Martisoare+ primavara+ blogul Adelei:)=un nou si minunat giveaway de la BENEFIT!!!

 Eu am o slabiciune teribila pentru produsele Benefit.Singurul lucru care ma tine departe sa nu intru in Sephora si sa fug cu tot raftul Benefit e bugetul financiar.
Imi aduc si acum aminte ziua in care am descoperit Erase Paste de la Benefit,ziua aia m-am tot uitat la mine in oglinda si nu imi venea sa cred ca nu mai am cearcane! Mi le acoperise perfect!

Anyway nu vreau sa fac acum reclama brandului Benefit,care a incercat macar un produs de la ei,stie despre ce vorbesc si de ce sunt extaziata.
Adela Sirghie organizeaza un nou giveaway Benefit.Daca ma tine memoria,acesta e de fapt al treilea giveaway Benefit,printre multe alte giveaway-uri organizate de ea.
Cerintele sunt aceleasi: inscriere feedburner+GoogleFriendConnect pe blogul ei AICI. Fetele care au si blog si doresc sa participe sunt rugate sa preia info+link pe flux.
Pentru mai multe detalii dati o raita pe blogul Adelei.
Mi-a fost cam greu sa ma decid ce si cum vreau,si am mers pe ideea ca oricum eu am probleme majore cu cearcanele si tare mi-ar prinde bine un finding mr. bright
Benefit! Nu pot decat sa sper ca numarul comentariului meu pe blogul ei sa fie cu noroc. :)
Voi ce vreti de Martisor?


Pupici,
Andreea

Supercounters