Sunt si eu trenderita Ivatherm!

     Vreau sa va anunt ca am fost aleasa sa particip alaturi de alte fete la Campania trender-Ivatherm! Eu personal nu ma asteptam ,dar am primit e-mail acum cateva ore.
Printre alte fete alese pentru testarea Ivatherm  pe care le cunosc din blogosfera ,se numara  si  Stella, Andreea si Georgia. Eu de ele stiu momentan.
Eu mi-am ales cu greu doar doua produse: aceasta lotiune micelara si Ivamat Crema Matifianta .
Vor urma review-uri  la aceste produse,de indata ce le voi putea folosi.
Felicitari tuturor fetelor care au fost alese,eu abia astept sa testez produsele!



Last edit: Se pare ca sunt mult mai multe fete trenderite in campania Ivatherm din blogosfera romaneasca.
Nu mai reeditez postarea cu numele fetelor,ca va trebui sa scriu tot blogrollul :)

Pupici,
Andreea

18 comentarii:

  1. Felicitari! Sunt multe fete, cred ca toate am fost alese, sunt curioasa ce criteriu o fi fost :)), sau poate cine s-a inscris a si fost ales :D. Sunt si eu, Camelia, Miuri, Camelcutza, Mirela, Camy etc etc :D

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Karmen multumesc!

    @Adina acum am sesizat si eu ca suntem mai multe fete!
    Nu mai modific postarea,ca va trebui sa scriu tot blogrolul :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa iti placa lotiunea micelara cel putin asa mult cum imi place mie! Eu am luat 2 anul trecut, la un pret foarte mic cu o revista, atunci si-a cumparat foarte multa lume revista cu pricina, cred ca au inregistrat record :)) Si sa te sochez, m-a tinut prima sticla un an intreg! Am folosit-o doar pe fata, pt ochi am ceva separat, si nu ma culc absolut niciodata fara sa ma demachiez. Plus ca e super blanda cu tenul. Pupici multi si spor la testat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce ma bucur!
    Si eu am fost aleasa :P, desi sincer nu ma asteptam. Asa ca vestea mi-a facut o seara tare frumoasa.

    Felicitari >:D<

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitari! am primit si eu mail de la ei ieri, abia astept sa incerc produsele:D

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitari ! abia astept reviewuri de la tine <3

    RăspundețiȘtergere
  7. felicitari ! abia astept reviewuri de la tine <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc fetelor! Pupici! I'm happy ! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu am ales ivamat :)
    dar... tu esti in tara?!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Mirela nope.
    Dar cred ca cei de la Ivatherm au sesizat asta nu? Le-am dat adresa mamei prietenului meu ca sa livreze coletul.
    Cred ca le trimit si un e-mail ca sa ii lamuresc exact.Eu am sa ajung in tara fix intr- o luna de zile :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari, si eu am fost aleasa !! Si mi-am ales si eu apa micelara :) Abia astept sa o incerc !

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Betty! Felicitari si tie si abia astept sa iti citesc impresiile despre produsele Ivatherm.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. felicitari.. si eu am fost aleasa.. aba astept! :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitaari! :*
    Si eu am lotiunea micelara si de abia astept sa o incerc. Momentan astept sa mi se termine celalalt demachiant. :)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter