Giveaway-ul s-a incheiat!

   Fetelor,giveaway-ul organizat de mine,de aici s-a incheiat.
Maine voi anunta cele doua castigatoare!

Multumesc fetelor care au trecut si prin coltisorul meu virtual si mi-au urat "La multi ani" si celor care mi-au trimis chiar si felicitari!
Din pacate nu am putut sa ma revansez ,sa trimit si eu felicitarile  pentru ca e deja 9 martie,eu azi am dormit pana mai tarziu si apoi am tras o serie de plans.De ce? Nu prea pot spune,e o idee cam personala treaba,dar a fost o zi nu prea buna pentru mine.
Sa aveti grija de voi!

Pupici,
Andreea

7 comentarii:

  1. Imi pare tare rau, nu stiu despre ce este vorba dar fi tare, nimic nu este mai important ca tine. Pupici si ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare rau sa aud ca esti suparata :( sper ca totul sa se rezolve si sa fie bine! fruntea sus :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Spera sa nu fie ceva important!!
    MAcar sper ca urarile noastre ti-au inseninat ziua:)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. rusinica rusinica andreea big girls dont cry :)

    RăspundețiȘtergere
  5. buna andreea! ce ai patit? nu fi suparata si nu mai plange, timpul o sa le rezolve pe toate, ai sa vezi, nu are sens sa iti macini nervii pt cineva/ceva care nu merita!
    daca ai nevoie de ceva, sa imi spui si te ajut cu mare placere.
    pup si hug:*

    RăspundețiȘtergere
  6. De ce ai plans, fata frumoasa? Te imbratisez virtual, sa-ti treaca supararea si sa zambesti din nou. Sa ai o zi frumoasa ca tine :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Fetelor multumesc de incurajari! Am decis ca sa nu mai vorbesc despre lucruri personale ,sau mult prea personale pe blog.
    Oricum sunt bine,parca si raceala mi-a mai trecut un pic.

    V apup si multumesc de grija!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter