Produs testat: MAC Studio Fix Powder Foundation (Review &Swatch)

Ce spune producatorul:

A one-step application of foundation and powder. Gives skin a smooth, flawless, all-matte, full-coverage finish. Long-wearing: lasts for up to eight hours. A real all-in-one. The choice of pros, and a long time favourite of M∙A∙C fans.

15 g / .52 oz US$26.50


Parerea mea:

E un produs pe care de cand l-am primit l-am adorat! In primul rand ca nu am gasit inca produsul ala MAC care sa nu imi placa momentan.L-am primit- nu inseamna ca l-am primit de la MAC,ci de la o prietena buna.De altfel tot ce detin MAC e primit de la ea,pentru ca eu ajung din an in Pasti in Praga pentru a da iama in standul celor de la MAC.Si totusi presimt ca vara asta nu o sa treaca fara sa ajung in Praga,deci implicit sa imi achizitionez si ceva de la MAC.Sunt de acum sigura ca acest fond de ten va fi achizitionat.De ce spun asta?
Ei bine,pentru ca:

  • Mi-am gasit nuanta ideala a tenului meu! Adica mi-a gasit-o dear Gia,deci I'm speechless!Am fost intrebata de cel putin zece persoane daca sunt data cu fond de ten si ce fond de ten?Arata natural pe ten,nu are in nici un caz efectul acela „de masca”. 
     
  • Imi place la el ca se adapteaza parca tenului meu,se intinde incredibil de bine pentru un fond de ten pudra,dar asta dupa ce aplic in prealabil o crema hidratanta sau un primer.Aplicat singur e ok,dar e o idee mai greu la aplicare.
  • Are incorporat o oglinda si un buretel,puse separat de casetuta unde se afla recipientul de fond de ten.Nu prea am folosit buretelul decat in momentele cand mi-am retusat machiajul in masina sau la munca.Oglinda nu prea am folosit-o,dar e bine sa o ai acolo la nevoie,nu?

  • Desi e un fond de ten pudra nu imi accentueaza liniile fine decat foarte putin vizibil in zona ochilor,nu imi da senzatia de „uscaciune” cum fac altele pe care sincer doar le-am cumparat si nu le-am folosit.Am senzatia ca se comporta mult mai admirabil fata de multitudinea de fonduri de ten fluide incercate pana acum

  • acoperirea nu e maxima ca la Revlon Colorstay de exemplu,dar nici nu mai imi doresc asa ceva! Acoperirea acestui fond de ten e medie,rezista fara primer in jur de 5-6 ore pe ten.Da un efect fantastic de natural si placut,plus acoperire maxima cu Laura Mercier translucent pudra fixatoare.
  • E mat!!! Cel mai mat fond de ten pe care l-am avut.


  • Desi nu am probleme cu luciul tenului,adio aceasta problema pentru mine,chiar si in putinele momente in care ma confruntam cu asa ceva.

Concluzie:
E exact culoarea care mi se potriveste,este exact ceea ce imi doresc eu de la un fond de ten in prezent. Singurul inconvenient al acestui fond de ten si practic singurul „minus” pe care l-am gasit e ca se consuma destul de repejor.Nu mai repede decat alte fonduri de ten (pe mine un fond de ten ma tine cam 2 luni de zile,maxim 3 cu indulgenta,daca il folosesc zilnic aproape)
Eu in general prefer sa imi achizitionez cate un fond de ten sau maxim doua,dar in general folosesc unul si bun pana la consumare sau pana ma plictisesc de el si imi cumpar altul.

Il folosesc cam de o luna de zile si ii mai dau inca o luna de zile pana la epuizarea totala a produsului :)
Acest fond de ten nu cred ca ar fi totusi recomandat tenului uscat sau normal,ci doar tenului normal spre oily si oily.
Aceasta este „descoperirea anului” de care va ziceam intr-un post anterior.Voi l-ati incercat? Daca da,v-a placut?

Recomandat? DA!

Nota: 10/10
Pret: 26 $ pe site ul oficial din US,nu stiu cat e la noi.Probabil e in jur de 30 euro.
Cantitate: 15 g
Expira: 12 luni de la deschidere (cred!dar apuca atat?)


Pupici,
Andreea

27 de comentarii:

  1. Ma bucur ca ti-ai gasit nuanta ideala pentru tenul tau !!
    Eu am tenul normal si deschis la culoaare , dar nu-mi gasesc fondul de ten perfect pentru mine:(
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Suna foarte bine. Sa il folosesti cu drag! Am observat si eu ca un fond de ten compact sau mineral e mult mai natural si chiar si mai rezistent decat unul lichid, normal. Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Haha eram interzisa, nu stiam de ce apare "Ada" :))

    RăspundețiȘtergere
  4. am auzit si eu ca e super bun.. da nu dau atatia bani ca oricum nu prea am nevoie de fond de ten:)

    vad acolo o trastatura de mac?:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bine suna!Dar nu ai putea sa faci o poza before-after in care sa ai acest fdt pe fata??:o3
    Te rooooooog:o3
    :*:*
    Sunshine[tot apare ana:|!!]

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea, la Colorstay ce culoare ti se potriveste 100%? :) Sunt curioasa daca si mie mi s-ar potrivi aceasta nuanta. Nu pare prea deschisa, dar nici inchisa si cu subton galben,corect?

    RăspundețiȘtergere
  7. eu foloseam nw25,cred ca imi trebuie mai degraba nuanta asta.il foloseam ca pudra dupa fdt studio fix,dar tot max factor puff e mai bun [parerea mea].pupicei,draga mea

    RăspundețiȘtergere
  8. @Adyna,nu stiu daca au mai mare rezistenta decat fondurile de ten fluide,dar clar arata mai natural aplicat pe ten.Pupici!

    @Miss Z poate intr-o buna zi il vei gasi.Ma rog,sper sa ma tina entuziasmul cat mai mult cu fondul asta de ten,pentru ca in general mereu sunt in cautari in ceea ce priveste fondul de ten.Pupici!

    @Adyna cum asa interzisa? Pfff... Mi-am dat seama ca esti tu. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Denisa dap.
    Denisa la ce ten ai tu si la ce varsta ai,nici nu iti trebuie! Un corector e mai mult decat suficient pentru tine si un blush.
    Pupici!

    @Sunshine am sa fac :) Poate imi fac curaj si realizez un make up zilele astea pentru blog,dar sper sa il mai si pun pe blog =))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Ada A am scris despre Revlon Colorstay Combination/oily skin aici:
    http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/02/review-revlon-colorstay-combinationoily.html

    Eu am folosit 180 Sand Beige.Avand in vedere ca Revlon e de negasit pe aici am renuntat la el.Cand am fost in tara nici nu m-am stresat sa il cumpar pentru ca aveam MAC ul de care am vorbit in aceasta postare.
    Revlon vezi ca nu are aceleasi nuante pentru tenul uscat-normal ca si la cel normal-oily. Sa fiu sincera nu mai imi place Revlon ul,era cam "masca" pe tenul me,trebuia sa ma misc foarte repede cu el,pentru ca se usca imediat.Nu am descoperit insa nuanta,sand beige mi se potrivea dar se observa totusi ca port fond de ten.
    Eu am de raspuns tie la un e-mail,am sa o fac astazi,am tot fost ocupata cu impachetatul bagajelor...
    MAC-ul da,e cu subton galben,asa cum e si tenul meu si majoritatea tenurilor de altfel.Si nici nu e inchis,e de fapt sa spun ceva intre deschis si mediu.
    Pupici!

    @Modnitza asta de fapt e fond de ten pudra,nu pudra.Asa am facut si eu prima data, initial l-am folosit peste un fond de ten si parea putin cam incarcata fata mea.Studio Fix de la MAC cel fluid nu am incercat,dar nici nu ma gandesc sa il incerc,decat sa il achizitionez din nou pe acesta.
    Tu tot recomanzi pudra Max Factor,despre ce pudra anume vorbesti? Stiu ca au vreo trei ei daca nu ma insel.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu stiu din ce cauza dar nu m-am vazut niciodata folosind fond de ten pudra.Sunt eu mai de moda veche poate?
    Nu vrei sa dai mai multe detalii putin te rog?Habar nu am cum se foloseste :D
    Nu da aspect pudrat?

    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Uff ce bine arata ! Pana la urma , merita aia 30 de euro sau cati or fii..

    RăspundețiȘtergere
  13. De mult vroiam sa te intreb ceva,dar am uitat.Spuneai intr-o postare mai demult ca ti-ai cumparat un Erase Paste de pe ebay.E original?
    Vreau sa-mi cumpar si eu posietint full size sau mostra si parca m-as risca sa incerc pe e-bay.
    Nu vrei sa-mi dai un link cu sellerul de unde ai cumparat tu pls?
    PS:mi-am cumparat si eu Erase Paste si e suuuuuuper! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Meeeeh, sigur nu e de mine <- ten foarte uscat. Eu tocmai mi`am luat noul "fond de ten pudra mineral" cum spun cei de la Dior si il folosesc drept pudra :D Am trenul prea uscat sa nu folosesc lichide :)

    RăspundețiȘtergere
  15. @Sweety am folosit fonduri de ten gen spuma si imi lasa un aspect al naibii de pudrat,muuult mai pudrat ca acesta! Lasa intr-adevar impresia de pudrat dar destul de putin vizibil.Pe mine chiar nu ma deranjeaza.
    Cand mi-am cumparat de pe ebay,de fapt imi comandase cineva si ii trimisesem banii,pentru ca nu aveam paypal pe vremea aia.Nu stiu ce seller era,iti dai seama ca daca nu am facut eu comanda.Si da,era original.Posietint mie nu mi a placut,sincer e un roz prea bombon pentru mine si tenul meu.Dar tu cum ai tenul deschis,da merge sigur.Ma bucur ca iti place era paste.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Ami daca ai tenul foarte uscat,cu siguranta nu e de tine! Si in general fondul de ten pudra si cele spuma nu sunt adecvate tenului uscat.
    Ai putea sa incerci MAC Studio Fix fluid ,insa nu am idee cum este.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. @Daria,aceeasi parere o am si eu.Nu mi se pare deloc scump,mai ales ca aici pe un Max Factor dau intre 15-20 euro sau pe orice alt fond de ten.Aici nu e diferenta majora de pret asa cum e in Romania intre brandurile low end si high end.Bine acum sa nu crezi ca iau un fond de ten Dior/Chanel/Estee Lauder la acelasi pret sau diferenta de 10 euro cu Max Factor.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ah, nu`i problema, pentru mine Chanel Vitalumiere este "the holy grail". Dar stii cum e, noi fetele, trebuie mereu sa testam ceva nou :D

    RăspundețiȘtergere
  19. @Ami,pe acela vroiam sa il incerc si eu candva,chiar vroiam sa il cumpar,dar pentru ca nu avea tester decat unul f inchis,am zis pas...
    Este oare pentru ten uscat acest fond de ten?
    Stiu,mereu pe testat :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ten uscat si normal as spune eu. Nu stiu zau daca e "destul" pentru alte tipuri. O sa revin cu un review foarte curand, sa`mi adun toate ideile despre el.

    RăspundețiȘtergere
  21. Depinde. La mine rezista mai mult Pure Touch pe fata fara sa inceapa sa luceasca decat majoritatea fdt lichide pe care le am :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Arata foarte bine!
    Sa-l folosesti cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
  23. SUPER! Nu am avut nimic de la MAC si ma oftic dar o sa imi fac un stoc frumusel in vara aceasta! Mi-am propus.
    Ah si nici fond de ten pudra nu am avut, suna ft interesant. Cat despre gradul de acoperire sa stii ca nic eu nu imi mai doresc FULL coverage prefer un finsh mediu, natural. Pupici. sa i porti cu multa placere!

    RăspundețiȘtergere
  24. Foarte bine ca ai gasit ceea ce cauti in materie de fdt, ma bucur mult :) Eu inca nu am reusit performanta, am folosit multe care mi-au placut, dar nici unul nu m-a impresionat pana la lacrimi :)) Poate am sa-i dau o sansa acestuia.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  25. @Amalia multumesc!
    Pupici!

    @NBE ar trebui sa incerci ceva de la ei,au produse bune :P
    Nici eu nu mai prefer produse full coverage.
    Pup!

    @Georgiana,momentan! Imi place mult,trebuie sa recunosc si sper sa tina minunea :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter