Just a quick question!

 Hey fetelor!
Ma gandesc de ceva timp sa fac un blog sale,dar nu stiu in ce masura veti fi tentate de ceea ce am momentan.
Sunt unele lucruri pe care le-am cumparat,nu mi s-au potrivit,altele care m-am plictisit de ele.
Pentru ca totusi gandul meu nu era sa le vand,chiar nu ma gandesc sa recuperez din banii deja dati pe acele produse,m-am gandit ca ar fi ok daca as pune niste preturi mai mult simbolice pentru acele produse si banii astfel incasati se vor duce catre o asociatie de animale.
Cum nu vreau sa ma implic prea mult cu trimisul coletelor,plus ca ar fi dificil pentru mine de facut asta de aici,Larisa va avea grija sa va trimita coletele si tot ei ii veti plati produsele.Vizita in Romania nu as vrea sa o transform in trimis colete la posta,am sa ii trimit coletul Larisei cu produsele si ea se va ocupa de asta.

Daca voi considerati ca va intereseaza ideea,va rog sa imi lasati la sectiunea comentarii parerea voastra.Ca sa stiu daca e cazul sa ma apuc de pozat sau nu produsele :)
Saptamana asta am sa revin cu poze ale produselor. Aici gasiti listuta cu alte produse disponibile pentru blog sale-ul in favoarea animalutelor.



Pupici,
Andreea

31 de comentarii:

  1. da normal ca e binevenit..abia astept sa vad ce produse ai..:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. ar fi genial!!!!iar dau banii pe cosmetice:((..dar nu i bai:D....de abia astept...dar ne anunti inainte ca sa fim pe faza?:D.pupici.can t wait.cand vii in Romania?

    RăspundețiȘtergere
  3. daaa,mai ales daca ai produse care nu se gasesc prin RO.:-"

    RăspundețiȘtergere
  4. @yoana o sa vedeti saptamana asta.Am sa pun totusi pozele cred ca inainte cu o saptamana sa ajung in tara. Hum,chiar nu stiu cum o sa fac,ca nici avans sa arat pozele si sa nu puteti primi produsele nu e bine :)
    Ar fi cam 2 saptamani pana atunci.
    Pupici!

    @Madlen eu v-am intrebat acum ca sa stiu daca sa fac poze la produse.Daca nu ,le dau cui se nimereste la mine in oras :P
    Ajung in doua spatamani de azi :D
    Cred ca o sa pun pozele totusi saptamana cealalta,daca intr-adevar sunt doritoare pentru acest blog sale :)

    RăspundețiȘtergere
  5. pai raman produsele rezervate pana vii tu in tara..nu cred ca e vreo problema..:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @morphine sunt si produse care nu se gasesc prin Ro :)
    Pupici!

    @yoana da,ar fi o idee si cu rezervatul lor.Multumesc de sugestie!
    Oricum Larisa o sa isi bata capul cu coletele &stuff. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. cu multa placere..pupici si welcome back home..

    RăspundețiȘtergere
  8. e bine venit!
    Mai ales ca e pentru o cauza asa nobila!felicitari voua celor care v-ati gandit sa donati banii unei asociatii de animale!:*

    RăspundețiȘtergere
  9. da!do I say more?anything pentru animalute

    RăspundețiȘtergere
  10. @yoana pupici!:*

    @Miuri :P pupici!

    @Irynuk multumesc! Pupici!

    @LazyCat totul pentru pisici :P ei bine,nu numai pentru pisici,pentru animalute!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Abia astept sa vad ce produse sunt de vanzare:)....nu ca nu as avea destule:)).Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. daca imi permiti sa deviez putin de la subiect, am o leapsa pentru tine!pup

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai putea face o lista cu ce oferi ca sa ne facem o idee :D

    RăspundețiȘtergere
  14. buna...astept cu nerabdare blog sale-ul! mersi de implicare... :)

    RăspundețiȘtergere
  15. @Cristina si eu te pup :)

    @Simi toate avem destule :) Pupici!

    @Karmen nu e nici o problema,multumesc de tag! Pupici!

    @Pinkie nu fac lista dinainte,nu are rost.As vrea sa pun pozele si sa vedeti exact daca va place si cat de consumate sunt unele dintre ele,altele sunt aproape noi,doar incercate. SI vreau sa ma uit si cu constiinciozitate prin ele,chiar sa le dau pe cele pe care nu le-am mai atins in ultimele doua luni :)
    Pupici!

    @Larisa pupici!

    @Yellow pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. Super idee! Din punctul meu de vedere, niciodata nu sunt suficiente blog sale-uri, mai ales daca au o cauza caritabila. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  17. mie mi se pare o idee minunata <3

    RăspundețiȘtergere
  18. Iti sustin ideea Andreea:D Abia astept!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu sunt curioasa ce produse ai de vanzare. Dar oare chiar ajung banii aia la animalutze?:-?

    RăspundețiȘtergere
  20. @Mint multumim! Pupici!

    @Ally pupici!

    @BettyReviews pupici!

    @Ionny multumesc.Pupici!

    @Federova nu sunt produse extraordinare,sunt unele obisnuite,o sa le vedeti saptamana viitoare.
    Cat despre bani,daca ajung la animalute,eu zic ca da,Larisa a mai organizat astfel de blog sale uri si sincera sa fiu nu o cunosc personal,nu pot garanta eu de mine,dar de altcineva?
    Eu imi fac datoria de om,vreau sa ajunga niste banuti din partea mea pentru animalute.Daca nu ajung,chiar nu pot face nimic in privinta asta.
    Din pacate mi-am permis sa vorbesc aiurea,inainte sa ma consult cu Larisa,eu am crezut ca ea organizeaza oricand astfel de blog sale uri si imi pare rau ca am luat-o pe nepregatite.De fapt din pacate, ea a aflat din postarea mea de intentia mea.Stupid me,trebuia intai sa ii dau mesaj privat...

    RăspundețiȘtergere
  21. imi place matzu tau... ador pisicile negre :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  22. Sigur ca vrem. Mai ales daca e pentru animale. Eu am mai cumparat de la Larisa produse, de la un blog sale mai vechi.

    RăspundețiȘtergere
  23. Sigur ca vrem. Mai ales daca e pentru animale. Eu am mai cumparat de la Larisa produse, de la un blog sale mai vechi.

    RăspundețiȘtergere
  24. mie mi se pare o idee minunata <3

    RăspundețiȘtergere
  25. buna...astept cu nerabdare blog sale-ul! mersi de implicare... :)

    RăspundețiȘtergere
  26. @morphine sunt si produse care nu se gasesc prin Ro :)
    Pupici!

    @yoana da,ar fi o idee si cu rezervatul lor.Multumesc de sugestie!
    Oricum Larisa o sa isi bata capul cu coletele &stuff. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  27. @morphine sunt si produse care nu se gasesc prin Ro :)
    Pupici!

    @yoana da,ar fi o idee si cu rezervatul lor.Multumesc de sugestie!
    Oricum Larisa o sa isi bata capul cu coletele &stuff. Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter