I'm out!

 Fetelor pana pe 30 aprilie cel tarziu o sa fiu cam away de tot ce tine de internet,deci ne vedem cam dupa Pasti asa! Daca voi face vreo postare pana atunci,o sa fie de la vreun internet wireless :) Da' chiar ce ma fac eu fara internet atata timp? De pe telefon nu ma pun sa va scriu:)
Imi pare rau ca nu am reusit sa va citesc in ultimele doua zile,dar va asigur ca voi recupera.Va puteti imagina ca am fost super ocupata cu achizitionarea catorva cadouri,cu impachetatul bagajului,curatenie &stuff.
Azi am gasit un baiat care sa aiba grija de Tommy pana ne intoarcem noi.O sa imi lipseasca tare mult,deja e agitat de ieri cand ne-a tot vazut cu bagaje...

Wish me good luck si sper sa ma intorc cu bine :D Va doresc de acum cat mai multe impliniri si fie ca Sf Pasti sa va aduca in inima numai bucurii!

Sper sa nu fiu out de tot. Daca nu mai postez,o sa stiti de ce :)
Va las poze cu mandretea mea de baiat:



Ceva cam nervos din cauza plecarii...Parca simtea el ceva de acum doua zile:




Pupici si aveti grija de voi!

Andreea

43 de comentarii:

  1. Sa-ti traiasca !
    E o scumpete !
    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu plec la bunici pana in 25..fara net. sper sa nu mor :)) sa te relaxezi si sa te simti bine :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Il lasi pe Tommy sef de blog? :))
    Sa vezi ce repede o sa treaca vacanta ... >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Paste Fericit atunci si drum bun pana in Romania si inapoi! Te pup!! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. O sa imi fie dor de postarile tale :(
    Sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai sa-mi lipsesti tare mult! Sa te bucuri de vacanta si abia te asteptam inapoi.
    Sarbatori frumoase si tie! Pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Mititelu' ce dragut e. Sarbatori fericite!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa treci si prin Iasi :))
    Pupici!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Paste Fericit cu muuuulta vreme frumoasa. O sa ne fie dor de tine!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Drum bun, Andreea, si vacanta placuta in tara! si helloooooo Tommy!

    RăspundețiȘtergere
  11. Oh duamne, ce somnorici :D
    Si eu il lasam la inceput pe Mau la Bv,dar e asa greu fara el, acum calatorim impreuna.Este copilasul meu, asa ca te inteleg foarte bine. Drum bun inca o data:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Sarbatori fericite iti doresc! Sa te bucuri de fiecare clipa din vacanta, alaturi de cei dragi. Pupici si sa te intorci cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  13. In primul rand iti doresc drum bun, o vacanta cat mai placuta si niste sarbatori pline de dragoste si familie >:D<.
    O sa iti simtim lipsa extrem de mult!
    Te pup mult de tot >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Sarbatori frumoase si vacanta placuta! :))
    Ce dragut e Tommy. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. te asteptam aici cu mare drag! nu plecam :)
    iti doresc o vacanta frumoasa si plina de bucurii, relaxare si numai soare! sa ai parte de sarbatori fericire alaturi de cei dragi! :*

    RăspundețiȘtergere
  16. sa ai grija de tine! te asteptam cu drag! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. Sarbatori cu bine impreuna cu cei dragi, iti urez si eu inca de pe acum!si multe momente vesele acasa!:)Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  18. Paste Fericit! sa te bucuri de vacanta! :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Te asteptam sa revii cat mai curand!
    Tommy e un frumos :X
    Sarbatori fericite si pline de lumina!

    RăspundețiȘtergere
  20. Te asteapta vreme calduta cu soare aici!
    Frum bun si calatorie frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  21. Kittyyyyy :*! imi plac pisoii, se vede ?:)sa te distrezi in vacanta, te pup :).

    RăspundețiȘtergere
  22. Love your cat!:X

    O sa te asteptam cu drag.:*

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna!

    Te invit sa participi la Giveaway-ul de pe blogul meu, unde ai sansa de a castiga unul dintre cele 3 premii oferite de Magazinul Chantal. Este vorba despre singurul magazin din tara unde vei putea gasi cat de curand celebrele Lita by Jeffrey Campbell. Aici gasesti, de asemenea, si multe alte haine si accesorii deosebite, pentru toate buzunarele!

    Te astept la concurs
    http://overseeingfashion.blogspot.com/2011/04/v-am-promis-acum-cateva-zile-ca.html

    RăspundețiȘtergere
  24. Da, o sa-ti simtitm lipsa, te pup si vacanta placuta in Romania!

    RăspundețiȘtergere
  25. Sarbatori fericite pline de caldura sufleteasca. Mult noroc :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Ai un tag de la mine ca sa ai ce face cand te intorci :*

    RăspundețiȘtergere
  27. Drum bun si sarbatori frumoase! Motanelul de ce nu il iei cu tine?

    RăspundețiȘtergere
  28. Fetelor multumesc pentru urari,am ajuns cu bine! Va pup si Paste Fericit si voua!

    RăspundețiȘtergere
  29. Drum bun si sarbatori frumoase! Motanelul de ce nu il iei cu tine?

    RăspundețiȘtergere
  30. Sarbatori fericite pline de caldura sufleteasca. Mult noroc :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Good luck!:* Sarbatori frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  32. Te asteapta vreme calduta cu soare aici!
    Frum bun si calatorie frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  33. Te asteptam sa revii cat mai curand!
    Tommy e un frumos :X
    Sarbatori fericite si pline de lumina!

    RăspundețiȘtergere
  34. Sarbatori cu bine impreuna cu cei dragi, iti urez si eu inca de pe acum!si multe momente vesele acasa!:)Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  35. Drum bun, Andreea, si vacanta placuta in tara! si helloooooo Tommy!

    RăspundețiȘtergere
  36. Sa treci si prin Iasi :))
    Pupici!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  37. Mititelu' ce dragut e. Sarbatori fericite!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  38. O sa imi fie dor de postarile tale :(
    Sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere
  39. Sa-ti traiasca !
    E o scumpete !
    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter