Modniza's Giveaway

Stella organizeaza inca un giveaway cu doua premii deosebite, iar pentru ca putem alege premiul preferat, eu optez pentru varianta a doua , asta din simplul fapt ca imi plac nuantele mai tari si am o singura poseta alba.Da,ati citit bine,o singura poseta alba! Plus ca trusa Too Faced cuprinde 3 nuante de fard pe care le folosesc zilnic. De primerul TFSI nu mai am nimic de comentat decat ca e cel mai bun primer de ochi!Asadar premiul m-a tentat prea mult,ca sa ma pot tine deoparte de posibilitatea de a castiga acest premiu.
   La cati mai multi cititori fideli Modniza!

 

 Mai multe detalii despre giveaway-ul Modnizei le gasiti AICI.


Nota:  Acum ma scuzati pentru urmatoarele randuri,nu au legatura cu giveawayul Modnizei,dar simt nevoia sa o fac. Acum doua zile am castigat la un giveaway si am avut surpriza sa constat ca unele persoane nu prea au fost incantate,au lasat impresia "las-o mai ca lucreaza in Cehia,ce are ea nevoie de produse cosmetice?" Ei bine,as vrea sa fac o singura remarca: da,particip uneori la giveaway uri numai de fun,nu in ideea de a si castiga.Uneori recunosc,imi doresc mult acel premiu,de unde dorinta de a participa.Daca castig foarte bine,ma bucur,doar nu am sa ma prefac ca vai,nu mi-am dorit! Nu ma imbogatesc cu salariul de aici,nu mi-am facut casa si sunt si eu un om ratacit ca multi altii,care lucreaza intr-o alta tara decat Romania.Probabil ca daca  lucram in Romania paream mai "saraca" in ochii altora... Nu stiu,zic si eu!
   Particip doar la giveaway urile blogurilor pe care le urmaresc!Nu cred ca am exagerat cu postari despre giveaway uri,nu cred ca blogul meu consta DOAR in postari de acest gen! In nici un caz nu am sa descopar un blog azi si hop top si eu la giveaway! Consider ca acele bloggerite care fac giveaway uri o fac cu draga inima pentru toate cititoarele blogului lor. Nu cred ca scrie undeva ca eu nu sunt om si nu am dorinte in materie de cosmetice! Si nici nu am avut pretentia atunci cand am castigat ceva sa mi se trimita coletul aici,ci din contra.
   Asadar puteti sa ma blamati cat vreti unele dintre voi,eu particip strict la giveaway urile care ma tenteaza,nu sunt genul de persoana care sa se inscrie la fiecare giveaway,care sa alege dupa fiecare cupon/voucher sau lucru oferit gratis.
Va multumesc celor care ati putut intelege din aceste randuri ca sunt si eu om si daca mi se ofera sansa de a ma bucura de ceva,atunci aleg sa pot avea sansa aia!

13 comentarii:

  1. Superbe toate bijuteriile!!!

    Cat despre giveaway, eu zic sa nu bagi in seama comentariile rautacioase. Fiecare are dreptul sa participe, indiferent de venituri. Felicitari pentru premiu, chiar il meritai, si iti doresc sa castigi cat mai multe:D:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Andreea, te urmaresc de ceva vreme, dar nu cred ca am comentat pana acum.
    Vroiam doar sa-ti zic sa nu mai pui la suflet toate comentariile negative. Intotdeauna vor exista acei oameni care cred ca iarba din curtea ta e mai verde, ca doar capra ta e mai grasa (am adaptat-o putin). Doar tu stii cum este acolo. Daca ai probleme nu cred ca te bate un strain pe mana sa-ti spuna ca totul va fi bine, nu cred ca-ti intinde cineva un umar sa plangi pe el. Sau poate ma insel.
    Imi place sa te citesc, so keep the good work :)
    Hugs&Kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!Am observat ca ai castigat la acel giveaway , inainte de a face tu postarea in care anuntai ca ai castigat si m-am bucurat mult pentru tine.Nu vad de ce ar fi cineva invidios ca participi la giveaway-uri, mi se pare atat de meschin, fiecare are dreptul sa faca ce vrea ,de asta le merge cum le merge la romani , pt ca tot timpul ei stau cu grija altora .Nu te mai gandi, tu bucura-te de premiul castigat.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hey, nu stiu ce te-a facut sa scrii postarea asta, cel putin partea a doua, dar cu siguranta cineva te-a suparat.
    Ideea e ca toate participam la giveaway-uri pentru ca suntem fete cu o pasiune costisitoare si ne-ar place sa castigam un mic cadou, mai ales daca e ceva ce ne dorim.
    Nu mai lasa pe nimeni sa te supere, atata timp cat nu sunt specificate anumite persoane pentru participare, toate avem dreptul sa participam, in egala masura.
    Cheer up!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Andreea,iti multumesc foarte mult pentru sustinerea ta neconditionata!apreciez foarte mult!pana la urma ramanem cu cititori fideli, nu toti sunt asa.la mine dupa al doilea giveaway au disparut din cititori vreo 100 de persoane,asta e, nu poti sa fii pe plac tuturor.fac giveaway-uri absolut pe banii mei, asta e placerea mea,cum o faci si tu,fara sponsori si etc. si ieri a aparut un comentariul in legatura cu concursul- cica da, pe banii tai,doar e o extractie 90 de euro.da, eu am invatat din greu la facultate,m-am specializat , am muncit din greu ,muncesc,nu imi da nimeni , muncesc cinstit si nu sunt bogata,sunt un om modest si placerea mea sa ofer ceva oamenilor. asta e.pup dulce si o saptamana cat mai frumoasa!cand vii in romania?vei fi si in bucuresti?te rog sa mi raspunzi,astept

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea, draga mea, nu lua in seama rautatile. Stii, indiferenta e cea mai buna solutie in multe situatii.

    Nu stiu despre ce e vorba exact, dar am vrut sa-ti spun sa nu iei in seama toate vorbele aruncate in vant si sa te bucuri de premiul castigat. Lots of kisses&hugs!

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti raspunsesem si la mine, inainte sa citesc aceasta postare, dar am banuit despre ce e vorba. E absurd si prostesc si mailitios, nu inteleg ce minte a putut debita asa o rautate...
    Nu stie nimeni in afara de tine cat de greu iti castigi banii si ce sacrificii faci ca sa iti cumperi ceva mai scump din cand in cand, si de-asta nu are nimeni dreptul sa judece. Ce-ar trebui, sa se inscrie la giveaway-uri doar cine nu are bani sa-si cumpere produsele din premiu?
    Toate aceste concursuri au farmecul lor, de la competitie, la emotie, la bucuria castigarii, la asteptarea premiului, poate e ceva ce nu ai fi cumparat niciodata, sau nu gasesti in tara ta, chiar nu conteaza aceste date, dar ai dreptul la o bucurie indiferent unde stai si ce lucrezi. Nu te mai gandi la persoana care te-a suparat, nu merita, e una dintre cele mai mari prostii pe care le-am auzit in ultima vreme. Rautate curata...

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu cred ca trebuia sa dai vreo explicatie cuiva :). Pur si simplu nu e necesar. Ca ce chestie sa te chestioneze alte persoane? Mor pe fazele cand trebuie sa ne simtim ca si cand datoram cuiva vreun raport.

    Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc de sustinere fetelor! Nu era ideea ca nu pot fara acceptul cuiva sa particip la ce giveaway vreau,ideea e ca ma doare cand vad mentalitatea asta absolut eronata!

    Modniza ti-am dat pm. Cred ca in final imi incerc norocul si ma inscriu finally :))
    M-ai laudat degeaba :P
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc de sustinere fetelor! Nu era ideea ca nu pot fara acceptul cuiva sa particip la ce giveaway vreau,ideea e ca ma doare cand vad mentalitatea asta absolut eronata!

    Modniza ti-am dat pm. Cred ca in final imi incerc norocul si ma inscriu finally :))
    M-ai laudat degeaba :P
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu cred ca trebuia sa dai vreo explicatie cuiva :). Pur si simplu nu e necesar. Ca ce chestie sa te chestioneze alte persoane? Mor pe fazele cand trebuie sa ne simtim ca si cand datoram cuiva vreun raport.

    Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  12. Hey, nu stiu ce te-a facut sa scrii postarea asta, cel putin partea a doua, dar cu siguranta cineva te-a suparat.
    Ideea e ca toate participam la giveaway-uri pentru ca suntem fete cu o pasiune costisitoare si ne-ar place sa castigam un mic cadou, mai ales daca e ceva ce ne dorim.
    Nu mai lasa pe nimeni sa te supere, atata timp cat nu sunt specificate anumite persoane pentru participare, toate avem dreptul sa participam, in egala masura.
    Cheer up!
    :*

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter