Tag in imagini

 Am primit aceasta leapsa draguta de la Miss Z, Carmen ,Laura  si  Dalyda.Multumesc dragele mele  ca v-ati gandit si la mine!
 

1.Ce te face sa iti lingi degetele?

 Macarons!!! Favoritele mele sunt cele cu fistic si cafea.


 si inghetata cu fistic,nu neaparat cea din poza :))


2.Ce-ţi încântă ochii?

 Bali




Amsterdam




Dunarea


 cam toate modelele de Alfa Romeo:





BMW M5




Zambete, sa vad oameni fericiti:








3.Ce-ti place sa atingi?
Pe Tommy!!!



Satinul:


 4.Ce mirosuri te incanta?
...vanilie:





Lista cu imagini putea fi mai lunga,dar am incercat sa "sumarizez" ce imi place cel mai mult.
Dau tag-ul mai departe la toata lista mea de blogroll :)
Si totusi mentionez cateva persoane:

  1. Miss Z
  2. Federova
  3.   La Hanul Anncutzei
  4.   Adyna's blog
  5.   Gya
  6.   Fashion Doctor
  7.  Deamyworld
  8. Georgiana
  9. Simi
  10.   Make-up by Byutzika 
  11.   The beauty diary  (Denisa)
  12. Ramona J
  13. Sweet Crazy Lollipop
  14. Yoana
  15. Anda Zelenca
  16. Claudia

 
Pupici,
Andreea

19 comentarii:

  1. multumesc mult pentru leapsa! un saab 93 nu-ti incanta ochii? sau un volvo S40? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Moaama deci Tommy e asa frumoos!
    Si te inteleg, si eu as sta toata ziua cu fetele mele sa le mangai asa pe blanitza ♥
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca sunt singura de pe pamantul asta care nu a mancat macarons:))

    si mie imi place de mor inghetata de fistic :)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar vazusem tagul pe alt blog si mi s-a parut mega simpatic, chiar imi doream sa-l fac. Iti multumesc mult ca te gandesti mereu la mine! :) Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult! Acum ma apuc de el. Vai ce buntati ai aici:)...si nu ma refer doar la cele comestibile:).Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Dupa ce am vazut postarea ta am mers si mi-am luat inghetata de fistic :))! thanks for the tag ! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti pe gustul meu, mai putincu Alfa ;))
    Si nu stiu ce sunt Macarons, dar imi ploua in gura :|

    RăspundețiȘtergere
  8. Amsterdam, ce frumos e !!
    Ti-am dat si eu un tag la mine pe blog, Preferatele lunii martie, daca ai placerea sa il faci ! Pup !

    RăspundețiȘtergere
  9. @A.M imi plac saab-urile! :) dar volvo nope,nu e chiar tipul meu de masina.Pupici!

    @Chatte tu iubesti la maxim animalutele :X
    Si eu il ador pe Tommy al meu!Pupici!

    @Miuri nici chiar asa :P
    Sunt un fel de 'bezele" daca le pot numi asa,dar n-au nici o treaba cu bezelele,maiu degraba biscuitei crocanti cu o crema la mijloc.Biscuitelul e aromat,dar per total maccarons nu sunt foarte dulci,ci numai buni :)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Macaron

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Yellow poti sa faci tag-urile chiar daca nu esti nominalizata! Eu de exemplu ma stradui sa va iau aleatoriu pe fiecare la tag-uri,dar pe tine nu te-am putut "ierta" nici de data asta pentru ca mi-ai spus ca iti plac tag-urile.
    Pupici!


    @simi cu placere! pupici!

    @claudia nu am mai mancat inghetata de fistic cred ca de vreo doua luni :)) deci clar maine imi caut inghetata de fistic :D
    Pupici!

    @Federova ia sa faci si tu tag-ul :D
    Am facut update la postare :P
    Macarons sunt un fel de biscuitei crocanti cu o crema la mijloc.Biscuitelul e aromat,dar per total macarons nu sunt foarte dulci,ci numai buni :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. mersi pt tag..:) stii ca primesti un buchet de pupici pt ca esti draguta si te gandesti la mine,nu? i love macarons..mi-ai facut pofta..:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Of, am vazut la atata lume macarons, insa eu nici pana acum nu le-am incercat... trebuie neaparat sa ma uit mai atent prin oras sau sa ma orientez spre o reteta.

    Imi place mult de tot reclama parfumului Acqua di Gioia :D.

    Ghioceii ii ador! Am fost asa fericita cand au inceput sa apara prin florarii.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. mersi mult! vad ca iti place mult fisticul:>

    RăspundețiȘtergere
  14. @yoana cu placere! pupici! :*

    @Laura multumesc,am reeditat postarea! :*

    @Little D si mie imi place reclama,dar mai mult parfumul :D
    Inca nu am vazut ghiocei pe aici... ia sa ma uit :) Astept sa faci si tu tag-ul chiar daca nu te-am nominalizat! E greu cand dai tagurile astea :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. N-am mancat niciodata macarons. Chiar sunt curioasa tare ce gust au.

    Multumesc pt tag!:*

    RăspundețiȘtergere
  16. @Denisa da,imi place fisticul :D
    Pupici!

    @Anda daca ai ocazia,sa incerci macarons! Pacat ca nici pe aici nu se gasesc :( si nici la noi...
    Sunt niste biscuitei crocanti si usor aromati,dar din pacate nu am intalnit nimic similar cu gustul lor,au ceva aparte.Si nici nu sunt prea ieftini...

    RăspundețiȘtergere
  17. andreiushka,iti multumesc din suflet,dar efectiv nu am timp,sunt ca o veverita..vad eu,nu te supara.

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter