Review: Olive body butter Olivellenic

   Este... cel mai placut unt de corp mirosit vreodata? Oh,asta in primul rand! Da,stiu ca am luat-o dinainte cu verdictul la produsul acesta, dar untul asta de corp e cel mai placut unt la capitolul miros pe care l-am avut vreodata.Miroase a ciocolata si a miere,datorita combinatiei inedite de uleiuri de masline, avocado, cocos si propolis.Daca ar fi sa imi citez iubitul ar suna exact asa "Miroase a prajiturele".Hehe,bine totusi ca nu imi trezeste pofte culinare mereu,atfel cine stie,poate renuntam la el :P
   L-am primit de la Georgia si de la Irina cand am fost in tara,nu ma intrebati de ce ,dar clar nu a fost ziua mea.Multumesc inca o data fetelor!



Descrierea oficiala a produsului:

"Acest unt de corp intens hidratant vă păstrează pielea tânără şi mătăsoasă. Ingredientele sale active au fost selecţionate cu grijă datorită beneficiilor speciale: rodia ca agent tonic, ceai verde ca antiradical, uleiul de măsline şi avocado pentru efectul hrănitor şi antiîmbătrânire, mierea pentru regenerare, propolisul ca agent antiseptic şi curativ-reparator,  untul de cocos ca emolient hidratant. Recomandat şi pentru îngrijirea pielii gravidelor şi după naştere.
Nu conţine parafină, vaselină, parabeni, siliconi, propylene glycol.
Mod de utilizare: se aplică frecvent pe piele şi se masează uşor.
Cantitate 200 ml.
Produs certificat AIAB-ICEA / IT."



Parerea mea:

  • e un produs bio cosmetic
  • intra usor in piele
  • are un miros de ciocolata si miere absolut delocios!
  • hidrateaza
  • lasa ielea catifelata,ferma
  • nu e lipicios
  • calitate pret rezonabil  200 ml - 53 RON 
  • un adevarat rasfat dupa un dus sau o baie
  • nu conţine parafină, vaselină, parabeni, siliconi, propylene glycol.
  • contine propolis,avocado,ulei de masline  si unt de cocos
  • are o textura lejera,nu e nici prea lichid ,nici prea fluid
  • contine o "casetuta" care separa capacul produsului,special ca sa nu se piarda produs

 Mai multe detalii despre acest produs gasiti aici.


Produs recomandat!...dar nu si persoanelor care tin dieta :D Glumesc :)) E pur si simplu adorabil!



nota: 10/10
                               formula: body butter
                               cantitate: 200 ml
                               pret: 53 RON
                               expira la: 6 luni de la deschidere

Produs fabricat in Grecia

*Click pe imagini pentru marire


Voi ce lotiune/crema/unt de corp folositi in prezent?


Update: Este primul produs bio cosmetic folosit! 


Pupici, 
Andreea

Supercounters