Shopping stuff


   Am achizitionat zilele trecute cateva chestiute de make up,evident nu m-am putut abtine sa nu dau o tura si pe la standul Essence.Unele sunt luate de 2 saptamani,dar nu vi le-am aratat,altele recent.
Daca va intereseaza review la vreun produs anume,let me know.


  • Essence nail art  cracking top coat -black and white (cel alb nu prea ma incanta,dar cel negru l-am folosit ori de cate ori mi-am facut manichiura! Nu ma asteptam sa imi placa asa mult efectul de crackle nail!)
  • Dermacol Filmstudio Barrandov Prague Make-up Cover -213 (initial m-a incantat,apoi m-a cam dezamagit,urmeaza review curand la el)
  • Fard Essence - 22 Blockbuster matt effect (superb,superb! un fard mat ideal pentru baza de make up!)
  • Eyeliner pencil Essence sun club -01 ultra black (cel mai subtire creion eyeliner pe care l-am avut,traseaza cele mai fine linii)
  • Lip Liner Essence 08 Red blush & 02 Pink Brown -cel de-al doilea are o nuanta asa frumoasa ca uneori il folosesc ca ruj si aplic gloss transparent peste :)
  • Kajal pencil Essence - 19 All I want -imi place mult acest creion,cred ca l-am catalogat la favorite pe luna trecuta,nu?
  • Essence Sun Club Highlighter powder -01 summer glow -achizitionat de o saptamana,nu am rezistat tentatie de al lua,nu am avut psoibilitatea sa testez testerul pentru ca nu era disponibil dar nu imi pare rau ca l-am luat!
  • Elizabeth Arden 8 Hour Cream Body Treatment -e inca in teste
  • Balea DM Bodylotion Cocos -ador mirosul acestei lotiuni,desi nu prea hidrateaza pielea
  • Essence nail art stampy set - inca nu m-am lamurit cum se foloseste si ce oja trebuie sa folosesc impreuna cu el dar nici nu mi-am batut capul.E in teste si acest produs.
  • Essence lipstick - 44 Almost Famous - un rosu ca si nuanta trandafiriu sters,absolut delicios! Pacat ca nu rezista pe buze!
  • Essence creion jumbo -03 copper rulez! -folosit o singura data,inca nu am o parere formata despre el










 Si cam gata shoppingul raportat la cosmetice pe luna asta ,ramane sa ma aprovizionez cu produse de curatare a tenului din Romania :) Plus ca ma asteapta cateva colete nedesfacute acasa: coletul Farmec,coletul Ivatherm,un High Beam Benefit de la Iela si un rimel L'Oreal de la Adyna .
Plus mostrele NUXE de la Mihaela  pe care abia astept sa le testez!Si nu in ultimul rand ceva frumos de la Choco,dar clar nu va zic ce anume,am sa va spun la momentul potrivit,atunci cand ma intorc din tara. Btw nu mai am stare inca  o saptamana :)

 Voi ce v-ati mai luat frumos?
 Sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai placut,sau ce a mai ramas din el!



Pupici,
Andreea

39 de comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere!:X:X
    Nu stiam ca este crackle polish si la essence :D Vreau si eu :X
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. vaai,iarasi essence!
    de ce nu mai vine si-n romania?!
    :((

    RăspundețiȘtergere
  3. pff cate o sa duci in cehia din romaniaa! o gramada de bunatati:x

    si eu vreau essence... :((

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place rujul rosu:X. Sa`ti faci poze la unghiutze sa le vedem si noi:>. Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti-ai luat cate ceva, nu gluma! :P
    Si eu am facut ravagii azi, pentru ca am citit pe un site ca respectivele cosmetice pe care inca nu le incercasem (de la Natura Siberiana si altele) se vor afla la un targ in Bucuresti.
    Am sa postez si eu bunatatile pe care, chiar daca le-am luat astazi, deja le-am incercat :D

    RăspundețiȘtergere
  6. cate produse essence:x...sa le folosesti cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Dar ti-ai luat ceva, nu gluma :X Imi faci pofta :X Sa le folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesante si apetisante produsele cumparate de tine! Sa le folosesti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu prea poti sa te abtii nu?;)) eu vorbesc..:-j Am facut ravagii in buget in ultimul timp, dar mai mult la rochitele:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Vai ce bunatati ti-ai luat! Sa le folosesti cu placere. Te asteptam cu drag in tara si sper sa te bucuri de fiecare moment. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. cat ai dat pe setul cu stampila pt unghii:) ca am si eu un prieten in germania si daca e il pun sa-mi cumpere (vine in tara saptamana viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  12. super bunatati!dermacolu asta il am si eu.Andreea, nu merge folosit ptr toata fata,dar o sa ti fie cel mai concealer ,poti sa-l folosesti ca si concealer,sau acoperi mici imperfectiuni,e super.foarte putin si acopera tot.dar nu toata fata.pupicei!!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ahhhhh ma omori cu produsele astea essence! De ce nu se gasesc si in Ro?:((((((

    Sa le folosesti sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Numai bunatati! Vreau Essence si la noi!:(
    Sa le folosesti cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa le folosesti cu drag! Cand vad Essence imi vine sa vin prin monitor la tine :)) pup

    RăspundețiȘtergere
  16. Si eu vreau sa se gaseasca Essence in Romania!!!:(
    Sa le folosesti cu placere!!pupici

    RăspundețiȘtergere
  17. Vreau Essence!..vreau rujurile lor...si ojele8->

    RăspundețiȘtergere
  18. Yum, Yum:)) eu incerc sa ma abtin de la cumparaturi ca am cheltuit cam mult luna asta:))

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi plac ojele.
    Sa faci un NOTD cu ele.pup:*

    RăspundețiȘtergere
  20. Sa le folosesti cu placere ! Uite, vezi de ce nu-i bine sa citim bloguri...eu vad la tine ceva, vreau si eu, tu vezi pe altundeva inca ceva, vrei si tu :)) Si uite-asa avem toate wish-lists :D!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. Fetelor imi cer scuze ca nu am raspuns inca la comentariile voastre,o fac cel tarziu in doua-trei ore :D
    Acum ma duc la munca,pupici! O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce de chestii dragute! Sa le folosesti cu placere! :p....Si eu mi-am luat cate ceva luna asta, m-am dat pe oje in culori ciudate, gen turcoaz ;)), mi-am achizitionat uleiul mult dorit si mai urmeaza unul, sper...Am zis ca nu mai cheltui...offf...Cum am putea sa ne abtinem?! ;))..pups

    RăspundețiȘtergere
  23. buna :)! am facut un blogsale aici : http://cosminam.blogspot.com/2011/04/blog-sale.html poate te intereseaza cate ceva :D. o duminica placuta

    RăspundețiȘtergere
  24. Voaaaai Andreeeaaaaaa!!!Eu sa stii ca te agat pe mes...ca am o vorba cu tine:D:D

    RăspundețiȘtergere
  25. Dar te astepta cateva bunatati, nu gluma :D
    Am tot vazut pe la voi Essence, se gaseste si in Ro? Eu imi cumparam din Belgia, la noi chiar nu am vazut in magazine. Poate ma luminezi tu :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Iela te asteapta vreo doua mesaje de la mine.Vorbim mai multe in privat :P Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  27. Vreau si eu ojele crackle de la essence:(
    Sa le folosesti cu placere :*.

    RăspundețiȘtergere
  28. Peste tot auzeam de Balea si am hotarat sa cumpar si eu ceva..si am luat apa de fata pentru ten sensibil,alergic si doua masti de par si o masca de fata :D. Sper sa ma multumeasca.Si inca ceva,de Alverde ce parere ai,daca ar fii sa faci o comparatie intre balea si alverde.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  29. Foarte faine toate goodies-urile! :) de abia astept sa dau si eu o tura prin Austria sa dau iama in dm la Essence :))) mi-as dori sa le aduca si la noi:(

    RăspundețiȘtergere
  30. Wow, raiul Essence :D!
    Spune-mi te rog cat a fost oja Essence nail art cracking top coat? Multumesc anticipat. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  31. Haha Iulia :))
    Cred ca a fost in jur de 4 euro,nici nu mai retin.Oricum mai mult de 4 euro nu a fost.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  32. Foarte faine toate goodies-urile! :) de abia astept sa dau si eu o tura prin Austria sa dau iama in dm la Essence :))) mi-as dori sa le aduca si la noi:(

    RăspundețiȘtergere
  33. buna :)! am facut un blogsale aici : http://cosminam.blogspot.com/2011/04/blog-sale.html poate te intereseaza cate ceva :D. o duminica placuta

    RăspundețiȘtergere
  34. Ahhhhh ma omori cu produsele astea essence! De ce nu se gasesc si in Ro?:((((((

    Sa le folosesti sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  35. cat ai dat pe setul cu stampila pt unghii:) ca am si eu un prieten in germania si daca e il pun sa-mi cumpere (vine in tara saptamana viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Interesante si apetisante produsele cumparate de tine! Sa le folosesti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter