Review &swatches: Maybelline - Dream Mousse Blush in Peach Satin

Betty m-a rugat acum cateva zile daca pot face review la acest produs,asa ca iata azi review-ul la Maybelline Dream Mousse Blush!

 

Ce spune eticheta:

Why You'll Love It

Air-whipped mousse blush feels satin-soft on skin, glides on smoothly, and blends easily for seamless color and a natural finish
• Long-wearing formula provides luminous, long-lasting color on cheeks without clogging pores


For Best Results

 

With your fingertips, pat a small amount of blush onto the apples of your cheeks. Use feathery strokes to blend gently from your cheekbones to your temples. To build color intensity, apply more blush.

Awards

Teen Vogue Reader's Choice Awards, 2007 „

Parerea mea:

+e un blush cu o nuanta superba de peach-coralish
+initial mi-a fost teama ca acest blush ar fi prea shimmery,dar o data aplicat pe pometi,devine discret
+are o consistenta cremoasa,e blendable
+e placut la atingere,miroase ca majoritatea produselor Maybelline (desi eu nu am testat prea multe produse Maybelline de cativa ani buni)
+nu e lipicios la fel ca un blush crema testat acum ceva timp de la Max Factor
+e disponibil in cinci sau sase nuante
-fiind un blush crema,mi se pare ca accentueaza imperfectiunile tenului (nu ca alte blush-uri nu ar face asta!)
-fiind atat de cremos si nu prea sesizabil aplicat putin,imi da impresia de genul de blush care se va termina repede,insa nu sunt sigura de acest aspect,eu il folosesc cam de doua saptamani
-nu e prea rezistent la transfer dar rezista destul de decent pe ten

Concluzie:

nota: 8/10
formula: mousse blush
cantitate: 7 ml
pret: 7 euro aici ,in Romania cred ca e la un pret mai mic
expira la: 24 luni de la deschidere

*Click pe imagini pentru marire

Voi l-ati folosit?
Eu in afara de mascara si acest blush crema nu am mai folosit nimic de la Maybelline de cativa ani buni.



Pupici,
Andreea

32 de comentarii:

  1. Ah, de cand imi doresc si eu acest blush Maybelline dar in Romania nu se gaseste! :|
    Din ce vad in poza, iti vine foarte bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. de mult timp vreau sa imi iau blush-ul acesta dar nu il mai gasesc,mi s-a spus ca nu se mai face sau aduce. de unde as putea sa il cumpar?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Shopperita multumesc! Eu m-am tot tinut sa il iau pana acum,imi era teama ca e prea sclipicios pentru mine.Pupici!

    @bioana asa am inteles si eu,ca in Romania nu se mai gaseste....
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. prietena mea si a luat unul asemanator,alta nuanta cred si l-am incercat sie u,..am ramas surprinsa .mi-a placut.eu am dl maybelline fond de ten si aveam intr o vreme rimel si creion,dar le-am terminat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu folosesc doar fond de ten si mascara de la M , blushul nope. E fain!

    RăspundețiȘtergere
  6. It looks cute:D
    Dar mie sigur nu mi-ar sta bine cu el.

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata foarte bine! Adica pe tine chiar te prinde, mie sigur nu mi-ar sta prea bine ( pe fata mea nu arata bine decat nuantele de bronze).Pup :*

    RăspundețiȘtergere
  8. arata f bine pe tenul tau,pe al meu nu cred,k il am gras si stau in masca toata ziua.am vazut in germania gama jade-maybilin,ceva un blush-bronzer cu irizatii,superb arata.in austria nu era.poate aveti in cehia,sa te uiti,poate il incerci.pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Se gaseste in Romania la standul de cosmetice din Cora, eu l-am luat pe al meu de acolo acum un an si ceva. Nu cred ca au disparut in timpul asta :-s

    A costat in jur de 30 de ron.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place mult acest blush si imi pare rau ca nu se mai gaseste pe la noi!:(
    L-am incercat acum vreo 2 ani de la o prietena ce si-l cumparase din afara, insa cand am vrut sa mi-l iau si eu, mi s-a spus ca nu il mai au in stoc:(

    RăspundețiȘtergere
  11. L-am avut si eu, si fdt mousse, la mine pe fata se aplicau oribil, neuniform, imi scoteau in evidenta toate imperfectiunile...m-am lasat de orice chestie care are "mousse" scris pe ea :)).
    Daaar, la tine arata normal, exact cum ar fi trebuit sa arate si la mine :))!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  12. Am si eu un astfel de blush numai ca este un roz pal. Iti sta foarte bine cu acest blush, arata natural. Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Niciodata nu mi-au placut blush-urile crema, cred ca n-as fi in stare sa-l intind frumos si uniform, dar asta are o nuanta superba, se vede foarte frumos pe tenul tau :P. pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu am fdt (nu sunt ft incantata, dar nici dezamagita) si rujuri. Imi place mult cum arata acest blush. Iti vine atat de natural! :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Se pare ca numai eu nu stiu sa ma dau cu blush-ul asta pe moaca. :-s
    BTW ... ce oja ai pe unghii?

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce dragut este, multumesc pentru review Andreea.
    Nici eu nu l-am vazut in Romania.
    De la Maybelline mie imi plac foarte mult rujurile Color Sensational, rimelurile si ojele forever strong.
    Pup !

    RăspundețiȘtergere
  17. L-am avut si eu pe vremea cand se gasea si la noi. Cand m-am hotarat sa revin la el nu mai era pe rafturi. Am avut si o nuanta de roz (mergea folosit si ca fard de pleoape :d). :)) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  18. este superb blush-ul....imi plac la nebunie nantele peach....pe pielea alba arata demential

    RăspundețiȘtergere
  19. superb, inainte sa cumpar blushurile de la Bourjois, imi doream mult unul spuma de la maybelline, dar asa cum zic si fetele, nu se mai gasesc! ba chiar mi-a zis o vanzatoare ca "blushurile spuma se vor scoate de pe piata, nici nu se mai fabrica". omg. este superb, te pup

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu nu am avut decat rimel si fdt de la Maybelline, mereu m-am temut de blush spuma ;)) dar chiar e o culoare frumoasa si mi se pare ca te prinde bine! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  21. @Madlen restul nuantelor erau prea roz pentru tenul meu si cu siguranat se potriveau numaitenurilor deschise.
    Pupici!

    @mihaela nici eu nu le aveam cu blush-urile de la ei,dar acesta m-a surprins in mod placut! Pupici!

    @Amalia ce imi place genul asta de raspuns :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  22. @alexandra :*

    @deamyworld asa zicema si eu,chiar nu speram sa mi se potriveasca acest blush!
    Pupici!

    @modniza multumesc de pont! jade-maybilin parca nu am vazut,dar am sa caut! Pupici!

    @Irynuk pup!

    @Andreea poate nu a disparut inca.Nu imi vine sa cred ca l-ai cumparat si tu printre cate goodies ai! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  23. @maddailade se pare ca se gaseste in Cora.Pupici!

    @Claudia problema pe care o ai tu,o am eu cu fondurile de tine mousse.Se aplica inestetic,de fapt se aplica ok initial si apoi devine inestetic,dar vad ca exceptia e blush ul asta! Sau poate nu am probleme la blush uri :)
    Pup!

    @Alice tu ai tenul alb si iti sta bine cu roz pal! Pupici!

    @Federova ma chinui un pic sa mi-l intind sa arate cat mai natural :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  24. @Iulia mie nu imi plac fondurile lor de ten,iar rujuri am doar unul e la color sensational,un nude dragut.
    Pupici!

    @Choco nu cred :)
    Am o oja NYC lila roz si crackle nail Essence black.
    Pup!

    @Betty cu placere!
    Si mie imi plac rujurile Color Sensational si rimelurile! Ojele nu le-am incercat,prea am fost atrasa de essence &nyc .
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  25. @Gya multumesc.Pup!

    @Andreea cred ca merge si ca fard de pleoape.Pupici!

    @Stilistele pielea alba e cea mai favorizata! Arata super blush urile cu tonuri roz,peach!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  26. @Karmen oare de ce se scot de pe piata? strange! adica numai astea mousse!
    Pupici!

    @Yellow multumesc!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  27. Iiii, ce frumos iti vine!:X Te face asa de fresh si de inocenta. :D
    Ma faci sa-l vreau. :))
    Pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  28. Se pare ca numai eu nu stiu sa ma dau cu blush-ul asta pe moaca. :-s
    BTW ... ce oja ai pe unghii?

    RăspundețiȘtergere
  29. De doua zile mi l-am cumparat si il ador, desi nu rezista foarte mult. Frumoase unghii! :*

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter