Review&swatches : Flormar lipstick long wearing L16

   In primul rand vreau sa va spun ca m-a mirat rezistenta acestui ruj! Da,rezista binisor pe buzele mele,3 ore garantat daca nu mananc nimic!
Dar in acelasi timp am ramas dezamagaita de ...nuanta! I-am acordat n incercari,l-am purtat de vreo 5-6 ori pana acum in speranta ca o sa ajunga pe parcurs sa imi placa...  Rujul pare o nuanta frumoasa  in tub,dar aplicat pe buzele mele nu e ceea ce ma asteptam....Ma asteptam sa fie un nude,asa cum tot am vazut pe alte bloguri,dar sincer pe buzele mele nu e nici pe departe asa.Nu e nici maro,nici nude,nici...
Am mai avut nuanta 207,si desi era un roz mai intens imi statea bine.Am renuntat intre timp sa il mai folosesc,decat in combinatie cu rimel si fond de ten.

Puncte tari/slabe:

+rezista pe buze,cel putin 3 ore din momentul aplicarii
+exista o gama destul de larga de nuante
+e cremos
+se aplica cu usurinta
-ar fi fost frumos sa se numeasca intr-un anume fel nu?L16 parca nu imi sugereaza nimic.
-nu imi place ambalajul,scrisul de pe ruj se duce imediat (a se sesiza ultima poza)
-calitate pret ok,avand in vedere rezistenta la transfer


Concluzie:

Nu imi place cum vine aceasta nuanta pe buzele mele dar cu siguranta am sa mai incerc alta.M-a captivat faptul ca e cremos si destul de rezistent la transfer.
Rujul meu nude favorit ramane momentan acesta.
 

nota: 8/10
formula: ruj
cantitate: 4,5 g
pret: 5 euro aici ,in Romania cred ca e la un pret mai mic
expira la: 18 luni de la deschidere



*Click pe imagini pentru marire

Voi l-ati folosit?


Pupici,
Andreea

26 de comentarii:

  1. nu l-am folosit dar nuanta pare faina :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, dar mi-ai starnit curiozitatea..asa ca saptamana viitoare ma voi infiinta in fata standului flormar ca sa imi aleg o nuanta..si uite asa ma las eu ispitita :))) pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. @Miuri asa ziceam si eu,de aceea l-am luat :D
    Numai pe buzele mele nu...
    Pupici!

    @yoana sa ne zici ce nuanta/nuante iti alegi.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare rau ca nu iti place :( pe buzele mele se vede ca un nude frumos, sunt si putin mai palida :), eu il ador inca nu mi s-a dus scrisul de pe recipient :).

    RăspundețiȘtergere
  5. @Jules tu ai tenul mai deschis cred,de aceea te avantajeaza.Or fi buzele mele de vina? :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. E super draguta culoarea si ma incanta tare mult descrierea ta,too bad ca la noi in oras nu exista standuri Flormar.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Singurul ruj pe care l-amm achizitionat de la flomar este unul mat roz.Mi-a parut atat de rau cand am vazut ca s-a inchis standul.Ca am trecut de multe ori pe acolo si nu am luat nimic,asa mi-a trebuit:))Dar imi place mult culoarea pe care o ai tu,poate am sa gasesc si eu o culoare asemanatoare la alt ruj:x:x

    Si te invit sa participi la giveaway-ul meu daca doresti si poate si la unul dintre cele doua concursuri sau la amandoua:)

    Pupici:-*

    RăspundețiȘtergere
  8. nu am incercat rujurile de la flormar(momentan).e pacat pentru ca pare o nuanta atat de frumoasa in tub.

    RăspundețiȘtergere
  9. in prima poza arata ca un corai iar pe mana un maroniu...in nici un caz un nude...eu imi aleg un ruj nude incercand-ul pe mana inainte si daca nu are pigment roz si se aseamana cat de cat cu nuanta pielii it's the one :X chiar ieri am vazut nude-ul perfect la flormar dar nu stiu sa iti zic in ce gama era poti sa le intrebi pe gagicile de acolo ca majoritatea sunt dragute si saritoare :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-am cumparat si eu un ruj Flormar.E ft fain si rezista mult pe buze,dar mi le usuca excesiv de tare si de asta cam evit sa-l folosesc :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Pare o nuanta atat de draguta, imi pare rau ca nu e asa si pe buze :(.
    Ma enerveaza foarte tare cand se intampla astfel de lucruri :)) si nu doar la rujuri. Eu cel putin, simt ca am aruncat banii la gunoi.

    Insa macar, ai descoperit ca sunt bune din punct de vedere calitativ :D. That's a big plus.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. laura daca vrei iti iau eu produse flormar..doar sa imi spui ce..pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu am folosit din gama asta LongWearing un gloss roz foarte, foarte deschis nesidefat si mi-a placut enorm de mult pentru ca semana cu Turkish Delight de la Nars.
    Am mancat vreo 2 tuburi dupa care am descoperit Barely Legal de la Too Faced si Peach Petal de la Revlon si am renuntat la el.
    Doamne cat am scris:))
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu nu am nimic de la FLORMAR, vaiiii, pe ce lume traiesc??!! :))))..Mi-au facut pofta de un ruj nude, desi cred ca nu mi-ar sta bine ;))..pups

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi place foarte mult nuanta dar din pacate nici la noi nu sund standuri Flormar:(.pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. Nuanta este superba. Eu l-am avut la giveaway:). Din pacate nici mie nu-mi sta bine cu el...am buzele destul de rosii natural si tenul mai inchis...cu siguranta asta este problema. Am vazut multe postari in care era laudat...deci clar noi suntem problema:))Pupici

    RăspundețiȘtergere
  17. ce nuanta frumoasa !
    apropo, imi plac unghiile taleeeeee ! <3

    RăspundețiȘtergere
  18. @Laura vrei aceasta nuanta? Daca vrei ti-o cumpar eu!
    Pupici!

    @LeyaCreations imi pare rau ca nu mai ai acess la Flormar.Dar hey fetelor,ei nu au site online??
    Multumesc de invitatie,pupici!

    @LazyCat da,nuanta e superba in tub.Numai pe buzele mele nu :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. @Pixie gagicile de aici nu stiu engleza DELOC!
    Am deja doua rujuri nude,unul de la MAC si unul de la Maybelline. Cand ajung in Ro,vreau sa incerc si rujurile Manhattan.Parca am si eu senzatia ca aceste rujuri imi usuca buzele asa cum spunea cineva intr-un mesaj anterior.
    Pupici!

    @Sweet si eu am senzatia ca imi usuca buzele,dar eu folosesc des balsam de buze,cred ca de aceea nu a fost asa evident la mine.
    Pupici!


    @Little D nu stiu ce sanse sunt sa mai cumpar din nou rujuri Flormar.Am sa incerc fardurile :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  20. @yoana lasa ca e braileanca de-a mea si ne descurcam noi cumva :D
    Pupici!

    @Amalia nu mai stii numarl nuantei? Imi place mult Revlon Peach petal dar nu am Revlon aici :))
    Pupici!

    @Federova acesta cred ca ti-ar sta bine,ca ai tenul deschis.
    Pupici!

    @Anka chiar nu exista site online?! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  21. @Irynuk pupici!

    @Simi adica daca suntem un pic ciocolatii suntem o problema? :)) Da,acum vorbind serios,e genul de nuanta care sta bine unei persoane cu tenul deschis.
    Pupici!

    @Ally multumesc! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  22. M-am uitat acum pe catalog si e Long Wearing lip gloss nuanta L401...in traducere libera e cea mai deschisa nuanta din gama asta, nuanta 1:D
    Sper s-o gasesti!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  23. Eu am folosit din gama asta LongWearing un gloss roz foarte, foarte deschis nesidefat si mi-a placut enorm de mult pentru ca semana cu Turkish Delight de la Nars.
    Am mancat vreo 2 tuburi dupa care am descoperit Barely Legal de la Too Faced si Peach Petal de la Revlon si am renuntat la el.
    Doamne cat am scris:))
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  24. Imi pare rau ca nu iti place :( pe buzele mele se vede ca un nude frumos, sunt si putin mai palida :), eu il ador inca nu mi s-a dus scrisul de pe recipient :).

    RăspundețiȘtergere
  25. nu, dar mi-ai starnit curiozitatea..asa ca saptamana viitoare ma voi infiinta in fata standului flormar ca sa imi aleg o nuanta..si uite asa ma las eu ispitita :))) pupici

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter