Vreau si eu ulei de argan!

  
Un titlu cat se poate de sugestiv nu? Deci da,imi doresc mult sa incerc uleiul de argan.Am auzit de el prima data la Camelcutza,apoi pe orice blog intru,parca tot vad postari cu ulei de argan!
Evident mi-as cumpara si eu de aici,dar numai Dumnezeu stie cum se spune in ceha la asa ceva.M-am stresat sa ii explic farmacistei ca vreau pudra de argila pana am renuntat.Imi arata numai masti deja preparate cu argila....


Asa ca sper eu,sa nu uit  in curand sa pun pe wishlistul meu uleiul de argan!!!
Singura mea teama e ca nu am mai folosit pana acum uleiuri pentru ten (stiu,jenant,dar asta-i adevarul) si sper eu sa nu fie prea uleios pentru tenul meu mixt... Ma gandesc ca daca e combinat cu o crema,chiar merge nu?


    De ce mi-a atras atentia acest ulei? Din doua motive principale: se lauda ca e un tratament antirid exceptional de eficient: combate imbatranirea, lasand tenul luminos si bine hidratat, datorita proprietatilor sale anti-rid si poate fi folosit in tratamentul acneei.
 Nu mai vorbesc de celelalte intrebuintari pentru par si unghii,care la fel sunt importante.
Desi nu am riduri chiar asa vizibile (in afara de ridurile alea destul de fine de expresie din jurul gurii pe care  le am de cand ma stiu), uleiul asta daca intr-adevar e bun pentru asa ceva,inseamna ca am descoperit o parte din reteta de a arata cu cel putin 5 ani mai tanara decat varsta din buletin.
Eu am devenit obsedata de riduri & co cel mai mult dupa ce am sesizat la o colega de-a mea riduri din alea urate pe frunte,din alea super vizibile.Stiu ca sunt carcotasa acum,dar eu nu vreau,nu vreau asa ceva! Ma sperie ideea de a avea riduri asa cum ma sperie ideea de a avea inca 5 kg in plus!!!
Stiu ca de la o varsta sunt inevitabile,dar la 23 ani mi se pare cam devreme sa le ai!  Acum  faceam referire la colega mea,ca eu deja am 27.Mda.
Daca stiti secretul tineretii fara batranete,please let me know!!!


Aplicat pe piele, uleiul de Argan :
-Protejeaza pielea de agresiunile externe;
-Hraneste si regenereaza pielea in adancime, pentru o mai buna elasticitate;
-Un tratament antirid exceptional de eficient: combate imbatranirea, lasand tenul luminos si bine hidratat, datorita proprietatilor sale anti-rid;-Se absoarbe rapid si nu lasa urme grase pe piele!Ulei de argan este de asemenea recomandat pentru revitalizarea tenului obosit si pentru tratarea iritatiilor. Poate fi folosit in tratamentul acneei, tratamente cosmetice pentru cicatrici de arsuri si prevenirea vergeturilor in timpul sarcinii.
 
Aplicat pe par, uleiul de argan ofera ingrijire totala : hraneste, protejeaza, revitalizeaza parul deteriorat, lipsit de stralucire, care se rupe usor. Ofera stralucire si imbunatateste elasticitatea. Rezultatele sunt vizibile in cazul folosirii regulate! 
Aplicat pe unghii, intareste unghiile moi, casante. Este ideal pentru ingrijirea mainilor!




Maine am sa imi incerc norocul la cateva farmacii,poate am noroc si gasesc acest ulei de argan.De fapt sigur au si astia,dar stie cineva numele?!


Voi il folositi?




Last Edit: Apropo de comentariul Mihaelei,cu referire la uleiul de jojoba,am gasit o postare interesanta despre uleiul de jojoba pe blogul lui Gabi.




Pupici,
Andreea

49 de comentarii:

  1. Andreea, este foarte bun, nu are ce sa iti faca rau chiar daca ai tenul mixt, si eu il am si ador uleiul de argan.
    Eu imi dau seara cu apa termala pe fata si apoi aplic uleiul de argan cat fata este inca putin umeda. Imi lasa o piele superba, catifelata, moale... Nu ramane pielea uleioasa, uleiul se absoarbe. Nu l-am folosit nicioadata dimineata inainde de machiaj, il folosesc mereu numai noaptea dupa demachiere, inainte de sleep time.

    Pup !!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Betty abia astept sa il testez!Multumesc de sugestii.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru tenul tau ,tanar,mixt, ti-as recomanda uleiul de jojoba.Este extraordinar.Uleiul de argan este putin cam gras dupa parerea mea si se potriveste la varste mature(vezi cremele dermatocosmetice care il contin si care se adreseaza tenului matur).Bineinteles ,asta este parerea mea."http://www.cosmeticplant.ro/produs/693/Ulei-de-jojoba-biologic-–-Centifolia".Pentru ridurile fine ,e foarte bun uleiul de migdale dulci presate la rece.Pupici...

    RăspundețiȘtergere
  4. am citit si eu o gramada lucruri minunate despre uleiul acesta,dar nu am ajuns sa-l cumpar.vreau si eu!sa ai o saptamana usoara si frumoasa!stiu ca sa incalzit si acolo,am o prietena la praga.pup,pup

    RăspundețiȘtergere
  5. argan impregnovat (olej) îi zice-n cehă :)

    Și eu am o sticluță, adus de la mama lui din Maroc, dar îl folosesc foaaaaaaaaaaarte rar. Îmi place cum miroase. De obicei îl foloseam seara pe față și pe mâini.. acum folosesc crema de la Manufaktura seara :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu vreau sa mi-l iau, iar motivele pe care le-ai insirat sunt exact cele care m-au convins si pe mine. In special partea cu eliminarea/prevenirea ridurilor si faptul ca e "multitasking".

    Exista si un giveaway in blogosfera, unde este pus la bataie si un ulei de argan - http://manie.ro/concurs-organik-ro/

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am folosit niciodata ulei de argan dar dupa postarea ta sigur il voi incerca deoarece a inceput sa-mi apara riduri in jurul ochilor si nu as vrea sa incep sa folosesc o crema antirid de pe acum.:(
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. @Mihaela multumesc pentru raspunsul argumetat.
    As vrea te rog sa imi spui daca uleiul de argan e destinat clar doar tenurilor mature.
    Nici tinerica nu mai sunt,anul asta fac 27 ani.
    Uleiul de migdale dulci presat la rece are un pret cat se poate de uman: 5 RON aici: http://www.naturaplant.ro/produse/1270/Ulei_de_migdale_dulci_presat_la_rece
    Dupa o mica cautare pe google,am vazut ca uleiul de jojoba contribuie la reglarea secreției de sebum atât pentru pielea uscată cât și pentru cea grasă.
    Pare de fapt ceea ce caut eu.
    Are ceva daca alternez uleiul de jojoba si cel de migadale dulci,o saptamana unul,o saptamana celalalt? sau cumva necesita pauze ceva intre folosirea lor? Poate suna stupida intrebarea,dar chiar nu stiu.Si ce imi e teama cu uleiurile astea e sa nu imi devina tenul de la mixt la gras...
    Multumesc mult pentru comentariul tau.Cumva ai blog? Ca nu reusesc sa iti vad decat numele.
    Pupici si sa ai o zi frumoasa!

    @Modniza dap,s-a incalzit vremea pe aici.Sa speram ca a venit primavara! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Iguanitza stii din sursa sigura sau de la google? pentru ca mie mi-a dat altfel traducerea cu google.Mi-am mai luat-o eu cu google si aia la farmacie se crucea si nici engleza nu stia :)) Nu ma mai risc,ca ma pun atat eu cat si respectiva persoana intr-o situatie penibila.Cred ca totusi o sa astept inca o luna si imi fac damblaua sa imi iau ce vreau.
    Pup!

    @Little D poate e cazul sa iei in considerare si comentariul Mihaelei,tu esti si mai tinerica ca mine.
    Daca si tie iti e frica de riduri,si ai un ten perfect! Ma complexezi cu tenul ala al tau :P
    Multumesc ca mi-ai zis de concurs,am dat de el zilele trecute si evident am uitat sa ma inscriu.O sa o fac astazi.
    Pup!

    @Anka eu folosisem o crema antirid de la Eucerin,nu pot sa zic ca a imbunatatit cu ceva tenul meu,dar nici rea parca nu era.
    M-am saturat de creme care teoretic ajuta cu ceva doar atata timp cat le folosesti.
    Uleiurile astea macar sunt bio si parca ma tenteaza sa incerc si altceva.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. nu, am găsit un dicționar
    http://www.translation-guide.com/free_online_translators.php?from=English&to=Czech

    Dar ... nu ai și tu vreo cunoștință pe acolo care să priceapă engleza să te ajute ?

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu am folosit anul trecut uleiul de argan si e ok, dar parca imi place mai mult cel de jojoba.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Iguanitza daca ai sti cat de comozi si lenesi sunt cehii in general... enerveaza si cel mai calm si rabdator om!
    Stii cat m-am rugat de vreo doi cehi sa mearga la un service auto sa schimb bara de la masina?! vreo 2 luni,si nici pana in ziua de azi nu a mers vreunul.... Am avut nevoie de un vorbitor ceh si deh,l-am rugat o data pe unul sa dea un telefon in limba lui,si s-a sucit si invartit,Dumnezeu stie de ce...
    Cat despre engleza,in afara de vorbit engleza in companie,nu sunt prea multi care vorbesc engleza.In fine,ei vorbesc mai degraba nemteste,dar cu bruma mea de germana,nu am ce sa fac.
    Multumesc pentru ajutor,o sa ma prezint si cu varianta asta la farmacie :P

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. ah olej stiu sigur ca ii zice la ulei,stiu de cand am cumparat ulei de masina =))

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu-ti face griji cu uleiurile.Si eu am tenul mixt si folosesc uleiuri de vreo 5 ani(alternez argan, migdale si rosa mosqueta) si nici o problema.In unele cazuri tenul poate migra spre uscat dar nu spre gras.Pacat ca nu ai postat articolul asta saptamana trecuta ca-ti aduceam eu un argan la Praga.

    RăspundețiȘtergere
  15. atunci te duci cu ARGAN OLEJ la farmacie hi hi
    Și .... dacă vorbesc germană, aș putea eu să te ajut, doar știu germană :)
    Arganöl e denumirea nemțească .

    Dacă ai nevoie, just ask :)

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  16. Si eu imi doresc acest ulei. Exista multe firme care il comercializeaza dar la sigur te uiti la Galenic, au ulei de argan bio intr-un recipient foarte mic ce-i drept. Asa ca data viitoare cand intrii intr-o farmacie uite-te la standul Galenic si cauta acolo (ambalaj cu alb si galben).
    Apoi nu inteleg cum de nu stiu de ulei de argan si daca as spune asta in romana si tot ar trebui sa ma inteleaga ulei-oil bine poate la ei se spune maslo ca in rusa habar nu am, dar argan? Argan e pentru toata lumea.
    In orice caz daca nu gasesti la Galenic mergi la un magazin din asta gen bio, sigur exista si pe acolo asa ceva si sigur vei gasi.
    Mult succes, si eu vreau ulei de argan dar deocamdata imi pun pofta in cui pentru ca nu am bani!

    RăspundețiȘtergere
  17. @Stefania multumesc! Ma bucur ca am mai descoperit un alt blog mega interesant -adica al tau!O sa am multe de invatat de acolo.
    M-am mai linistit acum,deci daca e ulei pentru ten,nu e neaparat musai sa astupe porii sau sa ingrase tenul.
    Pup!

    @Iguanitza sarut mana! Stai linistita,ca tot cu hartiuta ma duc :))
    Pup!

    @NBE nu si nu! Nu e Galenic aici :(
    Am vrut sa iau o data o crema de la ei si tot asa ,am asteptat de am luat-o de la noi din Romania.
    Oricum ce ar mai fi sa nu gasesc deloc ulei de jojoba,sau de migadale dulci sau de argan :)
    Pupici si multumesc oricum ca mi-ai zis!

    RăspundețiȘtergere
  18. da, l-am incercat, am primit de la o prietena intr-un recipient micut, am folosit-o de vreo 10 ori, cred; nu a avut cine stie ce efecte, dar cred ca trebuie folosit pe termen lung pentru rezultate mai evidente.
    Si eu am riduri pe frunte....of of...intr-adevar, sunt inestetice..insa cred ca sunt mostenite genetic....ridurile de pe frunte, cele evidente- sunt in mare parte mostenite genetic, mai ales la 20 si ceva de ani....problema e ca nu prea ai ce sa le faci...sa le ascunzi dupa un breton stufos sau sa intri la botox de la 23 de ani....eu as alege prima varianta, e clar.

    RăspundețiȘtergere
  19. Si eu te incurajez sa-ti iei ulei de argan! Eu am tenul tot mixt si in ultimele 2 sapt. l-am aplicat pe toata fata (mai putin nasul) cu rezultate minunate! E incredibil cat de fina lasa pielea...si ramane asa mult timp, nu doar pana la prima spalare. Nu mi-au aparut cosuri de la el, nu mi-a lucit fata, ba chiar mi-a vindecat urme mai vechi. Cand nu am chef de el, il aplic pe foste cosuri, ca sa le vindece. Si sunt curioasa acum si cu cel de jojoba. Eu ulei de argan am luat de la TANF, la un pret super bun : 10 dolari 30 ml si 17 dolari 60ml, shippingul e mega ieftin.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  20. google-ul meu translate zice ca in ceha tot argan se spune, asa ca poate ai noroc si gasesti :)

    RăspundețiȘtergere
  21. am sris si eu aici http://superficialbeauty.com/2011/03/uleiul-de-aragan-si-alte-uleiuri.html , tocmai mi am comandat mai multe, am scris si de unde le am luat, ieftin, in omparatie cu mag online

    RăspundețiȘtergere
  22. Am tot citi si eu despre el si la fel ca tine vreau sa-mi cumpar (nici eu n-am folosit niciodata ulei pentru ten).:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Si eu vreau sa imi procur:D
    Am auzit ca face minuni:>:D

    RăspundețiȘtergere
  24. Si eu am tenul mixt si folosesc de cca 3 luni uleiuri seara - de seminte de struguri si de migdale, ambele presate la rece, si de musetel mai nou - si nu am observat sa-mi fi devenit mai gras tenul, si chiar dc acum m-am mai lenevit si mai "sar" peste, o luna le-am folosit regulat in fiecare seara si uneori mai aplicam si o crema grasa peste. Si la Plafaruri am vazut o gama laaarga de uleiuri de tot felul.Aaa, si cred ca se pot si amesteca la aplicare, nu bag mana-n foc, poate ne spune cineva care se pricepe mai bine..dar citisem si de uleiuri pt. ten facute din mai multe tipuri diferite de uleiuri de plante.. Sper sa le gasesti si acolo! Zi-nsorita!;)

    RăspundețiȘtergere
  25. hey.off topic voiam sa ti spun ceva.stii tagul acela despre blog?acum cand cautam sa vad in ce data am postat prima data,am realizat ca a2a postare a fost despre un giveaway de-al tau.si eu am vrut blog doar ca sa particip la giveawayuri:)).esti responsabila pentru blogul meu:))

    RăspundețiȘtergere
  26. @Stilistele nu am vrut sa fiu carcotasa,dar imi dau seama ca unele riduri sunt mostenite si unele se fac cu trecerea timpului.
    Daca tu ai riduri,vreau si eu sa am ca tine,pentru ca arati impecabil!
    Pupici!

    @Yellow de unde ai luat uleiul de la TANF? Lasa-mi si mie te rog un link ceva :)
    Suna tare bine 17 dolari pe 60 ml.Tu tot tenul mixt ai,nu?
    Pupici!

    @Simona nu am apucat azi sa ajung la farma,si nici nu cred ca mai reusesc,am sa ajung maine.
    Pup!

    @SuperficialBeauty multumesc! Am sa arunc un ochi pe postarea ta.O zi frumoasa si pupici!

    RăspundețiȘtergere
  27. @Alice deci nu sunt singura.:P Niciodata nu e prea tarziu.Intre timp cred ca imi doresc mai mult uleiul de migadale dulci presat la rece si uleiul de jojoba :))
    Pup!

    @Irynuk daca iti iei sa imi spui ce parere ai.Pupici!

    @Kandia stiu ca la noi la Plafar le gasesc dar eu... nu sunt in tara.Am sa le iau peste o luna si am sa imi iau mai multe,ca sa am.
    Sunt curioasa daca la Plafar aceste uleiuri au preturi mai mici decat pe site-urile online.
    Pupici!

    @Madlen ma bucur ca sunt "responsabila".Nu as fi vrut sa te alaturi si tu blogurilor care scriu numai postari despre giveawayuri.Bine stiu ca in prezent nu faci asta.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  28. Ulei de argan pur nu am folosit ,dar am samponul de la garnier cu ulei de argan...lumea il lauda , dar scalpul meu nu il agreeaza...deloooc:(

    Oricum , despre acest ulei am auzit numai lucruri bune ! Sper sa-l gasesti si sa-ti foloseasca!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  29. Andreea,nu am blog am intrat intamplator pe al tau azi :).In farmacii ,cremele cu ulei de argan se adreseaza tenului matur(vezi Galenic -http://www.webfarm.ro/cosmetice-femei/galenic/galenic-argane/galenic-argane-crema-nutri-activa-50-ml.html).
    Uleiul de migdale merge perfect ca hidratant si antirid pentru un ten uscat deshidratat(eu am 42 de ani).Jojoba merge grozav pentru cel mixt.Parerea mea este ca nu e bine sa le alternezi (ca-ti zapacesti tenul)ci sa-l folosesti pe cel potrivit..Poti eventual sa-l folosesti pe cel de midale in jurul ochilor.Eu aplic uleiurile pe pielea umeda se absorb excelent.
    Despre cel de argan am mai spicuit cateva descrieri:" 1)Pentru pielea matura utilizati serul Booster de la Naturelle d’Argan care este un concentrat inovator formulat pentru a mari capacitatea de regenerare a pielii si, folosit in combinatie cu Crema Contur Ochi si Buze si Crema de Zi si de Noapte Regeneratoare, are un efect surprinzator asupra pielii ce se confrunta cu primele semne ale imbatranirii. Pielea isi mentine hidratarea naturala si elasticitatea. Mai mult de atat, uleiul de argan lupta impotriva lasarii pielii dumneavoastra si ii reda supletea."...
    2)"ULEIUL DE ARGAN ESTE RECOMANDAT PENTRU: piele uscata - actiune hidratanta profunda; piele sensibila, rosie, descuamata: actiune bio restructuranta si regenerativa a lipidelor pielii; piele matura, riduri, riduri de expresie: antiîmbătrânire, antioxidanta, anti radicali liberi, acțiune directă asupra colagenului și elastinei; piele mată lipsită de strălucire: furnizeaza oxigenarea și regenerarea celulara."..

    Il poti incerca daca ai aceasta curiozitate si sa decizi daca te simti bine cu el.

    RăspundețiȘtergere
  30. Nu stiu secretul intineririi, dar iti vand un pont. La Farmec este pudra de argila la cutie. Cred ca are 500 sau 1000 de grame, iti poti lua cand vii in tara.
    Nu stiu cum se pronunta: ulei de argan - arganového oleje
    ( http://www.dictionar.us/roman-ceh/ )

    RăspundețiȘtergere
  31. cu placere...mie joi imi vin produsele, am sa revin cu impresii pe blog..o zi frumoasa si tie.

    RăspundețiȘtergere
  32. Citind postarea ta si comentariile imi dau seama ca imi doresc si eu uleiul de argan dar si de jojoba, cu care sa incep?! :D
    P.S: Mi-e frica de aparitia ridurilor :((
    pups

    RăspundețiȘtergere
  33. Oare daca imi iau uleiul asta mi se mai scade ceva din cei 25? :-? :))

    RăspundețiȘtergere
  34. Draga mea, www.theallnaturalface.com
    Am scris azi pe blog, au reducere 30% pana pe 15 aprilie, deci mai ieftin! Si eu am de gand sa ma aprovizionez. Am tenul mixt, fruntea, nasul si barbia sunt mai grase, obrajii normali spre uscati. Sunt super incantata de uleiul de argan :)
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  35. @Miss Z nici nu vreau sa aud de Garnier,pentru mine e o gama de cacao,sa nu zic altfel.Nici un produs de la ei nu mi-a facut NIMIC,ba dn contra.Deci poti incerca linistita orice alta gama Farmec,Cosmetic Plant.Sunt mai ieftine si garantat mai bune!

    @Choco daca vizualizezi again pozele mele de la "my cosmetic list" bla bla,postarea cu droaia mea de cosmetice,mi-am pozat pliculetele de pudra de argila de la Farmec.Evident mi-am terorizat un coleg roman sa imi aduca musai pudra de argila :)) E luata fix din Timisoara :D Eu am inca doua cutii neincepute,dar ziceam ca inainte,acum vreo 3 luni ramasesem in pana de argila si na,a trebuit sa caut pe aici :)
    Haha apropo de scaderea anilor daca folosesti nu stiu ce ulei,sincer nu prea cred... Dar putem sa prevenim de acum nu? :D
    Pupici!

    @Federova as fi pariat ca iti faci griji de riduri la ce cocheta esti tu! Pupici!
    @Superficial doll astept cu interes feedback ul tau! Pup!

    @

    RăspundețiȘtergere
  36. Observ cu uimire ca sunteti destul de multe fete interesate de uleiurile acestea pentru ten.
    Acum ma simt de parca as fi descoperit cat face 1+
    1 :)) Pana acum parca nu ma fascina subiectul :P

    Pupici tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  37. @Yellow mersi! Nu am cum sa dau comanda acum,deja am exagerat cumplit cu trimisul a doua colete pe numele unei persoane,colete care ma asteapta in tara.
    Astept sa dau comanda cu fix o saptamana inainte sa plec de aici,asa o pot pune pe numele meu :)
    Multumesc de pont!Acum arunc o privire si pe site ul asta.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  38. @Yellow e site din afara,acum am sesizat ca nu e romanesc.Stiam site ul asta,dar parca nu as avea incredere in ei... mai mult imi inspira incredere sa cumpar de undeva gen Plafar... nici n-as sti cum ar trebui sa fie de fapt uleiul... Ma rog,am sa vad eu cum ma decid...

    RăspundețiȘtergere
  39. Eu nu imi fac nici o problema, stiu ca si Gabi(manie.ro) a cumparat de acolo, tot ce am mai luat mi-a placut la nebunie. Se gaseste si in magazine online romanesti, dar vezi tu... eu doar ti-am facut o sugestie :)

    RăspundețiȘtergere
  40. @Yellow deci nu am sa mor daca comand si eu de acolo :* Multumesc mult de pont :* Te pup! Azi cred ca plasez comanda,o sa iti spun :*
    Dar intre timp vreau ulei de jojoba :))
    Imi cer scuze daca am parut nepoliticoasa,am zis ca e ceva special cu uleiurile astea si e mai riscant s ale comanzi online de pe site uri din us,dar evident cam toate produsele sunt made in china,deci de ce m-as mai feri?

    Multumesc de sugestii si mai astept si altele pe parcurs,pentru ca imi face placere! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  41. Hey, nu iti face probleme, te inteleg. Si eu mai gasesc cate vreun site care pur si simplu nu-mi pare ok, chiar daca stiu persoane care au comandat de acolo :)
    Despre TANF am citit multe inainte sa comand, nici eu nu avusesem inainte ulei de argan si nici de cocos, dar nu am nici un dubiu ca sunt bune. Nu sunt insa made in China (cel de argan se face doar in Maroc) :))
    Cosmeticele sunt facute manual (toate sunt minerale) iar uleiurile, henna, tot ce mai e pe site, ia de la distribuitori si vinde.
    Oricum, gasesti si pe organik.ro si alte magazine. La plafare nu am cautat niciodata ulei de argan.
    Pupici, o zi superba!

    RăspundețiȘtergere
  42. eu foloseam ulei de masline dar dupa aceasta postare si atatea comm de bn la acest ulei cred k voi incerca sa il cumpar si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  43. Hey, nu iti face probleme, te inteleg. Si eu mai gasesc cate vreun site care pur si simplu nu-mi pare ok, chiar daca stiu persoane care au comandat de acolo :)
    Despre TANF am citit multe inainte sa comand, nici eu nu avusesem inainte ulei de argan si nici de cocos, dar nu am nici un dubiu ca sunt bune. Nu sunt insa made in China (cel de argan se face doar in Maroc) :))
    Cosmeticele sunt facute manual (toate sunt minerale) iar uleiurile, henna, tot ce mai e pe site, ia de la distribuitori si vinde.
    Oricum, gasesti si pe organik.ro si alte magazine. La plafare nu am cautat niciodata ulei de argan.
    Pupici, o zi superba!

    RăspundețiȘtergere
  44. @Mihaela multumesc pentru raspunsul argumetat.
    As vrea te rog sa imi spui daca uleiul de argan e destinat clar doar tenurilor mature.
    Nici tinerica nu mai sunt,anul asta fac 27 ani.
    Uleiul de migdale dulci presat la rece are un pret cat se poate de uman: 5 RON aici: http://www.naturaplant.ro/produse/1270/Ulei_de_migdale_dulci_presat_la_rece
    Dupa o mica cautare pe google,am vazut ca uleiul de jojoba contribuie la reglarea secreției de sebum atât pentru pielea uscată cât și pentru cea grasă.
    Pare de fapt ceea ce caut eu.
    Are ceva daca alternez uleiul de jojoba si cel de migadale dulci,o saptamana unul,o saptamana celalalt? sau cumva necesita pauze ceva intre folosirea lor? Poate suna stupida intrebarea,dar chiar nu stiu.Si ce imi e teama cu uleiurile astea e sa nu imi devina tenul de la mixt la gras...
    Multumesc mult pentru comentariul tau.Cumva ai blog? Ca nu reusesc sa iti vad decat numele.
    Pupici si sa ai o zi frumoasa!

    @Modniza dap,s-a incalzit vremea pe aici.Sa speram ca a venit primavara! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  45. Observ cu uimire ca sunteti destul de multe fete interesate de uleiurile acestea pentru ten.
    Acum ma simt de parca as fi descoperit cat face 1+
    1 :)) Pana acum parca nu ma fascina subiectul :P

    Pupici tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  46. Andreea,nu am blog am intrat intamplator pe al tau azi :).In farmacii ,cremele cu ulei de argan se adreseaza tenului matur(vezi Galenic -http://www.webfarm.ro/cosmetice-femei/galenic/galenic-argane/galenic-argane-crema-nutri-activa-50-ml.html).
    Uleiul de migdale merge perfect ca hidratant si antirid pentru un ten uscat deshidratat(eu am 42 de ani).Jojoba merge grozav pentru cel mixt.Parerea mea este ca nu e bine sa le alternezi (ca-ti zapacesti tenul)ci sa-l folosesti pe cel potrivit..Poti eventual sa-l folosesti pe cel de midale in jurul ochilor.Eu aplic uleiurile pe pielea umeda se absorb excelent.
    Despre cel de argan am mai spicuit cateva descrieri:" 1)Pentru pielea matura utilizati serul Booster de la Naturelle d’Argan care este un concentrat inovator formulat pentru a mari capacitatea de regenerare a pielii si, folosit in combinatie cu Crema Contur Ochi si Buze si Crema de Zi si de Noapte Regeneratoare, are un efect surprinzator asupra pielii ce se confrunta cu primele semne ale imbatranirii. Pielea isi mentine hidratarea naturala si elasticitatea. Mai mult de atat, uleiul de argan lupta impotriva lasarii pielii dumneavoastra si ii reda supletea."...
    2)"ULEIUL DE ARGAN ESTE RECOMANDAT PENTRU: piele uscata - actiune hidratanta profunda; piele sensibila, rosie, descuamata: actiune bio restructuranta si regenerativa a lipidelor pielii; piele matura, riduri, riduri de expresie: antiîmbătrânire, antioxidanta, anti radicali liberi, acțiune directă asupra colagenului și elastinei; piele mată lipsită de strălucire: furnizeaza oxigenarea și regenerarea celulara."..

    Il poti incerca daca ai aceasta curiozitate si sa decizi daca te simti bine cu el.

    RăspundețiȘtergere
  47. Si eu te incurajez sa-ti iei ulei de argan! Eu am tenul tot mixt si in ultimele 2 sapt. l-am aplicat pe toata fata (mai putin nasul) cu rezultate minunate! E incredibil cat de fina lasa pielea...si ramane asa mult timp, nu doar pana la prima spalare. Nu mi-au aparut cosuri de la el, nu mi-a lucit fata, ba chiar mi-a vindecat urme mai vechi. Cand nu am chef de el, il aplic pe foste cosuri, ca sa le vindece. Si sunt curioasa acum si cu cel de jojoba. Eu ulei de argan am luat de la TANF, la un pret super bun : 10 dolari 30 ml si 17 dolari 60ml, shippingul e mega ieftin.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  48. ulei de argan:

    www.argan-art.ro

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter