Tag: My favourite eyeliners/bases

   Am primit acest tag de la Adina, acum mai bine de o luna si imi cer scuze ca n-am avut timp sa ma ocup pana acum de el.Am tot amanat,alteori am uitat de el si a fost necesar ceva timp pentru editarea pozelor plus adunarea produselor intr-un singur loc :D
Cu ocazia asta am mai aruncat diverse produse care nu le foloseam  si am pus cateva  produse pentru un eventual blog sale daca va intereseaza.


Eye primers & MAC Prep+prime
  • MAC Prep+prime (review pentru acest primer pentru ten  aici)
  • Too Faced shadow insurance (impresii despre el aici)
  • Laura Mercier base eye- nuanta linen (review-ul va urma saptamana asta :D)




Eyeshadow Base
  •  Calvin Klein 301 bare silk
  •  fard pleoape BF -402 - e atat de cremoooos si atat de yuumy pentru pretul care a costat acest fard! Pacat ca l-am scapat pe jos si dupa cate puteti sesiza din poza e cam faramitat...
 


Liquid Eyeliner

Da,am doar unul ,restul le-am aruncat  recent.




Smudge Pot




 Review aici.





Jumbo Pencils (la fel, le folosesc ca baza)





Pencil Eyeliners/eyebrow pencil









 Lip pencil




Cele mai rezistente pencil eyelinere dintre cele pe care le am,sunt cele Estee Lauder:

 

Am incercat destul de mult sa indepartez cu sapun cele trei dungi trasate cu pencil eyelinerle Estee Lauder,dar in final doar solutia micelara Biorderma le-a dat de cap :)) Alt eyeliner rezistent la transfer e Bourjois,care e cel mai negru kohl ever pe care l-am avut vreodata.
Pencil eyelinerele de la Essence sunt cele mai cremoase,dar fara TFSI se intind...
Dintre toate eyelinerele care le am,cel de la Pierre Rene e cel mai putin rezistent fara primer si se intinde teribil... pacat ca e o culoare frumoasa!
Despre primerul TFSI cred ca nu mai e nevoie sa spun nimic,e cel mai bun primer de ochi si la capitolul asta  eye base Laura Mercier pierde teren :))
Fardul cremos Calvin Klein din pacate e cam pe terminate,ma gandesc serios sa ii gasesc un back up (un fard cremos de la Benefit)  sau sa il achizitionez din nou.
La creionul de sprancene Dermacol am cam renuntat in favoarea fardului de sprancene Essence.
Pentru alte intrebari,astept in sectiunea comentarii :P

Dau acest tag mai departe tuturor din blogroll,nu mai stiu care l-a facut si care nu.


Pupici,
Andreea

26 de comentarii:

  1. Ma bucur ca ai facut tag-ul :x. Ce multe ai :D. Acum m-ai facut si pe mine sa imi cumpar fardul BF mono, sigur o sa il iau cat mai curand :)). Ma tot gandeam ca ziceai ca nu iti iese bine dunga cu tus, eu folosesc tot Stila, am pensula pe care o ai si tu dar sa stii ca mi se pare mult mai usor sa il aplic cu o pensula normala de dus, cu varful drept pt ca sunt firele mai moi, mie asa mi s-a parut. In schimb la pensula asta CS mi se pare ca parul e mai dur... inteapa putin, nu stiu cum sa zic :))

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow ce multe ai (zic eu, care am vreo 2 creioane si un gel liner in toata casa :)) )
    Cel Bourjois e intr-adevar foarte negru si parca am mai citit laude la adresa lui. As folosi si eu mai des creion sau tus dar am 0 indemanare.
    Tie creionul Bourjois ti se pare cremos, usor de intins?
    Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Adina si eu ma bucur ca l-am facut,era un tag prea interesant sa nu il fi facut! Inca o data scuze ca n-am reusit sa il fac la timp,raceala si munca haotica m-au tinut departe.
    Fardul ala mono BF e chiar yuumy.Imi place ca e perfect mat si e chiar cremos! Eu mai am faduri mono de la ei,dar alea sunt mai dure ca si consistenta.
    Pensula asta ciudatica de la CS eu o iubesc,trasez cele mai drepte linii ever cu ea,pensula de tus e ok,dar chiar nu ma gandeam sa o folosesc in scopul asta,deci ramane sa incerc :P Mersi de pont!

    Si da,parul pensulei CS pare cam dur si teapan.Am vazut o pensula similara la Alverde,dar e jumatate ca si dimensiune decat cea CS.Ca si peri,parea cam tot la fel ca cea CS.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau si eu TFSI- ul :((. Am fost azi la Sephora si nu-l aveau ...:-<
    Super produsele:X
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Yellow Jade nici eu nu stiam ca am atat de multe,si vorbesc serios :D
    Adica tag-ul Adinei m-a trezit la realitate. De la Bourjois e singurul eyeliner care il am ,as mai incerca sa cumpar si altele de la ei,dar hey,cum ziceam am cam multe :)) Doar sa gasesc o nuanta interesanta pe care nu o am inca,in afara de maro,negru si gri care predomina deja :D
    Cel de la Bourjois nu mi se pare f cremos facand raport la cele Essence de exemplu,in schimb stai linistita ca nici nu zgarie un pic ca cele Estee Lauder! Nu stiu de ce,dar fix astea cremoase nu sunt prea rezistente si fix cele care zgarie sunt :))Cel de la Bourjois e undeva la "mijloc" intre a fi cremos si nu prea.Eu zic sa ti-l cumperi daca ai nevoie de un khol negru,chiar e cel mai intens negru ever.Mai vazusem ceva similar la Essence,dar nu m-a tentat sa il iau,pentru ca e identic ca si nuanta cu cel Bourjois.
    Nu stiu ce ai inteles din comentariul meu,dar feedback ul meu e : da,ia-ti kohlul Bourjois :D
    Ah,o sa se decojeasca cu timpulprodusul,nu stiu daca e o "boala" de-a lor,dar mie asta mi s-a intamplat.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Miss Z chiar se merita sa il iei! Pe mine m-a tinut mai bine de un an de zile,inca mai am produs in el,dar scrie ca termenul de expirare e 12 luni.De aceea l-am si achizitionat pe cel de la Laura Mercier,il gasisem oricum la un super pret si pentru ca nu gasesc Too Faced aici :(
    Dar sa stii ca se merita,chiar se merita! Se aplica putin produs si iti raman fardurile pe pleoape fara sa se stranga in pliuri (asa cum mi s-a intamplat cu baza de ochi NYX!),pana te demachiezi.Pup si poate ai bafta sa il gasesti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Toate imi plac, dar preferatul e Nyx Purple.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Choco iti plac nuantele purple? :P
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoasa colectia ta! eu am destul de putine fata de ce am vazut pe aici :)) aa! si am o obsesie cu nuantele de maro: cred ca am vreo 4 creioane! :))
    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Il am si eu pe cel Burjois :D si este unul din preferatele mele.

    Imi plac super mult cel de la Sephora (flashy blue) si Pierre Rene (no 10). Au niste nuante superbe si par super pigmentate. Mi se par perfecte pentru vara :D.

    Plus, astept cu nerabdare sa pun si eu mana pe Too Faced shadow insurance. Toata lumea il lauda,insa nu am reusit sa il gasesc aici. Sper sa fii fost eu doar neatenta :P.

    Pupici

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. @Andreea mersi.
    Si eu am nuante de maro/gri si negru cele mai multe pentru ca pe acestea le port cel mai des!
    Pup!

    @Little D,si mie imi plac cele doua mentionate de tine,Sephora chiar e super,dar cel Pierre Rene se intiiiinde super mult :(
    In cehia nu exista Too Faced ,sper ca macar tu sa ai noroc in Danemarca.Il gasesti sigur la noi in Romania,ma rog in Bucuresti sigur e disponibil pe undeva.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. jumbo-urile tale nyx arata diferit fata de ale mele, le-ai cumparat recent?

    RăspundețiȘtergere
  13. Este chiar atat de bun Nyx jumbo milk pe cat se spune?...mi l-am dorit si eu dar pana m-am hotarat nu mai era pe stoc la Nyx Romania iar acum nu mai aduc produse Nyx....deci adio Nyx:(((

    RăspundețiȘtergere
  14. imi place colectia ta.Vreau si eu produse de la Sephora dar din pacate la mine in oras nu se gaseste niciun magazin de acest gen:(

    RăspundețiȘtergere
  15. @Alics cum adica arata diferit?
    Le-am achizitionat anul trecut in octombrie-noiembrie cam asa.
    Mie nu imi convine ca au schimbat ambalajul la luciul de buze NYX,are funda aia ciudata sus... erau mai frumoase simple.
    pup!

    @Simi eu le-am cumparat de pe cherryculture.com,de acolo imi tot cumpar produse NYX din cand in cand.
    Nu pot sa zic ca e un wow pentru mine,dar e ok.

    @Alina din ce oras esti?
    Nici la mine in orasul natal nu am Sephora :(
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu nu folosesc deloc primer (I know, I know, I should), doar baza, am una de la NYX. E destul de buna, dar cred ca inainte de baza, un primer m-ar ajuta puuutin mai mult. N-am incercat niciodata un gel liner :|

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce bine arata creionul ala de la Sephora:D
    Pe mine ma tenteaza jumbo-urile Sephora.Cu cele de la Nyx nu ma impac deloc.

    RăspundețiȘtergere
  18. Si eu sper sa il gasesc, daca nu... ii dau un hint mamei mele despre ce sa contina cadoul de la iepuras :)) ca altfel as avea de asteptat pana in Iunie.

    :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Offf eu nu mi-am cumparat inca nimic de afara, nu am inteles care-i treaba cu cardul, ce tip de card imi trebuie, Paypal etc.

    RăspundețiȘtergere
  20. Andreiushka , la multi ani de ziua femeilor!!!sa ai o zi superba , sa primesti multe flori!!!te pup

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi place la nebunie Sephora Flashy Blue!

    RăspundețiȘtergere
  22. eu am descoperit de curand gel eyeliner-ul de la MAC si am devenit dependenta :)
    Ana

    RăspundețiȘtergere
  23. eu am descoperit de curand gel eyeliner-ul de la MAC si am devenit dependenta :)
    Ana

    RăspundețiȘtergere
  24. Offf eu nu mi-am cumparat inca nimic de afara, nu am inteles care-i treaba cu cardul, ce tip de card imi trebuie, Paypal etc.

    RăspundețiȘtergere
  25. jumbo-urile tale nyx arata diferit fata de ale mele, le-ai cumparat recent?

    RăspundețiȘtergere
  26. Toate imi plac, dar preferatul e Nyx Purple.

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter