Review: Crema pentru maini cu ulei de masline si catina Cosmetic Plant

Hey girls!
Stiu ca am lipsit ceva timp din blogosfera dar lipsa mea a fost cumva justificata. In sfarsit m-am mutat si am aranjat toate lucrurile prin casa,mi-a fost destul de greu avand in vedere ca a trebuit sa ma lupt cu somnul,munca si curatenia ambelor case (cea din care m-am mutat si cea actuala) 
Oh well astazi am sa fac review la un produs pe care l-am utilizat din plin in ultima saptamana si zic eu in conditii extreme,dupa ce am folosit detergenti &co. Oricum as face nu prea ma descurc cu manusile,deci uneori mai renunt si la ele.... din pacate! Si eu am mir cateodata cum rezista pielea mainilor mele la atatea chimicale.
Am aceasta crema de la sfarsitul lunii aprilie si sincera sa fiu mai mult de 2- 3ori pe saptamana nu o foloseam,fie uitam de ea pe etajera,fie imi schimbam geanta si evident uitam sa imi iau toate lucrurile din geanta anterioara. Daaaar in ultima vreme situatia m-a fortat in asa natura sa o folosesc zilnic,de doua sau chiar trei ori pe zi.Am avut grija sa o port cu mine in geanta si la munca sa ma cremuiesc :)) I-a atras atentia si unui coleg de-al meu ceh,care era in cautarea unei creme de maini dar i-am zis clar ca nu i-o dau,ca e made in Romania si next time daca vrea ii aduc si lui :) Eh sa mai zica lumea ca nu a ajuns Cosmetic Plant si in Cehia :P



Descrierea oficiala a produsului:



Hrănitoare şi hidratantă prin vitaminele (A, E, F, D) şi acizii graşi esenţiali din uleiul de cătină şi cel de măsline, crema creează pe piele un film protector, emolient şi regenerant. Aplicată de fiecare dată după ce mâinile au venit în contact cu apa, săpunul sau detergenţii, acestea vor fi mereu tinere şi catifelate.



Ingrediente:



Aqua, Glycerin, Paraffinum liquidum, Propylene glycol, Stearic acid, Cetyl alcohol, Triethanolamine, Dimethicone, Glyceryl stearate, Olea Europaea oil, Hippophae Ramnoides oil, Retinyl acetate, Tocpheryl acetate, Sodium benzoate, Parfum, Methylparaben, Disodium EDTA, Propylene glycol, BHT, Ascorbyl palmitate, Glyceryl stearate, Glyceryl distearate, Citric acid.



Nu am sa spun nimic despre ingrediente pentru ca nu ma pricep,de abia acum incolo am sa incep sa le studiez.Asta cand am timp,pentru ca vreau sa ma apuc de invatat pentru o certificare :)






Parerea mea:



  • e hidratanta
  • imi da senzatia ca ar contine multa glicerina,avand in vedere ca e destul de emolienta si intra rapid in piele
  • are un pret mic,calitate pret destul de rezonabil zic eu daca mai pun la socoteala faptul ca produsul are 100 ml,alte creme de maini costa mult mai mult
  • are un miros usor a catina
  • textura e cremoasa,nu e prea lichida ca sa fie deranjanta,dar nici solida
  • culoarea e alb-galbui
  • pentru efecte durabile,necesita o alta reaplicare a produsului dupa cateva ore



Producator: Cosmetic Plant
Cantitate produs: 100 ml
Expira la: 12 luni



Pupici,
Andreea

Supercounters