Review: Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion

Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion with Pump


Descrierea oficiala a produsului:



The moisture “drink” developed by Clinique’s dermatologists to maintain optimal moisture balance for very dry skins, or skins dry in the cheeks, comfortable to oily in the T-zone. Softens, smooths, improves. 4.2 fl. oz.
Maintains optimal moisture balance for very dry skins, or skins dry in the cheeks, comfortable to oily in the T-zone.
*Please note: pump will not fit on cap-top lotion.


  • Skin Types: Combination Oily to Oily Skin

  • Apply twice a day to face and throat all over, or where needed.
  • For best results, use after Facial Soap and Clarifying Lotion.

Parerea mea:

+imi place ca intra usor in piele,nu lasa pelicula grasa asa cum fac alte lotiuni/creme, se absoarbe foarte bine in piele!

+e lejera ca si textura,fina
+ 100% fragrance free sau ma rog,fara prea mult parfum sau daca are e aproape insesizabil
+desi pe eticheta scrie sa o folosim de doua ori pe zi,eu am folosit-o mereu seara,inainte de somn,dupa ce am folosit sapunul Clinique pentru ten mixt si lotiunea clarifianta Clinique.
+e hidratanta atat cat ii trebuie unui ten mixt ,ceea ce imi place mult!
+imi pare rau ca nu am facut poza si cu textura cremei,la culoare e aproximativ ca ambalajul produsului!
+imi place ambalajul,e classy asa!
+imi place ca are pompita,ceea ce il face usor de utlizat si mai ignienic sa folosesti produsul
-se consuma reativ greu produsul,desi eu l-am mai alternat si cu alte creme,dar il am din decembrie anul trecut!Am tras o linie albastra pana unde e consumat produsul.
-nu are SPF



Concluzie:

nota: 9/10
formula: moisturizing lotion
cantitate: 30 ml sau 125 ml cum am eu,
pret: $24.50 (no idea aici cat costa,eu am primit acest produs)
expira la: 24 luni de la deschidere
Calităţi speciale: hipoalergenic
Alte calităţi:
100% fără parfum
ten uscat / mixt spre uscat.
Din seria Clinique "3-step Skin Care System".

Am sa o cumpar? DA! Per total imi place acest produs,nu ma mai chinuie ideea ca folosesc o crema prea hidratanta pentru tenul meu! :) E unul dintre produsele mele preferate pentru ingrijirea tenului.

 Voua va plac produsele Clinique? Ati incercat ceva de la ei si v-a placut?


Pupici,
Andreea

32 de comentarii:

  1. Mie nu mai imi plac produsele Clinique. Am tot avut produse, de la fond de ten pana la masca abraziva si singura care m-a uimit a fost masca respectiva. Mi-am cumparat si seturi mini de la ei, tocmai pentru a testa produsele. Nu mi s-au parut cine stie ce..de fapt nu vedeam nici un rezultat cu ele si nici nu schimba cumva..conditia pielii. Macar mirosul de era mai altfel... Iar pretul produselor mi se pare foarte mare fata de ce "ofera". Ambalajele da...sunt dragute si classy dar nu e suficient. O sa ma mai invart in jurul standului Clinique sa iau un produs pentru a-mi confirma sau infirma parerile deja formate, desi nu prea am ce sa imi doresc de la ei (poate o crema de ochi..dar nu m-as risca..) Noroc ca am ramas in minte cu imaginea mastii respective care oferea tenului o senzatie prospetime si racoare..ca altfel.. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. da ,am incercat aceasta crema , mi-a placut si mie f mult.te pup,Andreiushka!have a great week!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incercat multe la viata mea, dar Clinique e singura gama care mi-a facut extrem de bine tenului, crema e senzationala, e foarte light si hidratanta. Ma bucur ca ti-a priit si tie! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. @Katyna mie mi-a placut,intr-adevar nu are cine stie ce efect wow,dar ce imi place mie la ea e ca imi hidrateaza tenul atat cat e nevoie.
    Uite de exemplu lotiunea clarifianta mi se pare ca imi usuca tenul si o folosesc mai rar,pe portiunea de zona T.Daca as folosi-o pentru toata fata as avea nevoie clar de ceva mult mai hidratant.
    Sapunelul de la Clinique,mi-a placut si l-am tot folosit.Acestea sunt cele trei produse folosite de la ei.
    Pupici!

    @Modniza pupici!!! Ce imi place cand ma alinti asa :P Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. nu am folosit nici un produs clinique, dar crema, gelul asta ce'o fi, ma tenteaza:x :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Am folosit un demachiant care mi-a placut foarte mult, si crema asta am avut-o mostra si m-am indragostit de ea...dar nu mi-am cumparat-o niciodata, mi se pare prea scumpa pentru o crema de fatza...dar candva tot o s-o am :D

    RăspundețiȘtergere
  7. ce fain ca ai dl clinique.eu visez sa am candva produse de ale lor:P.am auzit ca sunt f bune.pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie imi plac mult produsele Clinique.Iar lotiunea pe care o ai e chiar WOW si m-am oprit la ea dupa ce am incercat destule alte branduri celebre,Estee,Dior dar asta e pur si simplu minunata.Impreuna cu lotiunea tonica chiar vad o diferenta la tenul meu,in sensul ca e mai curat,luminos.
    Un sfat: si mie imi usuca un pic tenul lotiunea tonica( cea mov,pt ten mixt) de aceea dupa ce folosesc lotiunea imi dau cu apa termala pe fata si sterg excesul cu o discheta.In felul asa ,lotiunea isi face treaba(aceea de a mi curata/exfolia tenul) dar nu ramane pe fata mea cu tot cu alcoolul ala pe care il are in ea.In loc de apa termala poti folosi si apa plata,e aceeasi chestie.Apoi aplic lotiunea hidratanta si am o senzatie..de maxima hidratare:-).Daca e zi,peste lotinea hidratatnta aplic o alta crema,tot de la Clinique,ori Super Defense(spf 25) ori Continiuos Rescue Super Antioxidant Moisture( e superba si crema asta,din pacate nu are spf).Pt ochi folosesc All about eyes, care este cea mai crema de ochi..adica pt riduri de expresie,cearcane e in top.si cum eu am pielea din jurul ochilor cam uscata,am All about eyes rich-e ca un unt care intra in piele fara sa lase nimic lipicios la suprafata.
    Of, ti-am scris un mesaj cat un cearsaf:-) Dar Clinique sunt produsele mele de fata preferate, le folosesc de vreo 5 ani(acum am 30) si senzatia de indragosteala nu a disparut:-).Te-am pupat

    RăspundețiȘtergere
  9. Compania Estee Lauder are si produse mai bune decat cele de la Clinique... Glossurile sunt groase si lipicioase, mascara se face cocoloase si tot asa.


    ♥Mika

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca ai stii cat ma tenteaza crema asta! Am lotiunea tonica de la ei, nu mi se pare wow, dar e ok.

    Cred ca o sa o iau si eu la un moment dat. :) :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu am folosit nimic de la Clinique, dar descrierea produsului il face f tentant :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Clinique e singura marca ce imi prieste, deocamdata pt tenul meu mixt. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu am incercat pana acum un produs Clinique si daca stau sa ma gandesc, nu inteleg de ce.
    Insa, cat eram in tara, pretul era clar un motiv.

    Imi plac mult review-urile tale (insa deja stii asta :P), mai ales ca am multa incredere in parerea ta.

    Pare o crema extraordinara (in general am auzit pareri bune despre brand) si cand voi fi nevoita sa imi cumpar una noua, sigur voi lua de la Clinique.

    Nici eu nu prea suport cand un produs rezista atat de mult, insa daca este unul care ajunge sa imi placa foarte mult, nu ma mai deranjeaza :D

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu nu am folosit nici un produs de la ei , dar de cand am vazut eyeliner-ul gel la pixiwoo , il caut in disperare si nu-l gasessssscccc!!:((
    Il vreau..si pun pariu ca o sa ma coste o avere:))
    Ms de review !!Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  15. eu sunt mega multumita de 7 day scrub si de all about eyes ! sunt niste produse senzationale !
    andreea, te intrebasem si eu despre cele 3 produse clinique, pe forum, la ultimul produs cosmetic :P
    eu trebuie sa-mi achizitionez setul de mini produse pt "roseata", sa speram ca se ridica la nivelul asteptarilor.

    RăspundețiȘtergere
  16. Pentru ten mixt, merita acest gel/crema! Eu sunt multumita! Si eu aplic peste crema correcting cu SPF 20. Nu am pretentia sa vad rezultate, doar sa creeza o senzatie de confort si sa stiu ca ajuta pentru mai tarziu. Ma pregatesc sa imbatranesc frumos si lent! ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. ador Clinique, eu am tot programul asta in 3 pasi pentru ten gras, just love it :D

    RăspundețiȘtergere
  18. @Katyna mie imi place mult acea lotiune,sapunelul si lotiunea clarifianta sunt putin mai dure sa spunem cu tenul meu.
    Pupici!

    @Modniza multumesc! Pupici si tie la fel!

    @Nixia ma bcuur ca ti-a placut! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. @Denisa si mie imi place gelul acela.Pupici!

    @Federova nu am incercat demachiante de la ei,chiar sunt curioasa cum sunt.
    Pupici!

    @Madlen pentru unii sunt potrivite,pentru altii nu.
    Daca vrei sa te convingi citeste primul comentariu al acestei postari.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  20. @Carmen T multumesc de sfat!
    Lotiunea clarifianta pentru ten mixt o am si eu.E cam pe sfarsite,din greseala am varsat o data cam 20% din continutul ei... Mda neatentia :(
    Am sa tin cont de sfatul tau si am sa incerc cu apa termala.
    Mie imi place sa citesc comentarii mai lungute,constructive,nu comentarii scurte gen "ce frumos","vreau si eu".
    Multi ani inainte! M-ai facut curioasa cu acea crema de ochi de la Clinique. Pupici!
    Apropo,tu ai blog?

    @Mika nu am folosit altceva de la Clinique decat cele 3 produse pentru ten mixt.
    Am un gloss Estee Lauder si nu e deloc lipicios,imi place chiar mult! Mascara nu am incercat inca.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  21. @Andreea tu lotiunea o ai tot pentru ten mixt?
    Pupici!

    @Camy :))
    Pupici!

    @Nixia ma bucur sa aud asta! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  22. @Gya cu placere! Pupici!

    @Little D in tara da,era chiar o problema.Sincer aici nu prea se merita ca eu de exemplu sa iau un fond de ten Maybelline care e 10 euro cand pot lua cu 15 euro un Max Factor.Adica e o diferenta nu prea sesizabila de pret,in tara in schimb sunt cumva delimitate marcile.

    Pupici!

    @Miss Z ai eyeliner de la ei? Nu stiu cat costa,dar nici prea ieftin nu e :)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  23. @Alics Clinique DDDM merita din plin pentru tenul mixt! Lotiunea aia clarifianta nu pot sa zic ca nu curata ok tenul,dar mi-l lasa cam uscat si cu senzatia ca ma "tine",nu stiu cum sa iti explic.
    Despre DDDM am scris,ai vazut si tu :)

    Sapunelul mi-a placut dar nu l-am utilizat zilnic din acelasi motiv ca si lotiunea clarifianta si totusi e mai gentil decat ea :)
    Concluzia: daca vrei ia-ti doar sapunelul si Clinique DDDM sau doar ultimul mentionat.
    Imi pare rau dar pe forum nu mai vreau sa postez,I'm out!
    Setul de roseata nu l-am folsit doar cele trei produse mentionate mai sus.
    Si pe mine ma tenta 7 day scrub si de all about eyes,sa le iau intr-ubn travel set.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  24. @Cristina cred ca fiecare ne dorim sa imbatranit frumos si lent.
    Ma bucur ca iti plac produsele Clinique si welcome to my blog! Pupici!

    @Iela si eu tot asa il am,tot programul.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  25. sunt persoane care au avut reactii naspa de la All About Eyes, dar eu ma inteleg foarte bine, nu ma ustura ochii si lasa pielea foarte moale in jurul ochilor (perfecta pt a aplica concealarul Benefit). Imi pare rau ca nu mai postezi pe forum, nici eu nu am activat prea mult in ultimul timp, dar nu l-as parasi. Sper sa gasesc weekendul asta travel set-urile pt acnee si pt roseata si voi incerca sa fac review la ele. Deocamdata nu-mi iau sapunelul, unul din seturi va avea un sapun de 50 gr !

    RăspundețiȘtergere
  26. @Andreea: am lotiunea tonica 2, varianta ten uscat spre mixt. :)

    RăspundețiȘtergere
  27. In primul rand mi-a fost dor de tine cat am lipsit si nu am avut net :( in sfarsit apuc sa citesc din urma...
    Eu am avut all about eyes- niste mostre, mi-a placut la nebunie si chiar mi-am dat seama de efecte folosind acele pliculete. Am mai avut sapunul lichid facial, care m-a ajutat mult intr-o perioada dintre cele mai nasoale pe care le-a avut tenul meu.
    Crema asta o are prietena mea si e foarte incantata de ea, spune ca ii si micsoreaza porii si, folosind tot setul in 3 pasi, a scapat de cosuri.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  28. ai un tag la mine:*
    http://dalyda.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  29. @Katyna mie imi place mult acea lotiune,sapunelul si lotiunea clarifianta sunt putin mai dure sa spunem cu tenul meu.
    Pupici!

    @Modniza multumesc! Pupici si tie la fel!

    @Nixia ma bcuur ca ti-a placut! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  30. Pentru ten mixt, merita acest gel/crema! Eu sunt multumita! Si eu aplic peste crema correcting cu SPF 20. Nu am pretentia sa vad rezultate, doar sa creeza o senzatie de confort si sa stiu ca ajuta pentru mai tarziu. Ma pregatesc sa imbatranesc frumos si lent! ;)

    RăspundețiȘtergere
  31. Mie imi plac mult produsele Clinique.Iar lotiunea pe care o ai e chiar WOW si m-am oprit la ea dupa ce am incercat destule alte branduri celebre,Estee,Dior dar asta e pur si simplu minunata.Impreuna cu lotiunea tonica chiar vad o diferenta la tenul meu,in sensul ca e mai curat,luminos.
    Un sfat: si mie imi usuca un pic tenul lotiunea tonica( cea mov,pt ten mixt) de aceea dupa ce folosesc lotiunea imi dau cu apa termala pe fata si sterg excesul cu o discheta.In felul asa ,lotiunea isi face treaba(aceea de a mi curata/exfolia tenul) dar nu ramane pe fata mea cu tot cu alcoolul ala pe care il are in ea.In loc de apa termala poti folosi si apa plata,e aceeasi chestie.Apoi aplic lotiunea hidratanta si am o senzatie..de maxima hidratare:-).Daca e zi,peste lotinea hidratatnta aplic o alta crema,tot de la Clinique,ori Super Defense(spf 25) ori Continiuos Rescue Super Antioxidant Moisture( e superba si crema asta,din pacate nu are spf).Pt ochi folosesc All about eyes, care este cea mai crema de ochi..adica pt riduri de expresie,cearcane e in top.si cum eu am pielea din jurul ochilor cam uscata,am All about eyes rich-e ca un unt care intra in piele fara sa lase nimic lipicios la suprafata.
    Of, ti-am scris un mesaj cat un cearsaf:-) Dar Clinique sunt produsele mele de fata preferate, le folosesc de vreo 5 ani(acum am 30) si senzatia de indragosteala nu a disparut:-).Te-am pupat

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter