Tag : primele mele cosmetice

    Nu am primit acest tag de la cineva anume,dar mi-a placut,asa ca am zis sa il fac si eu :) Btw ieri am dormit 14 ore,deci blogurile voastre inca nu au fost citite. :D Iar acum sunt la munca,deci pe dupa amiaza asa va citesc.
Am inceput sa fiu entuziasmata,inca 5 zile de munca si apoi vacanta de aproximativ 10 zile.Ma rog,un soi de "vacanta" a la Romania :)
   Sa ne intoarcem la primele cosmetice folosite.Ideea e sa va scriu despre primele cosmetice pe care le-am folosit.
Sa fiu sincera nu am inceput sa ma machiez decat la inceputul clasei a10 a si atunci imi aplicam un soi de fond de ten de la Maybelline ,un rimel Maybelline  si un gloss de buze :))
    Nu va mai spun ce entuziasm era pe capul meu prin clasa a 12 a cand am avut prima trusa mare Ruby Rose :)) Nici nu imi vine sa cred ca ma machiam cu VERDE! Omg eram ceva cam obsedata de verde si acum nu pot sa cred ca nu m-am mai machiat cu verde decat foarte rar :) Prefer tonurile de lila,mov,bej,culorile pamantii :)


Nu cred ca exista cineva care sa nu folosit laptele demachiant Doina!

sau emulsia cu laptisor de matca Doina,descoperita prin anul 1 de facultate :)) Deh bugetul era mic si era un demachiant bun pret calitate :)



Creioanele de ochi Ada,numai cu negru ma tencuiam :D



O mascara care mi s-a parut senzationala la vremea respectiva:


Crema Nivea - luam mai mult de la mama ,din crema ei :)





Spray deo Impulse,Fa si alte dracii ieftine :)



Fardurile Ruby Rose
La capitolul sampoane,ma spalam cu unul de urzica si Timotei,care culmea nu prea imi placea :)


   Ah si cum as putea sa uit de produsele Avon?! Mi-au marcat perioada liceului :))
Am incercat si geluri de dus si sampoane,farduri,rujuri de la ei. Din clasa a 10 a incepusem cu mania comenzilor Avon .Venea alocatia si gata si comanda Avon sau Oriflame :)
Mi-a placut mult si cred ca imi place si azi dar nu l-am mai folosit creionul acela de buze si de ochi Arabian Glow :)
Si astazi mi l-as mai cumpara dar nu am access pe aici la Avon,dar creionul asta era bun.Cred totusi ca l-am descoperit prin clasa a 11 a sau a 12 a :)


Dau tag-ul tuturor din lista mea de blogroll!


Pupici,
Andreea

23 de comentarii:

  1. chiaaar.. Timotei.. ce numei comic avea parca:)) Mascara din aceea aveam si eu:)) Eu ma machiam cu albastru. acuma ma gandesc ca aratam de parca eram batuta de soarta=))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai amintit de sampoanele Timotei!! Mie imi placeau mult si chiar imi pare rau ca nu se mai gasesc la noi. IN strainatate le-am vazut.
    Si Sunsilk imi placea si Herbal Essences (varianta veche)!
    Parca au trecut sute de ani de cand foloseam sampoanele astea! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu am incercat demachiantul Doina ;)). Insa, tin minte ca l-am vazut la mama.
    Stiu ca am inceput cu unul sub forma de latpe, dar nu mai tin minte care :P.

    Am folosit si eu acelasi rimel, crema Nivea - o adoram pentru ca imi repara buzele crapate, Impulse (desi nu prea il suportam :)), dar il mai primeam de la rude cu ocazia lui Mos Nicolae etc.) si o trusa Ruby Rose :D.

    Tin minte ca am inceput sa ma machiez prin generala (dar nu constant). Ma dadem cu pudra, rimel si balsam de buze. Cam asa am tinut-o pana in a 9-a cand am inceput sa ma machiez si cu farduri de ochi si creiom dermatograf :)), dar doar la petreceri.

    Iar ca fdt, primul a fost de la Avon. Tin minte si acum ca era super inchis pentru pielea mea :)) si cu sclipici auriu.

    Mi-a placut mult tag-ul,
    Pupici >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. @Miuri si eu aratam catastrofal cu verde :D
    Pup!

    @Shopperita daca vrei sampon Timotei let me know :)) Aici parca le-am vazut,dar nici nu ma tenteaza.
    Pup!

    @Little D hai ca era bun demachiantul Doina candva :D
    Facand referire la parfumurile de azi,clar nu miroseau bine spray-urile alea :))
    Abia astept sa faci si tu tag ul :)
    Si da,si de la Avon am tot folosit o gramada pe vremea liceului :)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. eu eram prea mica , ca sa stiu de demachiant doina,dar l-am vazut.si deodorantele alea le situ.cand eram mica nu ma dadeam cu parfum doar cu sprayuri:)).stupid me!...si ma machiam doar cu albastru si roz.O singura culoare pe toata pleoapa desigur:P.Ce happy mai eram:)).Vremuri frumoase oricum.Daca vrei creionul de la Avon,Arabian glow let me know.Ti l ot trimite eu:*.pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am folosit Doina si Nivea, logic :D
    Si Great Lash mascara era preferatul meu:X

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu foloseam Timotei :)))Era unul cu castravete...salivam cand ii simteam mirosul :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu foloseam Doina, de la mama, acel rimel si mie mie se parea grozav...samponul de urzica ani la rand a fost prezent in baie :)). Si creionul acela de la avon, din poza l-am avut, dar parca era 3 in 1, gen de buze, ochi si pometi, nu mai stiu exact, dar imi placea auriul la nebunie.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Madlen mi-ai amintit de prima oare cand m-am pensat :))
    Nu e nevoie,multumesc,o sa vad cum il iau din tara daca e,desi am un wishlist imens,dar creionul ala e cam departe pe lista mea :))
    Pup!

    @Iela eu am recumparat great lash mascara acum vreo doi ani si nu mi s-a mai parut la fel de bun :)) Ma rog,acum cativa ani il divinizam.Am aflat de la matusa mea mai tanara decat mine cu 6 ani :)
    Pupici!

    @Miss Z numai eu am ratat samponul ala cu castravete.Daca il vad pe aici il iau,mai mult de 2 euro sigur nu costa.
    Pup!

    @Federova da,creionul acela era multifunctional,dar eu nu il foloseam ca si fard doar pometi si buze.Acum nu iti mai place auriul? :P
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si acum imi place auriul, dar nu ca alta data. Il prefer vara pe bronz si cam atat... in rest prefer culorile mai calde, dar am momente cand am chef de negru, contur si fard negru, cu putin albastru inchis...my fav :X...pups

    RăspundețiȘtergere
  11. Doina a fost si primul meu demachiant! Am mai cumparat de curand un tub, asa de dragul vremurilor trecute! Pentru pretul lui este ok!

    Samponul Timotei a fost primul sampon pe care l-am folosit dupa ce am fost spalata toata copilaria cu sapun de casa!

    Culmea e ca de atunci a inceput sa imi pice si parul ;)) Oricum mirosea frumos si pe langa sapunul de casa era un adevarat produs de lux!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Federova am inteles :)
    Mi-am luat de curand un fel de pudra aurie de la Essence,desi nu e inca vara aplicata discret chiar o ador :D
    Pupici!

    @auroratoma numai fetele astea mai mici de 25 ani nu cred ca l-au folosit pe laptele demachiant Doina :)
    Vai cum am uitat si eu de sapunul de casa facut de bunica? Imi lasa parul incredibil de moale! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-a facut placere sa citesc acest post. Ma crezi ca am folosit si eu toate aceste produse?
    Doina, atat ala in ambalaj alb, cat si roz.
    Creioane Ada -- negru pentru ochi, roz rosu sau maro pentru contur de buze.
    A, si rimelul ala roz cu verde (eu asa ii ziceam) de la Maybelline!
    Cremele alea Nivea, in cutii albastre, le-am folosit de cand ma stiu, le folosesc sia cum, ca sunt bune (am o cutiuta de aia mica pe care o tin la birou).
    Spray-uri Impulse -- mi-aduc aminte de ele din primul an de facultate, mi-am luat de cateva ori.
    Truse Ruby Rose -- imi placeau mai ales ca aveau nuante de culori foarte diverse, puteai sa faci o gramada de combinatii cu ele. Nu erau chiar cele mai bune, dar nici cele mai proaste. :)
    Samponul Timotei -- mi-aduc aminte si de acesta, mi-am luat cel putin o data dar nu cu urzici, ca urzicile niciodata nu mi-au facut bine la par; nu mai tin minte ce fel de Timotei am avut atunci (eram in facultate).
    Avon -- in perioada 1999-2002 am fost reprezentant Avon, si am folosit aproape toate produsele de la Avon. Creionul asta Arabian Glow nu l-am avut niciodata, dar unele din produsele mele preferate de la Avon au fost crema de iarna, gama Naturals, gelurile de dus, crema de maini cu glicerina, masca de par Advanced Techniques, produsele de picioare, iar dintre parfurmuri preferatele mele au fost Incandescence si Far Away.

    RăspundețiȘtergere
  14. Intradevar:)) toate produsele enumerate le-am folosit si eu:X Ce vremuri:)))

    RăspundețiȘtergere
  15. Mai exista Timotei ?:))) :-ooooooo .Ce fain:X .

    RăspundețiȘtergere
  16. draga mea, te invit la concurs: http://makeupmirela.blogspot.com/2011/04/concurs-de-primavara.html

    RăspundețiȘtergere
  17. eu inca mai folosesc rimelul de la maybelline! am incercat multe altele si mereu ma intorc la asta :) e ieftin si bun, nu o sa mai incerc sa-l mai inlocuiesc cu altceva

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu mai am lapte Doina si acum, dar cu el imi sterg papucii

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu mai am lapte Doina si acum, dar cu el imi sterg papucii

    RăspundețiȘtergere
  20. Mi-a facut placere sa citesc acest post. Ma crezi ca am folosit si eu toate aceste produse?
    Doina, atat ala in ambalaj alb, cat si roz.
    Creioane Ada -- negru pentru ochi, roz rosu sau maro pentru contur de buze.
    A, si rimelul ala roz cu verde (eu asa ii ziceam) de la Maybelline!
    Cremele alea Nivea, in cutii albastre, le-am folosit de cand ma stiu, le folosesc sia cum, ca sunt bune (am o cutiuta de aia mica pe care o tin la birou).
    Spray-uri Impulse -- mi-aduc aminte de ele din primul an de facultate, mi-am luat de cateva ori.
    Truse Ruby Rose -- imi placeau mai ales ca aveau nuante de culori foarte diverse, puteai sa faci o gramada de combinatii cu ele. Nu erau chiar cele mai bune, dar nici cele mai proaste. :)
    Samponul Timotei -- mi-aduc aminte si de acesta, mi-am luat cel putin o data dar nu cu urzici, ca urzicile niciodata nu mi-au facut bine la par; nu mai tin minte ce fel de Timotei am avut atunci (eram in facultate).
    Avon -- in perioada 1999-2002 am fost reprezentant Avon, si am folosit aproape toate produsele de la Avon. Creionul asta Arabian Glow nu l-am avut niciodata, dar unele din produsele mele preferate de la Avon au fost crema de iarna, gama Naturals, gelurile de dus, crema de maini cu glicerina, masca de par Advanced Techniques, produsele de picioare, iar dintre parfurmuri preferatele mele au fost Incandescence si Far Away.

    RăspundețiȘtergere
  21. Doina a fost si primul meu demachiant! Am mai cumparat de curand un tub, asa de dragul vremurilor trecute! Pentru pretul lui este ok!

    Samponul Timotei a fost primul sampon pe care l-am folosit dupa ce am fost spalata toata copilaria cu sapun de casa!

    Culmea e ca de atunci a inceput sa imi pice si parul ;)) Oricum mirosea frumos si pe langa sapunul de casa era un adevarat produs de lux!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter