Produsele preferate ale lunii aprilie

 
De data asta m-am hotarat totusi sa nu scriu doar despre produsele de machiaj ci si despre produsele de ingrijire.Stiu ca postarea asta vine cam tarziu... dar mai bine mai tarziu decat niciodata :))
Iata ce produse mi-au placut mie cel mai mult si le-am folosit in luna aprilie:

Produse make up:

  • MAC prep+prime- super,super primer pentru ten!
  • MAC quad – o trusa pe care o tot folosesc si vad ca nu da semne sa se consume repede,deci sigur ma mai tine pana la sfarsitul anului acesta.Cele mai mate si placute culori pe care le detin!
  • MAC Studio Fix nuanta NC 25 – e fondul de ten de care m-am indragostit de la prima aplicare! Love him!Review urmeaza cat mai curand! L-am folosit zilnic de cand l-am primit.
  • Pensula MAC 217 care lipseste din poza pentru ca la momentul cand am facut poza era la uscat,fusese curatata.O folosesc zilnic de cand am primit-o!
  • Too Faced -Lash Injection mascara
  • pudra Clarins -bronzing duo- 10- e pudra mea bronzanta cu care reusesc sa imi conturez cel mai bine fata.
  • Essence Blossoms multi colour powder – e o pudra discreta,o folosesc ca iluminator.In ultima vreme am dezvoltat o obsesie pentru iluminatoare si pudre bronzante :)
  • High Beam Benefit- fara nici un fel de prezentare,cel mai bun iluminator ever!
  • Erase Paste Benefit-cel mai bun concelear ever!
  • Laura Mercier translucent pudra fixatoare- sper sa ma tina cutia asta mai mult timp pana reusesc sa cumpar alta!
  • Essence mono eyeshadow holographic
  • Oja Barry M Dusky mauve – se aplica superb,o nuanta superba!
  • Crackle nail OPI – am folosit-o in exces pana s-au plictisit toti cunoscutii mei de unghiile mele crapacioase :) Acum am luat o pauza si am dat-o pe french :))
  • Dermacol Make up Cover- spre surprinderea mea desi nu prea m-a incantat acest produs la inceput,acum il iubesc! O iritatie,o eczema ceva? El acopera tot! Mai aiurea oarecum e ca are SPF 30 si in zonele unde il aplic lucesc ca naiba dupa cateva ore ..... Dar totusi sunt multumita de el.
  • Primer pentru ochi Laura Mercier- nuanta beige linen- nu e ca TFSI dar e ok,pastreaza fardul la locul lui!
  • Eyeliner Essence sun club waterproof – cele mai fine linii pe care le-am trasat vreodata cand am creat machiaje a fost cu el! Il ador!
  • Pandativ ceas luat din Sibiu,de cand l-am cumparat l-am tot purtat aproape zilnic :) Da,stiu nu e din categoria make up,nu stiu de ce l-am incadrat aici :))


Categoria produse de ingrijire,desi lipseste samponul Manufaktura si inca cateva din poza,dar in principiu acestea au fost cele mai utilizate produse:

  • demachiant cu musetel Cosmetic Plant – ador acest demachiant,e gentil cu tenul meu si curata bine  de impuritati
  • crema de maini cu ulei de catina si masline Cosmetic Plant -love,love!
  • balsam de par cu brusture Cosmetic Plant – miroase superb si lasa parul moale!
  • crema de ochi Q10 cu ceai verde Cosmetic Plant – am facut review recent la ea aici.
  • gel de dus peeling cu prune Manufaktura – miros divin,am sa ma uit zilele astea sa mai iau una bucata de gel dus peeling :)
  • crema antiiperfectiuni Gerovital Plant – o crema care m-a surprins in mod placut,spre deosebire de alte produse Gerovital plant.Deci da,mi-a placut si imi place mult!
  • ulei de migdale dulci presat la rece Mayam – il folosesc in colturile ochilor
  • crema Ivamat-Ivatherm – e un produs bun dar nu indispensabil.Mai mult de trei ore nu pastreaza efectul acela de „mat”
  • Dr Hauska Cleansing Cream – il iubesc,i-am facuy deja review!
  • Eucerin lotiune tonica – e cea mai gentila lotiune tonica incercata pana in prezent
  • solutie micelara Ivatherm (am uitat sa o pozez) – curata bine machiajul ochilor,numai pentru asta o folosesc dar se consuma extrem de repede.Imi place mirosul ei,miroase a „verde”.
  • Olive soap -exfoliating de la Ollivelenic Organics (folosit in ultima saptamana) – de la prima aplicare tenul meu a spus „multumesc!” Imi place mult acest produs!



E ceva dintre produsele folosite de mine luna trecuta care va place si voua? Ce produse v-au impresionat cel mai mult?





Pupici,
Andreea

9 comentarii:

  1. mie imi place bronzerul de la sephora.na,ca sa ma laud si eu ca am ceva de firma ca tu numa mac ai :((...glm:P.pupici:D...ce ma bucur ca postezi din nou:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie-mi plac crema antiimperfectiuni Gerovital Plant si Ivamat. Si a inceput, surprinzator, sa mi placa si HighBeam, dar doar in zona ochilor cum m-ai sfatuit tu :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Erase Paste forever :D Si High Beam imi place, dar mai degraba ma arunc spre pudra Dior :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Amiiii imi place la nebunie erase paste ul.Deja nici nu mai imi trece prin minte sa imi iau alt anticearcan,deci sunt grav afectata :)) Vai pudra aia Dior e prea yuuumy! Poate pe viitor reusesc si eu sa o cumpar.Pe mine Benefit "ma agata" in Sephora,inevitabil la cateva luni mi se lipeste ceva de maini de la ei :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Irina ma bucur sa aud asta! Era pacat sa ramana neflosit si sa zaca intr-un sertar.Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Madlen,ma crezi ca din toate produsele MAC care le detin pe toate le-am primti cadou de la aceeasi persoana?! Deci da,pentru ca in orasul meu nu gasesc MAC si nici pe net nu ma pun sa cumpar ca sa iau fake uri.Cu prima ocazie cand ajung in Praga trebuie sa imi iau MAC Studio Fix again. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Andreea, norocul meu e ca la Sephora Suceava nu au stand Benefit. Ca pana acum mi se "lipeau" de mana si un kit de sprancene, si un creion iluminator. Dar, din pacate, au Chanel :( Asa ca tare imi e teama ca o sa ma "lipesc" de cateva chestii :/

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am folosit toata luna Mac Naked Lunch,dar l-am scapat jos si s-a facut praf :((

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter