Sigma? Participa la giveaway-ul Sigma Flat Top Kabuki Brush F80!

                                  GIVEAWAY SIGMA INCHEIAT!

 Datorita altor fete din blogosfera am aflat si eu despre giveaway -urile organizate cu ajutorul programului de afiliere la Sigma.Faceam parte din programul de afiliere Sigma de aproximativ jumatate de an si mi s-a parut potrivita o astfel de oportunitate.
 Mi-am facut curaj sa completez formularul si iata ca o pensula Sigma Flat Top Kabuki Brush – F80 va fi a mea si una va fi oferita direct de Sigma unei fericite cititoare a blogului meu.
Pensula este oferita de Sigma Beauty, in urma afilierii mele la site,nu de mine!Mai multe detalii despre pensula gasiti aici.

"This exclusive flat top synthetic kabuki was designed to deliver a flawless makeup application. The Sigma Makeup F80 is a buffer brush that can be used to blend powder or liquid products. The short and dense bristles make it easy to buff your liquid foundation. The long handle adds comfort to your makeup application. The synthetic fibers are ideal to be used with liquid products and can be easily cleaned. Made of Synthetic Sigmax HD filament."



Giveaway-ul va fi deschis pana  pe 20 Mai,iar conditiile de inscriere sunt urmatoarele:


1. Urmariti blogul prin Google Friend Connect.
2. Optional, postati despre acest giveaway pe blogul personal/facebook.Voi aprecia mult.
2. Sa fiti fan pe Facebook al paginii Andreea's Land Blog ( link tot pe partea stanga)
3. Sa introduceti un comentariu la aceasta postare de genul “Particip +Nume GFC +Nume fan page”
Giveaway-ul se va incheia pe 20 mai 2011, pe 21 mai  va fi afisata castigatoarea.
Giveaway-ul este deschis international, avand in vedere ca pensula va trimisa direct de Sigma si oricum orice giveaway organizat de mine a fost deschis international :)
4.Astept o parere sincera despre ce ati dori sa schimb la blogul meu,ce va place si ce nu va place.Nu astept doar laude ci si critici,ok?
5.Daca vreti sa participati lasati-mi un comentariu la aceasta postare cu numele cu care imi urmariti blogul si nume fan page,eventual linkul unde ati mentionat despre giveaway, raspunsul la intrebarea legata de blog si o adresa de e-mail.

Castigatoarea va fi aleasa prin random.org si va primi cate 3 entry-uri consecutive daca va fi follower al blogului meu,va da like la pagina de FB a blogului meu,daca va raspunde la intrebarea despre blogul meu.(fiecare cerinta cate un entry )
Pentru a evita spam-ul in masura in care este posibil,va rog sa imi lasati adresa de e-mail in formatul acesta:
bazardeimpresii [at]yahoo[dot]com

Multa bafta tuturor!

Thank you Sigma Beauty !


Last Edit: Am gasit mai multe like-uri pe FB decat entry-uri la acest giveaway.Va rog sa imi lasati comentariu la aceasta postare daca doriti sa participati la acest giveaway! Daca nu lasati nici un comentariu la aceasta postare,o sa inteleg doar ca ati vrut sa ma urmariti prin GFC si/sau fan page-ului blogului!


Pupici,
Andreea

                  GIVEAWAY SIGMA INCHEIAT!

Supercounters