Preferatele lunii Martie -Make up Stuff

Am primit aceasta provocare de la Beautylicious.Multumesc  pentru tag  si imi pare rau ca il onorez asa tarziu...Am avut niste zile destul de pline cu munca.
O idee super pentru postare,luna trecuta cred ca am omis produsele preferate,nu?

Asadar, iata produsele de make- up  pe care le-am folosit aproape in fiecare zi :


  • MAC prep+ prime (cred ca nu mai e nevoie de nici o completare ,decat ca e absolut fabulos acest produs!)- review aici 
  • High Beam Benefit - pur si simplu ador acest produs,imi da un glow tenului incredibil! Review gasiti aici.
  • Erase Paste Benefit -sunt dependenta de anticearcan,credeti-ma pe cuvant ca si dupa 14 ore de somn eu tot am ceacane... e singurul concelear care isi face treaba bine! Review gasiti aici.
  • MAC qutro eyeshadow -iubesc acest produs,tot trag sperante ca aceasta trusa nu mi se va termina curand,pana cand am sa reusesc sa imi iau si alte farduri MAC,aceasta fiind primita cadou de la o prietena draga! (review aici)
  • gloss NYX nuanta Perfect e nuanta de gloss favorita in zilele in care imi accentuez ochii sau cand port nude make up- (prezentare aici)
  • kit pentru sprancene Essence nu stiu daca e cel mai bun fard de sprancene ever,dar clar sunt dependenta de acest produs,pentru ca sprancenele mele sunt destul de deschise la culoare.Plus ca imi plac sprancenele bine conturate! ( review aici)
  • fond de ten Max Factor Xperience -nu pot sa zic ca am ramas la fel de incantata ca acum 3 luni de zile cand l-am descoperit,dar am continuat sa il folosesc pentru aspectul lui atat de natural care il da tenului meu.Oare voi gasi si eu fondul de ten perfect?!(review aici)
  • primer ochi Laura Mercier in lipsa de Too Faced Shadow Insurance merge si asta! Isi face treaba ok,identic cu TFSI,dar cred ca tot TFSI imi place mai mult!De ce? Cred ca e vorba de putin sentimentalism la mijloc :)
  • pudra transparenta  fixatoare Laura Mercier- the best powder ever! sunt deja la a treia cutiuta de produs(review aici)
  • travel set ul de pensule Coastal Scents-ador pensula de pudra si cea de blush,sunt divine! -prezentare aici
  • creion de ochi Essence 19 All I want- o nuanta superba de nude-crem perfecta !
  • ruj Essence  53 All about cupcake -e noua mea "dragoste" in materie de nuanta a rujului! Ah si daca tot laudam ca e oarecum rezistent rujul Essence,acum sunt nevoita sa fac un update: NU e rezistent! Eram eu prea entuziasmata de nuanta cu pricina :) Oricum nuanta asta e superba!
  • fard de ochi Essence -nuanta 06 Metropolitan - v-ma zis deja ca e nuanta favorita de fard de la  Essence,nu?
  • rimel Max Factor 2000 Calorie- e un rimel ok,l-am tot alternat cu Too Faced Lash Injection
  • Clarins Bronzing Duo -10 Bright sun - l-am "reluat" in ritualul meu de make up,imi place ca atunci cand il folosesc par mai slaba la fata :) Really :)) Mereu m-am ofticat ca am fata prea rotunjoara ...
  • Maybelline mousse blush 07 peach satin - e una dintre ultimele achizitii in materie de make up.O sa ziceti ca am innebunit de am ales Maybelline,dar imi place! To be honest,e o idee cam sclipicios blush-ul pentru gustul meu,dar aplicat discret e chiar frumos!
  • gloss Essence stay with me -02 my favorite milkshake -e alta achizitie recenta,nu e rezistent la transfer  asa cum se lauda,dar fiind mic si la indemana,l-am mai folosit!Plus ca trebuie sa recunosc,nuanta e una discreta si placuta!

Daca vreti review la ceva anume,dintre cele care nu am facut review let me know.Acum am sesizat ca nu le-am pozat pe toate :) Am tot pozat produsele pentru blog sale  si efectiv am ametit cu pozatul produselor de make up :))
Voi ce produse de make-up ati folosit luna aceasta ?


Pupici,
Andreea

27 de comentarii:

  1. aaah ce-mi doresc si eu erase paste, nu cred ca am auzit pe cineva care sa zica ca nu-i minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. ah.. Doamne.. cate-mi fac cu ochiul!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe toate blogurile vad trusa pt sprancene de le Essence si ma face sa mi-o doresc pe zi ce trece ma tare.
    Erase paste Benefite trebuie sa mi-l cumpar, deoarece asa sunt si eu cu cearcanele pot dormi cat de mult ele tot acolo raman, sunt la purtator din nastere :(
    Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Rimelul 2000 calorie e genial :X L-am avut si eu si am fost multumita, asta pana am gasit colossal :))

    RăspundețiȘtergere
  5. ca de obicei, ne arati numai produse minunate, de buna calitate si foarte populare in blogosfera! :)
    daca as fi o rautacioasa te-as invidia, cum nu sunt, o sa spun doar ca te admir!
    pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Oau:) De mult caut sa-mi cumpar Maybelline mousse blush 07 peach satin dar nu l-am gasit nici pe internet si cu atat mai putin la mine in oras(vanzatoarele spun ca nu se mai fabrica:)). Esti o norocoasa! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Glossul de la Essence imi ia ochii, arata asaaaaaa de bine.
    Si, daca o fi sa ai timp candva, mi`ar place enorm un review la Eraste Paste. Am mai vazut cateva pe YouTube, dar mi`ar place sa stiu si parerea ta.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. am citit cu placere totul si linkurile spre alte review-uri.multumesc.week-end placut,draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Luciul de buze de la Essence are o culoare absolut delicioasa. Yummy
    Maine cred ca postez si eu preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Vad ca toata lumea lauda Erase Paste-ul asta!!! Neaparat trebuie sa pun mana pe el, numai sa ajung la Sephora...:(

    RăspundețiȘtergere
  11. Din tot ce ai acolo, mie desigur ca mi-au ramas ochii la Erase paste de la Benefit... nu stiu de ce am facut o obsesie pentru acest produs, cat si pentru trusa Confessions of a Concealaholic pe care am vazut-o la Mona.

    Eu inca sunt multumita de fdt-ul Max Factor Xperience, insa desigur ca e loc de mai bine. Si eu imi pun intrebare cu fdt-ul si sper sa gasim un raspuns pozitiv :D.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu am renuntat la Max Factor, am trecut la Bourjois, dar nu e cine stie ce :|. Imi place trusa Essence pentru sprancene, nu am avut decat creione pt sprancene, chiar sunt curioasa...si nuantele de farduri din trusa mac arata foarte bine :D, si primerul mac imi mai face pofta :D

    RăspundețiȘtergere
  13. @Adina am auzit eu! Am ramas surprinsa,mai degraba socata :)) Ca si cand cineva mi-ar fi spus ca apa se amesteca cu uleiul.Lasand exagerarea la o parte,mie mi se potriveste perfect acest produs! Pupici!

    @Miuri sunt mai mult produse Essence in lista aia :P
    Pupici!

    @Elluztza am vazut review uri ok si la pret decent trusa ELF pentru sprancene.De ce nu incerci sa o folosesti pe aceea? Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Alexys nu am testat colosalul,dar ce nu imi place la rimelul Maybelline e ca imi lasa dupa 2 ore faramite in zona ochilor.Dunno,e un singur rimel de la Maybelline care nu imi face asta,dar imi scapa numele.L-am primit cadou de doua ori,edvident in Romania e de negasit,aici la fel!
    Pupici!

    @world of leea produsele Essence fac parte din categoria low end,nicidecum nu sunt niste produse profi! Cred ca deja v-am obisnuit ca eu mai scotocesc si printre produsele astea mai putin scumpe!La MAC imi place tot,clar daca as putea as cumpara numai produse MAC si Benefit!Laura Mercier de exemplu m-a dezamagit la capitolul concelear,dar pudra aia translucida e divina!
    La Essence ma incanta textura fardurilor,nuantele de rujuri.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Anka si eu vroiam sa il bag la blog sale :)) Apoi m-am razgandit pentru ca sincer in ciuda sclipiciului fin imi place.Facand comparatie cu un blush crema Max Factor care m-a dezamagit si se lipea super mult...
    Pupici!

    @Ami sa stii ca in ambalaj arata mai bine decat pe buze nuanta aia! Am sa ii fac review curand si lui :)
    Am reeditat postarea cu review ul la erase paste.Enjoy!
    Pupici!

    @Amalia mie imi zici? E curios ca il folosesc destul de des si inca il am de acum un an aproape! Il iubesc!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. @modniza am pus link-urie pentru fiecare produs in caz ca ccineva vrea sa citeasca review urile
    Pupici si wekeend placut si tie! :*

    @Katyna astept cu nerabdare preferatele tale! Tu ai numai goodies! Pupici!

    @Claudia e un must have :D
    Pupici! Si vezi ca i-am facut review recent la erase paste!

    @Irynuk cum ziceam si intr-un comentariu anterior,nu am numai bunatati.Eu scotocesc produse mai bune si in astea low end.Pupici!

    @Little D din ce am sesizat eu tu nu ai probleme asa mari cu cearcane,nu stiu ce concelear folosetsi in prezent dar pare sa iti priasca. Evident e loc de mai bine,deci poti alege erase paste linistita :))
    Cat despre Max Factor Xperience nu pot sa zic ca ma nemultumeste,dar parca m-am plictisit de el,as incerca altceva si cel mai probabil o sa o fac curand.
    Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  17. @Federova sa inteleg ca Bourjois nu te da pe spate.Ce fond de ten de la Bourjois folosesti?
    Trebuie musai sa incerci fardul de sprancene,de orice brand ar fi,sincer nici nu se compara cu creionul de sprancene!
    Cat despre trusa mea MAC e piesa de rezistenta! De primerul MAC trag sa nu mi se termine prea curand :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  18. Mie nu mi-a placut MF Xperience. O sa il incerc cu Sigma F80, poate e vreo diferenta, pentru ca nici Bourjois Healthy Mix Serum nu mi-a placut initial, apoi aplicat cu Sigma F80 a devenit fdt-ul meu preferat lately. Ti-l recomand, fdt-urile mele preferate sunt Bourjois HMS si Revlon Photoready.
    Mi-ar placea un review la Maybelline mousse blush 07 peach satin daca ai timp !
    Pup , mersi ca ai facut tag-ul ! <3333

    RăspundețiȘtergere
  19. Tare sunt curioasa cum e X-perience asta, ca prea laudat e. :)
    Pup.*

    RăspundețiȘtergere
  20. @Betty sa inteleg ca F80 face minuni! Dupa Pasti imi dau neaparat comanda la pensule Sigma,trebuie sa le am neaparat!
    Max Factor Xperience m-a incantat prima data! Apoi am realizat ca e totusi nu chiar ceea ce imi doresc eu de la un fond de ten.Ma rog,greu de spus ce as vrea,as vrea cam multe :))
    Nu am testat niciodata fondurile de ten de la Bourjois,absolut niciunul.Cred ca am sa ma incumet sa testez unul.
    La Maybelline mousse blush 07 peach satin am sa ii fac review maine,azi am un tag de onorat si il tot aman de 2 saptamani... :(
    Pupici!

    @Anda il poti incerca daca vrei.
    Un review aici pe blogul meu:
    http://bazardeimpresii.blogspot.com/2010/12/review-fond-de-ten-max-factor-xperience.html

    Pupici!

    @Stilistele chiar asa?:)) La ce ten ai as spune ca folosesti NUMAI produse profi! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  21. @Betty sa inteleg ca F80 face minuni! Dupa Pasti imi dau neaparat comanda la pensule Sigma,trebuie sa le am neaparat!
    Max Factor Xperience m-a incantat prima data! Apoi am realizat ca e totusi nu chiar ceea ce imi doresc eu de la un fond de ten.Ma rog,greu de spus ce as vrea,as vrea cam multe :))
    Nu am testat niciodata fondurile de ten de la Bourjois,absolut niciunul.Cred ca am sa ma incumet sa testez unul.
    La Maybelline mousse blush 07 peach satin am sa ii fac review maine,azi am un tag de onorat si il tot aman de 2 saptamani... :(
    Pupici!

    @Anda il poti incerca daca vrei.
    Un review aici pe blogul meu:
    http://bazardeimpresii.blogspot.com/2010/12/review-fond-de-ten-max-factor-xperience.html

    Pupici!

    @Stilistele chiar asa?:)) La ce ten ai as spune ca folosesti NUMAI produse profi! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  22. Tare sunt curioasa cum e X-perience asta, ca prea laudat e. :)
    Pup.*

    RăspundețiȘtergere
  23. Pe toate blogurile vad trusa pt sprancene de le Essence si ma face sa mi-o doresc pe zi ce trece ma tare.
    Erase paste Benefite trebuie sa mi-l cumpar, deoarece asa sunt si eu cu cearcanele pot dormi cat de mult ele tot acolo raman, sunt la purtator din nastere :(
    Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  24. am citit cu placere totul si linkurile spre alte review-uri.multumesc.week-end placut,draga mea!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter