Produs testat: Crema contur ochi Q10 si ceai verde Cosmetic Plant

Descrierea oficiala a produsului:

Crema contur ochi Q10 si ceai verde

"Complexul bio-activ rezultat din asocierea coenzimei Q10 cu uleiul de sâmburi de struguri, extractele de ceai verde, gălbenele, albăstrele şi vitaminele A şi E, asigură o îngrijire specială pielii sensibile din jurul ochilor, prin regenerarea ei în profunzime. Sistemul de filtre UVA / UVB îmbogăţit cu vitamina E protejează de radiaţiile ce cauzează îmbătrânirea prematură. Ingredientul cu structură similară factorului natural de hidratare, alături de pantenol, asigură o hidratare intensă şi de lungă durată. Structura lejeră permite o absorbţie rapidă. Ridurile profunde vor fi reduse, iar apariţia altora noi va fi mult întârziată. Aplicată zilnic dimineaţa şi seara, după demachiere, pe zona din jurul ochilor, prin mişcări uşoare de masaj, pielea va fi mai fermă, elastică, netedă şi catifelată."


Nu ma pricep sa deslusesc ingredientele produsului,dar daca altii se pricep ,evident,pot trage o privire pe listuta de ingrediente:

                                                            * * *
Aqua, Cetyl alcohol, Caprylic/capric triglyceride, Glycerin, Stearic acid, Potassium cetyl phosphate, Isopropyl myristate, Dimethicone, Titanium dioxide, Alumina, Simethicone, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Polyacrylamide, Olea Europaea oil, Calendula Officinalis extract, Vitis Vinifera seed oil, Centaurea Cyanus extract, Camelia Sinensis leaf extract, Squalane, Ubiquinone, Panthenol, Tocopheryl acetate, Retinyl acetate, Sodium lactate, Lactic acid, Serine, Sorbitol, TEA-lactate, Urea, Sodium chloride, Laurylaminopropylglycine, Lauryldiethilenediaminoglycine, Allantoin, Alcohol denat., Sodium benzoate, Methylparaben, Disodium EDTA, BHA.

                                                     * * *
 
Prezentare:  30 ml

Producator:  Cosmetic Plant

Pret:  12.70 lei

Parerea mea:

Am auzit pentru prima data de aceasta crema din blogosfera.Nu mai retin numele blogului respectiv dar cert este ca mi-a atras atentia faptul ca se plangea ca ambalajul produsului este cam cheap.Nu serios,la 13 RON ce ambalaj vrei?! Iar mie in afara de cutiuta produsului,ambalajul in sine in care se afla crema e chiar cute! Avand in vedere ca are pompita,e chiar igienic! De cand am vazut-o mi-am zis in sinea mea ca atunci  cand voi consuma produsul,am sa folosesc recipientul pentru fond de ten (de exemplu pentru Revlon Colorstay) sau pentru diverse uleiuri. Ce mi se pare cute e faptul ca e transparent recipientul si poti estima cat produs mai ai inainte s ail termini si deci sa cumperi altul.
Am achizitionat aceasta crema in ideea  hidratarii zonei  ochilor,dar nici pe departe nu m-am gandit ca m-ar putea salva de aparitia ridurilor.Sunt produse mult mai scumpe decat acesta  care se lauda ca fac asta si nu o fac! 

Imi place la aceasta crema ca nu contine parfum,desi are un usor miros subtil de plante.Am incercat sa identific mirosul cu ceva,dar parca nici a ceai verde nu imi miroase.Ce ador la aceasta crema e faptul ca nu e lipicioasa! Nu vreau sa fiu rautacioasa dar am mai testat eu recent o crema de ochi care lipeste groaznic si care irita ochii si lumea a tot laudat-o doar,doar poate castiga premiul cel mare …
Aceasta va asigur ca are textura lejera,intra rapid in piele,nu irita zona ochilor,nu da senzatia aia a ochilor de lacrimare!
Eu o folosesc doar seara inainte de somn,dupa demachiere,chiar nu reusesc dimineata sa ma dau cu ea,abia imi amintesc de crema pentru ten.. deci da.Crema se lauda ca ar contine albastrele si evident am fost incantata pentru ca albastrelele au un cunoscut rol anticearcan.Nu mi-a atenuat cearcanele sau mai bine spus,le am prea accentuate ca biata crema sa isi faca efectul.In orice caz crema nici macar nu se lauda ca ar atenua cearcanele!

Cantitatea produsului e generoasa,in general cremele de ochi  au maxim 15 ml, aceasta are 30 ml.
Nu stiu ce as mai putea spune despre aceasta crema decat faptul ca imi place mult si cu siguranta va mai urma sic el de-al doilea tub! E produsul meu favorit de la Cosmetic Plant! As putea sa mai adaug altceva? Produs recomandat!

La final as vrea sa va reamintesc  faptul ca review ul meu pozitiv la aceasta crema nu are nici un fel de legatura cu faptul ca am primit-o de la Cosmetic Plant cadou impreuna cu alte produse. Atunci cand  nu imi place ceva la un produs sa fiti sigure ca o sa relatez asta si o sa va convingeti de treaba asta la urmatorul produs care l-am pregatit pentru review. E tot asa un produs primit,dar care m-a  cam dezamagit.Nu va spun firma,aflati zilele urmatoare.

Last Edit: Am uitat sa mentionez faptul ca deja am trei saptamani de cand o folosesc,ca se consuma relativ putin produs si ca imi simt pielea hidratata corespunzator in jurul ochilor.Nu stiu cat a contribuit exact aceasta crema la hidratare (dar in orice caz hidrateaza!),pentru ca am folosit si ulei de migdale dulci presat la rece fix in colturile ochilor in fiecare seara.


Pupici,
Andreea

41 de comentarii:

  1. Buna Andreea,bine te-am regasit in blogosfera..mi-era dor de postarile tale obiective! Asa m-am saturat sa vad postari cu idei trase la xerox din cadrul unor companii de promovare..acum am banuiala ca va incepe nebunia cu cremele apicole :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar m-ai facut curioasa in ceea ce priveste crema asta.
    Si cea de la Gerovital imi place insa, am anumite chestiute care nu ma incanta.
    Sunt curioasa asta cum se comporta.
    Asadar, este next on my list. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @CarmenT multumesc! Bine ai revenit :P
    Intr-adevar e putin cam trist faptul ca mai nou nu prea ne mai putem baza pe review-urile anumitor fete,din cauza campaniilor de promovare...Dra fiecare isi tine blogul si scrie cum crede de cuviinta.Eu nu castig bani din blog si momentan scriu exact ceea ce gandesc.
    Pupici!

    @Chatte really? Nu mai vrei una?! E folosita de doua ori! Eu nu m-am descurcat deloc cu ea,imi irita ochii si mi se pare lipicioasa.Eu foloseam acum cativa ani gama Gerovital Plant dar acum unele produse m-au dezamagit...Daca iti place asta,pe cea de la Cosmetic Plant o sa o adori :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh asa da, un review in care e mentionat ca este primita.. :)lumea lately se fereste sa spuna asta si eu aveam o nelamurire si nu intelegeam de ce.. dar se pare ca oricum o dai nu e bine, lumea in ambele cazuri te acuza ca scrii de bine pt ca ai primit-o sau de rau, ca sa nu bata la ochi :))

    si eu am crema si imi place..de fapt am dat 100 lei pe comanda si mi-am luat mai multe produse, dar avand in vedere ca nu au fost gratis, nu ma simt datoare cu review... iar pt interes general am vazut ca multe fete au scris despre produse..oricum despre crema de ochi chiar nu vazusem pana acum..eu am luat-o la intamplare desi aveam una de la clinique, dar mi-a placut sticluta :)) imi place cum scrii, si mai ales ca doar ai pus o poza cu ingredienele fara sa le mai enumeri :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @SuperficialBeauty trebuie sa recunosc ca ma sitm datoare cu review urile la produsele primite.Pe masura ce le testez si imi fac o parere anume despre ele,am sa scriu.Ma simt datoare sa fac review uri dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma simt datoare sa le fac si pozitive :))
    Ce imi place bine,ce nu,ori nu fac review,ori fac review ul sincer.Asa sunt eu.
    Nu m-am ferit ca am primit produsele de la Cosmetic Plant,de fapt povestea incepe ca eu mi-am dat comanda in valoare de vreo 120 RON la ei si doar i-am contactat sa ii rog sa mi le livreze prin curier pana de Pasti.Ei initial mi-au zis ca imi platesc curierul,sau cel putin asa intelesesem eu din e-mail,apoi cand am ridicat coletul surpriza,domnul curier nu ma intreba de bani :)) Si dupa un telefon de la Cosmetic Plant ne-am lamurit ca de fapt era cadou din partea firmei catre mine.
    Eu am pus atat poza cu ingredientele produsului dar le-am si enumerat la inceputul postarii.Asta pentru ca erau deja afisate pe site.Am zis sa pun ambele variante,sa fie mai usor pentru fiecare: care prefera o poza,uite poza,care vrea sa dea copy paste,ia si da :))
    Deci si tie iti place crema :) Tu ce ti-ai mai comandat de la ei? Si eu am o crema de ochi antirid Eucerin,la aia trag nadejde cu ridurile,pe aceasta o folosesc pentru hidratare.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. As mai vrea sa mentionez faptul ca nimeni din personalul Cosmetic Plant nu m-a obligat sau nici macar nu m-a rugat sa fac review uri la produsele lor.Eu am vorbit cu Ina la telefon,o sunasem sa ii multumesc totusi pentru produse,avand in vedere ca mai stateam inca vreo doua saptamani in tara apoi.
    Si da,atunci cand primesti un produs fie el de la o campanie,fie la un gievaway mi se pare absolut decent sa afisezi o poza pe blogul tau cu produsele primite si sa scrii macar doua vorbe despre ele.Asa gandesc eu. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. DA, te inteleg perfect..si eu am primit ceva in urma a ceea ce am scris pe blog si nu mi-a cerut nimeni review ..dar nu ca ma simt eu datoare, in cazul asta chiar imi face placere sa scriu despre produse si mai ales amabilitatea lor care nu a fost cadou DACA scriu review..a fost pur si simplu din suflet :) Am facut comanda acum 1 luna si ceva, mai mult de 10 produse sau pe acolo..nu pot sa spun ca sunt stralucite, i-am dat si mamei cateva, ce mi-am pastrat imi place.. si mai ales crema de ochi este buna si dupa cum ti-am mai zis imi place mult ambalajul:) te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  8. @beauty nu pot sa zic ca e datorie,iti dai seama ca e si placerea de a scrie review-uri.Si in primul rand imi face mie placere sa recomand si altora niste produse deja testate de mine care mi-au placut.
    Am sa imi pun disqus dar acum sunt la munca :)) Daca prind putin timp liber,imi pun chiar astazi :D Sa vedem ce o sa imi iasa :)) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. pai cam asta e si rolul blogului..sa impartasim pareri despre ce folosim :) chiar ieri ma gandeam sa ma apuc sa scriu despre tot ce folosesc eu aproape zilnic( ca lenea e mare ) cat despre disqus..iti iese sigur, e f usor de instalat :D ABIA ASTEPT !!:* work placut :*

    RăspundețiȘtergere
  10. @SuperficialBeauty ai face bine sa scrii :) Imi place felul cum abordezi tu subiectele si blogul tau e unul dintre favoritele mele!
    Asadar eu astept cuminte cand ai chef sa dezbati subiectul.
    Acum pendulez intre munca si putin blogging,evident e weekend si e mai lejer.

    RăspundețiȘtergere
  11. ma bucur ca iti place..sincer ma bucur din sulflet sa aud ca nu scriu degeaba :))

    imi place job-ul tau...telefonul meu cand se deschide scris at&t :) si crede-ma mai mereu imi amintesc de tine :P

    RăspundețiȘtergere
  12. @Beauty nu scrii degeaba.Poate tie nu ti se pare interesant ceea ce scrii,dar altii apreciaza.

    Haha ce tare :D Ai retinut ca lucrez pentru ei :))Numai eu stiu cat ii injur cateodata pentru diverse. Btw te-ai mutat deja in US sau lucrezi pentru vreo companie mare care foloseste reteaua lor in Romania? Sper sa nu fac vreo gafa dar stiu ca erai in Romania si te pregateai sa pleci.Acum sunt cam obosita si lenesa sa revin la postarile tale unde gasesc info exacta . :)
    Chiar acum un coleg se agita sa sune in Romania pentru o confirmare de power :))
    Ma bucur oricum ca iti amintesti de mine :P
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. da, retin detalii de genul, i love ur job, mi-ar placea si mie :) nu lucrez si nu m-am mutat inca...lucrez la partea de birocratie :)) mai e un pic si sper sa fie totul ok...:) te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  14. @SuperficialBeauty trebuie sa recunosc ca ma sitm datoare cu review urile la produsele primite.Pe masura ce le testez si imi fac o parere anume despre ele,am sa scriu.Ma simt datoare sa fac review uri dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma simt datoare sa le fac si pozitive :))
    Ce imi place bine,ce nu,ori nu fac review,ori fac review ul sincer.Asa sunt eu.
    Nu m-am ferit ca am primit produsele de la Cosmetic Plant,de fapt povestea incepe ca eu mi-am dat comanda in valoare de vreo 120 RON la ei si doar i-am contactat sa ii rog sa mi le livreze prin curier pana de Pasti.Ei initial mi-au zis ca imi platesc curierul,sau cel putin asa intelesesem eu din e-mail,apoi cand am ridicat coletul surpriza,domnul curier nu ma intreba de bani :)) Si dupa un telefon de la Cosmetic Plant ne-am lamurit ca de fapt era cadou din partea firmei catre mine.
    Eu am pus atat poza cu ingredientele produsului dar le-am si enumerat la inceputul postarii.Asta pentru ca erau deja afisate pe site.Am zis sa pun ambele variante,sa fie mai usor pentru fiecare: care prefera o poza,uite poza,care vrea sa dea copy paste,ia si da :))
    Deci si tie iti place crema :) Tu ce ti-ai mai comandat de la ei? Si eu am o crema de ochi antirid Eucerin,la aia trag nadejde cu ridurile,pe aceasta o folosesc pentru hidratare.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna Andreea,bine te-am regasit in blogosfera..mi-era dor de postarile tale obiective! Asa m-am saturat sa vad postari cu idei trase la xerox din cadrul unor companii de promovare..acum am banuiala ca va incepe nebunia cu cremele apicole :-)

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna Federova! Da,se pare ca are si alcool printre ingrediente.Nu prea se simte,e destul de gentil cu tenul.Si eu te pup blondino! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Simona Prisacariu9 mai 2011, 09:32

    mie imi plac ambalajele cu pompita, se aplica usor si rapid...si am mai multa tragere de inima sa le folosesc...chiar daca sunt super, mega obosita...mai am vreo 3 creme de ochi si cum le termin mi-o iau si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  18. e chiar super recipientul:)
    si trebuie sa imi fac o comanda la cosmetic plant:D

    RăspundețiȘtergere
  19. Uhh, disqus :D.
    Si eu mi l-am instalat ieri, imi place foarte mult ;)).

    Ma bucur tare mult ca iti place crema :D.
    Cat despre ambalajul cheap, cred ca la mine te referi :)). Bine, nu m-am plans, am pus doar un minus. Insa, oricum, nu m-am referit la recipientul in care se afla crema (pentru ca ala imi place foarte mult :P), ci la cutiuta. Asa cum i-au facut design-ul pe care il are in momentul de fata, puteau foarte bine sa il faca diferit si tot in aceiasi bani :-?? (ma refer aici la model, culori etc.).
    Cat despre materialul cutiutei, intr-adevar nu am cum sa imi dau seama daca putea sa fie diferit sau nu in pretul asta.

    Anyway, asa cum stii deja (cred ca ti-am zis de fiecare data cand am avut ocazia :))) si mie imi place foarte mult crema.

    Pupici >:D<

    RăspundețiȘtergere
  20. Si eu folosesc crema asta de ochi de mai bine de 2 luni de zile, constant. Bine, pe langa ea si alte produse de la Cosmetic Plant. Efectele sunt vizibile in cazul meu pentru ca nu obisnuiam sa imi ingrijesc tenul corespunzator. Acum, am ritual si dimineata si seara inainte de culcare: demachiere, tonifiere, hidratare zona ochilor, hidratare intreaga fata :)) Chiar functioneaza!
    Iar crema asta e la jumatate in recipient. Deci, folosita de 2 ori pe zi, tine cam 3-4 luni de voie. Merita investitia.

    RăspundețiȘtergere
  21. M-ati facut curioasa. Toata lumea o lauda. Cand o termin pe cea de la Gerovital probabil o sa o iau si eu. :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  22. Am si eu crema asta si imi place, am folosit-o si pe toata fata, si nu am avut nicio reactie adversa. Gerovital sau Elmiplant mi s-au parut mult mai proaste comparativ cu aceasta.
    Nici eu nu ma pricep foarte mult la ingrediente, mai invat de la Corina (pasagera.ro) care e o adevarata enciclopedie. Din ce am invatat pana acum, poti sa iti spun ca nu e deloc bine ca ambalajul e transparent, multe substante benefice pielii devin in scurt timp ineficiente din cauza luminii. Crema contine si iritanti, dar sunt mai spre finalul listei de ingrediente.
    Sa nu iti faci nicio problema legata de sinceritatea postarii si faptul ca ai primit produsele cadou, cititoarele tale fidele te cunosc deja si nu te-ar putea banui de nimic negativ :). Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  23. si zici ca tie in 3 saptamani ti-a sters ridurile? eu am folosit-o din ianuarie pana in aprilie (deci 3 luni si putin) si ridurile sunt tot acolo.......de ce naiba la mine nu functioneaza????

    RăspundețiȘtergere
  24. Simona,si mie imi plac ambalajele cu pompita.Ce creme de ochi mai detii acum?

    RăspundețiȘtergere
  25. Good luck Irynuk! Tu ce iti doresti de la ei? Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu cred ca la tine ma refeream :)) Serios nici nu mai imi amintesc exact pe unde am vazut.In general daca mi se pune pata pe ceva,cumpar indiferent de ce spune despre acel produs.Pupici!:*
    Si mie imi place disqus,l-am instalat azi noapte :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Suzana si eu am mai multe produse de la Cosmetic Plant.Nu am idee cat timp tine crema eu o am cam de trei saptamani.Ma bucur ca esti multumita de produsele lor.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  28. Mie nu mi-a placut deloc cea Gerovital Plant.Eu am ochii sensibili si imi lacrimeaza de la ea instant.
    Te pup si eu! :*

    RăspundețiȘtergere
  29. Maria,da o cunosc pe Corina (pasagera.ro).Ideea asta uite ca mi-a scapat cu recipientul transparent.Recunosc ca e singura crema care o detin si are un astfel de recipient.O fi avand iritanti,dar eu nu am avut la fel ca si tine nici o reactie adversa.Cum spuneam,nu ma pricep la ingredientele produselor,nu imi dau seama decat de lucruri minore gen are CI-uri sau are alcool pe care si un orb le-ar putea face :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Si mie mi s-au parut de o calitate net inferioara alte produse raportat la Cosmetic Plant si pretul decent pe care le au acestea.
    E cam printre primele dati cand fac review la ceva primit,daca nu cumva e chiar prima data.Eu ma refer la campanii si la produse primite de firme,de aceea am simtit nevoia sa schimb un pic abordarea si sa fac o nota informativa la sfarsitul postarii mele. Am incercat sa iti gasesc blogul dar imi da nu stiu ce eroare de google. Poti te rog sa imi lasi link ul blogului tau? Multumesc anticipat.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  31. Alexandra,ma scuzi dar tu cum citesti in general? Printre randuri? Daca citesti printre randuri atunci de ce mai lasi comentarii?! Am spus clar ca de cand am cumparat-o nu m-am asteptat la minuni in ceea ce privesc ridurile,ca am folosit-o trei saptamani si nu am nici un fel de parere in directia asta.Dar ca per total crema imi place,ca hidrateaza corespunzator,ca nu e lipicioasa,ca nu imi irita tenul si ca asta e ceea ce asteptam eu de la ea! Acum poate ai inteles ca nu mi-au disparut ridurile peste noapte cu aceasta crema sau cu oricare alta :)) O zi buna si data viitoare nu mai citi printre randuri.

    RăspundețiȘtergere
  32. Te rog reciteste pasajul acesta care face parte din review ul acestei creme de ochi:

    Am achizitionat aceasta crema in ideea hidratarii zonei ochilor,dar nici pe departe nu m-am gandit ca m-ar putea salva de aparitia ridurilor.Sunt produse mult mai scumpe decat acesta care se lauda ca fac asta si nu o fac!

    Sper ca am fost explicita de data asta.

    RăspundețiȘtergere
  33. In general citesc (sau citeam) cu mare placere tot ce scrii tu.....Cred ca m-ai inteles gresit, nu am intrebat cu rautate sau cu vreo intentie ascunsa....Doar imi exprimam parerea de rau ca la mine crema aceasta nu functioneaza, intelesesem din pasajul pe care l-ai pus si tu in comentariu ca nici pe departe nu te-ai gandit ca aceasta crema de va scapa de riduri, dar ca a facut-o, ca exista produse mai scumpe decat acesta care promit sa stearga ridurile si nu o fac, iar acesta costa mai putin si le sterge............eu asta am inteles, imi cer scuze daca am inteles gresit...........nu ma asteptam la o asemenea reactie din partea ta, sincer.......cred ca puteai raspunde intr-un mod mai frumos....am inteles intr-un final ce-ai vrut sa spui in acel pasaj, iar data viitoare iti promit ca nu voi mai citi si nici nu te voi mai deranja cu comentariile mele........iti doresc numai bine.....

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna Alexandra,

    Imi cer scuze daca mesajul meu nu prea a fost friendly.Adevarul e ca am avut ultimele doua zile cam agitate si obositoare.Nu e o scuza,dar imi cer scuze fata de tine.
    Formularea mea se pare ca nu a concluzionat in postare exact daca sterge ridurile sau nu,de unde si aceasta confuzie.

    Daca doresti sa mai imi vizitezi blogul si sa imi si lasi sau nu comentarii e doar alegerea ta.Esti oricand binevenita! Multumesc anticipat de intelegere.O zi frumoasa!

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  35. Imi place foarte mult aceasta crema, eu o foloseam pe toata faţa, nu doar in jurul ochilor...iar recipientul e perfect pt Colorstay. Spun din experienta.;) Acum insa, s-au terminat si Colorstay-ul si crema... intre timp am luat alta, de la Elmiplant cu SPF, cea cu rodie. Toate bune si frumoase pana sa ating zona ochilor...care imediat incep a lacrima si a ma ustura; trebuie s-o inlatur cu apa imediat. E clar ca pentru zona ochilor trebuie sa imi iau alta crema, poate chiar pe aceasta... daca nu una de la Herbosophy (Se gaseste in Sensiblu si are cateva ingrediente interesante:).

    RăspundețiȘtergere
  36. disquss!! bv andreea :* observ ca ai pus si pisicutza pt cei care comenteaza si nu au poza :) imi place mult.. cat despre ei..nu stiu dc as vrea neaparat at&t sau orice in genul ..am terminat printr altele si relatii publice si comunicare si ma pricep si la telefoane mobile, in semnul ca .. am decodat si debranduit vreo 4 modele pana acum...am facut singura treaba pe care o face un service :)) cu programe gen jaf si altele speciale pt service :P

    RăspundețiȘtergere
  37. Am si eu inca un demachiant nedesfacut de la Herbosophy .Daca nu ma insel e facut de Dermacol,care e brand cehesc.Eu cu Elmiplant am lasat-o moale,m-am reprofilat pe Cosmetic Plant :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  38. IT girl nu alta! Esti omul bun la toate se pare! Aici noi ne ocupam doar de device urile clientilor care au conexiune de internet AT&T.Nu ne ocupam de telefoanele lor.
    Am pus disquss cu ajutorul tau :D Multumesc! Din pacate nu ami stiu unde sa schimb poza celor care comenteaza si nu au poza :)) Am pus o poza cam dura cu al meu Tommy :)) Oricum o sa mai caut eu sa vad unde e optiunea si o schimb. Per total e super atractiv disquss-ul!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  39. Andreea, tocmai ambalajul de sticlă transparentă care tie iti place atat de mult face ca toate beneficiile acestei creme
    să fie doar vorbe, ingredientele sunt instabile în prezenţa luminii.

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter