Hello from Romania!

Aceasta postare va fi una intr-o mare graba avand in vedere ca mai am 30 min de stat la internet caffe :)) Am crezut ca nu voi mai gasi nici un internet caffe avand in vedere ca toata lumea are internet pe acasa.Am ajuns duminica dupa amiaza si drumul chiar a fost lejer si linistit.Am facut pauze destul de mici si o singura ora timp in care am luat masa in Sibiu.
M-am bucurat ca am ajuns in Romania,m-am hazardat de preturi,mi se par la fel ca in Cehia si wow Braila are mall! Si ce mall! New Yorker,Orsay,Nissa etc... si preturi idem Cehia.
Deja am fost atacata de nesimtirea unora din trafic,de pe strada,deja urechile mele au fost asaltate de expresii neortodoxe gen "date-n aia a mea".No comment!

Ziceam ca imi e dor de Romania???
Nu imi mai e dor.Abia astept dupa Pasti sa plec de aici.Evident nu am ajuns nici la posta sa pun ceea ce trebuia si evident nu am rezolvat nici macar jumatate din lucrurile pe care le aveam de facut.Mai e timp,cred?!
Va pup si va doresc sa aveti parte de un Paste Fericit si plin de realizari pe toate planurile!
Am sa ma intorc cu mai multe impresii personale plus ca am testat cateva produse romanesti,deci urmeaza review uri! Am primit si cateva produse surpriza care mi-au placut mult.
Ah v-am zis ca am asteptat sa facem plinul la benzina din Arad,ca sa nu cumparam de la unguri,si in primul OMV din Arad am fost tratati mizerabil?!

Pupici,
Andreea

25 de comentarii:

  1. Un Paste fericit :) Si sper sa nu te enervezi prea tare. Astept postarile.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. bun venit inapoi in Braila!:D :*
    Nu-i asa ca e fain mall-ul? si eu ma mir uneori cum s-a putut construi asa ceva in oras la noi:))

    RăspundețiȘtergere
  3. welcome back.it's Romania.Tara tuturor posibilitatilor:)).Paste fericit si de abia astept sa postezi ca inainte:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ai ajuns cu bine! Paste fericit sa ai!:* Pupici!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Wellcome back :*!
    Exact asa faceam si eu cand plecam din tara...cand ma intorceam voiam sa plec iar :))). Plus ca acum e nebunie in orase, toti au treaba importanta, nu asa. Mai bine stai acasa and relax ;)!
    Paste fericit :)!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ai venit draga Andreea!!! Cred ca ti-am zis candva ca iti va trece dorul de Romania inca din primele zile :)))...Iar cand vei ajunge din nou in Cehia, iti va lipsi Romania :)...Lasa preturile, lumea rea si saracia...bucura-te de vantul primaveratic, de pomii infloriti, de peisaje, de atatea flori, de famile si de intoarcerea acasa. Iti urez un Paste fericit alaturi de cei dragi! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Paste fericit si multe imbratisari!
    Nu te intrista de cum e la romani, tu macar pleci curand :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. welcome home...doar familia si prietenii fac tara asta mai putin oribila..Paste fericit!! Sa te distrezi !:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Asteptam sa ne povestesti. Te pup, sarbatori fericite!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Paste Fericit si tie draga mea! :*
    Nu cred ca e nimic prea bun aici ca sa iti para rau si sa te uiti in urma.. :p

    RăspundețiȘtergere
  11. Hai mai repede acasa in Cehia, nu mai umbla pe coclauri straine! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Te invit sa te inscrii la primul meu giveaway;;)
    http://sunshinestar9.blogspot.com/2011/04/my-first-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  13. Ooof, imi pare rau ca treci prin de-astea in propria tara, mai ales cand abia asteptai sa vii...Noi, cei care stam aici, suntem vaccinati deja...dar, trista Romania..
    Sper ca macar Pastele sa fi fost linistit si frumos! Te pup si abia te-astept cu postari :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Off...imi pare rau ca ai dat peste unii dobitoci.
    Totusi exista si niste lucruri frumoase in tara noastra sau asa imi place mie sa cred. Orium toti devenim patrioti cand ne aflam in afara granitelor. :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Ai un premiu la mine...astept sa revii, ca sa vedem cum facem:). Pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. Da din ce ai relatat Romania e plina de cretini care claxoneaza fete frumoase. Ce or avea oare? N-au femei acasa?

    RăspundețiȘtergere
  17. Da din ce ai relatat Romania e plina de cretini care claxoneaza fete frumoase. Ce or avea oare? N-au femei acasa?

    RăspundețiȘtergere
  18. Te invit sa te inscrii la primul meu giveaway;;)
    http://sunshinestar9.blogspot.com/2011/04/my-first-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter