Duminica....

Am văzut| cat de rautaciosi sunt oamenii....
| Am ascultat| Mihai Margineanu -Mai stii


|Am citit| presa online,blogurile voastre.
|Am făcut| mai nimic... am zacut toata ziua in pat,m-am simtit rau.
|Am mâncat|supe si ceaiuri.
|Am băut| ceaiuri
|Am gândit|ca unii oameni nu sunt asa cum par a fi.
|M-am bucurat| ca am castigat un produs Benefit pe blogul Ielei.
|M-am enervat| ca unii iti arata in fata cat sunt de rai.
|Mi-am dorit| sa ma fi simtit si eu ok macar zilele astea cat sunt libera....
|ClickFacebook, Bloguri,presa online
|M-am mirat|
ca am gasit in sfarsit acum 4 zile crackle nail de la Essence! L-am tot cautat de vreo luna de zile prin magazine!








Cum a fost weekend ul vostru?






Pupici,
Andreea

11 comentarii:

  1. Nu mai baga toate prostiile in seama...asa am fost si eu saptamana asta cu moralul la pamant, dar dupa ce-am vorbit cu voi, mi-am dat seama ca nu merita:). Sper ca te simti mai bine. Ai grija de tine!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. vreau si eu essence :D Unde gasesc prin RO ?:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Uf, cine te-a suparat? Maine sper sa incepi saptamana frumos!
    Eu am fost scoasa la film weekendul asta, in rest am lenevit, am dormit mult si ma pregatesc pentru o noua saptamana :)
    Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  4. petrnu mine... destul de plictisitor :( am stat in pat si am vegetat toata ziua... or dat bolile peste mine :|

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu tot weekend-ul am fost stresata pentru ca am o mie de teme si eram cu gandul la ele.Evident ca nu am facut nici o tema :)) am lenevit , am iesit , poze, tenis , cluburi !
    Azi am aflat ca am castigat si eu ceva :)) si weekendul meu s-a terminat super!!
    Sper sa te simit mai bine !!
    pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am fost la afi si ghici ce? Am mancat macarons :)) Ce scumpe si ce dulci sunt ;)). Apoi am colindat putin, printre care si faimosul H&M, (n-am stiut pana acum ca in Romania nu avem magazinul asta), aglomeratie, urat, parca era obsedata toata lumea, parca n-au mai vazut haine...mi-am luat o floricica de par si o bratara, ma simteam prea impinsa de la spate, n-am putut sa ma uit la nimic haine...si in sf mi-am achizitionat si eu uleiul de argan, 90 lei, in Valcea il gasisem la 180, dar nu m-a lasat inima sa dau atat pe 30ml :D. Azi cred ca il dezvirginez :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu duminica am fost super fericita pentru ca PROBABIL vom face o excursie in Cehia, la Praga! :x

    RăspundețiȘtergere
  8. Si ce pret are crackle de la Essennce? Abia astept sa plece tata si sa-mi aduca macar o sticluta :)). Pana atunci sper sa se gaseasca peste tot ca n-are rabdare sa caute.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Simi multumesc de sustinere! Pup!

    @Yellow pupici! Acum sunt ok.

    @Stefi multa sanatate! Pupici!

    @Sweet si tie la fel! Pup!

    @Miss Z am vazut :D Pup!

    @Federova astept review uri de la tine cu uleiul de argan,impresii &all.
    Macaaarons!!! Yummy! Pupici!

    @Denisa cand,cand?! Zi-mi ca poate avem sansa sa ne gasim! Pup!

    @Iulia 2 euro costa.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Am fost la afi si ghici ce? Am mancat macarons :)) Ce scumpe si ce dulci sunt ;)). Apoi am colindat putin, printre care si faimosul H&M, (n-am stiut pana acum ca in Romania nu avem magazinul asta), aglomeratie, urat, parca era obsedata toata lumea, parca n-au mai vazut haine...mi-am luat o floricica de par si o bratara, ma simteam prea impinsa de la spate, n-am putut sa ma uit la nimic haine...si in sf mi-am achizitionat si eu uleiul de argan, 90 lei, in Valcea il gasisem la 180, dar nu m-a lasat inima sa dau atat pe 30ml :D. Azi cred ca il dezvirginez :D

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter