Goodies :)

 Alaltaieri am ridicat un mega colet -cadou de la o buna prietena Gia ,cu o gramada de goodies.Ieri le-am pozat,dar efectiv nu am avut timp nici sa respir la munca,asa ca acasa am facut turul mancat-dus-somn.Si da,nici blogurile voastre nu au fost citite mai pe indelete,deci multumesc celor care in ultimele zile nu m-au uitat :)
Pe cateva dintre produse deja le-am testat oarecum,unele sunt evident in curs de testare.Gia le impachetase individual pe fiecare dintre produse ca nici nu imi venea oarecum sa le distrug ambalajul frumos.Oricum curiozitatea era prea mare si m-am bucurat mult de ceea ce am primit.


Nu stiu de ce a iesit papusica Hand -made in poza de ansamblu asa,va asigur ca nu are nimic,probabil ca s-a indoit putin plasticul acela decorativ si el se vedea asa.O sa vedeti mai in detaliu poza cu ea.Cand am vazut-o pentru o clipa m-am simtit un copil apoi am inceput sa ii studiez costumasul traditional olandez :) Pana si prietenul meu a admirat-o :)) si nu s-a sfiit sa imi ceara repede ciocolata cu rom.


 Imi place costumasul ei,e atent lucrat  si  m-am mirat cand i-am vazut obrajorii imbujorati :)
Doua vederi frumoase si prima felicitare de Pasti care va fi mai mult ca sigur si singura....



Mini parfumele Yves Rocher,imi sunt dragi miniaturile :





Ta-na-na,prima mea pensula MAC si va prezint:

Pensula MAC 217
Nu credeam ca o sa ajung vreodata sa am pensula MAC,in primul rand imi e mai la indemana sa comand online pensule decat sa ma duc la Praga,nu mai punem la socoteala pretul pensulei care nu e deloc mic.Nu cred ca e cazul sa va spun ca e cea mai profi si moale pensula pe care o posed nu?





Putea sa nu lipseasca si black shatter OPI ?
Desi am o oja crackle nail Essence,nici nu se compara "crapaturile" facute de OPI!
My first OPI!



Un colier superb,care mi-a facut pofta instant de vara,soare,plaja,bronz!
Chiar,de unde l-o fi cumparat? Nu am intrebat-o inca. Tot ma uitam eu zilele trecute la standul Brigitte Bijoux cu oarecare tristete ca a mea comanda de pe Thboxes inca nu a ajuns... si nici n-am sanse mari sa ajunga,dat fiind faptul ca eu si posta ceheasca suntem in "razboi".Se pare ca o cineva imi sustrage doar plicurile cu bunuri,coletele bine totusi ca ajung la mine...



Deci da,ciocolata romaneasca! Cu rom!


Au fost de fapt doua bucati,dar una deja am impartit-o in ziua respectiva cu prietenul.Doar una a mai rezistat la poza :D



MAC Studio Fix Powder Plus Foundation
Initial am crezut ca e pudra (nu radeti!),eram de fapt chiar foarte convinsa,apoi  am realizat ca e un fond de ten pudra.
L-am testat deja de doua ori pe ten,inca nu va spun nimic,cand ma intorc din vacanta am sa ii fac sigur un review! Momentan imi place,chiar ma incanta acest produs! Si trebuie sa adaug ca m-a surprins inca o data Gia  in mod placut ,nuanta NC25 e fix nuanta care mi se potriveste!
Inca un produs bifat din wishlist-ul meu de la MAC :)



Si sa va faceti idee cat de cat si de culoare,in caz ca sunteti curioase,numai ca a iesit ceva cam inchisa decat este ea de fapt:



Fond de ten anti-age Covergirl &Olay
Si pe acesta l-am testat o singura data,asadar e prematur sa trag o concluzie,am sa fac review cand am sa descopar plusurile si minusurile lui.


Asa de inchiere a acestei postari,olandeza mea blondina imbujorata :)


 Multumesc Gia pentru absolut orice mi-ai trimis,m-a bucurat nespus de mult!


Pupici,
Andreea

45 de comentarii:

  1. wow,ce frumos! ma bucur pentru tine ,sa te bucuri de cadouri si ...review-uri cu nerabdare astept!pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu placere! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de-a goodies!!!
    Sa le folosesti cu placere si astept review-ul la pudra Mac :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumooos! Gianina intotdeauna face cadouri frumoase! Sa te bucuri de ele si abia asteptam review-uri!

    RăspundețiȘtergere
  5. sa le folosesti cu placere!:* colierul e superb si imi place foarte foarte mult! ai dreptate, chiar te trimite cu gandul la vara, plaja, mare :D abia astept sa vina vara, sa fie cald...

    RăspundețiȘtergere
  6. Awww! Sa le folosesti cu placere! :X
    p.s.: pensula MAC arata suuuuper bine!!
    pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce cadou dragut, sa te bucuri de ele!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa le folosesti cu drag! I so envy u pentru mac 217. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow! Cate lucruri frumoase! Sa le folosesti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos cadoul. Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Dragut :) So Elixir e unul din preferatele mele. Sa te bucuri de cadourile tale :)

    RăspundețiȘtergere
  12. ce frumoasa e papusa :) sa le folosesti cu placere :) al meu mananca ciocolata ROM de sparge:))

    RăspundețiȘtergere
  13. Covergirl & Olay? e prima oara cand aud.. se gasesc produsele Covergirl in Olanda? eh, as vrea si eu sa testez ! Gia e o draguta, ca de obicei ! Ma oftic ca si tu ti-ai luat oja cracked (o are si andromaka) de la Essence, ajung si eu weekendul asta la Oviesse si sper din suflet sa o gasesc! Si mie imi place ciocolata cu rom foarte mult, cu toate ca sunt multe persoane care zic ca nu are exact acelasi gust ca pe vremuri, e speciala asa cum e ea !

    RăspundețiȘtergere
  14. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Sunt supeeeeeeeeeeeeer. Vai doamne cat imi doresc si eu 217, dar imi tot aman drumul la Bucuresti de frica sa nu cumpar jumatate de magazin MAC. Sa te bucuri de toate, sunt uber :D

    Ah si btw, mi`am luat Erase Paste`ul. Review`ul tau m`a convins si pot sa spun ca ai avut dreptate cu fiecare aspect. :)

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. ce cadou super!sa le folosesti sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere
  16. E atat de frumos cadoul, fiecare lucru imi place!
    Sa le folosesti cu placere!

    Pupici
    P.S. - am facut tag-ul :D, a fost foarte fun

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi place fondul de ten:D
    Pupici si sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  18. Gia e doar o prietena virtuala de pe blog??? Eu nici prietene in realitate, cu care ma "iubesc" nu am asa :)))...asa darnice??!!! No way...Esti o norocoasa, sa te bucuri de ele, super cadouri...si muuulte :D:P..pupici

    RăspundețiȘtergere
  19. cate bunatati!!:x sa te bucuri de ele=p~

    RăspundețiȘtergere
  20. @Modniza multumesc! Am sa fac review uri de indata ce imi dau seama ce poate fiecare produs .
    Pupici si sa ai o saptamana minunata!

    @Laura multumesc! Pupici!

    @Sweetie clar fac review la pudra MAC.Multumesc! Pupici

    @Jules multumesc.Da,Gianina mereu face cadouri deosebite.
    Pupici!

    @A.M eu nu astept vara,ca oricum vara pe aici nu e chiar vara... asta e :(
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  21. @Miss Z multumesc! Da,pensula MAC e tare fina si aplica fardul superb,nu ia nici surplus de fard,e adorabila! Pupici!

    @Anda :)) Pupici si multumesc!

    @Shopperita multumesc! Pupici!

    @Matzza's profile multumesc! :)

    @Katyna multumesc! Pupici!

    @Miuri in sfarsit imi lauda cineva papusa,eu am tot studiat-o ;))
    Mie imi place mult ciocolata cu rom,e cea mai buna ciocolata romaneasca ever!
    Dar al meu prieten nu se omoara cu ea,dar oricum nu zice „nu” niciodata la ceva dulce. :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  22. @Alics ,Covergirl &Olay se gaseste numai in US.Nu si in Olanda sau Belgia.
    Cat despre Gia,da face cadouri deosebite mereu!
    Ciocolata cu rom e mai „cuminte” la gust fata de cum era pe vremuri,dar inca imi place!
    Pupici!

    @Ami,I feel you :)) Asa aman si eu drumul la Praga,ca numai acolo gasesc produse MAC.Bine,daca nu ar fi si aspectul financiar,sa fie alte chestii care tot ma retin,tot imi trebuiesc,ar fi si mai bine :)
    Multumesc mult! Ma bucur ca ti se potriveste erase paste-ul! Personal cunosc o persoana care nu era incantata de erase paste. Ai ales nuanta fair nu? Tu ai tenul si mai deschis parca decat al meu,cel
    putin in poze.
    Te pup si eu!

    @ Madlen multumesc.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  23. Dap, pe Fair am mers si la mine merge bine bine :)

    RăspundețiȘtergere
  24. ce cadou frumos. e o placere cand descoperi ca cineva te cunoaste atat de bine incat sa-ti imereasca si nuanta fondului de ten :)
    sa te bucuri de cadou si te asteptam in tara :)

    RăspundețiȘtergere
  25. @Little D si mie imi place fiecare lucrusor primit!
    Multumesc si ma bucur ca ai facut tag-ul!
    Pupici!

    @Amalia care fond de ten,de la MAC?
    Multumesc!Te pup si eu!

    @ Federova deja v-am facut super curioase pe cele care nu o cunoasteti :))
    Nu are blog Gia. :) Si da,e tare darnica la capitolul cadouri cu toti prietenii ei .
    Eu de multe ori ma complexez ca nu ma pot revansa fata de ea.
    Pupici!

    @Denisa multumesc!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  26. @Ami ma bucur ca si tie ti se potriveste earse paste-ul,ca nu e un concelear tocmai ieftin.
    Pupici!

    @Cristina daaaa! I'm speechless!Oricum tipa asta cred ca ma iubeste prea mult de ma rasfata asa.Dunno,nu am facut nimic ca sa merit...
    Pupici si abia astept sa ajung in tara,inca doua zile in afara de asta!
    Pupici!

    @Nixia si mie imi place mult So Elixir.Mai era un parfumel de la YR cu miros de liliac mov,Doamne ce superb mai miroasea si ala! Numai ca nu rezista deloc mirosul in cazul lui...
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  27. uuuu,parfumul So Elixir il am si eu..miroase suuuuperb,mereu sunt intrebata cu ce m-am dat:)).Black shatter il doresc fff mult,insa de fiecare data cand ajung in magazin stocul e epuizat:(.Sunt tare curioasa cum este pudra MAC,astept review...ps: love your doll:)

    RăspundețiȘtergere
  28. Cate lucruri minunate ai primti! Ma bucur pentru tine! Astept review-urile acum:))

    ♥Mika

    RăspundețiȘtergere
  29. Ce frumoos! As dori si eu o "Gia", daca se poate! :)) Sa te bucuri de tot ce ai primit! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  30. Felicitari, sa le folosesti cu placere!
    Imi place papusica aceea, e hazlie. Astept review-uri. Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  31. ai un tag la mine :* http://stefiblaga1.blogspot.com/2011/04/tag-chestionarul-lui-proust.html

    RăspundețiȘtergere
  32. Sa le folosesti cu placere...cel mai mult imi place papusica...e superba...:) Ce bine e sa ai prietene asa bune :))

    RăspundețiȘtergere
  33. Sa le folosesti sanatoasa! Arata foarte bine toate! :*

    RăspundețiȘtergere
  34. Oauu, cate lucruri draguteeeeeeee ! <3
    Miamiii, Rom ! :D
    Sa le folosesti cu placere !

    RăspundețiȘtergere
  35. sa le folosesti cu placere toate :)
    da, Romica (cioco cu rom) e taaare bun! :D

    RăspundețiȘtergere
  36. Papusica e adorabila. sa le folosesti cu placere ! :*

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna! Am organizat primul meu giveaway avand ca premiu Far Away parfumelul si cercelusii . Mi-ai lasat un comentariu in care ai spus ca iti plac cercelusii , nu am stiut ce sa inteleg din asta , daca vrei sau nu sa participi asa ca am fost nevoita sa te descalific . In cazul in care vrei sa participi dar nu ai fost foarte clara te astept cu tot dragul sa o faci , dar grabestete ca mai e timp doar pana sambata . Sper sa nu o iei in nume de rau sau sa crezi ca ma in mod special cu cineva ceva , dar regulile sunt reguli si trebuie sa fiu corecta cu toti . Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  38. Wow! Ador colierul si shatterul Opi stiu ca ti-l doreai de mult! Sa te bucuri de produse.
    Cand vii acasa? Am o treaba cu tine :p pupici

    RăspundețiȘtergere
  39. Ce super-colet! :) Si da, asteptam review-uri! Sa le porti pe toate cu placere!!

    RăspundețiȘtergere
  40. Sa le folosesti cu placere...cel mai mult imi place papusica...e superba...:) Ce bine e sa ai prietene asa bune :))

    RăspundețiȘtergere
  41. Ce de-a goodies!!!
    Sa le folosesti cu placere si astept review-ul la pudra Mac :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter