Swatches Eyeshadow Compact Beauties Factory

   Nu stiu de unde auzisem eu de fardurile Beauties Factory si de site-ul lor ,dar stiu ca anul trecut am dat comanda de ele aici.Site-ul nu mi s-a parut prea profi,cam ciudatel,dar m-am riscat :)
  Un fard a costat extrem de putin si daca nu ma insel shipping-ul era free,nu imi mai amintesc exact.Avand in vedere pretul unui fard -$1.65 m-am gandit sa le incerc.Vazusem cred pe blogul Deei niste swatches la niste farduri BF,cred ca ea ma motivase :)
  Atunci nu le-am facut nici un fel de review,efectiv am si uitat oarecum de ele.Azi am dat peste pozele din laptop si m-am gandit sa va scriu cateva cuvintele despre aceste farduri.


Puncte tari/puncte slabe :
+ sunt frumoase ca si gama de culori,dar pe mine m-a socat nuanta "Prune",pe site arata cu totul altfel,iar ea e de fapt un rooooz strident.
+pretul destul de mic raport calitate pret.
+o "pastila" de fard e mai mare decat o moneda de 50 bani.

-sunt prafoase,nu prea pot fi folosite fara o baza: primer sau un fard cremos.
-am observat totusi ca depinde si de nuanta: de exemplu nuantele mate sunt mai prafoase decat cele shimmery,ultimele doua mentionate chiar se blenduiesc fara nici o problema fara baza.Eu am avut o "obsesie' cu purple,cred ca se observa :D


Concluzie:
 Nu stiu daca o sa mai cumpar din nou aceste farduri pentru ca efectiv am prea multe farduri momentan si astea au cam stat nefolosite,sunt mai degraba folosite de maxim 3-4 ori fiecare dintre ele.Am fost nedespartita de trusa mea MAC si o trusa  Estee Lauder,desi mai am si altele in afara de ele.Realizez ca mai am o gramada de farduri si efectiv nu voi avea timp sa le folosesc.
  Per total le recomand,nu sunt extraordinare,dar sunt atat de variate ca nuante,ca ai de unde alege.Va recomand daca va incumetati sa va luati farduri BF,sa luati musai si shimmery.Nu sunt chiar atat de shimmery pe cat par in ambalaj.

Voi le-ati incercat pana acum?












*Click pe imagini pentru marire


Pupici,

16 comentarii:

  1. cat de frumoase sunt...o sa salivez intr-una pana o sa am in mana macar unul din ele:) te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu mi-as dori sa incerc niste monos de la BF, dar pana ma mobilizez eu trec preturile mici :)) Momentan nu prea am timp sa alerg dupa colete, sesiunea asta offf! O sa ma rasfat eu dupa, trebuie sa merit :))))

    pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nuantele de mov si cel gri sunt super frumoase.
    Exact aceeasi problema am si eu cu nuantele de bej si maro :D. I'm in love with them.

    Sa le "porti" cu placere!
    Te pup

    P.S. - apare Doomies, dar sunt Adina :P

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu am 4 culori de la ei:D..si-mi plac mult..si eu am nuanta prune,479 si nu arata deloc cu ceea ce e pe net si cu ceea ce ma asteptam...dar e ok...mai am si un turcoaz f frumos:)..sa incerci sa le folosesti pe toate..asa pe rand;)...si eu incerc sa nu-mi mai cumpar farduri dar nu ma pot abtine..kisses:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Trusa mea 120 este de la Beauties Factory, mi-am cumparat-o de pe okazii.ro. Eu sunt multumita de ea, banuiesc ca si mono-urile sunt la fel din punct de vedere al calitati. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce-mi place cum arata Black Ring.
    Si asa caut dupes la niste farduri mai scumpe.Am sa ma uit la swatch-uri mai multe la fardurile BF poate gasesc ce caut.
    Sa le folosesti cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
  7. daaa..am si eu o paleta intreaga dar m-am enervat ca se crapa atat de repedeee!!
    Aveam si o mini paleta cu 3 farduri de la ei si nu am avut nici o sansa sa o duc in poseta.Din prima zi mi s-au spart toate 3!Si sa nu crezi ca-mi izbesc poseta peste tot :)) :))
    Si in paleta mare vreo 3-4 farduri sunt sparte.Doar la ei am patit asa ceva.

    Parerea mea e ca nu sunt cele mai bune farduri,dar ptr pretul lor sunt ok.Au niste nuante superbe!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Zici ca 479 a fost inlocuit cu 462, denumirile lor ar trebui sa fie invers :) Prune la cel mov (462). Pastilele sunt cat cele din paleta 120 sau sunt mai mari? Sunt sigura ca au aceeasi consistenta ca cele din paleta mare, adica cele mate sunt cam prafoase si greu le poti folosi fara o baza lipicioasa (creion fard).

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata bine, dar vorba ta, am prea multe farduri! Ar fi cazul sa nu-mi mai cumpar! :) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. @Karmen pacat ca le-am incercat pe toate ,altfel iti trimiteam eu :(

    @Lauren cu siguranta meriti chiar si inainte si dupa sesiune! Beleaua ca de obicei pentru noi femeile sunt banii,ne dorim atat de multe ca nici nu stim ce sa ne cumparam ami intai :) Pupici si ma bucur ca ai terminat sesiunea!

    @Doomies mi-am dat imediat seama ca esti tu.Si mie imi place cel gri,desi teoretic se vroia un negru shimmer. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Madlen eu chiar trebuie sa ma abtin.Am dat si eu cadou o trusa 120 culori pe care abia o folosisem in afara de 3 nuante de mov si altele de bej.Apoi am inceput "sa plang" ca vai nu am paleta si vreau machiaje,mi-am luat paleta ELF 100 culori de care nu sunt asa multumita,dar cu primer si baza isi face treaba ok.Acum zace si aia nefolosita... Plus alte mono uri si vreo 3 truse de farduri de care imi amintesc acum... Cine sa ma mai inteleaga?! :))

    @Simi nu am idee ,pentru ca nu am avut decat mono-uri de la BF.Eu am avut o trusa de farduri de la Amuse care isi facea treaba minunat,dar pentru ca tot zacea nefolosita a dat -o cadou.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. am un blush de la ei, l-am luat din Praga. imi place.pupci

    RăspundețiȘtergere
  13. @Amalia si mie imi place Black Ring.Pupici!

    @Alics probabil sa fi incurcat eu nuantele,oricum nuantele de mov sunt atat de similare incat nici nu prea le deosebesti.
    Nu imi pot da cu parerea vis a vis de paleta,nu am avut o.Uite ca acum am aflat si eu ca are 3 grame o pastila,sincer nu ma uitasem pe cutie,iar pe site nu scrie.Eu zic ca sunt duble,daca nu triple ca dimensiune decat pastila dintr o paleta mare obisnuita.Fac referire cu cea Amuse pe care am luat o acum 3 ani,cand am dat comanda prin tine.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Andreea acelasi lucru il simt si eu ,si tot am zis ca spun "stop" nebuniei de a cumpara din inertie orice tine de cosmetice care mai am...Pupici!

    @modniza eu nu am vazut in Praga farduri de la BF,eu le-am comandat online de pe siteul lor oficial.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce-mi place cum arata Black Ring.
    Si asa caut dupes la niste farduri mai scumpe.Am sa ma uit la swatch-uri mai multe la fardurile BF poate gasesc ce caut.
    Sa le folosesti cu placere:*

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter