Quick post!

 Last news: merge disqus-ul datorita faptului ca am schimbat template ul blogului! Deci cu template ul vechi nu vroia si pace! Deci yey am intrat si eu in randul lumii cum s-ar spune.Mai am de retusat cate ceva,de ales unul dintre bannerele facute de SuperficialBeauty pentru blogul meu,dar in principiu asa ramane,deci ori va place si va obisnuiti cu ideea,ori nu ma mai cititi :)) Multumesc Simo :P
Rozul ala nu ma reprezenta deloc,era prea girlie stuff.
In alta ordine de idei iar dau bir cu fugitii,iar nu scriu nimic relevant pe aici,iar sunt pe fuga... si de ce sa va mint... am ramas in urma cu blogurile voastre! Adicalea,cu cititu'.
Mi-a ajuns pensula Sigma F80 si sunt mega entuziasmata.Poze as soon as possible :D

Acum plec.Ma duc in club.Am pofta de pinacolada si zbantuiala.Desi sunt treaza de  la 8 dimineata... dar fie! Cum pot refuza eu o asemenea invitatie?

 Take care!

Pupici,
Andreea

Supercounters