Azi imi place...

Azi imi place tehnica quilling-ului.Mi-as dori sa am si eu timp si sa incerc sa exersez astfel de minunatii:







Pentru a va incanta privirea si mai mult,intrati aici.
*Fotografiile nu imi apartin,sunt luate de aici,de pe blogul acesta.


Pupici,
Andreea

26 de comentarii:

  1. Si mie imi plac, chiar am primit cadou de la o prietena doua felicitari cu floricele din astea. Mi-as dori si eu sa stiu sa fac 8->

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe cele din prima foto! Si, apropo de flori si floricele, asa ma bucur de trendul asta cu printurile florale! Vad ca incep sa apara de toate, rochii, bentite, bratari, pantaloni, balerini, sandale inflorate..In sfarsit pot sa umplu casa cu flori si altfel decat prin ghivece si glastre :)))..

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiam de tehnica asta. dar cred ca imi plac mai mult floriile vii :D...pups

    RăspundețiȘtergere
  4. Paper art is a great cheap form or art, don't know how easy it is to do though, probably quite fiddly.

    great post.

    www.lockstockstyle.com

    x

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte frumoase. Genul asta de lucrari fac si eu cu copiii la gradinita. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt foarte frumoase! eu habar n-aveam de o astfel de tehnica :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu sunt foarte dificil de facut, insa trebuie muulta, multa rabdare. Eu am facut origami, dar pt. ca nu mai aveam timp.. am renuntat. poate in vacanta de vara. Inca mai am pe-acasa niste "kusudame".

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu mi-as dori un astfel de hobby si timp sa-l exersez... Primele flori sunt pur si simplu magnifice, pana sa dau click pe poza am crezut ca sunt reale!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici eu nu stiam de tehnica aceasta!
    Sunt superbe:D

    RăspundețiȘtergere
  10. ce interesant! nu am vazut niciodata asa ceva..

    RăspundețiȘtergere
  11. @Byutzika sunt superba da,mi-as dori si eu sa fac asa ceva.
    Pup!

    @Kandia si mie imi plac floricele,numai la rochii sa nu fie :D
    Pupici!

    @Chocolate nu te cred:d
    Pup!

    @Amalia I agree :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Federova si mie imi plac florile "vii" nu niste desene,dar e o arta chiar placuta!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Katie Reed thanks for visit my blog! Kisses

    @Simi nu ma inveti si pe mine? :D Pup!

    @Gya pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Chatte's World of Colours pupici!

    @A.M nici eu nu avema idee,am descoperit-o de curand.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. @bianca. sunt sigura ca nu e asa dificil de lucrat.Felicitari pentru ca ai creat minunatii de genul asta.Pupici!

    @SuperficialBeauty.com Pupici!

    @YellowJade si eu am avut acelasi sentiment.
    Pupici!

    @dalyda multumesc! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Irynuk si eu am aflat de curand.Pupici!

    @Denisa pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. Am vazut de cateva ori ce minunatii se pot face cu aceasta tehnica. Mi-as dori atat de mult sa pot realiza asa ceva, dar nu am sanse :)).

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter