Review: Solutia micelara Ivatherm si crema matifianta Ivamat

    Pentru ca am primit doua produse la alegere in campania Ivatherm -trender.ro,am zis ca astazi sa scriu despre ele.Stiu ca ati tot citit despre ele pe alte bloguri,dar as vrea sa imi exprim si parerea personala in ceea ce priveste atat  solutia micelara Ivatherm cat si crema matifianta Ivamat.
    Le folosesc de cand le-am primit,mai exact de la sfarsitul lui aprilie,deci mi-am facut o parere deja despre aceste produse.De vreo doua saptamani nu mai folosesc decat lotiunea micelara,crema matifianta pur si simplu am renuntat la ea.
  In primul rand as vrea sa mentionez ca m-a uimit evolutia tenului meu cu Ivamat,initial s-a impacat foarte bine cu tenul meu,apoi a ramas la statutul de oricare alta crema.



Lotiunea micelara Ivatherm



Descrierea produsului:

"Demachiant formulat cu o tehnologie noua potivit oricarui tip de ten, chiar si celui sensibil sau cu dificultati majore: piele grasa cu probleme si imperfectiuni, dermatita seboreica, cuperoza, piele matura sau uscata.
Ultraeficace, ultracalmanta, curata, demachiaza fata, ochii si buzele. Toleranta oculara excelenta.
Inlocuieste cu succes demachiantul clasic, dar si lotiunea tonica. Sterge chiar si machiajul rezistent la apa."


Parerea mea: 

  • nu imi place deloc ambalajul! Ma duce cu gandul la un produs medicinal,forma sticlei,faptul ca e transparenta...  plus eticheta lui!
  • are un miros a "verde",stiu ca suna bizar dar exact a verdeata miroase,pentru mine insa  nu e deranjant.
  • imi place ca e eficient in demachiere,in sensul ca desi nu poate fi utilizat ca produs final al demachierii tenului,poate fi  folosit cu succes in demachierea ochilor si a tenului.Indeparteaza urmele de machiaj destul de bine,initial mi-a iritat ochii,apoi cred ca m-am obisnuit cu el,sau a fost prima reactie a tenului meu cu el.Eu dupa ce il utilizez,folosesc si o spuma de curatare a tenului pentru a indeparta restul de machiaj.
  • se consuma incredibil de repede,250 ml mi-au ajuns cu indulgenta 3 saptamani... Nu stiu daca sunt eu de vina si utilizez prea mult produs,dar acelasi lucru mi s-a intamplat si cu lotiunea micelara  Bioderma Sensibio.Totusi am avut senzatia ca Bioderma m-a tinut o idee mai mult.
  • produsul contine doi iritanti,mai la coada listei,probabil ca sunt in cantitate mai mica: Sodium Hydroxide si  Tetrasodium EDTA .Well nu sunt in masura sa vorbesc in detaliu despre asa ceva,dar mai citesc si eu una alta in ultima vreme despre iritantii produselor cosmetice.Daca va intereseaza acest aspect,la numai un click distanta gasiti un site super interesant,o sursa vie de informare in cosmetica chimica: Pasagera (mie personal mi-a provocat "dependenta",o citesc zilnic) 
  • m-am impacat relativ bine cu aceasta lotiune micelara,dovada ca am si achizitionat-o dupa ce mi s-a consumat tubul primit de la campanie.Bine recunosc am achizitionat doua flacoane de 250 ml la pretul unei de pe farmacia Stejara,altfel sincer tot Bioderma Sensibio alegeam :)   
  •  nu imi place ca imi lasa o pelicula lipicioasa dupa ce ma demachiez.Uimirea mea este indicatia de pe produs care ne indeamna "nu clatiti".Oh well,eu oricum am clatit de fiecare data dupa ce am folosit-o,in sensul ca am folosit o spuma demachianta
  • eu nu cred ca poate fi folosita ca si lotiune tonica,dovada faptul ca da senzatia de lipicios dupa ce o folosesti. Senzatia asta am avut-o si la lotiunea micelara Bioderma Sensibio,dar mult mai putin vizibila,deci probabil ca e ceva comun in randul lotiunilor micelare.
  • se gaseste la pretul de 45 RON,eu cand am fost in tara  am achizitionat doua flacoane la pret de unul.

Concluzie: Nu cred ca o sa cumpar din nou acest produs,ma tenteaza sa incerc si alte lotiuni micelare.Daca o gasiti totusi la "oferta",eu zic ca merita sa o cumparati.Oricum efectul lipcios dispare dupa ce folositi un alt demachiant solubil in apa.



 Crema matifianta Ivatherm - Ivamat

Descrierea oficiala a produsului:


"Crema matifianta, regleaza excesul de sebum si asigura o hidratare optima. Formula nongrasa are efect antistralucire de lunga durata, cu efect vizibil si o hidratare optima. Rezultatul: o piele neteda, fina, confortabila."


Parerea mea:

  • in primul rand vreau sa mentionez faptul ca nu am tenul gras,nu am exces de sebuum in zona T si nu am avut de fapt niciodata probleme mari cu asa ceva.Am tenul normal spre mixt.Evident dupa 7-8 ore,poate imi luceste destul de putin vizibil fruntea sau barbia dar doar atat! Nici nu stiu de ce am ales aceaasta crema,cred ca pur si simplu mi-a placut denumirea ei.Stiu,suna aberant,dar cred ca  asta a fost ideea :))
  • aceasta crema hidrateaza decent,exact cat trebuie pentru un ten mixt
  • nu imi place textura ei,de fapt nu e o crema,ci mai mult un gel care intra relativ repede in piele
  • nu imi place ca la 10 minute dupa ce o folosesc ,dupa ce aplic si fondul de ten mi se fac mici brobonele,in ideea ca nu mi se irita tenul,ci pur si simplu se vede clar ca are un efect ciudat in combinatie cu orice fond de ten as folosi.Daca astept totusi 20-30 min inainte sa aplic fondul de ten,nu mai am aceasta problema.Si totusi e cam mult pentru mine,avand in vedere ca in general am fix 30 min la dispozitie maxim sa ma machiez,dat fiind faptul ca mai mereu sunt intr-o graba teribila.
  • nu mi-a provocat acnee sau cel putin asa cred,in perioada aia cat am folosit-o am avut tenul chiar curat,a fost intr-o perioada chiar buna.Asta nu se datoreaza cremei  in orice caz,ci climatului de Romania,aici vremea fiind mereu umeda.

Concluzie: Desi nu am probleme cu sebuumul,dat fiind faptul ca dupa 8 ore fruntea imi luceste putin si acelasi lucru se intampla si daca nu folosesc aceasta crema,inseamna ca acest prdus clar nu mi s-a potrivit.
Nu o recomand in nici un caz persoanelor care doresc o matifiere a tenului.
Pentru cei 40 ml ,53 RON imi par nefondati. 


Voua v-au placut aceste produse? Ce produs v-a impresionat de la Ivatherm?

Supercounters