Review &swatches: Essence lipstick - Kiss you 43 (sparkly pink)

   Mi-a atras atentia numele rujului ca mai apoi sa constat ca e o nuanta superba de roz destul de shimmery.Aplicat subtil,asa cum imi place mie sa aplic rujurile mai shimmery,arata superb pe buze.


Descrierea produsului:

soft, seductive and unbelievably creamy: the popular essence lipstick is available in four new shades just in time for spring! thanks to the new color-coded packaging, it's super-easy to reach for your favorite color and pick the right lipstick to go with your new spring outfits.
available in a total of 16 different colors.


Toate nuantele disponibile le gasiti aici. Pe mine ma tenteaza sa imi mai iau In the nude si Coralize me. Sper sa le si gasesc,pentru ca dupa cum spuneam,cu produsele Essence e cam loterie de gasit pe aici  :)


Parerea mea:
  • e cremos
  • "kiss me" e un roz shimmery placut
  • rezista pe buze mai mult decat un alt ruj,de exemplu rujurile Maybelline/Alverde
  • cam usuca buzele si asta e practic singurul inconvenient al acestui produs
  • imi place ca se gaseste o paleta destul de larga de nuante
  • pretul e mic,undeva la 3 euro.

 Lista de ingrediente o aveti in poza alaturata ,nu ca nu ar fi plina de CI-uri!


Il recomand din simplul fapt ca e o nuanta superba,e un ruj cremos dar inainte de a fi aplicat trebuie sa aveti buzele bine hidratate,mie personal imi cam usuca buzele. Eu inainte sa il aplic,folosesc mereu un balsam de buze.


Si supriza,a aparut si nail cracker Essence,numai sa il gasesc pe undeva in magazine!!! Wish me good luck :D




*Click pe poza pentru a o mari


Pupici,
Andreea

23 de comentarii:

  1. am exact asta.l-am luat din Praga anul trecut ,dar ma dau rar cu el.e foarte frumos.pup,o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce veste buna mi-ai dat cu nail cracker essence......imediat dau fuga la magazin, poate o gasesc
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Coralize me arata minunaaaaat! Oare cand vom gasi si la noi produse essence? :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte dragut arata.
    Ce bine caavenit primavara ca sa purtam rujuri mai sparkly si mai stridente.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. :(nu mai scrie despre essence ca-mi faci i9n ciuda=))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine arata rujul. Of... ma ia durerea de cap cu Essence, de ce nu se gasesc si in Ro? Haaa am scirs corect de data asta, Essence :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-ar fi placut totusi sa-i vad farmecul si pe buze :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Good luck.sunt sigura ca o vei gasi!:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Te rog sa-mi aduci si mie nuanta almost famous, nr 44. Sau Glam girl, nr 33.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Modniza nu stiam.Te dai rar cu el ca e cam shimmery? Si mie imi plac mai mult rujurile mate.Pupici :*


    @Alexandra dar tu unde locuiesti de ai access la ele?Pup!

    @Yellow nu stiu,poate vor aparea si in Romania asa usor,usor.
    Pupici!

    @Amalia eu personal nu ma dau in vant prea mult dupa rujuri shimmery desi am cateva,dar asta aplicat intr un singur strat e chiar superba nuanta.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Morphine tu vorbesti serios? Crezi ca ar fi o idee buna sa nu mai scriu despre Essence?
    Pupici!

    @Adina da nu le-ai mai incurcat :P
    Pupici!

    @Federova poate revin cu un update si pe buze,am facut postarea dimineata si mi-am dat seama ca uitasem sa imi pozez buzele :D

    @

    RăspundețiȘtergere
  12. @LazyCat sper sa o gasesc :( Multumesc! Pupici!

    @Chocolate haha ce numere 44 si 33 :D
    M-am amuzat pentru ca imi va fi usor sa retin numerele,nuantele nu cred :)) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. frumos! si indeamna la pupat?:D pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. @Karmen nu stiu in ce masura indeamna la pupat,prietenul nu ma pupa prea des in public :D
    Dar eu zic ca e sexy asa :P
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Superba culoarea! Sunt tare curioasa cum arata pe buze:). Imi plac produsele Essence, dar nu stiu de unde sa mi le achizitionez...Pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. Doar chestii de gagici pe aici? pare ca nu-i de mine...

    RăspundețiȘtergere
  17. @Simi o sa fac update la postare si cu buzele mele.Asa mult va plac?Glumesc :))
    Pupici!

    @Pato haha ai descoperit ceva senzational! Da,blogul asta are ca target chestii feminine.
    Vezi pe cel de-al doilea poate gasesti ceva interesant si pentru tine: http//jurnaldeidealista.blogspot.com

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ai un tag mai mare :)) la mine pe blog.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce culoare frumoasa :X E perfect pentru vremea asta insorita :X

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi place foarte mult rujul desi nu sunt o "fana" a celor shimmery.pupici

    RăspundețiȘtergere
  21. Doar chestii de gagici pe aici? pare ca nu-i de mine...

    RăspundețiȘtergere
  22. @LazyCat sper sa o gasesc :( Multumesc! Pupici!

    @Chocolate haha ce numere 44 si 33 :D
    M-am amuzat pentru ca imi va fi usor sa retin numerele,nuantele nu cred :)) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  23. Te rog sa-mi aduci si mie nuanta almost famous, nr 44. Sau Glam girl, nr 33.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter