Review: Manufaktura beer hair balm

   Dupa gelurile de dus Manufaktura trebuie sa recunosc ca nu ma dau in vant... Imi plac si raman totusi fidela celor de la Bourjois. In schimb tot ce inseamna sampon si balsam de par de la Manufaktura pur si simplu imi place sa le testez,sunt potrivite pentru parul meu.
   Astazi am sa fac review la un balsam de par cu bere de la Manufaktura.Un produs care de altfel,imi place.

Ce spune producatorul despre acest produs:

"Regenerativ hair balm with beer. 265 ml
Hair balm with high content of beer rich in B vitamines, trace elements and minerals favours easy hair combing afer washing, eliminates its disagreeable electrostatic charge, increases its volume, supplies hair with natural gloss and regenerates it. The content of hop soothes head skin and supports hair growth. It is excellent for damaged hair care. With delicious bitter-sweet flavour.PARABEN FREE."

Puncte tari/puncte slabe:
+e un produs destinat parului destul de bun,imi place ca imi lasa parul moale,si il pot descurca mult mai usor
+are un miros usor de bere si chiar aduce un pic cu bitter,dar destul de discret,la inceput chiar eram putin reticenta in privinta mirosului,chiar nu mi-ar place sa miros a alcool :))
+paraben free ceea ce nu face decat sa ma bucure,nu?
+printre ingrediente contine vitamina B
+calitate pret nu am nimic de reprosat!
+produsul tine destul de mult,eu am folosit un flacon cam pentru 10 spalari,si de regula nu sunt cumpatata  cand folosesc balsamul de par
-nu imi place ambalajul! Da stiu ca e mai "altfel" si in mare parte produsele Manufaktura sunt ambalate exact asa,in aceasta sticuluta,dar ma chinui cateodata sa scot produs... cu putin efort din partea mea,reusesc,mai ales daca las flaconul putin intr-o parte sau asezat invers vreun minut inainte sa il folosesc.Nu e mai deloc practic!

E produs fabricat in Cehia si costa fix 6 euro aici.E un produs calitate-pret care din punctul meu de vedere e ok. Sunt deja la al doilea flacon consumat,dar cred ca urmatoarea data am sa incerc totusi alt balsam de par.
La noi nu stiu cat costa acest produs,dar mai mult de 10 euro nu ar trebui sa fie.Eu personal am luat contact cu produsele Manufaktura aici,in tara lor de origine :)
Daca ar schimba si ambalajele cam nepractice ale produselor,ar face din mine un cumparator fericit!


Concluzie:

 nota: 9.5/10
                               formula: balsam de par
                               cantitate 265 ml
                               pret: 6 euro
                               expira la: 6 luni de la deschidere

*Click pe imagini pentru marire

Produs recomandat!



Pupici,

12 comentarii:

  1. Chiar ma pregateam sa spun ca mi se pare foarte, foarte fain ambalajul.
    Imi pare rau ca nu-ti place:(...desi imi inchipui ca nu e chiar foarte practic.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Amalia imi place mult produsul,dar ambalajul nu e deloc practic :( E un plastic cam rigid...

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi plac produsele manufaktura,o sa trec si eu pe la magazinul de pe lipscani sau macar intr-o farmacie sa imi cumpar balsamul asta,sampon folosesc unul de la apivita,mi-ai facut curioasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am incercat vreun produs cosmetic pe baza de bere :D.
    Chiar sunt curioasa cum miroase... mai ales ca nu sunt fana a acestei bauturi si in general raman cu traume daca mirosul e neplacut :)).

    Mi-am facut o data o masca pentru par din ou si dupa 2 saptamani (si multe spalari ale parului) inca aveam impresia ca simt mirosul, ma urmarea in mod constant :)). Nici nu mai spun ca nici nu puteam sa ma uit la un ou.

    Dar partea cu paraben free suna bine. O sa ma uit dupa el pe aici :-?

    Pupici,
    Adina

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma tenteaza si pe mine samponul pentru volum. Data viitoare cand ajung in magazinul Manufaktura, mi-l cumpar! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Bestiuta stii ca eu sunt fana Manufaktura :P Astept sa imi spui ce impresii ai si tu.

    @Adina/Doomies miroase f discret a bere,mai degraba miroase a bitter,dar stiind ca are extract din malt probabil ca imi da impresia ca miroase a bere :)
    Eu nici macar nu consum alcool,deci fii fara grija,ca nu miroase :)

    @Shopperita am folosit samponul de volum si imi place.Nu pot sa zic ca da cine stie ce volum fata de alte sampoane,dar imi pastreaza parul mai voluminos mai multe zile decat restul sampoanelor obisnuite.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Suna foarte bine.La noi samponul si balsamul costa 32 de lei :) si pe mine ma enerveaza cand scot greu produsul din ambalaj dar cred ca n-ai avut vreun balsam alverde, sa vezi acolo ce chin e :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @YellowJade mie nu imi plac decat cateva produse Alverde. Balsam Alverde nu am avut,sincer eu sunt multumita cu Manufaktura :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. De la Manufaktura numai un gel de dus si un sapun am avut si mi-au placut amandoua. Ambalajul e dragut dar inteleg ca nu e practic...

    RăspundețiȘtergere
  10. Cei de la Groupon au o oferta acum care cred ca te-ar interesa: platesti 10 lei si cumperi de 50 de la Manufaktura. Uite link-ul http://www.groupon.ro/deals/bucuresti/manufaktura/280786/.4ITlXK

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma tenteaza si pe mine samponul pentru volum. Data viitoare cand ajung in magazinul Manufaktura, mi-l cumpar! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Bestiuta stii ca eu sunt fana Manufaktura :P Astept sa imi spui ce impresii ai si tu.

    @Adina/Doomies miroase f discret a bere,mai degraba miroase a bitter,dar stiind ca are extract din malt probabil ca imi da impresia ca miroase a bere :)
    Eu nici macar nu consum alcool,deci fii fara grija,ca nu miroase :)

    @Shopperita am folosit samponul de volum si imi place.Nu pot sa zic ca da cine stie ce volum fata de alte sampoane,dar imi pastreaza parul mai voluminos mai multe zile decat restul sampoanelor obisnuite.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter