Sigma? Participa la giveaway-ul Sigma Flat Top Kabuki Brush F80!

                                  GIVEAWAY SIGMA INCHEIAT!

 Datorita altor fete din blogosfera am aflat si eu despre giveaway -urile organizate cu ajutorul programului de afiliere la Sigma.Faceam parte din programul de afiliere Sigma de aproximativ jumatate de an si mi s-a parut potrivita o astfel de oportunitate.
 Mi-am facut curaj sa completez formularul si iata ca o pensula Sigma Flat Top Kabuki Brush – F80 va fi a mea si una va fi oferita direct de Sigma unei fericite cititoare a blogului meu.
Pensula este oferita de Sigma Beauty, in urma afilierii mele la site,nu de mine!Mai multe detalii despre pensula gasiti aici.

"This exclusive flat top synthetic kabuki was designed to deliver a flawless makeup application. The Sigma Makeup F80 is a buffer brush that can be used to blend powder or liquid products. The short and dense bristles make it easy to buff your liquid foundation. The long handle adds comfort to your makeup application. The synthetic fibers are ideal to be used with liquid products and can be easily cleaned. Made of Synthetic Sigmax HD filament."



Giveaway-ul va fi deschis pana  pe 20 Mai,iar conditiile de inscriere sunt urmatoarele:


1. Urmariti blogul prin Google Friend Connect.
2. Optional, postati despre acest giveaway pe blogul personal/facebook.Voi aprecia mult.
2. Sa fiti fan pe Facebook al paginii Andreea's Land Blog ( link tot pe partea stanga)
3. Sa introduceti un comentariu la aceasta postare de genul “Particip +Nume GFC +Nume fan page”
Giveaway-ul se va incheia pe 20 mai 2011, pe 21 mai  va fi afisata castigatoarea.
Giveaway-ul este deschis international, avand in vedere ca pensula va trimisa direct de Sigma si oricum orice giveaway organizat de mine a fost deschis international :)
4.Astept o parere sincera despre ce ati dori sa schimb la blogul meu,ce va place si ce nu va place.Nu astept doar laude ci si critici,ok?
5.Daca vreti sa participati lasati-mi un comentariu la aceasta postare cu numele cu care imi urmariti blogul si nume fan page,eventual linkul unde ati mentionat despre giveaway, raspunsul la intrebarea legata de blog si o adresa de e-mail.

Castigatoarea va fi aleasa prin random.org si va primi cate 3 entry-uri consecutive daca va fi follower al blogului meu,va da like la pagina de FB a blogului meu,daca va raspunde la intrebarea despre blogul meu.(fiecare cerinta cate un entry )
Pentru a evita spam-ul in masura in care este posibil,va rog sa imi lasati adresa de e-mail in formatul acesta:
bazardeimpresii [at]yahoo[dot]com

Multa bafta tuturor!

Thank you Sigma Beauty !


Last Edit: Am gasit mai multe like-uri pe FB decat entry-uri la acest giveaway.Va rog sa imi lasati comentariu la aceasta postare daca doriti sa participati la acest giveaway! Daca nu lasati nici un comentariu la aceasta postare,o sa inteleg doar ca ati vrut sa ma urmariti prin GFC si/sau fan page-ului blogului!


Pupici,
Andreea

                  GIVEAWAY SIGMA INCHEIAT!

102 comentarii:

  1. buna! te urmaresc prin GFC sub numele andreea si pe FB, andreea adam. acesta este link-ul catre postarea despre acest minunat giveaway: http://umbraspiridusului.blogspot.com/2011/05/giveaway-sigma-pe-andreeas-land.html
    cat despre blogul tau, cred ca mi-as dori ceva mai multe review-uri. pups

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut :)
    Sugestie: cat mai multe review-uri, si pozitive si negative.
    GFC - Julie, FB - Iulia Duca, Postare - http://parericosmetice.blogspot.com/2011/05/giveaway-sigma-f80-pe-andreeas-land.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,
    Particip !
    Te urmaresc prin GFC (Camelia Andrasescu)
    Am dat like paginii de FB (Adriana Camelia Andrasescu-Scrieciu)
    Am publicat despre giveaway pe FB : http://www.facebook.com/andrasescu.camelia/posts/113507348735676
    Pe blog mi-as dori sa vad mai multe review-uri pentru ca ma ajuta in a lua anumite decizii vis-a-vis de unele produse cosmetice.
    Email : andrasescu[dot]camelia[at]gmail[dot]com

    RăspundețiȘtergere
  4. elena_dulcik20067 mai 2011, 07:53

    Particip !
    Buna ..Te urmaresc cu numele :elena_dulcik2006,Email:elena_dulcik2006@yahoo.com,FB: Hutu Elena, am postat despre concurs aici:http://all-thats-fabulous.blogspot.com/2011/05/giveaway.html
    Imi place blogul tau,ai pareri foarte bine formulate si pertinente ,mi-ar placea sa faci mai multe hauls! pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Ceau Andreeam

    Te urmaresc prin GFC cu Just_Me.
    Am dat like la pagina ta de facebook cu numele Ioana B...
    Am postat aici despre giveaway-ul organizat de tine: http://the-fashion-jewels.blogspot.com/2011/05/2-noi-sanse-la-f80.html
    enail: me.blogging10(at)gmail(dot)com.

    Multumesc mult pentru sansa oferita.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna
    Iti citesc fiecare postare cu drag si imi face placere intotdeauna sa intru pe blogul tau,nu cred ca ar trebui sa schimbi ceva
    GFC:descude
    FB:Cimmone Elly
    Adresa de mail:ely_2ss@yahoo.com
    Am postat aici despre concurs:http://descude.blogspot.com/2011/05/giveaway-sigma-f80-kabuki-brush.html
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna. Particip! Te urmaresc prin GFC cu Alexandra Doremi si prin Facebook tot cu Alexandra Doremi. Mailul meu e doremi_d@yahoo.com.

    Cred ca mi-as dori sa citesc mai multe review-uri de pe blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bunaa! Si eu as vrea sa vad review-uri, dar mai mult mi-ar placea sa vad comparatii intre diferite produse de acelasi gen, asa ca sa stim si noi cum se comporta unul sau celalalt.
    Te urmaresc prin GFC - Aura Trandafir, FB - Aura Trandafir, si aici am postat despre giveaway http://www.facebook.com/pages/Andreeas-Land-Blog/172254666163309#!/aura.trandafir.
    Adresa mea de mail este aura[dot]trandafir[at]yahoo[dot]com.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bunaa!PARTICIP -numele Fb Deea Deyuu:*.Imi cam place blog-ul,dar mi-as dori,ca multe altele observ,sa gasesc mai multe review-uri!Blog nu am,insa ti-am dat like pe facebook cu numele Deea Deyuu,am dat si distribute,dar nu ma descurc cu link-urile:D.Si iti las si o adresa de mail,aceeasi cu care te urmaresc :supradoza_de_nebunie96@yahoo.com (Don't wanna See) .Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna:) Ceea ce ai vrea sa scchimbi pe blog, este background`ul. As dorii sa fie unul mai colorat.De asemenea as vrea sa fie mult review`uri despre produse sa imi fac si eu indei cu ce sa achizitionez.
    M-am abonat la GFC: Freud
    Ti-am trimis mail cu invitatie la adresa(bazardeimpresii@yahoo.com) cu deschidere spre blogul meu
    Facebook: Fierascu Roxy
    mail: tic.tac23@yahoo.com
    Postarea am facut-o aici:http://scarlet-tictac.blogspot.com/2011/05/sigma-participa-la-giveaway-ul-sigma.html

    Mersi de sansa!:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Particip!
    Gfc:cristina
    Am dat like pt FB cu numele de moldovan cristina
    Mail:moldo_criss@yahoo.com
    Mi-ar place sa faci mai multe review-uri.

    RăspundețiȘtergere
  12. Hey! :) Particip si eu
    Nume GFC: nymph3l0s
    Nume fan page: Irina Ira
    E-mail: nymph3l0s[at]yahoo[dot]com
    Imi place mult blogul tau si il citesc cu placere, poate daca ai posta o idee mai multe review-uri, daca iti permite timpul. In rest nu as schimba nimic. Ah, si il iubesc pe Tommy :x daca ai pune zilnic o poza cu el as fi cea mai fericita :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Particip!
    I'm a follower via GFC:lemonadarosa
    Email: lemonadarosa (at)gmail(dot)com
    Facebook:joana silva
    I `d love to see more reviews on you blog and i dont like the design.Sorry.;)
    Thanks!

    RăspundețiȘtergere
  14. buna! te urmaresc cu GFC : Anamaria si ti-am dat like pe Fb cu numele Ana Maria.
    email: ana_maria4all@yahoo.com
    Sincer, nu cred ca ar trebui sa schimbi ceva la blog. Cel putin mie imi place asa si te urmaresc cu drag. Mi-ar placea sa vad in continuare review-uri la produse cosmetice deoarece ma ajuta in alegerea lor.
    kisses

    RăspundețiȘtergere
  15. Particip!!
    Te urmaresc prin Gfc cu numele de Dariaa.
    Ti-am dat like pe pagina de fb de pe contul Daria Miruna .
    Email : pitikss@yahoo.com
    Mi-ar placea alt background !! Adica ceva mai vesel !!:D Imi plac review-urile tale :*.

    RăspundețiȘtergere
  16. particip

    te urmaresc cu numele sweet lory
    pe facebook am dat like cu numele lory loredana
    e-mail: sweetyblue_1986@yahoo.com

    este un blog organizat si mereu am gasit postari interesante pe el. Din punctul meu de vedere nu trebuie sa schimbi nimic la el, doar sa ne bucuri cat mai des cu postarile tale

    RăspundețiȘtergere
  17. Participo+almerinda+fcb squirl beaver+gfc:coentros
    coentros.azuis@gmail.com
    Like to see reviews on nwe products and your outfits.

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna Adreea:* PARTICIP:)
    - Te urmaresc via GFC cu numele Denisa.
    - Am postat despre acest giveaway aici: http://the-beauty-diary.blogspot.com/2011/05/giveawayuri.html
    - Am dat like pe facebook mai demult cu numele Pop Ana Denisa.
    - Adresa mea de email este pop_ana_denisa@yahoo.com
    - Mie imi place blogul tau foarte mult, gasesti aproape tot ce ai nevoie. Nu schimba nimic :)):* Doar daca mai vrei sa dai un refresh din cand in cand, sa schimbi scrisul si template'ul, ca sa nu se plictiseasca lumea :*

    Te puppppppp:*

    RăspundețiȘtergere
  19. Particip
    gfc: Bibu
    fb: Bianca Georgiana
    îmi place blogul tău pentru că este bine organizat, dar un lucru care mă deranjează este faptul ca backgroundul este alb şi uneori e obositor să citeşti o postare întreagă cu bgul aşa alb :D. în rest, nu ar trebui să schimbi nimic.

    RăspundețiȘtergere
  20. Hey :*,

    Multumim pentru oportunitate! Imi doresc foarte mult aceasta pensula si desi doresc tuturor succes, sper sa tina random cu mine.

    Nume GFC: Adina Helen Florescu

    Nume Facebook: Adina Helen Florescu (ti-am dat like cum am vazut ca aparut pagina :P)

    E-mail: adina_helen_florescu@yahoo.com

    Link: http://littled.mug.ro/?p=2056

    Raspuns: Stiu ca ti-am mai spus si cu alte ocazii :D, insa imi plac foarte mult cum sunt structurate review-urile tale. Sunt foarte usor de urmarit, nu trebuie citite de 2 ori pentru a trage o concluzie, acoperi toate punctele necesare... Pe scurt, I love them!
    Ce mi-ar placea sa vad sunt retete :D. Stiu ca ne-ai mai aratat poze cu ce gatesti, insa mi-ar placea sa stiu si cum le prepari :P.

    Sper ca am indeplinit conditiile!
    Pupici >:D<

    RăspundețiȘtergere
  21. gfc:outta_my.head
    Fb:claudia claudiaa
    e-mail:outta_my.head@yahoo.com
    mai multe review-uri si poate niste tutoriale. te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna,
    Te urmaresc cu numele de Ioana. Pe facebook am dat like nu numele de Ioana Motoc.
    Nu am blog unde sa scriu despre giveaway.

    Pe blogul tau as dori sa citesc mai multe review-uri.

    motoc.ioana@yahoo.com

    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  23. Hi,
    Particip+joana+fcb verónica piu+gfc:framboesa
    email:framboesadourada@gmail.com
    Always want to see oyur hpping sprees...

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna Andreea,
    Te urmaresc prin GFC cu numele anna
    Te urmaresc pe FB cu numele Ana-Maria Coptil
    Am postat pe blog: http://beautifulanickamaya.blogspot.com/2011/05/giveaway-luna-mai.html
    Cat despre blog este foarte bine structurat dar mi-ar place sa schimbi bara de arhiva :D

    Email: mayaanicka {at} yahoo {dot} com
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  25. Particip. :) Te urmaresc prin GFC cu numele de OOaannaa iar pe facebook cu Oana Draghici (mail oanna.draghici@yahoo.com)
    Mi-ar placea sa vad cat mai multe review-uri la diverse produse de machiaj.
    Oana

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna, te urmaresc prin GFC si FB cu numele Nona Maria Patrascu, e-mailul meu fiind nony_fly@yahoo.com
    Imi plac sfaturile de pe blogul tau si sper sa continui ceea ce faci. pup!

    RăspundețiȘtergere
  27. Hey! Particip si eu :D
    GFC: Miha
    FB: Eu Simona
    Imi place mult blogul tau, niciodata nu am citit ceva care sa ma plictiseasca, sa imi para rau ca am citit sau sa imi displaca. Eu cred ca ar trebui sa mergi in continuare pe acest drum.. si nu cred ca asi schimba nimic la acest blog :-?? Poate ca mi-ar place sa vad mai multe review-uri .
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  28. si app. am postat aici http://mih-ha.blogspot.com/2011/05/hey-girls.html

    RăspundețiȘtergere
  29. Particip. :) Te urmaresc prin GFC cu numele de OOaannaa iar pe facebook cu Oana Draghici (mail oanna.draghici@yahoo.com)
    Mi-ar placea sa vad cat mai multe review-uri la diverse produse de machiaj.
    Oana

    RăspundețiȘtergere
  30. gfc:outta_my.head
    Fb:claudia claudiaa
    e-mail:outta_my.head@yahoo.com
    mai multe review-uri si poate niste tutoriale. te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna Adreea:* PARTICIP:)
    - Te urmaresc via GFC cu numele Denisa.
    - Am postat despre acest giveaway aici: http://the-beauty-diary.blogspot.com/2011/05/giveawayuri.html
    - Am dat like pe facebook mai demult cu numele Pop Ana Denisa.
    - Adresa mea de email este pop_ana_denisa@yahoo.com
    - Mie imi place blogul tau foarte mult, gasesti aproape tot ce ai nevoie. Nu schimba nimic :)):* Doar daca mai vrei sa dai un refresh din cand in cand, sa schimbi scrisul si template'ul, ca sa nu se plictiseasca lumea :*

    Te puppppppp:*

    RăspundețiȘtergere
  32. Participo+almerinda+fcb squirl beaver+gfc:coentros
    coentros.azuis@gmail.com
    Like to see reviews on nwe products and your outfits.

    RăspundețiȘtergere
  33. Particip!
    I'm a follower via GFC:lemonadarosa
    Email: lemonadarosa (at)gmail(dot)com
    Facebook:joana silva
    I `d love to see more reviews on you blog and i dont like the design.Sorry.;)
    Thanks!

    RăspundețiȘtergere
  34. Particip!
    Gfc:cristina
    Am dat like pt FB cu numele de moldovan cristina
    Mail:moldo_criss@yahoo.com
    Mi-ar place sa faci mai multe review-uri.

    RăspundețiȘtergere
  35. Bunaa!PARTICIP -numele Fb Deea Deyuu:*.Imi cam place blog-ul,dar mi-as dori,ca multe altele observ,sa gasesc mai multe review-uri!Blog nu am,insa ti-am dat like pe facebook cu numele Deea Deyuu,am dat si distribute,dar nu ma descurc cu link-urile:D.Si iti las si o adresa de mail,aceeasi cu care te urmaresc :supradoza_de_nebunie96@yahoo.com (Don't wanna See) .Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna. Particip! Te urmaresc prin GFC cu Alexandra Doremi si prin Facebook tot cu Alexandra Doremi. Mailul meu e doremi_d@yahoo.com.

    Cred ca mi-as dori sa citesc mai multe review-uri de pe blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  37. elena_dulcik20069 mai 2011, 03:54

    Particip !
    Buna ..Te urmaresc cu numele :elena_dulcik2006,Email:elena_dulcik2006@yahoo.com,FB: Hutu Elena, am postat despre concurs aici:http://all-thats-fabulous.blogspot.com/2011/05/giveaway.html
    Imi place blogul tau,ai pareri foarte bine formulate si pertinente ,mi-ar placea sa faci mai multe hauls! pup

    RăspundețiȘtergere
  38. buna! te urmaresc prin GFC sub numele andreea si pe FB, andreea adam. acesta este link-ul catre postarea despre acest minunat giveaway: http://umbraspiridusului.blogspot.com/2011/05/giveaway-sigma-pe-andreeas-land.html
    cat despre blogul tau, cred ca mi-as dori ceva mai multe review-uri. pups

    RăspundețiȘtergere
  39. BUNA Andreea, iata ca am revenit :) nu ne-am mai scris de mult...imi place concursul tau avand in vedere ca, sincer inca nu am nici un fel de pensula ....dar cine stie...poate fi un inceput. Eu te citesc de ceva vreme GFC Laurita, iar like pe FB am dat cu Laura Rus.
    As vrea sa faci review-uri cat mai multe si la produse naturale, certificate bio etc. N pentru ca ar fi un trend, ci pentru ca eu una m-am convins pe pielea mea sa zic asa ca sunt bune si le recomand. Nu am exclus toate prdusele inca, nu am asa buger :), dar e bine sa stim ca putem avea si alternative....in rest , bloguletul tau imi este drag, ....asa ca , keep on the good work.pupici.
    off topic: mi-a placut tare mult articolul despre crema contur ochi Q10 CP, chiar vroiam sa o iau, si uite ca afland parerea ta, in care am incredere, stiu ca voi cumpara un produs bun. thanks

    laurita6_dana [at]yahoo[dot]com

    RăspundețiȘtergere
  40. Andreea chiar nu inteleg de ce nu apare:) dragut din partea ta cu imaginea..mersi:)..important e ca si mesajul meu sa fi ajuns la tine. O zi faina

    RăspundețiȘtergere
  41. Buna,particip si eu.Iti urmaresc blogul prin GFC cu numele Dana Butnaru si am dat like pe facebook cu acelasi nume, am postat pe facebook despre giveaway http://www.facebook.com/dana.butnaru
    Te urmaresc pentru ca imi place blogul asa cum este si nu cred ca ai nevoie sa faci schimbari, dar daca vrei neaparat o sugestie, atunci sa zicem ca as vrea sa vad, inafara de review-uri(imi plac foarte mult si sunt foarte utile) si NOTD , LOTD :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  42. Te urmaresc cu numele cristinamar. Am dat like pe Facebook cu numele Cristina Dragnea. Am postat despre giveaway aici : http://cufarul-cu-de-toate.blogspot.com/2011/05/giveaway-sigma-de-la-andreea.html
    Adresa de mail este cristinamar8@gmail.com.
    Mi-ar placea sa citesc ce tratamente, creme , lotiuni naturale folosesti (facute de tine sau cumparate de pe siturile de produse bio, naturale).

    RăspundețiȘtergere
  43. lore_inside20079 mai 2011, 15:48

    Particip si eu
    Nume GFC lore_inside2007
    Nume fan page Loredana Lore
    postat in facebook-ul meu

    RăspundețiȘtergere
  44. Particip
    GFC: Cris
    FB: Cristina Popovici
    Email: neith4u[@]yahoo[.]com
    Mie tema(designul) blogului mi se pare cam anosta

    RăspundețiȘtergere
  45. Nici eu nu stiu .Il aprobasem si totusi nu aparea... Cand am dat pe blogspot sa imi afiseze toate comentariile recente,l-am putut vizualiza,am sesizat ca desi i-am dat accept,nu aparea in lista de comentarii....i-am facut print screen si am atasat poza aici... Oricum stai linistita,esti inscrisa! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  46. Pentru ca aceste comentarii nu le-am gasit decat in caseta de moderare a disqus-ului si in momentul in care inseram din nou acest gadget,apareau si aceste comentarii inscrise la concurs.
    Imi cer scuze,nu am sa mai fac modificari la blog pana nu se termina giveaway ul ca sa nu mai stau sa ma chinui sa adun toate comentariile... Am facut print screen si la comentariile anterioare,ca sa ma credeti pe cuvant ca aceasta e ordinea lor,in care au ajuns spre moderare.
    Va multumesc pentru intelegere!

    http://i116.photobucket.com/albums/o36/pretty_woman22/page1.jpg

    http://i116.photobucket.com/albums/o36/pretty_woman22/page2.jpg

    http://i116.photobucket.com/albums/o36/pretty_woman22/page3.jpg

    http://i116.photobucket.com/albums/o36/pretty_woman22/page4.jpg


    Si astea sunt inscrierile pana in momentul de fata.De acum ar trebui sa nu mai fie probleme,moderarea se face pe platforma blogspot.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  47. Buna!
    Particip!
    GFC: Adriana
    Facebook: Adriana Cavaleru, link: http://www.facebook.com/profile.php?id=100001521390728&sk=wall
    Mail: adriana_cavaleru@yahoo.com
    Imi place noul design al blogului, mi se pare mai girlie acum, cele mai apreciate de mine sunt postarile despre noile produse cumparate, review-uri si swatch-uri.De asemenea imi plac si postarile despre Cehia, mi se pare interesant sa aflu lucru noi din perspectiva unei persoane, nu din carti sau ghiduri turistice despre o alta tara.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  48. Particip
    GFC: m_m
    Am dat like pe Facebook: Mana Mariana
    Referitor la blog, mi-ar placea sa vad clothes haul :)
    Email: cup_of.coffee at yahoo dot com

    RăspundețiȘtergere
  49. Particip!!!
    Te urmaresc prin GFC cu Coconut. Am dat like pe FB cu numele Maria Mariana (sunt noua pe FB si am o oarecare fobie de el, nici nu ma prea descurc, asa ca daca nu apare like-ul si nu primesc un entry, nicio problema din partea mea, nu ma supar).
    Imi plac ambele tale bloguri, imi plac review-urile, imi dau seama ca sunt sincere si nu imi lasa impresia de revista glossy, cum vad ca mai nou se intampla tot mai des in blogosfera romaneasca. Nu prea mi-a placut disqus, dar nici nu m-a deranjat in mod deosebit.
    Mi-ar placea sa pui un buton ceva prin care sa ma pot abona la postari si la comentariile noi, poate ai si nu am vazut eu.
    Ms. de sansa!

    RăspundețiȘtergere
  50. Hello!
    Particip:)
    Te urmaresc prin GFC cu numele Little Princess, pe facebook cu Miruna Zurbagiu si am postat aici:http://fatacuparuldefoc.blogspot.com/2011/04/giveaway_12.html

    Imi face placere sa intru pe blogul tau mai mereu>:D< imi place ca e colorat, viu si ador postarile tale! mi-as dori sa postezi toaaata colectia da de make-up si LOTD-uri daca se poate!:D
    mirunika_iloveu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  51. Sorry..linkul era: http://bambina-piccolo.blogspot.com/2011/05/noi-giveawayuri.html
    :D
    Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  52. particip:D
    Mail madalinasiescu@yahoo.com
    GFC:madalinasiescu
    Facebook mada madalina
    as vrea mai multe machiaje, si eventual ca se tt poarta tutriale.poate chiar video:D.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  53. Buna:)
    Particip!
    GFC: sunshine
    E-mail:lavy9_angel_ashhh@yahoo.com
    FB:BynNa BeIb
    Am postat aici:
    http://sunshinestar9.blogspot.com/2011/04/giveaways.html
    Imi place ca ai schimbat aspectul blogului,imi plac review-urile si swatch-urile.De asemenea,felul cum scrii,la obiect;)
    Mi-ar placea sa vad si niste OOTD-uri:-?
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  54. Particip si eu...poate am noroc :D
    Te urmaresc prin GFC cu numele Sweet Crazy Lollipop,iar pe FB am dat like cu numele Delia.
    mail:sweetcrazylollipop(at)yahoo(dot)com
    Despre blogul tau..oricat as incerca nu am nimic de obiectat.Te urmaresc de mult si daca era ceva de zis,spuneam :D

    Am scris si pe blog despre giveaway-ul tau.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  55. buna!
    gfc: andrewtza_luv
    email: andrewtza_89@yahoo.com
    fb: andreea tudor
    in ceea ce priveste blogul mi-ar placea mult daca ar fi sa zic..."mai aerisit" , scrisul putin mai mare, poate as schimba si tema...asa am schimbat-o si eu de curand la recomandarea cuiva si acum e mai dragut zic eu...cam atat. te pup

    RăspundețiȘtergere
  56. Buna!Particip! :D
    Nume GFC: Bia'a
    Nume fan page: Bianca Matei
    Imi doresc sa vad review-uri,comparatii intre produse,swatch-uri si ,de ce nu,tutoriale video.

    http://biasaysmakeup.blogspot.com/2011/05/almost-spring-giveaways.html

    Adresa de mail: biasaysno@yahoo.com

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  57. Ello!!
    Particip!
    GFC: Poofie
    Mail:pfhutz@yahoo.com
    Facebook:Stephanie Stanciu
    Si ca sa raspund la intrebare..mi-as dori ca pagina blog.ului sa fie mai simpla..cred ca s.ar potrivi mai bine!Imi place bannerul mult!Imi place ca faci foarte multe review.uri,imi place ca sunt sincere.Si poate o sa faci o postare gen My foundation routine and stuff! :D I would appreciate that!

    RăspundețiȘtergere
  58. particip-Giorgi5-Giorgiana Vancu

    RăspundețiȘtergere
  59. Buna!Te urmaresc pe google cu numele silvibrunette. si pe facebook Vasiliu Silvia.
    Mail: sill_brunette@yahoo.com
    Mi-ar placea sa vad cat mai multe review-uri la diverse produse de machiaj profesionale si make-up

    RăspundețiȘtergere
  60. Buna.
    Particip! Te urmaresc prin GFC cu Ana-Maria. Mailul meu e ana_bluedream@yahoo.com.

    Cred ca mi-as dori sa citesc mai multe review-uri si mi-ar placea alt background.

    RăspundețiȘtergere
  61. Particip!
    Te urmaresc prin GFC cu Anca.
    e-mail: chatnoire_a[at]yahoo[dot]com
    Mi-ar placea sa citesc in continuare review-uri si eventual si comparatii intre produse :)

    RăspundețiȘtergere
  62. Buna:)
    Ma numesc Dinescu Ramona,acelasi nume il am si pe facebook,iar numele GFC este ramona/rammonell
    Imi place blogul asa cum e,imi place ca faci review-uri,as vrea sa faci o categorie gen "mit sau adevar" :D si da,as vrea si eu sa vad rutina ta zilnica a fetei:D

    e-mail: drm.rammona [at] yahoo. com

    RăspundețiȘtergere
  63. Buna!Te urmaresc prin GFC cu numele de LAURA
    Am dat like pag de Facebook cu numele Balaban Laura
    Am scris despre giveaway aici:
    http://laurabalaban.blogspot.com/2011/05/andreeas-land-sigma-giveaway.html
    Imi place blogul tau asa cum este , pentru ca eu consider ca are tot ce-i trebuie sa stiu in materie de beauty si nu numai.
    Email:laura_b23@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  64. Particip
    GFC:morphine
    mail:winnie_thebest[at]yahoo[dot]com
    FACEBOOK:KKinga Kinga

    RăspundețiȘtergere
  65. particip
    gfc foxy_kory
    email foxy_kory at yahoo.com
    fb Corina MAria
    share http://www.facebook.com/profile.php?id=100001318144068
    mi-ar placea sa vad cat mai multe reviewuri si swatchuri despre produse de makeup(fdt,pudre,blush,fard,kit sprancene,s.a.),sa postezi cat mai des -imi place sa citesc zilnic noutati. cam atat. imi place cum arata blogul tau in momentul de fata , nu as schimba nimic.este interesant si il citesc :)

    RăspundețiȘtergere
  66. Salut!
    Partici cu drag!
    Te urmaresc prin gfc cu numele dima_elena_nicoleta
    mail :dima_elena_nicoleta@yahoo.com
    Mi-ar placea si mie sa vad cat mai multe review-uri, swatch-uri, comparatii intre produse, cat si idei pentru primers, exfoliante & masti homemade.
    Pupici, si multumim pt giveaway!

    RăspundețiȘtergere
  67. Oh, si linkul unde am postat pe Facebook :http://www.facebook.com/home.php?

    RăspundețiȘtergere
  68. Particip,
    GFC: Roxxy
    Mail:roxxy_bogdy@yahoo.com
    Facebook:neamtiu roxana
    Imi face placere sa citesc review-uri pe pagina ta si apreciez ca iti exprimi sincer parerea si nu o maschezi de dragul unor firme mari

    RăspundețiȘtergere
  69. am uitat sa mentionez ca am dat like pe facebook cu numele: Mihaela Tudor

    RăspundețiȘtergere
  70. Particip.
    GFC: Mihaela
    mail: mihaela.sunshine@yahoo.com
    am postat pe blogul meu:
    http://mihaela-sunshine.blogspot.com/2011/05/sigma-participa-la-giveaway-ul-sigma.html

    Mi-ar placea sa vad si comparatii intre produse, tutoriale de make up. :)

    RăspundețiȘtergere
  71. Particip!
    Te urmaresc prin GFC cu federova, am dat like cu Ionela Kik.
    e-mail: oana.federova[at]yahoo[dot]com
    Am postat aici: http://federova.blogspot.com/2011/05/castiga-o-pensula-sigma-f80.html
    Imi place blogul tau asa cum e, dar in ultima perioada imi plac postariile cu accent pe ingrediente, si eu o sa ma axez mai mult pe asta. E important!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  72. Buna!Particip:)
    GFC:dalyda
    FB:like cu numele dede dalida
    mail:dalyda.makeup@yahoo.com
    mi-ar placea sa vad mai multe review'uri,tutoriale:) pop:*

    RăspundețiȘtergere
  73. Particip + Adina + Adyna's Blog

    (de ce nu a scris aproape nimeni asa?)

    Pff... imi incerc si eu norocul :D. Mie imi place mult blog-ul tau asa cum este pentru ca vb despre diverse produse si chiar am gasit multe postari utile. In plus, imi place ca vb de produsele Essence (I'm crazy:)) ). Dar, pe langa blog, imi place de tine pentru ca esti o persoana super! Pup

    RăspundețiȘtergere
  74. Particip
    Gfc:katie_589
    fb:andra popescu
    mail:katie_589@yahas vrea sa vad proiecte gen homemade,diy si tutoriale..

    RăspundețiȘtergere
  75. Particip

    GFC: miha.ela
    mihaela.mihordea(@) gmail(.) com
    FB: mihaela pojogu
    http://arianasshop.blogspot.com/p/giveaways_16.html

    RăspundețiȘtergere
  76. Particip
    GFC Ioana Dumitrache
    FB Ioana Dumitrache
    mail: copil_stresant@yahoo.co.uk
    Mie mi-ar placea sa faci review-uri la mai multe produse drug store pe care noi nu le cunoastem pentru ca nu se gasesc in Ro. Imi place sa plec cu masina prin Europa si cand dau peste cosmetic sa stiu cate ceva despre ele :D

    RăspundețiȘtergere
  77. Particip!
    - GFC: Alexandra Stefan
    - Fb: Alexandra Stefan
    - email: julietalexy[at]gmail[dot]com
    - in primul rand, imi plac schimbarile facute designului blogului. asta era singurul meu lucru de obiectat, acum e mult mai vesel :) in rest, eu te citesc cu placere de fiecare data si imi place sa descopar si alte lucruri in afara de beauty, so keep up the good work!

    RăspundețiȘtergere
  78. Particip
    GFC: miha.ela
    mihaela.mihordea(@) gmail(.) com
    FB: mihaela pojogu
    Postat: http://arianasshop.blogspot.com/p/feedback-clienti.html

    RăspundețiȘtergere
  79. Buna!
    GFC: Mad@
    Facebook: Madalina Alexandra Vicol
    Postare: http://bluefairy-mada.blogspot.com/p/giveaway.html
    Email: mada_3187@yahoo.com
    Raspuns: Mi-ar placea sa vad mai multe postari de genul Beauty Tips and Tricks, ce secrete in legatura cu beauty mai stii, , chestii de acest gen :)
    Te-am pupat!

    RăspundețiȘtergere
  80. Buna, te urmaresc prin GFC cu numele de Sandra. Am dat like paginii de Facebook cu numele Junie Sandra.
    Imi place blogul tau asa cum este, dar mi-ar place sa vad mai multe review`uri.
    Adresa mea de mail este junie_sandra@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  81. Oí,
    Particip+Joana+facebook Lara Silva+gfc:alperce
    email:alpercedourado@gmail.com
    Want more swatches and to see your clothes.
    Xoxo.

    RăspundețiȘtergere
  82. Particip.
    GFC: Mihaela
    FB: Mihaela Tudor
    mail: mihaela.sunshine@yahoo.com
    am postat pe blogul meu:
    http://mihaela-sunshine.blogspot.com/2011/05/sigma-participa-la-giveaway-ul-sigma.html
    Mi-ar placea sa citesc cat mai multe reviewuri dar si tutoriale de make up :).

    RăspundețiȘtergere
  83. Particip
    GFC Ale
    FB Alexandra-Ioana Prode
    mail: ale4_pia@yahoo.com
    imi place blogul tau,de asta te urmaresc de mai bine de un an!imi plac in deosebi reviewurile mi se par foarte utile atunci cand vreau sa-mi cumpar un produs!

    RăspundețiȘtergere
  84. Lasasem si eu comentariu, nici nu mai stiu exact ce am scris. Stiu doar ca am inceput sa urasc Blogger :((

    Bun...

    Particip + Adina + Adyna's Blog

    Mie imi place blog-ul tau asa cum este pentru vb despre multe produse si nu numai. Din cauza ta mi s-a pus pata pe Essence :)) si vreau sa iti multumesc enorm inca o data pentru cadoul primit :x

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  85. Particip
    Te urmaresc prin GFC cu numele de mariana
    Pagina mea de FB:Mariana Faur(am dat like)si voi incerca sa fac si o postare
    E-mail:faur_mariana65@yahoo.com
    Eu nu am blog,de aceea,neavand termen de comparatie,mie imi place al tau asa cum este.Mi se pare util deoarece am de unde sa ma inspir cand doresc sa cumpar un produs.
    Multumesc pentru gazduire si pentru oportunitate

    RăspundețiȘtergere
  86. Particip + Cristina S + Cristina Marius
    Eu te urmaresc de mult,si nu prea am ce sa iti sugerez ...imi plac mult review-urile tale, deci, la cat mai multe!
    email:cristinamariastanciu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  87. Particip!
    te urmaresc prin GFC cu numele roxxy.
    FB: neamtiu roxana
    e-mail: roxxy_bogdy@yahoo.com, imi place blogul tau pentru review-uri dar as vrea sa gasesc mai multe tutoriale de machiaj.

    RăspundețiȘtergere
  88. Ma alatur si eu concursului.
    Te urmaresc prin GFC cu numele Oana Cimpeanu, FB: Oana Livia Cimpeanu, e-mail the_nasty_panther@yahoo.com.
    Poate mai multe concursuri?
    In rest imi place ca faci review-uri produselor ca sa stiu cam la ce sa am astept in caz ca le achizitionez.

    RăspundețiȘtergere
  89. Buna! Este foarte tare giveaway Sigma :D Te urmaresc prin GFC cu numele Irinoish, pe facebook cu: Irina Aghinii, e-mailul meu: jazz_air_312@yahoo.com
    Imi plac reviewurile tale si as vrea sa vad si niste idei de makeup realizate de tine :)

    RăspundețiȘtergere
  90. particip
    gfc foxy_kory
    fb Corina Maria
    email foxy_kory at yahoo.com
    imi plac postarile dese , asta ar fi super daca ai putea sa postezi zilnic ceva nou...stiu ca e dificil , poate nu ai timp sau idei dar ti-am spus parerea mea :). blogul imi place , mi se pare f.interesant.il citesc aproape zilnic

    RăspundețiȘtergere
  91. Buna,vreau sa particip si eu!
    GFC:irene boutique
    fb: Irina Ignatescu
    Imi place mult cum faci reviw-rile,punctezi tot ce trebuie,dar mi-as dori mai multe review-ri la produsele care nu ti-au placut,asa zisele "dezamagiri cosmetice",de care ar trebui sa ne ferim.

    RăspundețiȘtergere
  92. Am uitat sa scriu e-mailul: castraveti_murati13@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  93. buna Andreea!vreau si eu sa particip.AM postat aici: http://sudessa.blogspot.com/2011/05/giveaway-sigma.html
    gfc:maria
    facebook:Maria Rodica Manea
    Sa stii ca eu nu as vrea sa schimbi nimic,mai ales ca acum cu acest reminder mi-am dat seama ca am uitat sa ma inscru la giveaway-ul tau,deci multumim de reminder.

    RăspundețiȘtergere
  94. Particip!!!
    Te urmaresc prin GFC cu numele de LadyGlossy
    FB- Lavric Valentina
    Email: valytinna@yahoo.com
    imi place blogul tau, pentru ca oricand am de invatat cate ceva, si mi-ar place ca machiajele sa aiba tutoriale in ceea ce priveste machiajul pas cu pas ;))
    Am postat aici depre concurs: http://ladyglossy.blogspot.com/2011/05/another-sigma-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  95. particip!
    GFC:dalyda
    FB:dede dalida
    mail:dalyda.makeup@yahoo.com
    mie imi place blogul tau,deci nu ar trebui sa schimbi cv la el,pe parcurs poate un alt design:*

    RăspundețiȘtergere
  96. Particip :)

    frecvent te urmaresc cu smilingelf@gmail.com alias carmen elena pe facebook

    mi-ar place mult sa castig pensula aceasta intrucat mi s-a explicat deseori ca imi cumpar doar prostii(de pensule) de aceea si calitatea machiajului lasa de dorit.

    RăspundețiȘtergere
  97. Buna! Te urmaresc prin GFC cu federova, pe fb cu Ionela Kik, si am postat aici despre concurs
    http://federova.blogspot.com/2011/05/castiga-o-pensula-sigma-f80.html
    email: oana.federova@yahoo.com
    Spuneam ca imi place blogul tau asa cum este el, dar in ultima perioada imi plac postarile cu "descifrarea" ingredientelor si cred ca este o idee buna, tre` sa fim atente ce contine fiecare produs folosit. Ti pup!

    RăspundețiȘtergere
  98. Buna, m-am inscris si eu.
    Nume GFC Lilee Chiru
    sunt si fan pe fb.
    O seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  99. Buna! foarte tare giveawayul Sigma :D Te urmaresc prin GFC cu numele Irinoish, pe facebook ti-am dat like ca Irina Aghinii iar adresa mea de mail este irina.aghinii@gmail.com :) Mi-ar placea sa vad idei de machiaj propuse de tine, si mi se par foarte bune reviewurile pe care le faci :)

    RăspundețiȘtergere
  100. Particip!
    Te urmaresc prin GFC cu numele Georgiana Mirela si am dat Like pe Facebook cu numele Georgiana Mirela.
    E-mail: georgiana_myrela[at]yahoo[dot]com
    Acolo unde poti face asta mi-ar place sa postezi review-uri comparative.

    RăspundețiȘtergere
  101. Particip:)
    Facebook: Stefania Loredana
    GFC: Stefania
    Imi plac review urile tale,foarte bine puse la punct.Ai un blog interesant si foarte placut la citit.Mi ar placea sa ne mai delectezi cu pisoiul tau negru:)) Am si eu unul la fel ,imi plac tare mult pisicile asa ca eu vreau poze cu el:))

    RăspundețiȘtergere
  102. Particip si eu ! Te urmaresc prin GFC cu anaisa .prin FB cu Alina OPrea iar mailul este alina oprea25@yahoo.com.Gasesc multe lucruri utile in tot ce scrii asa ca nu schimba nimic!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter