Multumesc Iela!

 Am castigat un produs Benefit la giveaway-ul organizat de Iela! Si nu,nu e pacaleala de 1 Aprilie !
Daca imi cititi blogul,cu siguranta stiti ca ma bucur enorm si ca ador produsele Benefit!Daca nu ar fi bariera financiara,as fugi acasa cu tot standul Benefit  :)
Multumesc Iela,esti o draguta!


L.E: Am ales High Beam-ul pentru ca alaturi de Erase Paste imi fac tenul sa radieze! Multumesc fetelor ca imi sustineti bucuria!
I'm feel so lucky today!

Pupici,
Andreea

30 de comentarii:

  1. Ma bucur foarte mult pentru tine !!:* Sa il folosesti cu placere :X

    RăspundețiȘtergere
  2. E pacalealaaaaaa! :))
    Te pup! Ce iti alegi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Si ce ti-ai aleeees? :X Felicitari :*

    Apropo, pe blogul meu se desfasoara un mic concurs Cosmetic Plant, stiu ca esti interesata de produsele lor, te invit sa particip daca iti face placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari! te'am gasit pe facebook insfarsit! nu am vazut o poza cu tine niciodata cred :))ti'am dat add.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vazut inaintea ta si m-am bucurat foarte tare pt. tine! :) Pupici multi!

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitari puisor,pentru ca meriti!si tu esti foarte,foarte generoasa!pupicei si week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  7. Aaaa, super-tzuper, felicitari, Andreea! Iiii, ma bucur sincer pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari:) Sunt curioasa ce-ti alegi? Oricum sunt sigura ca ne vei prezenta produsul. Pup

    RăspundețiȘtergere
  9. @Daria multumesc! Pupici!

    @Irynuk multumesc!Pupici!

    @Choco si daca era pacaleala sa stii ca nu ma suparam! Pentru 10min de extaz care le-am avut si topaiala,a meritat pacaleala!
    High beam rules!Pupici!

    @Irina ,high beam finally!
    Multumesc de invitatie,deja ma simt un pic aiurea cand particip la giveaway uri,nu stiu de ce am senzatia ca unii percep chestia asta ca fiind aiurea mai ales ca sunt aici. In fine!
    Am sa particip ca sunt produse Cosmetic Plant!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Emma multumesc!Pupici!

    @Denisa nu ai ratat nimic interesant.Sunt o tipa banala! Pupici!

    @Chatte multumesc!Pupici!


    @Yellow sarut mana!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. @modniza multumesc!Pupici!

    @Laura multumesc!Pupici!

    @Kandia multumesc!Pupici!

    @Simi am ales high beam! si cu siguranta voi prezenta produsul! Am mai avut high beam dar doar in varianta mini size,oricum imi place prea mult produsul si tenul meu arata spectaculos cu el,de aceea l-am ales.
    Cu siguranta am sa ii fac review si prezentare,pentru ca asa e frumos!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari si sa`l folosesti sanatoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Federova&Ami multumesc fetelor! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitari!! Sa-l folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  15. Felicitari! Sa il folosesti cu placere.
    I know how much you love Benefit :D.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. Congrats. Să-l folosești cu plăcere și de abia aștept review-ul ... știi că sunt highlighter-obsessed :))

    RăspundețiȘtergere
  17. tare mult ma bucur pt tine, Andreea :):*

    RăspundețiȘtergere
  18. hei, felicitariiiii Andreea ! <3

    RăspundețiȘtergere
  19. Cred ca sunt singura careia nu i se pare spectaculos high-beam-ul :)) Deh... fiecare cu pasarelele lui

    RăspundețiȘtergere
  20. Si ce ti-ai aleeees? :X Felicitari :*

    Apropo, pe blogul meu se desfasoara un mic concurs Cosmetic Plant, stiu ca esti interesata de produsele lor, te invit sa particip daca iti face placere! :*

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter