daca vrei scrie mi tu pe bazardeimpresii@yahoo.com si iti dau acolo exact detalii cu poza.

    Eu am salivat zilele astea la shimmerul BB,dar efectiv am renuntat sa il mai iau,am atatea cosmetice abia atinse,ca mereu imi cumpar altele si altele... Daca pana la salariul urmator ai gasesc shimmerul la oferta de 57 RON inseamna ca eun semn ca eu sa il am :))
    Concelear de la BB nu am avut,eu efectiv nu am gasit nici un concelear mai bun ca erase paste Benefit!

    RăspundețiȘtergere
  3. succes!
    eu azi am intrat prima oara pe site, stiam de benefit da nu eram curioasa
    doamne m'am indragostit de toate produseleeeeee
    imi vine sa le mananc :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Denisa sa fie! :P
    Succes si tie! Incearca-ti norocul,nu se stie.
    Au niste produse bune cei de la Benefit si niste ambalaje pe masura de iti vine pe toate sa le iei acasa.Primul stand la care ajung mereu cand dau prin Sephora e Benefit :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti tin pumnii ca sa castigi!!
    Da, eu le fac. Galben zici, atunci o sa caut un material galben.
    Toata lumea imi spune sa nu mai fiu trista, si intr-un fel mi-am revenit. Numai ca in timp totul se depune pe suflet...
    Cat despre posetuta, e o ditamai posetuta. Mai am o posetuta multa mai mare carora colegii mei ii spun geamantan postas. :)) in cealalta incap perfect 30 de caiete studentesti si 10 caiete mici. Asta da viata :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alice de ce nu pot lasa comentarii pe blogul tau al doilea? Happy days? :((
    Nu imi apare nici un fel de mesaj ca al meu comentariu va fi aprobat de tine si nici nu apare instant....
    Eu glumeam la faza cu brosa,stai linistita.Pana in aprilie daca mai creezi una alta,e foarte posibil sa mai imi placa zeci de lucruri facute de tine :*
    Poseta ,da am vazut ca e mare si sanatoasa,dar carand atatea nu te doare umarul? :(
    Eu abia prin timpul facultatii am inceput sa umblu cu niscaiva cursuri in geanta.In liceu tot purtam un rucsac.
    Eu iti doresc in continuare sa fii la fel de optimista si puternica ca pana acum :* Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  7. @Alice cat despre giveawayul Adelei,multa bafta si tie.Sper ca te inscrii,nu? Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu sunt inebunita dupa produsele Benefit.Sunt ft bune!!Odata ce incerci unul provoaca dependenta :))
    Iti doresc succes!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bafta multa, sa castigi trusa!
    E chiar asa minunat erase paste? Si eu am cearcane indiferent cat dorm si ma batea gandul sa incerc un concealer Bobbi Brown.
    Eu de Martisor visez inca vreo 5 rujuri de la Silk Naturals :)) Pur si simplu nu ma pot opri...
    Btw, imi spui te rog, ce anume nu e ok la blog? la mine apare totul ordonat si ok...

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter