Important +info post (giveaway Sigma)!

    Din cate ati observat blogspot-ul a avut reale probleme in ultimele doua zile... Va rog totusi sa verificati daca cele care v-ati inscris la giveaway-ul Sigma sunteti pe lista! Am aprobat toate comentariile,deci daca v-ati inscris ar trebui sa fiti... daca nu sunteti,inscrieti-va din nou! Daca va veti inscrie pentru a doua oara,sa stiti ca nu accept comentariul,e practic "dubla inscriere".
   Au mai fost ceva probleme cu disqus-ul si comentariile acum vreo patru zile,dar le-am remediat facand print screen la cateva comentarii anterioare si la urmatoarele,sa va dati seama exact de ordinea lor.La acelea nu sunt probleme,le am salvat deja. Singura problema e pentru fetele care s-au inscris pe 11 si 12 mai pentru giveaway ul Sigma... Nu mai vorbesc de comentariile facute la postarea de alaltaieri,care iar nu pot fi recuperate. Imi cer scuze,dar chiar nu e vina mea si nici nu am ce sa fac.In situatia care a fost cu maintenance-ul blogspotului era ideal ca disqus -ul sa mearga... dar nu a fost sa fie!
    Postarea mea cu review ul facut fondului de ten MAC Studio Fix a disparut.... evident nu o pot recupera,acum sunt intr-o mare graba cu impachetat si carat lucruri pentru noua locuinta deci cand am sa scriu... voi scrie again!
     Sper de asemenea ca aceasta postare sa nu dispara  ca si cea anterioara....... Sper ca blogspot ul sa functioneze si sper sa imi fac odata  curaj si sa imi cumpar domeniu .

Pupici,
Andreea

Supercounters