I'm out!

 Fetelor pana pe 30 aprilie cel tarziu o sa fiu cam away de tot ce tine de internet,deci ne vedem cam dupa Pasti asa! Daca voi face vreo postare pana atunci,o sa fie de la vreun internet wireless :) Da' chiar ce ma fac eu fara internet atata timp? De pe telefon nu ma pun sa va scriu:)
Imi pare rau ca nu am reusit sa va citesc in ultimele doua zile,dar va asigur ca voi recupera.Va puteti imagina ca am fost super ocupata cu achizitionarea catorva cadouri,cu impachetatul bagajului,curatenie &stuff.
Azi am gasit un baiat care sa aiba grija de Tommy pana ne intoarcem noi.O sa imi lipseasca tare mult,deja e agitat de ieri cand ne-a tot vazut cu bagaje...

Wish me good luck si sper sa ma intorc cu bine :D Va doresc de acum cat mai multe impliniri si fie ca Sf Pasti sa va aduca in inima numai bucurii!

Sper sa nu fiu out de tot. Daca nu mai postez,o sa stiti de ce :)
Va las poze cu mandretea mea de baiat:



Ceva cam nervos din cauza plecarii...Parca simtea el ceva de acum doua zile:




Pupici si aveti grija de voi!

Andreea

Supercounters