Review Sigma F80 Flat Top Syntetic Kabuki

 De cand am primit aceasta pensula Sigma F80  Flat Top Syntetic Kabuki  am fost absolut incantata de ea.
In primul rand pentru  felul cum am primit-o: intr-un saculet rosu tare frumos,apoi faptul ca pe un pliant mi-au scris numele.Well o sa imi spuneti ca sunt strategii de marketing, intr-adevar sunt,dar aceasta strategie e tare captivanta!

Descrierea oficiala a ei:

"This exclusive flat top synthetic kabuki was designed to deliver a flawless makeup application. The Sigma Makeup F80 is a buffer brush that can be used to blend powder or liquid products. The short and dense bristles make it easy to buff your liquid foundation. The long handle adds comfort to your makeup application. The synthetic fibers are ideal to be used with liquid products and can be easily cleaned. Made of Synthetic Sigmax HD filament."


Am incercat sa fac poze cat mai clare pensulei,de aceea am tot fotografiat-o.Nu de alta,dar de cand am primit-o,de acum vreo saptamana,am tot folosit-o.Ieri am spalat-o pentru ca era cazul si deci azi am profitat de faptul ca e curata ca sa o pozez si sa o arat :)

Acum aplicarea fondului de ten si a pudrei a devenit si mai usoara! Pe langa asta,aplicat produsul cu aceasta pensula,da un aspect si mai natural.Eu nu am incercat o inca cu un fond de ten fluid,nu de alta,dar mi-a fost teama sa nu ramana patata.Dupa spalare,a ramas la fel cum era noua,deci momentan in privinta asta nu imi fac griji.Poate indraznesc totusi sa o folosesc si cu un fond de ten fluid pe viitor.In orice caz nu as incerca-o cu un Revlon Colorstay,fondul ala de ten mi-a patat deja doua pensule,deci no away!
Sigma F80 are manerul de lemn, negru, frumos finisata perii sunt foarte moi, inexplicabil de moi pentru o pensula.Ador designul ei tare mult,faptul ca scrie pe ea exact ce pensula este,imi da impresia aceea de pensula profi.
Nu stiu daca e doar o impresie,dar pe langa finisajul placut pe care il da tenului cu ajutorul unei pudre sau a unui fond de ten pudra,mi se pare ca oarecum aceasta pensula contribuie si la o imagine cat mai fresh a look ului,in sensul ca fara nici un fel de primer pe ten,machiajul rezista!







Din pacate pana acum nu realizasem cat de importanta e utilizarea unei pensule bune atunci cand realizezi un machiaj,care vrei si sa fie cat mai natural si mai putin incarcat pe ten!Adio buretei,retusuri si toate cele cu aceasta pensula.
Concluzia?Recomandat!  Imi pregatesc bugetul pentru un kit Sigma,pentru ca aceasta pensula m-a convins!
Voi ati folosit-o?
Mai multe detalii despre pensula gasiti pe site-ul oficial Sigma.

In caz ca va intrebati de "decorul" pozelor,aflati ca se vede gradina din fata blocului meu,vedere din balcon.Si yay acum am balcon deci pot face mai multe poze,mult mai clare,fara sa ma intimideze cei care asteapta in statia de bus cum mi se intampla dincolo!



Nota: Acest review nu are nici un fel de legatura ca am primit aceasta pensula gratis in urma afilierii cu Sigma!Daca detineti aceasta pensula,cu siguranta mi-ati inteles entuziasmul in ceea ce o priveste!



Pupici,
Andreea

Supercounters