Azi imi place...

Obsesia cu accesoriile a venit de la Ramona J  si sper  ca site-ul asta http://thboxes.com/ ma va motiva in sfarsit sa imi fac paypal.
Am salivat la urmatoarele minuni,printre altele:





























































 Nu le-am insirat pe toate pe care mi le doresc,pentru ca as fi facut o postare kilometrica,dar na... visez si eu la tinichele ,vorba Ramonei :)) Uitandu-ma la minunile astea,imi e pofta instant de vara!
Ah si daca vedeti wishlistul Ramonei in materie de bijuuri sa nu va speriati,"boala" se ia evident,cum s-a luat si la mine !



Pupici,
Andreea

8 comentarii:

  1. Mi-e frica sa ma uit! :))
    Nu de-alta dar am inceput sa dau si eu in "boala" asta. :))
    Deja din ce ai aratat tu aici imi vine sa salivez grav la cateva dintre ele!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumosi sunt cerceii turcoaz!Ha,I'm in love...:))

    RăspundețiȘtergere
  3. De aici am comandat doar prima, si bratara cuff rosie. Chiar nu am exagerat cu turcoazul, din atatea comenzi doar bratara asta si un inel am pus....si gata, nu-mi mai iau turcoaz ca am prea multe asa si nu se asorteaza chiar usor. Cea cuff initial o pusesem si alba dar m-am gandit ca daca nu imi sta bine (incheietura mea are 16 cm si ele au 17,5) am 2 esecuri nu unul. Mai bine astept sa vad cum pica, si daca mai exista o iau pe urma.
    Imi plac mult colierul cu perle, medalioanele rosu si navy, si cerceii cu cadrul oval si gol,cu piatra neagra in.
    Sunt un pic ingrijorata ca nu a ajuns comanda de luna trecuta....a trecut 1 luna si vreo 3 zile, si ti-am zis ca aia pusa cu 2 zile inainte de ea mi-a venit deja de lunea trecuta. Sper ca n-am surprize....
    Momentan nu mai pot lua nimic, am zero lei la propriu, daca mai baga astia modele noi o sa crap de ciuda :)) Dar ma consolez ca va luati voi, macar le vad asa.
    puuuuuup

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa fetelor, imbolnaviti-ma si pe mine cu tinichelele :)).
    Imi place mult turcozul, nu numa la bijuterii, a fost cu culoarea anului 2010 parca.:P
    Faine alegerile tale, sa ne zici cand faci comanda ;))...pupix

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna fetelor. Am observat ca la descrierea produsului scrie Tibet silver, este argint sau pur si nu? (ma refer la bratarile turcoaz in special). multumesc :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Chatte si eu salivez momentan si astept sa rezolv cu paypalul :D
    Pupici!

    @LazyCat si mie imi plac mult :D
    Pupici!

    @Ramo dar sa stii,ca turcoazul nu se asorteaza usor... si of,sa stii ca nici macar nu am rezolvat cu paypalul... dar eu inca astept :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Clar ma omorati. De fiecare data salivez si eu la postarile Ramonei si ale Cameliei. Vreaaau si euuuu! Trebuie sa-mi fac Paypal (si sa strang banuti)!!!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter