Review: Manufaktura Plum shower peeling / Manufaktura Plum hair &body shampoo

     Despre produsele Manufaktura am mai scris in trecut si sper sa nu va plictisesc cu ele. Desi nu imi plac in mod deosebit gelurile lor de dus,am gasit o editie limitata cu prune :) Eh,stiu ca  mirositul produsului nu ar trebui sa fie un criteriu in alegerea unui produs,ci de fapt ingredientele lor, dar eu m-am lasat condusa de simtul mirosului.Mi-a placut asa mult cum miros ambele produse ca inevitabil le-am luat acasa.


   PLUM caring 2 in 1 hair & body shampoo PLUM with grain extracts and panthenol

Descrierea oficiala a produsului:
 Gently foamy shower gel & shampoo provides your skin and hair with perfect care. Plum and grain extract together with panthenol have calming, regenerative and moisturizing effects, they provide hair with elasticity, moisture, gloss and protection. Harmonic plum scent with almond tones make hair and skin pleasantly scented. Unique 2 in 1 composition is ideal for travelling...



 Parerea mea:


 Eu l-am folosit mai mult ca  si gel de dus,ca sampon nu prea mi se pare eficient,in sensul ca prefer un sampon normal ,nu ceva 2 in 1.Ca si consistenta,are mai degraba consistenta unui gel de dus,decat a unui sampon,care e mai vascos asa din punctul meu de vedere.
Mirosul e clar a pruuuune,in perioada cand l-am folosit am si servit la micul dejun dulceata de prune,pentru ca eram de-a dreptul fascinata de miros :)
Asa cum spun si ei in descrierea lor, e ideal intr-o calatorie acest produs,pentru ca e atat gel de dus cat si sampon,dar nu stiu cat de eficient vi se va parea.Nu mi s-a parut ca mi-a hidratat pielea,e ca oricare alt gel de dus Manufaktura incercat,singura diferenta e un miros irezistibil.
Am dat 5 euro pe el ,iar  flaconul contine 215 ml.Nu am idee cat costa in Romania,probabil o idee mai mult,avand in vedere ca produsul e fabricat in Cehia.





PLUM softening shower peeling with grain extract and panthenol

 Descrierea oficiala a produsului:
Unique shower peeling with plum extract rich in minerals and vitamins, appricot shells, cleansing kaolin, regenerative panthenol, emollient grain extract and glycerin gently removes dry and rough skin scales and tiny impurities. Regular application makes skin supple and silkily smooth. It is used at showering: ideally, apply peeling on skin of the whole body, specially on its problematic parts, and massage it by circling motions, then rinse with water. Harmonic plum scent with almond tones makes skin pleasantly scented.
 




Parerea mea:

Ca si celalat produs,miroase intens a prune.Imi place mai mult acest produs pentru ca mi se pare ca hidrateaza oarecum pielea si o exfoliaza gentil.Imi plac particulele acelea fine de extracte de prune (cred ca din alea sunt!) Cred ca poate fi utilizat zilnic,dar eu l-am folosit de trei ori pe saptamana,pentru ca nu am vrut totusi sa exagerez.Nu este mentionat pe produs de cate ori poate fi folosit,asadar am vrut sa fiu sigura ca nu ma exfoliez prea mult :)
 Dupa ce il folosesc,chiar da impresia de piele mai supla si neteda,imi place senzatia pe care o lasa pielii mele.
Flaconul produsului contine tot 215 ml,la acelasi pret ca si Plum hair &body shampoo Manufaktura - 5 euro.

Daca le-as mai recumpara? Sincer  doar pe cel de-al doilea : Manufaktura Plum shower peeling, raman totusi fana gelurilor de dus Bourjois! Cel de-al doilea mi s-a parut eficient si mi-a placut destul de mult. Din pacate primul produs a fost oferit ca si cadou la cateva persoane cand am fost in tara,deci sper eu macar ele sa fi fost multumite de produs.Inainte sa plec nu reusisem sa le testez,eu practic le-am testat in Romania :))


Voi le-ati folosit? Va plac produsele Manufaktura?

Mai multe detalii despre aceasta editie limitata si despre produsele Manufaktura gasiti aici,in varianta English.


Pupici,
Andreea

Supercounters