Swatches Eyeshadow Compact Beauties Factory

   Nu stiu de unde auzisem eu de fardurile Beauties Factory si de site-ul lor ,dar stiu ca anul trecut am dat comanda de ele aici.Site-ul nu mi s-a parut prea profi,cam ciudatel,dar m-am riscat :)
  Un fard a costat extrem de putin si daca nu ma insel shipping-ul era free,nu imi mai amintesc exact.Avand in vedere pretul unui fard -$1.65 m-am gandit sa le incerc.Vazusem cred pe blogul Deei niste swatches la niste farduri BF,cred ca ea ma motivase :)
  Atunci nu le-am facut nici un fel de review,efectiv am si uitat oarecum de ele.Azi am dat peste pozele din laptop si m-am gandit sa va scriu cateva cuvintele despre aceste farduri.


Puncte tari/puncte slabe :
+ sunt frumoase ca si gama de culori,dar pe mine m-a socat nuanta "Prune",pe site arata cu totul altfel,iar ea e de fapt un rooooz strident.
+pretul destul de mic raport calitate pret.
+o "pastila" de fard e mai mare decat o moneda de 50 bani.

-sunt prafoase,nu prea pot fi folosite fara o baza: primer sau un fard cremos.
-am observat totusi ca depinde si de nuanta: de exemplu nuantele mate sunt mai prafoase decat cele shimmery,ultimele doua mentionate chiar se blenduiesc fara nici o problema fara baza.Eu am avut o "obsesie' cu purple,cred ca se observa :D


Concluzie:
 Nu stiu daca o sa mai cumpar din nou aceste farduri pentru ca efectiv am prea multe farduri momentan si astea au cam stat nefolosite,sunt mai degraba folosite de maxim 3-4 ori fiecare dintre ele.Am fost nedespartita de trusa mea MAC si o trusa  Estee Lauder,desi mai am si altele in afara de ele.Realizez ca mai am o gramada de farduri si efectiv nu voi avea timp sa le folosesc.
  Per total le recomand,nu sunt extraordinare,dar sunt atat de variate ca nuante,ca ai de unde alege.Va recomand daca va incumetati sa va luati farduri BF,sa luati musai si shimmery.Nu sunt chiar atat de shimmery pe cat par in ambalaj.

Voi le-ati incercat pana acum?












*Click pe imagini pentru marire


Pupici,

Supercounters